dtrach
Concorde-Class-Member
Διαβάζω τις σκέψεις διαφόρων μελών και τα λιγοστά νέα που έρχονται απο την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των Ο.Α και ομολογώ πως αρχίζει να μου αρέσει η ιδέα της εξαγοράς-συγχώνευσης όπως θέλετε πέστε το . Μπορεί όμως να λειτουργήσει? Ας δούμε τα θετικά
Υπο ιδανικές συνθήκες πάντα η νέα εταιρία θα είναι ισχυρή με επαρκή στόλο, "καλύτερη σχέση με τις νέες τεχνολογίες" λόγω Α3 ( e-ticket κτλπ )
Οι έλληνες θα συνεχίσουν να "χαιρονται" να πετούν με Ο.Α αλλά με τον "πολιτισμό" της Α3 αν και όλοι ξέρουμε ότι τα επίπεδα της έχουν πέσει πλεον ο μέσος Έλληνας την θεωρέι καλύτερη και ίσως λογω μεγέθους και φήμης των 2 εταιριών πολλοί να την στηρίξουν .
Η Α3 έχει δείξει ότι θέλει να μπει σε alliance που σαφώς είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.Με την Ο.Α θα είναι πιο εύκολο.
Τα charter που είναι μία πολύ καλή πηγή εσόδων τα "ελέγχει" πολυ καλά η Α3 λόγω γνωριμιών κτλπ
Το γερμανικό δίκτυο θα έρθει σε σωστά μέτρα και με καλό προγραμματισμό μπορούν να χτυπήσουν τις αντίπαλες εταιρίες. Γενικώς ,στους κοινούς προορισμούς , με ένωση των δρομολογίων ή με ξεκαθάρισμα έχουμε πολύ καλές συχνότητες
Εδώ δεν μπορούμε να έχουμε 1 σωστή εταιρία θα έχουμε και 2 σε συνθήκες σκληρότατου ανταγωνισμού? Ας πάει μία μπροστά και ας είναι και μονοπώλιο
Και πάμε τώρα στα αρνητικά
Ο στόλος ....Εκτός απο τα 733,734 έχουμε 1 Α300 , 3 Rj 3 dash 8 3 717 4 Α340 και πολλά Atr .Σίγουρα κάπως πρέπει να ξεκαθαρισουν τα πράγματα
Τα παλικάρια της Ο.Α ανεξαρτήτος ειδικότητος . Πως ακριβώς η Α3 περιμένει να τους κουμαντάρει? Εκτός απο το μίσος,η Α3 απαγορεύει τα συνδικάτα,οι κανονες λειτουργίας των Ο.Α είναι ελαφρότερη απο της Α3 οι απεργίες θεωρούνται δεδομενες . Το εχει σκεφτεί καλά η Α3??? Υπάρχει περιπτωση να τους φέρει στα μέτρα της ? Το να πειτε " ή θα δουλέψουν όπως οι συνάδερφοι της Α3 ή θα μείνουν στο δρόμο " δεν πολυισχύει γιατί αν η Α3 αγοράσει την Ο.Α ο δρομος δεν γυρνά πισω,και σίγουρα η Α3 δεν μπορεί να τους απολύσει.Πρέπει στο πακέτο εξαγοράς να υπάρχουν ιδιαίτερες διευκολύνσεις απο το κράτος σχετικά με τις απολύσεις κτλπ
Μήπως αντι να χάσουμε μία εταιρία της χάσουμε και τις 2?
Κάποιος στο φορουμ είπε ότι η Α3 έχει αποδεδειγμένα ικανότατο management.Σοβαρά ??? Είχε ποτέ η Α3 ανταγωνισμό? Γιατί η Ο.Α δεν ήταν και πολύ ανταγωνιστική όλα αυτά τα χρόνια....Άλλωστε όσο είχε την πλήρη φροντίδα του κράτους μπορούσε να την κλεισει με πραγματικά αθέμιτο ανταγωνισμό...Μην ξεχνάμε και τις κατηγορίες των πιλότων προς την διοίκηση Καλόφωνου για ιδιαίτερη μεταχείριση κτλπ κτλπ.Μήπως απλως είχαν μοιράσει την πίτα? Πάντα είχαν ίδιες τιμές πάντα διαφορετικές ώρες στα δρομολόγια κτλπ. Η διοικηση της Α3 απο υπερατλαντικά ξέρει??Θα τα καταφέρει? Υπάρχει περίπτωση να φέρουν νέο ανταγωνιστικό management ? Τα υπερατλαντικά θα τα κρατήσουν?? Μάλλον έχουν σκοπό να τα κρατήσουν? (captainchris ξέρεις κάτι? )
Προς το παρόν αυτά!! Συζήτηση να γίνεται!! Περιμένω τις γνώμες σας!!!
Υπο ιδανικές συνθήκες πάντα η νέα εταιρία θα είναι ισχυρή με επαρκή στόλο, "καλύτερη σχέση με τις νέες τεχνολογίες" λόγω Α3 ( e-ticket κτλπ )
Οι έλληνες θα συνεχίσουν να "χαιρονται" να πετούν με Ο.Α αλλά με τον "πολιτισμό" της Α3 αν και όλοι ξέρουμε ότι τα επίπεδα της έχουν πέσει πλεον ο μέσος Έλληνας την θεωρέι καλύτερη και ίσως λογω μεγέθους και φήμης των 2 εταιριών πολλοί να την στηρίξουν .
Η Α3 έχει δείξει ότι θέλει να μπει σε alliance που σαφώς είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.Με την Ο.Α θα είναι πιο εύκολο.
Τα charter που είναι μία πολύ καλή πηγή εσόδων τα "ελέγχει" πολυ καλά η Α3 λόγω γνωριμιών κτλπ
Το γερμανικό δίκτυο θα έρθει σε σωστά μέτρα και με καλό προγραμματισμό μπορούν να χτυπήσουν τις αντίπαλες εταιρίες. Γενικώς ,στους κοινούς προορισμούς , με ένωση των δρομολογίων ή με ξεκαθάρισμα έχουμε πολύ καλές συχνότητες
Εδώ δεν μπορούμε να έχουμε 1 σωστή εταιρία θα έχουμε και 2 σε συνθήκες σκληρότατου ανταγωνισμού? Ας πάει μία μπροστά και ας είναι και μονοπώλιο
Και πάμε τώρα στα αρνητικά
Ο στόλος ....Εκτός απο τα 733,734 έχουμε 1 Α300 , 3 Rj 3 dash 8 3 717 4 Α340 και πολλά Atr .Σίγουρα κάπως πρέπει να ξεκαθαρισουν τα πράγματα
Τα παλικάρια της Ο.Α ανεξαρτήτος ειδικότητος . Πως ακριβώς η Α3 περιμένει να τους κουμαντάρει? Εκτός απο το μίσος,η Α3 απαγορεύει τα συνδικάτα,οι κανονες λειτουργίας των Ο.Α είναι ελαφρότερη απο της Α3 οι απεργίες θεωρούνται δεδομενες . Το εχει σκεφτεί καλά η Α3??? Υπάρχει περιπτωση να τους φέρει στα μέτρα της ? Το να πειτε " ή θα δουλέψουν όπως οι συνάδερφοι της Α3 ή θα μείνουν στο δρόμο " δεν πολυισχύει γιατί αν η Α3 αγοράσει την Ο.Α ο δρομος δεν γυρνά πισω,και σίγουρα η Α3 δεν μπορεί να τους απολύσει.Πρέπει στο πακέτο εξαγοράς να υπάρχουν ιδιαίτερες διευκολύνσεις απο το κράτος σχετικά με τις απολύσεις κτλπ
Μήπως αντι να χάσουμε μία εταιρία της χάσουμε και τις 2?
Κάποιος στο φορουμ είπε ότι η Α3 έχει αποδεδειγμένα ικανότατο management.Σοβαρά ??? Είχε ποτέ η Α3 ανταγωνισμό? Γιατί η Ο.Α δεν ήταν και πολύ ανταγωνιστική όλα αυτά τα χρόνια....Άλλωστε όσο είχε την πλήρη φροντίδα του κράτους μπορούσε να την κλεισει με πραγματικά αθέμιτο ανταγωνισμό...Μην ξεχνάμε και τις κατηγορίες των πιλότων προς την διοίκηση Καλόφωνου για ιδιαίτερη μεταχείριση κτλπ κτλπ.Μήπως απλως είχαν μοιράσει την πίτα? Πάντα είχαν ίδιες τιμές πάντα διαφορετικές ώρες στα δρομολόγια κτλπ. Η διοικηση της Α3 απο υπερατλαντικά ξέρει??Θα τα καταφέρει? Υπάρχει περίπτωση να φέρουν νέο ανταγωνιστικό management ? Τα υπερατλαντικά θα τα κρατήσουν?? Μάλλον έχουν σκοπό να τα κρατήσουν? (captainchris ξέρεις κάτι? )
Προς το παρόν αυτά!! Συζήτηση να γίνεται!! Περιμένω τις γνώμες σας!!!