Υπ.Εξαγορά των Ο.Α απο την Α3 : Σκέψεις

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Kyriakos Sahinidis":1k4klb2g said:
Giati den apofasizoun na ginei h exagora ths OA apo thn A3 shedon dwrean kai na analavei h A3 ta hreh??

Sigoura 8a eina fthnotero gia thn Ellhnikh kubernhsh na apeleu8erw8ei ta ekatommuria pou parehoun ka8e hrono kai mallon menei h OA se Ellhnikh idiokthsia ?

Ean kleisei entelws h OA 8a einai katastrofh gia thn Ellhnikh aeroporia genika kai gia ton Ellhna taxidiwth. 8a uparxoun para polles monopwliakes diadromes kai o taxidiwths 8a plhrwnei perissotera. Amfivalw oti h A3 h alles etairies 8a arhisoun amesws se autes ths diadromes. p.h.

ATH-MOW me SU
ATH-SOF me DU
ATH-OTP me RO
ATH-BEG me JU
ATH-IST me TK
ATH-WAW me LO
ATH-TIA me LV
ATH-CAI me MS
ATH-TLV me LY
ATH-MAD me IB
ATH-GVA me LX
ATH-AMS me KL
ATH-BRU me TV afou feugei kai h T4

Oi xenes etairies pou 8a mhnoun ( parapano ) 8a hairwntai gia polla hronia mehri na xanarhisei antagwnia.

Elpizw gia to kalutero, alla ola prepei na ta perimenwme :roll:

Σε οποιαδήποτε πραγματική ζήτηση θα υπάρξει μια πραγματική ανταπόκριση από μια πραγματικά ελεύθερη αγορά, όπου δηλαδή ο ανταγωνισμός είναι υπαρκτός και δεν εμποδίζεται ή διαστρευλώνεται από την ύπαρξη μιας κρατικοδίαιτης αεροπορικής εταιρείας.
Δεν υπάρχει περίπτωση μια συγκεκριμένη διαδρομή να έχει πραγματικό εμπορικό ενδιαφέρον και να μην εξυπηρετείται. Αν υπάρχει ζήτηση, και ΔΕΝ υπάρχει στην αγορά κάποιος κρατικοδίαιτος ανταγωνιστής τότε θα εμφανιστεί αργά ή γρήγορα κάποιος να καλύψει το κενό. Το άν θα είναι αυτή η Α3 ή άλλος δεν παίζει ρόλο, ούτε το αν θα το κάνει άμεσα.

Το αντίθετο μάλιστα, με τις 'δοξασμένες' ΟΑ ενώ είχαμε συνδέσει -χωρίς ανταγωνισμό, μάλιστα- ATH-SYD & ΜΕL καταφέραμε να μαζέψουμε τόσα χρέη που ακόμα δεν ξέρουμε πως να ξεπληρώσουμε.
Μια υγιής ιδιωτική εταιρεία θα είχε καταφέρει να μετατρέψει αυτή τη γραμμή σε χρυσωρυχείο... Το πρόβλημα είναι ότι οι ΟΑ είναι κρατικές. Και το πρόβλημα πρέπει να λυθεί, το συντομότερο δυνατό.

Το αν θα γίνει αυτό με εξαγοργά από Α3 ή άλλο ενδιαφερόμενο είναι μια άλλη ιστορία. Το βέβαιο είναι ότι όποιος ρίξει μια ματιά στα πραγματικά οικονομικά δεδομένα των ΟΑ φεύγει τρέχοντας. Και αυτό είναι το τραγικό της υπόθεσης. Καθόμαστε και βαυκαλιζόμαστε ότι 'μεγάλοι ...επενδυτές' ενδιαφέρονται για τα 'φιλέτα' των ΟΑ.... Έχω διαβάσει τόσα ...παραισθησιογόνα που αρχίζω και ανησυχώ....

Έχει βρεθεί έστω και ένας σοβαρός δημοσιογράφος, αναλυτής, βουλευτής, υπουργός, νυν και πρώην κλπ να αναφέρει στους ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ιδιοκτήτες των ΟΑ, δηλαδή τους Έλληνες φορολογούμενους πόσο ακριβώς μας κοστίζουν οι ΟΑ; Έχει βρεθεί έστω και ένας να μας πεί ακριβώς πόσο συνεισέφεραν τα συσσωρευμένα χρέη των ΟΑ στην αύξηση του δημοσιονομικού ελλείματος που βάζει δυναμίτιδα στην οικονομική ανάπτυξη όλης της οικονομίας;

Μάλλον θα περιμένω επί ματαίω...

Γιώργος
 
H Aegean simera anakoinose oti katethese desmeutiki prosfora gia tis Olympic Airlines. Oi diapragmateusis omos tha arxisoun me tin Olympic Investors, h Aegean erxetai 4 sti seira, xoris na exei kamia simasia auto bebaia. Gnosto einai oti h Kubernisi protimaei na mini se Ellinika xeria h OA kai kala kanei.
Mipos omos, leo mipos, exoun apofasisi kiolas kai mas koroideuoun, opos sinithos?
Den tha ksekinouse h Aegean dromologia apo/pros Cairo, Istanbul kai Sofia? To 737-300 pou efige den to antikatestisan! Akoustike oti tha epernan to 737-400 SX-BKK ton OA, ti egine?
Mipos kseroun oti tha to paroun mazi me ton ypoloipo stolo etsi kai ellios?
 
george_a":1p9gkpwi said:
Το αντίθετο μάλιστα, με τις 'δοξασμένες' ΟΑ ενώ είχαμε συνδέσει -χωρίς ανταγωνισμό, μάλιστα- ATH-SYD & ΜΕL καταφέραμε να μαζέψουμε τόσα χρέη που ακόμα δεν ξέρουμε πως να ξεπληρώσουμε.
Μια υγιής ιδιωτική εταιρεία θα είχε καταφέρει να μετατρέψει αυτή τη γραμμή σε χρυσωρυχείο... Το πρόβλημα είναι ότι οι ΟΑ είναι κρατικές. Και το πρόβλημα πρέπει να λυθεί, το συντομότερο δυνατό.
Γιώργος

Giorgo, den mporoume na poume oti h OA den eiha antagwnismo sth diadromh ATH-SYD-MEL epeidi den upurhe etairia me DIRECT FLIGHT.

Anatagwnismo upurhe kai uparhe apo GF, EK, TG kai SQ. Epeidhi stamatane sto SIN / BKK / DXB / BAH k.lp kai allazei to Flight Number kai to aeroskafo den nomizsw na paizei rolo. Etsi kai etsi 8a stamatasei kapou kai anagkastika 8a bgeis apo to aeroplano gia ena diastima peripou duo wres. Auta ta long haul den einai san ta shorthaul tis Europis pou den sumferei na pas ATH-LHR meson FCO h ZRH.

Eimai Ellhnas stin Australia kai mono mia foro eho petaxei me thn OA MEL-ATH me A340. Ohi mono ego, alla oi perisoteroi edw. Apo ta 1970's h SQ, TG kai mallon QF kai AZ htan oi mastores AUSTRALIA-ATH. Twra einai h EK kai GF kai palli h SQ kai TG alla kai h QF meswn LHR / FRA ( apisteuto alla alh8ino ).

Twra giati den petuke h OA den einai kane krufo. Pote den eiha dei kamia diafimisei oute sthn thleorasi oute sths efimerides gia thn OA. Eleipe MARKETING kai prow8hsh. O kosmhn os edw den eixere gia thn OA . :roll:
 
Kyriakos Sahinidis":nyl6htk9 said:
Twra giati den petuke h OA den einai kane krufo. Pote den eiha dei kamia diafimisei oute sthn thleorasi oute sths efimerides gia thn OA. Eleipe MARKETING kai prow8hsh. O kosmhn os edw den eixere gia thn OA .

Κυριάκο,

Κατ' αρχήν συμφωνώ ότι υπήρξα λίγο υπεραπλουστευτικός. Ναι, για τις γραμμές της Αυστραλίας μπορείς να διαλέξεις από μια πλειάδα εταιρειών, SQ, TG, κλπ, που ακόμα και αν δεν είχανε direct flight είχαν (και έχουν) τη δυνατότητα της connecting flight. Αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι οι ΟΑ ήταν οι μόνες στη γραμμή με direct flight! Και επιπλέον, ήταν οι μόνες που μπορούσαν να κάνουν προώθηση στο εσωτερικό της Ελλάδας, δηλ. κάποιος από SKG το μόνο που θα έκανε ήταν να ασχοληθεί με μία μόνο αεροπορική εταιρία.

Τώρα το γιατί η γραμμή αντί για χρυσωρυχείο έγινε Πύθος Δαναϊδων, αυτό έχει πολλές φαινόμενες αιτίες (ανέφερες μία, την έλλειψη αποτελεσματικής διαφήμησης) αλλά όλες αυτές πηγάζουν από ένα κακό: τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία της εταιρείας. Και σ' αυτό πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου.

Γιώργος
 
Κυριάκο,

Κατ' αρχήν συμφωνώ ότι υπήρξα λίγο υπεραπλουστευτικός. Ναι, για τις γραμμές της Αυστραλίας μπορείς να διαλέξεις από μια πλειάδα εταιρειών, SQ, TG, κλπ, που ακόμα και αν δεν είχανε direct flight είχαν (και έχουν) τη δυνατότητα της connecting flight. Αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι οι ΟΑ ήταν οι μόνες στη γραμμή με direct flight! Και επιπλέον, ήταν οι μόνες που μπορούσαν να κάνουν προώθηση στο εσωτερικό της Ελλάδας, δηλ. κάποιος από SKG το μόνο που θα έκανε ήταν να ασχοληθεί με μία μόνο αεροπορική εταιρία.

Τώρα το γιατί η γραμμή αντί για χρυσωρυχείο έγινε Πύθος Δαναϊδων, αυτό έχει πολλές φαινόμενες αιτίες (ανέφερες μία, την έλλειψη αποτελεσματικής διαφήμησης) αλλά όλες αυτές πηγάζουν από ένα κακό: τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία της εταιρείας. Και σ' αυτό πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου.

Γιώργος

Με τις τιμές των εισιτηρίων τί γινόταν ακριβώς; Απ'οτι θυμάμαι ο θείος μου που ταξίδευε με την πενταμελή οικογένειά του πάντα έβρισκε αρκετά φθηνότερα εισιτήρια με TG/SQ και ο χρόνος του transit δεν διέφερε σημαντικά από τη 1 ή 2 ώρες που καθόταν η ΟΑ στην ΒΚΚ. Φαντάζομαι ότι το ίδιο κουραστική διαδικασία είναι η στάση της ΟΑ και το transit των υπολοιπων.

Btw, sorry για το off topic τώρα το πρόσεξα. Για να μην είμαι τελείως εκτός απλα θα επαναλάβω την ανησυχία πολλών για έλλειψη σοβαρού ανταγωνισμού και δημιουργίας άτυπου μονοπωλίου σε περίπτωση συγχώνευσης ΟΑ και Α3. Καλό θα ήταν απ' την άποψη ότι η Aegean έχει αποδείξει ότι διαθέτει ικανό management (πόσο μάλλον στο μπάχαλο που επικρατεί στην ελληνική αεροπορική αγορά), αλλά αμφιβάλλω αν ο οποιοσδήποτε μπορεί να εδραιώσει υγιής εργασιακές σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων των δύο εταιρειών...
 
αλλά αμφιβάλλω αν ο οποιοσδήποτε μπορεί να εδραιώσει υγιής εργασιακές σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων των δύο εταιρειών...
auto akribos einai to thema,fantazeste pote tis iptamenes ton OA kai tis AEGEAN mazi se mia ptisi...? tha ithela pragmatika na do tin antidrasi tous...
 
alexandros":2trz0y5t said:
αλλά αμφιβάλλω αν ο οποιοσδήποτε μπορεί να εδραιώσει υγιής εργασιακές σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων των δύο εταιρειών...
auto akribos einai to thema,fantazeste pote tis iptamenes ton OA kai tis AEGEAN mazi se mia ptisi...? tha ithela pragmatika na do tin antidrasi tous...

Συμπέρασμα: Αν ποτέ ΟΑ και Α3 συγχωνευθούν ένα θα είναι το ιδανικό αεροσκάφος ακόμα και για short hops. To A380. Εκτός από τα γυμναστήρια/σινεμά/καζίνο/κέντρα θαλασσοθεραπείας/απέραντα λιβάδια που θα διαθέτει, στο IFE θα προστεθεί και ρινγκ όπου αφού το αεροσκάφος φτάσει στο cruise altitude το πλήρωμα θα μπορεί να εκτονώνει τις εργασιακές του σχέσεις προς τέρψιν των επιβατών και του ΟΠΑΠ που μετά το κρίκετ και το μπέιζμπολ θα μπορεί να προσθέσει άλλη μια κατηγορία στο Στοίχημα... Για να μη μιλήσω για τον δύσμοιρο F/O που πάντα ήθελε να γίνει Captain στη θέση του Captain... :evil: :twisted:
 
StarGeo":2c8aku3p said:
Με τις τιμές των εισιτηρίων τί γινόταν ακριβώς; Απ'οτι θυμάμαι ο θείος μου που ταξίδευε με την πενταμελή οικογένειά του πάντα έβρισκε αρκετά φθηνότερα εισιτήρια με TG/SQ και ο χρόνος του transit δεν διέφερε σημαντικά από τη 1 ή 2 ώρες που καθόταν η ΟΑ στην ΒΚΚ. Φαντάζομαι ότι το ίδιο κουραστική διαδικασία είναι η στάση της ΟΑ και το transit των υπολοιπων.

Ap'oti 8umamai h diafora stis times metaxi OA me SQ/TG 8a htan polu mikri. p.h. H OA mporei na htan $ 1,700 return kai SQ/TG $ 1,680. Den nomizw oti auto einai tipota to spoudeo na anagkasei tous epivates na dialexoun SQ/TG para OA.

Kai shmera h SQ einai pio fthni apo thn EK( an kleisies prin 3 - 4 mhnes ), alla eimai 100% oti h EK ehei perissoterous pelates apo Australia - ATH, entoutois pou to taxidi einai MEL-SIN-DXB-LCA-ATH h MEL-DXB-LCA-ATH. Pio vareto apo MEL-BKK-ATH h MEL-SIN-ATH.

To 8ema einai oti tote o kosmos eihe thn SQ/TG ws kaluterh apo thn OA kai shmera to idio me EK enantios SQ/TG/GF.

Kai ena allo pou eiha prosexei einai oti to F kai C Class ths EK / SQ / TG einai shedon gemata, alla thn mia fora pou phga me thn OA to C Class sto A340 htan kapou 30% gemato.

Kai na mhn xehname oti ta lefta pou petaei h EK sthn diafhmisi ( thleorasi, efimerides, radio, football sponsorship, sport k.lp ) einai polloi megali edw sthn Australia kai mallon pantou to idio 8a einai. H EK arhise me 3 pthseis ( A310 ) thn eudomada apo MEL prin liga hronia kai twra ehoun duo ka8hmerines ( 777 kai A340-500 ) apo MEL kai ka8hmerines apo SYD( 2 ), Brisbane(1) kai Perth( 2 ).

H EK einai kaluterh apo thn OA. 100% NAI !!! alla ean h OA eihe esto kai ligo diafhmhsi mazi me katalhla connections sthn AIA pros LHR / CDG / IST / BEG / FCO / MXP / BEY kai diadromous pros Skopje / Malta / Zagreb / Palermo gia tous metanastes sthn Australia, kai shmera 8a petouse sthn Australia kai me DAILY. :wink:
 
Ma to problima eitan oti den petousan daily! Me 2 kai 3 fores tin ebdomada den ginetai douleia. Ean ago prepei na petakso deutera thelo na petakso deutera, asxeta ean boleuei h oxi tin OA. Etsi dialegeis mia apo tis alles eteries. Tora oso gia service, comfort, on-time k.t.l. e einai gnosta!
 
CaptainChris":2hqz4mpf said:
Ma to problima eitan oti den petousan daily! Me 2 kai 3 fores tin ebdomada den ginetai douleia. Ean ago prepei na petakso deutera thelo na petakso deutera, asxeta ean boleuei h oxi tin OA. Etsi dialegeis mia apo tis alles eteries. Tora oso gia service, comfort, on-time k.t.l. e einai gnosta!

" gia service, comfort, on-time k.t.l. e einai gnosta! " WELL SAID - opws leme emeis down under ! :wink:

Den nomizw oti 2 - 3 fores tin eudomada htan to provlima. Ean phgainei h pthsh kala, siga siga mporei na egine ka8hmerino opws EK kai GF.

An doume kai alla ths OA, ATH-SOF / BUH / TIA / BEG arhisan me 2 -3 pthseis kai siga siga eginan ka8hmerines.

Apo oti 8umamai, ta teleutaia hronia h A3 den ehei auxusei sta dromolgia exwterikou ( skedon ), p.h. DUS / MUC / STR / LIN - einai skedon ta idia. Einai pithanon na sunehisoun kai etsi me thn agora ths OA ( ean to parei h A3 ) kai etsi anoigoun eukairies gia alles etairies. :roll:
 
Top