Υπ.Εξαγορά των Ο.Α απο την Α3 : Σκέψεις

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
(Κάπου το έχω ξαναπεί,αλλα...)

Φίλοι-υποστηρικτές της εξαγοράς ΟΑ απο την Α3.... Θέλω να σας δώ (ή μάλλον να σας ακούσω) τί θα λέτε όταν η νέα Aegean Hellenic Empire Airlines θα βγάζει προσφορά ΑΤΗ-SKG 400 Ευρώ σε Χ Class και θα πρέπει να είστε και ευχαριστημένοι...! :wink:
 
@747. ma pote tha to matheis epitelous???
einai HellenicAegean Airlines powered by Emirates! Toses diafimisis gyrw sou! Aman pia!
:lol: :lol: :lol:

sovara twra.
giati i A3 na agorasei tin OA? den mporw na vrw oute enan kalo logo.
oti agores ithele na anoiksei, tis exei idi anoiksei.
arga kai stathera.
proswpika den nomizw oti tha agorasei tis OA, alla mallon pithanotero einai i LH na tin valei sto miles and more kai regional member stin star alliance.

mporei na leme oti theloume, alla i epitropi antagwnismou tis komision, den epitrepei monopwliakes ekkathariseis agoras. teleia kai payla.
diagwnismos mporei na ginetai, protaseis mporei na yfistantai, alla otan ayto paei na ginei symfwnia tha pagwsei. giayto kai logika pane oi metoxoi tis A3 xwrista stis ypovoles endiaferontos. gia na apofygoun nomika kwlymata.

it's the law...
 
Η τιμή πώλησης της Ο.Α είναι 100 εκ. Ευρώ


Παιδιά νομίζω ότι η Ευρ.Ενωση απλώς δεν θα ασχοληθεί με τη πιθανή δημιουργία μονοπωλίου.Και στην Πορτογαλλία που η PGA ενώθηκε με την ΤΑΡ κανείς δεν είπε τίποτα.
 
Κατ' αρχάς επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ για το πολύ καλό forum που έχετε δημιουργήσει. Πραγματικά πολύ ωραίο και οι απόψεις που διαβάζω πολύ σωστά συγκροτημένες.
Θα σας παρακαλούσα βέβαια να με κρίνετε με επιείκεια, αφού είναι η πρώτη φορά που γράφω. :oops:

Εισαγωγικά, η Ο.Α. είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του έθνους μας, ένα κομμάτι που ποτέ δεν κατάφερε να δείξει την πραγματική του δυναμική, ειδικά κάτω από την ιδιοκτησία του Δημοσίου. Οι Έλληνες την εμπιστεύονται εδώ και κοντά 50 χρόνια και είναι παγκοσμίως γνωστή. Καλώς ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα.
1) Πράγματι, σε περίπτωση εξαγοράς της από την Α3, θα δημιουργηθεί μονοπώλιο, μόνο όμως στις πτήσεις εσωτερικού. Γιατί είναι πλέον τέτοιες οι συνθήκες, που σε όλους σχεδόν τους προορισμούς εξωτερικού των Ο.Α. υπάρχουν και ξένες αεροπορικές εταιρείες, που εκτελούν τις ίδιες πτήσεις. Άρα δεν θα είναι οικονομικά συμφέρον για τις νέες Ο.Α. (υπό την ιδιοκησία Α3) να αυξήσει τις τιμές. Γιατί να το κάνει αυτό, όταν υπάρχουν (π.χ. Lufthansa στις πτήσεις προς Γερμανία) που να προσφέρουν και πιο φτηνούς ναύλους; Όταν εγώ πήγα στη Νέα Υόρκη το Σεπτέμβριο, πήγα με LH και όχι με Ο.Α., γιατί άλλα τα 675 Ευρώ με επιστροφή και άλλα τα 1200. Αν η Α3 ήθελε να αυξήσει τις τιμές της, θα το έκανε και τώρα, αφού έτσι και αλλιώς όσες αυξήσεις και να κάνει, οι ναύλοι της θα είναι πολύ πιο φτηνοί από των Ο.Α. Όσο για τα δρομολόγια εσωτερικού, δεν νομίζω ότι οι Ο.Α. και η Α3 είναι οι μοναδικοί τρόποι να μεταβεί κάποιος κάπου στην Ελλάδα. Εξάλλου, το κενό που θα δημιουργήσει η Α3 στην low cost αγορά, μάλλον δεν θα μείνει ανεκμετάλλευτο. Κάποια άλλη εταιρεία θα εμφανιστεί σύντομα στη θέση της. Και μάλλον προσφορές τύπου 400 Ευρώ ΑΤΗ-SKG είναι απλές - ας μου επιτραπεί η έκφραση - υπερβολές.
2) Αν οι Ο.Α. κλείσουν, ποιο ακριβώς θα είναι το όφελος; Γιατί αν μου λέτε πως σιγά σιγά αρκετοί επενδυτές αποσύρουν το ενδιαφέρον τους (αυτό το διάβασα νομίζω σε άλλο topic), μάλλον θα μείνει στο τέλος μόνο η Α3. Δηλαδή αν μείνει και η Dba θα είναι καλύτερα να αγοραστεί από μια μικρή - γερμανική όμως - low cost εταιρεία; Γιατί η Α3, κακά τα ψέματα, είναι μια ελληνική Dba. Αν κλείσουν οι Ο.Α., τόσες χιλιάδες υπάλληλοι θα μείνουν στο δρόμο. Και ειλικρινά δεν μπορώ να δεχτώ πως μέσα σε τόσους υπαλλήλους, δεν αξίζει κανείς. Αν μέσα σε τόσους υπαλλήλους υπάρχουν και αυτοί, τότε η Α3 θα έχει κάθε δικαίωμα να τους απολύσει. Και καλά θα κάνει, γιατί μάλλον δεν τους αξίζει να δουλεύουν σε οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία. Εξάλλου, όπως πολύ σωστά διάβασα, υπάρχουν και άλλοι που ζητούν δουλειά και μπορούν να συμπληρώσουν τα κενά.
3) Απ' όσο θυμάμαι, την δεκαετία του '60 ούτε η Ο.Α. ήξερε από υπερατλαντικά ταξίδια, που ήταν μάλιστα και καινούρια κατάκτηση της αεροπορίας. Άρα νομίζω ότι και οι άνθρωποι της Α3 μπορούν κάλλιστα (γιατί φαίνεται πως είναι και ικανά στελέχη) να μπουν σε αυτή την αγορά.
4) Η Α3 πράγματι μπορεί να μπει σε κάποια αεροπορική συμμαχία και τώρα, θα έχει όμως περισσότερο κύρος και θα είναι περισσότερο υπολογίσιμη ως Ο.Α. (αφού είναι ιστορική εταιρεία)
5) Δεν νομίζω ότι στην περίπτωση μιας αμιγώς ιδιωτικής εταιρείας μπορεί να παρέμβει ο οποιοσδήποτε βουλευτής, γιατί απλώς δεν τον αφορά. Με την ίδια λογική που δεν μπορούν να παρέμβουν στα εσωτερικά οποιασδήποτε ιδιωτικής επιχείρησης (είτε είναι οι Ο.Α., είτε είναι ο Αντέννα, είτε οποιαδήποτε άλλη).
6) Εννοείται ότι πολλοί υπάλληλοι είναι συνυπεύθυνοι για την κατάσταση των Ο.Α. Όμως πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα συνεχιστεί αυτό και μετά την εξαγορά των Ο.Α. από την Α3; Εξάλλου, σε όποιον υπάλληλο δεν αρέσει το νέο (σκληρότερο, άρα καλύτερο) καθεστώς, μάλλον είναι πρόβλημά του, γιατί όλοι οι συνάδελφοί του στις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης δουλεύουν έτσι και γιατί αυτοί δεν κάνουν τουλάχιστον κάθε λίγο απεργίες (μέχρι και για συμπαράσταση σε άλλους δημόσιους υπαλλήλους) ζημιώνοντας τελικά τη ίδια την εταιρεία.
7) Τώρα, όσον αφορά τα μεγάλα και τα μικρά ψάρια και τα στομαχικά τους προβλήματα, η Α3 είναι ιδιωτική εταιρεία και μπορεί πιο εύκολα από τον καθένα να πάρει μια σόδα και να ησυχάσει. Άλλωστε, όπως αναφέρεται, υπάρχει και η επιλογή της μετάταξης, αντί για απόλυση. Άλλωστε, καμία επιχείρηση στον κόσμο δεν έγινε μεγάλη χωρίς εξαγορές και συγχωνεύσεις. Σε οποιονδήποτε τομέα. Και τα μικρά ψάρια πολλές φορές κάνουν τις μεγάλες εκπλήξεις.

Υ.Γ. Αν η Ε.Ε. ήθελε να αποφύγει μονοπώλια, θα μπορούσε να μην εφαρμόσει αυτή την εξοντωτική μεν, δίκαια δε πολιτική αερομεταφορών. Ίσως να μην είναι τόσο απλά όσο αναφέρω τα πράγματα, αλλά θεωρώ ότι η Α3 να εξαγοράσει τις Ο.Α. είναι η καλύτερη λύση. Και ίσως η πιο λογική εξέλιξη του σίριαλ.
 
alexander":12j4fo6h said:
[...]mallon pithanotero einai i LH na tin valei sto miles and more[...]
:thx: Mentioym alexander :thx:
Xartomanteia, kafemanteia, tarw, krystallini sfaira, aytomati grafi.
Prosfora gnwrimias: EUR400 to 20lepto rantevoy me proagora 21 imerwn! :mrgreen:
(sorry gia to off, alla den kratithika)

Pantws sta plaisia mias tetoias synergasias, mia sygxwneysi me tis OA tha voithoyse tin A3 na ginei melos tis Star. Ektos apo tin elliniki agora, mia A3/OA tha mporoyse na eksypiretisei ti LH stoys xwroys twn Valkaniwn kai tis M. Anatolis (kai oxi mono).
 
~well oso gia to monoplio, ok i EU kapoies fores kanei ta strava matia. den simainei oti tha ta kanei kai twra.
oso giati i A3 na agorasei tis OA, pali den vriskw ousiastiko logo.

oso gia tin A3 kai tin LH, einai poly pio pithano, afou egine kai gold award ERA i A3. deite tis proigoumenes regio kai tha katalavete.
 
Δεν ξερω αν παρακολουθησε κανεις τη συνεντευξη τυπου Α3 & LH! Ο Βασιλακης αναφερθηκε στο θεμα της πιθανους αγορας των ΟΑ και σε ερωτηση για την πιθανη μειωση προσωπικου ειπε οτι ειναι φυσικο να υπαρξει μειωσει προσωπικου αλλα η κυβερνηση εχει δεσμευτει οτι θα αποροφησει τους υπαλληλους που θα μεινουν απ' εξω, σε αλλες θεσεις στο δημοσιο.
:2: ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ :x ! Τα πιασανε οι υπαλληλοι τα λεφτα τους!!! :doubt:
 
Back to the topic:

Ας δούμε δύο παράλληλες ιστορίες: SN Brussells & Crossair/Swiss Int'l.
Δύο προσπάθειες από δύο μικρές /LLC που ξαφνικά προσπάθησαν, μετά την κατάρρευση των 'ομόσταυλων' μεγάλων αδελφών τους να αναστήσουν τη 'χαμένη αεροπορική τιμή' των Βρυξελλών και της Ζυρίχης. Δεν ξέρω ακριβώς για ποιούς λόγους αλλά γεγονός είναι ότι και οι δύο προσπάθειες καρκινοβατούν. Και οι δύο 'μικρές' πήγαιναν πολύ καλά μέχρι το σημείο που αποφάσισαν να γίνουν 'μεγάλες' σε μια μέρα μέσα.

Μήπως θα δούμε το ίδιο σενάριο και εδώ;
 
oaicarus said:
Τώρα, όσον αφορά τα μεγάλα και τα μικρά ψάρια και τα στομαχικά τους προβλήματα, η Α3 είναι ιδιωτική εταιρεία και μπορεί πιο εύκολα από τον καθένα να πάρει μια σόδα και να ησυχάσει. Άλλωστε, όπως αναφέρεται, υπάρχει και η επιλογή της μετάταξης, αντί για απόλυση. Άλλωστε, καμία επιχείρηση στον κόσμο δεν έγινε μεγάλη χωρίς εξαγορές και συγχωνεύσεις. Σε οποιονδήποτε τομέα. Και τα μικρά ψάρια πολλές φορές κάνουν τις μεγάλες εκπλήξεις.

Einai wraio na kanoun ta mikra psaria tis ekplikseis. Alla ston aeroporiko wkeano den arkei na eisai eueliktos kai etoimos gia ekplikseis ws mikro psari. Prepei na ksereis akrivws ti 8eleis kai poia 8a einai i trofi sou. Oxi apla na to kaneis epeidi ekatse i stigmi kai isws einai kai eukairia. Sumfwnw oti i soda einai polu eukoli diadikasia. Kai i metataksi mia wraia lusi. Ela mou de omws pou kai auta den sou egguwndai oti 8a gineis megalos. Fusika an meineis monos sou 8a gineis xalifis sti 8esi tou xalifi, alla ela pou kati den mou ka8etai kala stin oli istoria. Den kserw, alla stin oli upo8esi uparxei kati pou den mou dinei ais8isi sxediasmou. H istoria kai pali 8a milisei teleutaia.
 
Cross μαλλον ειναι καιρος να συνειδητοποιησεις οτι κανεις δεν εχει αναγκη την σημερινη ΟΑ. Η AEGEAN οτι εχει κανει μεχρι σημερα το εχει κανει μονη της και πιθανοτατα αυτο θα κανει και στο μελλον. Μεχρι νεωτερας η συνεργασια ειναι LH-A3.(τελεια) Επισης ηταν διασκεδαστικο το πως ονομασες την επικειμενη εξαγορα-συγχωνευση(!!) που θα βοηθουσε (!!!!) την AEGEAN. Ευχαριστουμε, γελασαμε κι αποψε.
 
Top