George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Δυστυχώς η συζήτηση έχει ξεφύγει απ' τα όρια της ψυχραιμίας. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι όλοι όσοι περιγράφετε περιστατικά ασφαλείας (χειριστές, ελεγκτές, εργαζόμενοι στο έδαφος κλπ κλπ) γνωρίζετε ότι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αναφορές. Αυτός είναι ο ρόλος των αντίστοιχων επιτροπών ασφαλείας: να διερευνούν, να συμπεραίνουν και -τελικά- να αποτρέπουν την επανεμφάνιση των αντίστοιχων καταστάσεων. Είμαι βέβαιος ότι κανείς σοβαρός εκπαιδευτής σας ή κανένα εγχειρίδιο δε σας προέτρεψε να βγείτε σε ένα φόρουμ και να βγάλετε τον καημό σας. Αυτό δεν είναι δείγμα κουλτούρας ασφάλειας. Είναι δε αδύνατο να μη γίνονται ανθρώπινα λάθη! Και τα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας χρησιμοποιούν ως εργαλείο τη δημιουργία μη τιμωρητικού περιβάλλοντος (στο βαθμό που υφίστανται κάποιες προϋποθέσεις) για τη βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας.
Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να μην τα γνωρίζετε αυτά... Και πώς είναι δυνατόν η γνώμη σας να λαμβάνεται σοβαρή υπόψη αγνοώντας τα παραπάνω...
Όσο για διεφθαρμένους υπαλλήλους, δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για μια συναλλαγή χρειάζονται δύο μέρη.
Και για όσους κρατούν ακόμη κάποια στοιχεία λογικής, ρίξτε μια ματιά στα τρία σημεία που πολύ εύστοχα αναφέρει ο ops10 παραπάνω.
Τέλος, θα επαναλάβω κάτι που είδα γραμμένο νωρίτερα:
Καλή σας συνέχεια.
Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να μην τα γνωρίζετε αυτά... Και πώς είναι δυνατόν η γνώμη σας να λαμβάνεται σοβαρή υπόψη αγνοώντας τα παραπάνω...
Όσο για διεφθαρμένους υπαλλήλους, δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για μια συναλλαγή χρειάζονται δύο μέρη.
Και για όσους κρατούν ακόμη κάποια στοιχεία λογικής, ρίξτε μια ματιά στα τρία σημεία που πολύ εύστοχα αναφέρει ο ops10 παραπάνω.
Τέλος, θα επαναλάβω κάτι που είδα γραμμένο νωρίτερα:
Το αεροπορικό αντικείμενο, πνεύμα, λειτούργημα, χόμπυ ή όπως αλλιώς το βιώνει ο καθένας δεν μπορεί να αποτελεί μονοπώλιο κανενός μέρους/κλάδου/φορέα κλπ κλπ κλπ. Όσο ο ένας το θεωρεί δικό του δημιούργημα, μειώνοντας τους υπόλοιπους, τόσο τα ακραία φαινόμενα αντιπαράθεσης που βλέπουμε στο χώρο θα γίνονται όλο και χειρότερα. Χρειάζονται ανοιχτά μυαλά και ακόμη πιο ανοιχτά μάτια για να βελτιωθεί ο χώρος. Αν με ακραίες κινήσεις κλείσουν και τα ήδη ανοιχτά μυαλά, τότε το παιχνίδι θα το χάσουμε όλοι μαζί...spinal":2hcuej32 said:Και να μην ξεχνάμε πως μέσα στα καθήκοντα και την αποστολή της ΥΠΑ, αναφέρεται: «Φροντίδα για την ανάπτυξη του αεροπορικού πνεύματος, της ιδιωτικής αεροπορίας και του αεραθλητισμού» και προς αυτό πρέπει να εργάζονται ελεγκτές,αερολιμενικοί κ.ο.κ αλλά και οι ίδιοι οι πιλότοι,σχολές,σωματεία και καθένας εμπλεκόμενος.'
Καλή σας συνέχεια.