Incident At Heathrow Airport

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το callout γίνεται ένα λεπτό πριν την πρόσκρουση.Δεν πρόλαβαν καν να ενημερώσουν το πλήρωμα.Προφανώς μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν κάποια ένδειξη...
 
kleopatra":1azk2kc1 said:
Το callout γίνεται ένα λεπτό πριν την πρόσκρουση.Δεν πρόλαβαν καν να ενημερώσουν το πλήρωμα.Προφανώς μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν κάποια ένδειξη...

Ενα manual του Βoeing 777 της Continental που έχω, δίνει στο πλήρωμα την οδηγία να ενημερώσει 30 sec πριν την πρόσκρουση για "brace".
Αν αληθεύουν τα στοιχεία ότι οι ενδείξεις non-response των κινητήρων έγιναν στα 2.000 πόδια, δηλαδή περ. 2 λεπτά πριν την προσγείωση (υπολογίζοντας πάνω από τα 800 πόδια/λεπτό κάθοδο) όφειλε να δώσει "brace" μέσα στο πρώτο λεπτό....
Ένα cabin crew safety compendium βέβαια αναφέρει στην παράγραφο 3.2.2 ότι μπορεί να ΜΗΝ υπάρξει announce σε περίπτωση αναπάντεχης επείγουσας ανάγκης (unanticipated emergency). Aν ανήκεις σε πλήρωμα και σε ενδιαφέρει "κατέβασε" το εδώ: http://www.flightsafety.org/gain_home.html

___________________________________
convair cv990...the maserati of the skies
 
convair":3t2h8qq6 said:
kleopatra":3t2h8qq6 said:
Το callout γίνεται ένα λεπτό πριν την πρόσκρουση.Δεν πρόλαβαν καν να ενημερώσουν το πλήρωμα.Προφανώς μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν κάποια ένδειξη...

Αν αληθεύουν τα στοιχεία ότι οι ενδείξεις non-response των κινητήρων έγιναν στα 2.000 πόδια, δηλαδή περ. 2 λεπτά πριν την προσγείωση (υπολογίζοντας πάνω από τα 800 πόδια/λεπτό κάθοδο) όφειλε να δώσει "brace" μέσα στο πρώτο λεπτό....

Οι κινητήρες απέτυχαν να αντιδράσουν στην ζήτηση αυξημένης ώθησης από το A/T στα 600ft! δηλ στα πολύ late finals της καθόδου. Δεν νομίζω ο καπετάνιος να είχε ώρα για να ενημέρωση το πλήρωμα για emergency landing
 
Οι πολυαναμενόμενες φωτογραφίες του Αγγλου (flight dispatcher στο αεροδρόμιο που κανει planespotting απο hobby) στις αγγλικές εφημερίδες. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του στο forum του a.net έβγαλε καμια 20αριά αλλά τις έδωσε όλες σε 2 αγγλικές εφημερίδες και δεν θα τις δημοσιεύσει πουθενά αυτός.. Οπότε μόνο οτι δουύμε από τις εφημερίδες.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770

Η δεύτερη φώτο είναι η πιο συγκλονιστική από τις 3.. Διακρίνονται σπίθες κάτω απο το αριστερό φτερό, το μισό κάλυμα του κινητήρα το οποίο φεύγει και διάφορα άλλα κομμάτια που αποκολούνται μαζί με το χώμα που σηκώνεται.. :oops:
Φαντάσου να οδηγείς στον δρόμο δίπλα (όπως καλή ώρα αυτό το ασημένιο αυτοκίνητο) και να δεις ένα 777 να "προσγειώνεται" δίπλα σου στο χωράφι... Πάλι καλά που δεν "προσγειώθηκε" πάνω στο αυτοκίνητο...
 
cavo_paradiso":2oj39hk4 said:
Οι κινητήρες απέτυχαν να αντιδράσουν στην ζήτηση αυξημένης ώθησης από το A/T στα 600ft! δηλ στα πολύ late finals της καθόδου. Δεν νομίζω ο καπετάνιος να είχε ώρα για να ενημέρωση το πλήρωμα για emergency landing

συμφωνώ απόλυτα, στα 600 πόδια δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Ισως fuel shut off... :?
απόλυτα "τυχεροί" όλοι τους
 
Τελικά το θέμα με το ατύχημα του 777 της BA έχει αρχίσει να φθίνει? Ξέρει κανείς πότε αναμένεται ένα ποιο ουσιαστικό report για τα αίτια? Γιατί το εν λόγω περιστατικό έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία και έχει αφήσει άφωνους τους απανταχού φίλους του αεροπλάνου παγκοσμίως κυρίως λόγω του γεγονότος ότι αρχικά αποδίδεται σε αστοχία του αεροπλάνου στη φάση της προσγείωσης (πρωτοφανές???!!!) και όχι σε ανθρώπινο λάθός ή σε καιρικές συνθήκες ή σε συνδιασμό των δύο. Προσωπικά, και από τις ελάχιστες ερασιτεχνικές γνώσεις που έχω για τα αεροπλάνα, πιστεύω την εκδοχή του fuel contamination....πιο πιθανό είναι να ευθύνεται η αστοχία κινέζικου καυσίμου (δεδομένου ότι οι κινέζοι είναι ακόμη πολύ πίσω σε quality management γενικά σε όλες τους τις διαδικασίες). Δεν πιστεύω ότι ευθύνεται το ίδιο το πιο ασφαλές αεροπλάνο στον κόσμο, σε μια από τις ασφαλέστερες εταιρίες του κόσμου. Πάντως όποια εκδοχή και να δώσουν θα είναι πάρα πολύ προσεκτική δεδομένων των ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ που παίζονται.....Πολλά συγχαρητήρια στους δύο χειριστές....ΑΠΙΘΑΝΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ όλου αυτού του τεράστιου ακυβέρνητου βάρους ακριβώς στο σημείο που έπρεπε!!
 
Ε, όχι ακριβώς εκεί που έπρεπε :mrgreen:
 

Attachments

  • image001.gif
    image001.gif
    30,8 KB · Προβολές: 1.535
Αν έπιανε στην αρχή του διαδρόμου υπήρχε περίπτωση να σωνόταν το σκάφος με σκασμένα λάστιχα μόνο και να μην πήγαινε για ανταλλακτικά? Όπως στο περιστατικό με Τransavia (ανεμοπορία με ταχύτητα προσγείωσης που δεν απείχε πάρα πολύ από τη βέλτιστη ταχύτητα προσγείωσης)?? Ή επειδή στην προκειμένη περίπτωση κατέβαινε οριακά stallαρισμένο και σχεδόν έπεφτε σαν πέτρα βοηθήθηκε από το γεγονός ότι χτύπησε στο πιο μαλακό χώμα στο impact? Μάγκες τα φώτα σας...οι γνώσεις μου περιορίζονται σε FS, πολύ συχνά ταξίδια με αεροπλάνο και εν γένει άπειρο θαυμασμό και περιέργια.....
 
giopan":q7rnx60s said:
Προσωπικά, και από τις ελάχιστες ερασιτεχνικές γνώσεις που έχω για τα αεροπλάνα, πιστεύω την εκδοχή του fuel contamination....πιο πιθανό είναι να ευθύνεται η αστοχία κινέζικου καυσίμου (δεδομένου ότι οι κινέζοι είναι ακόμη πολύ πίσω σε quality management γενικά σε όλες τους τις διαδικασίες). Δεν πιστεύω ότι ευθύνεται το ίδιο το πιο ασφαλές αεροπλάνο στον κόσμο, σε μια από τις ασφαλέστερες εταιρίες του κόσμου. Πάντως όποια εκδοχή και να δώσουν θα είναι πάρα πολύ προσεκτική δεδομένων των ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ που παίζονται.....Πολλά συγχαρητήρια στους δύο χειριστές....ΑΠΙΘΑΝΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ όλου αυτού του τεράστιου ακυβέρνητου βάρους ακριβώς στο σημείο που έπρεπε!!

Φίλτατε giopan καλως όρισες στο A.gr ,

Βλέπω ορισμένες αντιφάσεις στο post σου που καλό θα ήταν να τις προσέξεις.
Λές πως έχεις ελάχιστες γνώσεις και παρ΄ όλα αυτά πιστεύεις στην εκδοχή του "κακού" καυσίμου.
Επ αυτού μπορώ να σου πώ ότι έχουν ληφθεί δείγματα του συγκεκριμένου καυσίμου και στον τόπο φόρτωσης και από το συγκεκριμένο αεροπλάνο και (αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί) από τις δεξαμενές άλλων αεροσκαφών που φόρτωσαν από το ίδιο καύσιμο.
Οι αναλύσεις ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί αλλά πιθανολογώ ότι σήμερα πλέον θα έχουν αποτελέσματα που δεν έχουν κοινοποιήσει στο ευρύ κοινό. Παρά ταύτα δεν έχει κυκλοφορήσει "φήμη" (πέραν της πρώτης υπόθεσης) που να υποδεικνύει κάτι τέτοιο.

Επίσης πιστεύεις ότι το "ασφαλέστερο αεροπλάνο " και "μία από τις ασφαλέστερες εταιρίες " στον κόσμο αποκλείεται να ευθύνονται.
Σου θυμίζω απλώς ότι μέχρι πρότινος το Concord δεν είχε κανένα ατύχημα ενώ πρόσφατα πέταξε αεροπλάνο της ΒΑ από Αμερική σε Λονδίνο με ένα κινητήρα εκτός αν και η βλάβη παρουσιάσθηκε μία μόλις ώρα από την αναχώρηση........

Ενώ συμφωνούμε ότι υπάρχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που "παίζονται" διαφωνώ με την ρήση σου " όποια εκδοχή και να δώσουν ".

Αλίμονο αν φτάσουμε εκεί...
Δηλαδή στο να δώσουν κάποια εκδοχή μόνο και μόνο για τα συμφέροντα.
Η επιτροπή διερεύνησης θα δώσει ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ που θα βρεί και τίποτα άλλο.

Το να υποθέτουμε χωρίς δεδομένα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταλήξουμε σε λανθασμένα συμπεράσματα και γιαυτό εγώ τουλάχιστον δεν υποθέτω αλλά περιμένω να διαβάσω δεδομένα για να συμπεράνω.


Και πάλι καλώς όρισες.
 
Top