Incident At Heathrow Airport

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητέ φίλε aas59, ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και τις παρατηρήσεις σου και καλώς σας βρήκα.

Μακάρι να είναι όλα τα πορίσματα διερεύνισης αιτιών αεροπορικών ατυχημάτων απολύτως αντικειμενικά και αμερόληπτα και ειλικρινά εύχομαι να έχεις δίκιο γιατί είναι ο μόνος δρόμος για να πλησιάσουμε οριακά σε μηδενικό αριθμό απωλειών ανθρώπινων ζωών από ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται τουλάχιστον οι σοβαρές μεγάλες εταιρίες (low cost και μη). Δυστυχώς κάποια πορίσματα που ακόμα αφήνουν αιχμές (Egyptair 990, ατύχημα με 737 στην Ινδονησία, ατύχημα με 737 στο sharm στην Άιγυπτο είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό) μας κάνουν λίγο επιφυλακτικούς.

Το Concord της air france αναχώρηση από Παρίσι δεν ήταν ή με απατάει η μνήμη μου? Αυτό το περιστατικό της BA με την απώλεια κινητήρα που ανέφερες ήταν σε προγραμματισμένη πτήση με επιβάτες? Γιατί δεν έγινε δημοσίως γνωστό. Συνέχισε μέχρι Λονδίνο και γιατί δεν κατέβηκε κάπου στην Ισλανδία, Ιρλανδία ή Βόρια Αγγλία? Sorry αν φεύγω εκτός θέματος και για τις πολλές ερωτήσεις αλλά ακούγεται σοβαρό μεν, δε νομίζω ότι μειώνει δε τη φήμη της BA περί ασφάλειας αφού το περιστατικό δεν είχε δυσμενή εξέλιξη.
 
Σου θυμίζω απλώς ότι μέχρι πρότινος το Concord δεν είχε κανένα ατύχημα ενώ πρόσφατα πέταξε αεροπλάνο της ΒΑ από Αμερική σε Λονδίνο με ένα κινητήρα εκτός αν και η βλάβη παρουσιάσθηκε μία μόλις ώρα από την αναχώρηση........
Αν θυμαμαι καλα,ο τυπος αεροσκαφους πρεπει να ηταν 747,οποτε με ενα κινητηρα εκτος ,δεν εισαι emargency,και μπορεις να συνεχισεις.
 
thndr_20":2ue2lcj6 said:
Αν θυμαμαι καλα,ο τυπος αεροσκαφους πρεπει να ηταν 747,οποτε με ενα κινητηρα εκτος ,δεν εισαι emargency,και μπορεις να συνεχισεις.

Μια χαρά θυμάσαι.
Αν νομίζεις ότι είναι εφαρμογή πολιτικής ασφαλείας το να πετάξεις 7 ακόμα ώρες με ένα κινητήρα μείον πάνω από την θάλασσα αντί να γυρίσεις πίσω μία ώρα για την επισκευή , τότε έχουμε διαφορετικές απόψεις για την ασφάλεια πτήσεων.......
 
Giopan καλώς όρισες και από μένα.

Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να συγκρίνουμε πορίσματα σαν και αυτά που ανέφερες, με πορίσματα των Βρεταννών (ΑΑΙΒ). Είναι εντελώς άδικο για τις διερευνητικές επιτροπές της Αιγύπτου ή της Ινδονησίας να συγκρίνονται με το ΑΑΙΒ, καθώς δεν έχουν ούτε την τεχνογνωσία αλλά δεν έχουν και διαθέσει τους πόρους για να την αποκτήσουν.

Επίσης, μιλάμε για τελείως διαφορετικά ατυχήματα. Μιλάμε για ατυχήματα που το αεροπλάνο βρέθηκε στον πάτο της θάλασσας και για ένα αεροπλάνο που βρέθηκε στην αρχή το διαδρόμου...σχεδόν 8) ατόφιο. Η περισυλλογή στοιχείων δεν έχει τον ίδιο βαθμό δυσκολίας και τα πορίσματα περιλαμβάνουν αρκετές πιθανολογήσεις και υποθέσεις (αναπόφευκτα).
 
aas59":3sle8n6d said:
thndr_20":3sle8n6d said:
Αν θυμαμαι καλα,ο τυπος αεροσκαφους πρεπει να ηταν 747,οποτε με ενα κινητηρα εκτος ,δεν εισαι emargency,και μπορεις να συνεχισεις.

Μια χαρά θυμάσαι.
Αν νομίζεις ότι είναι εφαρμογή πολιτικής ασφαλείας το να πετάξεις 7 ακόμα ώρες με ένα κινητήρα μείον πάνω από την θάλασσα αντί να γυρίσεις πίσω μία ώρα για την επισκευή , τότε έχουμε διαφορετικές απόψεις για την ασφάλεια πτήσεων.......

Οχι...δεν νομιζω , ετσι ειναι οι διαδικασιες,τετρακινητηριο με εναν εκτος απλα συνεχιζεις,και εισαι ασφαλης.
Γυρνωντας πισω,καθε αλλο παρα μια ωρα θα παρει η ολη διαδικασια( εναεριος κυκλοφορια,αποριψη καυσιμου,επισκευη βλαβης..τυχον run up..klp)
 
Σε υπερατλαντικό δεν είσαι καθόλου ασφαλής απόδειξη το συγκεκριμένο 744 που έμεινε με 3 κινητήρες και αποφάσισε να συνεχίσει με συνέπεια να δηλώσει emergency και να προσγειωθεί στο Manchester με ελάχιστα καύσιμα. Καλύτερα να γύριζε πίσω με ότι συνέπειες σε καθυστέρηση παρά να κινδυνέψει απο καύσιμα...
 
Top