Incident At Heathrow Airport

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Φαινεται οτι ηταν ενα powerless (dead-stick) approach, λογω ελειψης (ναι ελλειψης) καυσιμων!
 

vakiklos

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2007
Μηνύματα
85
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Αμα μένει από καύσιμα και η ΒΑ τότε καταστραφήκαμε
 

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Δυστυχως ετσι ειναι.......Τους πιεζουν για οικονομια!
Ενα 777 δεν "μενει" απο κινητηρες και APU χωρις αιτια!
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.223
Likes
632
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH

vakiklos

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2007
Μηνύματα
85
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Αν έμενε από καύσιμα θα το έπερνε χαμπάρι κάπου στην Γερμανία ή την Ολλανδία δεν μπορεί καπετάνιος της ΒΑ να φτάνει
στο LHR χωρίς καύσιμα, είναι τελείως τρελλό.

Αμα είναι έτσι να αρχίσουμε να ταξιδεύουμε με το καράβι.
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
To να μείνει από καύσιμα, δεν αποκλείεται.

Το να βλέπει ότι έχει πολύ λίγα καύσιμα και να μήν έχει δώσει Mayday (ειδικά κυβερνήτης ΒΑ) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

Στο έδαφος δεν ήξερε κανένας τίποτα μέχρι την "βουτιά".
Επίσης, άλλο είναι να μείνει ένα αεροπλάνο από καύσιμα και άλλο να σβήσουν και οι δύο κινητήρες από μή τροφοδοσία καυσίμου (με άλλα λόγια, άλλο να μην έχουμε φαγητό μπροστά μας και άλλο να μην έχουμε ...κουτάλι)

ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ PPRUNE> Kάνει κακό στην ενημέρωση. :cool:

ΥΓ> Δεν έχω κοιτάξει το pprune, αλλά φαντάζομαι κάτι τέτοια θα λέει.
 

pingu

Business-Class-Member
Εγγραφή
31/08/2006
Μηνύματα
308
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ρόδες αριστερά δεξιά, wing roots αποκολλημένα, φτερά στρεβλωμένα από τους κινητήρες...Χειρότερο από κάτι παρατημένα επί δεκαετίες στην Mojave φαίνεται :shock: Τι να επισκευάσεις εκεί....

Αλλά είναι δυνατόν να έχει κάποιο αεροπλάνο dual flameout στα καλά καθούμενα, ή να τελείωσαν τα καύσιμα; Αν όντως ήτανε στους κινητήρες το πρόβλημα, πιο πιθανό ακούγεται το fuel starvation...Αλλά και στους 2 και σε τέτοια στιγμή;...Ειδικά σ'ένα ETOPS αεροπλάνο, κάτι τέτοιο μοιάζει δύσκολο να συμβεί νομίζω :shock:

Θα μπορούσε να είναι εναλλακτικά απώλεια ηλεκτρικών (μιας και το 777 είναι FBW) ή υδραυλικών
 

kleopatra

Business-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2007
Μηνύματα
397
Likes
7
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgav
docORL":2pmb8cz4 said:
Δυστυχως ετσι ειναι.......Τους πιεζουν για οικονομια!
Ενα 777 δεν "μενει" απο κινητηρες και APU χωρις αιτια!
Να έγινε για λόγους οικομομίας, αποκλείεται..
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Θα καταγγείλω τον κυβερνήτη για αντιγραφή....Μόνο εγώ κάνω τέτοιες προσγειώσεις στο Flight sim...Πανάθεμά τον τον μπαγάσα μου θύμησε τα νιάτα μου :D :D
 

convair

Business-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
274
Likes
82
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Για ηλεκτρικά άκουσα και έχει κάποιο νόημα...αλλά ολική απώλεια ηλεκτρικών στο final..???? Σε καινουριο Α/Φ..??

Να σβήσουν οι κινητήρες από κακό fuel management...φάση θα είχε να είναι κάτι τέτοιο! Αν είναι κάτι τέτοιο μάλλον σε συνδυασμό με κάποιο λογισμικό θα είναι...εκτός και εάν τα υπολογίζουν ακόμα με το χέρι... :shock:

Θα δείξει αύριο μετά την ανάκριση των πιλότων, με το FDR, CVR κλπ.
 
Top