Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
back to the main topic...

simerino arthro tis imerisias: http://www.imerisia.gr/article.asp?id=1 ... on=economy

Νέα παράταση στον διαγωνισμό για την Ολυμπιακή
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 21/06/2005

Nέα παράταση παίρνει ο διαγωνισμός ιδιωτικοποίησης των Oλυμπιακών Aερογραμμών. H κυβέρνηση αν τελικά κηρυχθεί και πάλι άγονος προσανατολίζεται να κλείσει για δεύτερη φορά την εταιρεία και να την επαναλειτουργήσει προκειμένου να πουλήσει όλες τις κερδοφόρες δραστηριότητές της.

Το νέο χρονοδιάγραμμα λήξης του διαγωνισμού προβλέπει ότι οι συνομιλίες με την Olympic Investors θα ολοκληρωθούν στο τέλος του μήνα ή στις αρχές του επόμενου.

Σύμφωνα με πληροφορίες χθες ο σύμβουλος της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση έστειλε στην Olympic Investors, επικεφαλής της οποίας είναι ο επιχειρηματίας Π. Aλεξάκης, το τελικό κείμενο της συμφωνίας αγοράς και τις απαιτήσεις της κυβέρνησης.

H νέα συνάντηση των δύο πλευρών αναμένεται στο τέλος της εβδομάδας οπότε και ο «προτιμητέος αγοραστής» θα απαντήσει αν συμφωνεί με τους όρους τηςκυβέρνησης.

Bασικό σημείο διαφωνίας είναι τα αεροσκάφη που έχουν ενοικιάσει οι OA με την εγγύηση του Δημοσίου και η καταβολή των χρημάτων σε περίπτωση που η σύμβαση «σπάσει» πριν τη λήξη της.

Απευθείας πώληση >> Πάντως η κυβέρνηση έχει συζητήσει τις επόμενες κινήσεις της σε περίπτωση που ο διαγωνισμός τελικά κριθεί άγονος. Η επιτροπή Aποκρατικοποιήσεων εξετάζει το ενδεχόμενο να ξανακλείσει τις OA, όπως είχε κάνει περίπου δύο χρόνια πριν η προηγούμενη κυβέρνηση, και να την ξανανοίξει μόνο για να πουληθούν οι κερδοφόρες δραστηριότητες. Aυτή τη φορά η πώληση θα γίνει με απευθείας ανάθεση μετά από διαπραγματεύσεις.

Aρνητικό σημείο στην εξέλιξη του διαγωνισμού αποτελεί η αναμενόμενη καταδικαστική απόφαση της E.E. για την κρατική χρηματοδότηση της εταιρείας. H απόφαση αναμένεται στις αρχές Iουλίου.


ontos paidia uparxei entoni fimi stin OA oti auti i etairia telika tha einai o telikos agorastis ton OA...
 
Το εγραφε το Παρον οτι με την Olympic Investors πανε καλα τα πραγματα!! Ο χρονος θα δειξει παρολο που αυτη την εβδομαδα το Παρον ελεγε οτι υπαρχει καποιο προβλημα και σταματησαν της συνομιλιες!!
 
Πως η Olympic investors στον προηγούμενο διαγωνισμό φάνηκαν αφερέγγυοι και τώρα είναι οι προτιμώμενοι αγοραστές δεν μπορώ να το καταλάβω :roll:
 
to ethnos anaferei oti mesa stin evdomada tha ginei kapoioi eidous anakoinwsi symfwnias.
 
Δυστυχως η κυβερνηση μας δουλευει ολους.
Συνεχεια λεει οτι εαν δεν βρεθει αγοραστης θα την κλεισει,αλλα εμεις βλεπουμε να δινεται αλλη μια απο τις δε ξερω ποσες παρατασεις,(Οπως ειχε γινει και με την προηγουμενη κυβερνηση)με αποτελεσμα να συνεχιζεται αυτη η τραγικη πορεια της εταιριας.
Μαλλον θα πρεπει η Α3 να προσφυγει για αλλη μια φορα στο ευρωδικαστηριο,διοτι ολα δειχνουν οτι η κυβερνηση καθυστερει οσο μπορει την ιδιοτηκοποιηση ετσι ωστε να μεινει κρατικη.Ο πληρης παραλογισμος.Εχουν 2 αξιοπιστα σχηματα (DI,A3) και αυτοι προκρινουν την Olympic Investors η οποια κριθηκε σε αλλους διαγωνισμους ως μη ικανη να αναλαβει την ευθυνη.Η κοροιδια εχει ορια και νομιζω οτι οχι μονο εγω,αλλα και οποιος θελει να δει μια αλλη ΟΑ και συναμα μια ποιοτικη και ποσοτικη αναβαθμιση των αερομεταφορων στην Ελλαδα δε μπορει παρα να νιωσει αγανακτηση με αυτα που λεγονται.(Εγω προσωπικα ετσι αισθανομαι)
 
I xaristiki voli!

Kata ti gnomi mou avto to diimero isos na einai i xaristiki voli, gia tin etaireia:


Αναστάτωση στις πτήσεις εσωτερικού των Ολυμπιακών Αερογραμμών από τα ξημερώματα της Πέμπτης, καθώς οι 250 εποχικοί ιπτάμενοι συνοδοί και φροντιστές αποφάσισαν να αρνηθούν την παροχή έργου στις προγραμματισμένες πτήσεις, ζητώντας τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου και μισθολογική εξίσωση με το τακτικό προσωπικό.

Συγκεκριμένα, ματαιώνονται οι προγραμματισμένες για το πρωί της Πέμπτης πτήσεις από Αθήνα για: Λάρνακα, Τελ Αβίβ, Θεσσαλονίκη, Σόφια, Βουκουρέστι, Ηράκλειο, Μυτιλήνη, Λέρο, Σαντορίνη, Χίο, Σάμο και Χανιά.

Ακόμη ακυρώνονται οι πτήσεις: 175 Θεσσαλονίκη - Φρανκφούρτη, 802 Αθήνα - Ιωάννινα, 908 Αθήνα - Θεσσαλονίκη,906 Αθήνα- Θεσσαλονίκη,506 Αθήνα - Ηράκλειο, 062 Αθήνα - Πάρος, 624 Σητεία - Πρέβεζα, 018 Αθήνα - Αστυπάλαια, 556 Αθήνα - Σαντορίνη, 054 Αθήνα - Κύθηρα, 002 Αθήνα - Νάξος, 754 Αθήνα - Σάμος, 732 Αθήνα - Κως, 706 Αθήνα - Ρόδος, 117 Αθήνα - Τίρανα και 766 Αθήνα - Χίος.

Επίσης απέτυχε η προσπάθεια συγχώνευσης των πτήσεων Αθήνα-Καβάλα-Αλεξανδρούπολη, Αθήνα-Κω-Ρόδο, Αθήνα-Χίος-Ρόδος και Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη.

Σε ανακοίνωση των Ολυμπιακών Αερογραμμών η ενέργεια των εργαζομένων χαρακτηρίζεται αιφνιδιαστική και αναφέρεται ότι οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλέφωνο 210.9666666 για να ενημερωθούν για τις αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων.

Υπενθυμίζεται ότι και την Παρασκευή υπάρχουν αλλαγές στο πτητικό πρόγραμμα της εταιρίας, καθώς το προσωπικό των Ολυμπιακών Αερογραμμών συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ.

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ


Xoris sxoliasmo!
 
Πραγματικα ισως η χαριστικη βολη. Αναμενομενο βεβαια οτι θα γινοταν καποια στιγμη, αργα ή γρηγορα.
Επισης να επισημανω την αρνηση επιβιβασης πολλων επιβατων της ΟΑ στο 320 της MENAJET, μολις πληροφορηθηκαν οτι ειναι αραβικης εταιρειας, τη στιγμη που πληρωσαν για να πεταξουν με την ΟΑ!!!
Εγω προσωπικα θα ελεγα και ευχαριστω αν αντι για 734 ΟΑ πεταγα με αυτο το κουκλι της Menajet!!! :thx:
 
Nαι ρε Γιώργο αλλά σκέψου,πως είναι δυνατόν να συνεχίζουμε να μιλάμε για ασφάλεια των πτήσεων της Ολυμπιακής όταν η ίδια η εταιρία φροντίζει να διαψεύδει τον εαυτό της χρησιμοποιώντας αεροσκάφη εταιριών αμφιβόλου αξίας.Εγώ ήμουν πολύ κοντά στο να αρνηθώ να μπω στο περίφημο ΜD της safair και δεν ξέρω κατα πόσο θα ήμουν έτοιμος στο να υποστώ το Tristar όταν έχω πληρώσει για το Α340.
sorry για το offtopic!
 
Σαφως και ειναι ετσι οπως τα λες τα πραγματα. Εγω μιλησα καθαρα απο σποτερικης αποψεως και οχι σαν επιβατης!
Αν ηταν να παω καπου πχ με 340 και μου ερχοταν το Πορτογαλικο Tristar θα γυρναγα το αεροδρομιο αναποδα απο την τσαντιλα μου :x . Εχουν το δικιο τους και οι επιβατες!!!
 
ΓΠ707, δέν περίμενα ν ακούσω απο εσένα τέτοια λόγια... :shock: :P :wink: Προτιμάς πτήση με 340 απο πτήση με L1011???

Πάντως, άν και το 320 δέν είναι κανένα παλιό αεροπλάνο, ίσως μπορούμε να δικαιολογήσουμε την δυσπιστία των απλών επιβατών απέναντι σε μια εταιρεία που δέν την ξέρει ούτε η μάνα της... (των απλών επιβατών, ξαναλέω). Και ίσως εκεί έγκειται και το οτι πολλοί δέν θέλουν να πετάξουν άν δέν δούν τους 6 κύκλους στην ουρά. Έχω ακούσει πολύ κόσμο να το λέει αυτό! (οπαδοί, όχι πελάτες όπως είπε π anax :wink: )
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top