ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....

  • Thread starter Thread starter sokratis_71
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δυστυχώς η συζήτηση έχει ξεφύγει απ' τα όρια της ψυχραιμίας. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι όλοι όσοι περιγράφετε περιστατικά ασφαλείας (χειριστές, ελεγκτές, εργαζόμενοι στο έδαφος κλπ κλπ) γνωρίζετε ότι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αναφορές. Αυτός είναι ο ρόλος των αντίστοιχων επιτροπών ασφαλείας: να διερευνούν, να συμπεραίνουν και -τελικά- να αποτρέπουν την επανεμφάνιση των αντίστοιχων καταστάσεων. Είμαι βέβαιος ότι κανείς σοβαρός εκπαιδευτής σας ή κανένα εγχειρίδιο δε σας προέτρεψε να βγείτε σε ένα φόρουμ και να βγάλετε τον καημό σας. Αυτό δεν είναι δείγμα κουλτούρας ασφάλειας. Είναι δε αδύνατο να μη γίνονται ανθρώπινα λάθη! Και τα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας χρησιμοποιούν ως εργαλείο τη δημιουργία μη τιμωρητικού περιβάλλοντος (στο βαθμό που υφίστανται κάποιες προϋποθέσεις) για τη βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας.

Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να μην τα γνωρίζετε αυτά... Και πώς είναι δυνατόν η γνώμη σας να λαμβάνεται σοβαρή υπόψη αγνοώντας τα παραπάνω...

Όσο για διεφθαρμένους υπαλλήλους, δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για μια συναλλαγή χρειάζονται δύο μέρη.

Και για όσους κρατούν ακόμη κάποια στοιχεία λογικής, ρίξτε μια ματιά στα τρία σημεία που πολύ εύστοχα αναφέρει ο ops10 παραπάνω.

Τέλος, θα επαναλάβω κάτι που είδα γραμμένο νωρίτερα:
spinal":2hcuej32 said:
Και να μην ξεχνάμε πως μέσα στα καθήκοντα και την αποστολή της ΥΠΑ, αναφέρεται: «Φροντίδα για την ανάπτυξη του αεροπορικού πνεύματος, της ιδιωτικής αεροπορίας και του αεραθλητισμού» και προς αυτό πρέπει να εργάζονται ελεγκτές,αερολιμενικοί κ.ο.κ αλλά και οι ίδιοι οι πιλότοι,σχολές,σωματεία και καθένας εμπλεκόμενος.'
Το αεροπορικό αντικείμενο, πνεύμα, λειτούργημα, χόμπυ ή όπως αλλιώς το βιώνει ο καθένας δεν μπορεί να αποτελεί μονοπώλιο κανενός μέρους/κλάδου/φορέα κλπ κλπ κλπ. Όσο ο ένας το θεωρεί δικό του δημιούργημα, μειώνοντας τους υπόλοιπους, τόσο τα ακραία φαινόμενα αντιπαράθεσης που βλέπουμε στο χώρο θα γίνονται όλο και χειρότερα. Χρειάζονται ανοιχτά μυαλά και ακόμη πιο ανοιχτά μάτια για να βελτιωθεί ο χώρος. Αν με ακραίες κινήσεις κλείσουν και τα ήδη ανοιχτά μυαλά, τότε το παιχνίδι θα το χάσουμε όλοι μαζί...

Καλή σας συνέχεια.
 
Αμα σου δειξω το φακελο με τις καταγγελιες που εχω κανει μεχρι τωρα για εγκληματικες ενεργειες υπαλληλων της ΥΠΑ θα παθεις πλακα.Εχω ενημερωσει τους αρμοδιους Διευθυντες,γενικους Διεθυντες,Διοικητη,γραπτως,προφορικως και face to face εδω και ενα χρονο!!!.Το μονο που εγινε και μονο μετα απο παρεμβαση του συνηγορου του πολιτη,ηταν μια στημενη ΕΔΕ παρωδια!!!!!Σοβαρα πιστευει κανεις οτι η ΥΠΑ μπορει να κανει αυτοκαθαρση?Το οικοδομημα που λεγεται ΥΠΑ,ειναι σαπιο απο τα θεμελια και γι`αυτο θελει "γκρεμισμα" και "χτισιμο" απο την αρχη με σωστα υλικα και σωστο σχεδιασμο.Οσο υπαρχει αυτη η σαπιλα δεν προκειται να γινει τιποτα.Εξω ολα τα κοματοσκυλα που βολευοντουσαν τοσα χρονια,και να παρουν τις θεσεις τους ατομα σοβαρα με γνωσεις και αγαπη για το αντικειμενο.Διαφωνει κανεις?
 
ops10":209v2zmn said:
... αλλά μάθετε ότι από το 1999 και μετά, κανείς στην ΥΠΑ δε διορίστηκε σε θέσεις επιχειρησιακές (Ελεγκτές, Αερολιμενικοί, Ηλεκτρονικοί, αλλά και αεροναυπηγοί, οικονομικοί, οδηγοί, ηλεκτρολόγοι κλπ) εκτός ΑΣΕΠ - οι δυο πρώτες ειδικότητες μάλιστα με γραπτό διαγωνισμό και εν συνεχεία με 5μηνη εκπαίδευση. Θεμιτή η κάθε αντίρρηση για τα προσόντα των διοριστέων, για την ύλη των εξετάσεων και την ποιότητα της ΣΠΟΑ, αλλά καλό να μη διαστρευλώνεται η πραγματικότητα.

Αγαπητοί μου φίλοι που πάτε να βρείτε άκρη :?: :?:
Εδώ αγόρασαν το ακριβότερο & ταχύτερο Cessna Citation για αντικατάσταση του king Air, στα flight plans και στις εγκρίσεις τους θα κολλήσουμε τώρα :?:

Όσον αφορά τον ΑΣΕΠ που αναφέρθηκε νωρίτερα ως αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης.
Πριν 2-3 χρόνια υπήρχε διαγωνισμός για ελεγκτές, όπου ζητούσε ο ΑΣΕΠ να είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίου (ΠΕ).
Πήγαν θεολόγοι, πτυχιούχοι οικονομικών επιστημών και ό,τι άλλοι απόφοιτοι επιστημών θέλετε. Έλαβε μέρος γνωστός μου, απόφοιτος οικονομικών.
Τι νόημα είχε αυτό δεν κατάλαβα ποτέ, αλλά σημασία έχει οτι έγινε μέσω ΑΣΕΠ.

Πιστεύω πως το ΑΣΕΠ απλά εποπτεύει ή οργανώνει διαγωνισμούς βάσει κριτηρίων που του ορίζει η κάθε κρατική υπηρεσία, οργανισμός ή εταιρία.
Αν τώρα τα κριτήρια είναι λάθος ή ελλιπή δεν έχει σημασία, έγινε αξιοκρατικά η λάθος ή ελλιπής επιλογή....

Από ΥΠΑ είχα και εγώ ένα-δυο αστεία περιστατικά ως μηχανικός.
Την πρώτη φορά εργαζόμασταν στην πίστα. Ήρθε δίπλα μας το γνωστό Cherokee και βγήκαν δύο υπάλληλοι να μας ρωτήσουν το αντικείμενο της επισκευής.
Όταν τους πληροφορήσαμε για το τι κάνει το σύστημα που αλλάζαμε, κοίταξε ο ένας τον άλλο με θαυμασμό και είπε κάτι του στυλ: Κοίτα που έχει φτάσει η τεχνολογία!
Τη δεύτερη ήμουν για εργασία στo aft cargo compartment ενός 737. Βγαίνοντας έξω και κατευθυνόμενος προς το πιλοτήριο, βλέπω πάλι το Jeep και δύο υπαλλήλους να κοιτάνε μία το α/φος μία εμένα - μία το α/φος μία εμένα με ένα βλέμμα απορίας. Σκέφτηκα οτι κάτι έχουν δει που μας διέφυγε....
Τους ρωτάω ευγενικά αν θέλουν τίποτα και αυτοί με ρώτησαν: Τι είναι αυτά;

Τα αυτά φίλοι μου ήταν οι σωλήνες pitot.....


ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ:
Πρέπει όμως να πω πως το τμήμα πτυχίων έχει μια εξαιρετική υπάλληλο που τα βγάζει μόνη της πέρα με τα πτυχία όλων των μηχανικών της χώρας.
Φανταστείτε το φόρτο εργασίας που είχε όταν:
1. έφερε η Aegean τα Α320,
2. πέρασε η παλιά ΟΑ το Α320 στους μηχανικούς της, μπας και πήγαιναν στην Βγεν Αιρ.
3. η Βγεν Αιρ έφερε Α320 και τα Dash.
Εδώ πρέπει να δώσουμε εύσημα και να της ευχηθούμε καλή σύνταξη.
 
Πειτε κι αλλα παιδια μπας και καταλαβουν μερικοι,ποσο ξεφτιλισμενη υπηρεσια εχει καταντησει σημερα η ΥΠΑ.
ΥΓ.Εχω εγγραφη ομολογια-αναφορα αερολιμενικου υπαλληλου,που δηλωνει στο διευθυντη του οτι φοβαται τα αεροπλανα.....
και μετα περιμενουμε απο αυτους να βοηθησουν στην αναπτυξη
 
Έχω διαβάσει με περίσσια προσοχή το παρών thread. Κάποια πράγματα τα γνώριζα, κάποια τα είχα ακούσει, κάποια τα υπέθετα και κάποια -πολύ σοβαρά- απλά τα αγνοούσα.

Η ερώτηση μου ως επιβάτης είναι αν πραγματικά ΜΠΟΡΕΙ η ΥΠΑ να ελέγξει την συντήρηση των α/φων (ή και σε γενικότερα πλαίσια την συννομη λειτουργία μίας αεροπορικής) και αν τόσα χρόνια επαφιόμαστε απλά στον επαγγελματισμό και την ευσυνειδησία των αεροπορικών και του κάθε είδους προσωπικού τους. Ελεγκτικά δλδ σε τι επίπεδο βρίσκονται? Ξέρουν? Ελέγχουν? Βαριούνται? Δεν ξέρουν?

Απ' τα υπόλοιπα που έχουν ειπωθεί, είναι πασιφανές ότι η ΥΠΑ δεν διαφέρει απ' τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Το πρόβλημα δεν είναι υπηρεσιακό, ούτε δημόσιο είναι γενικότερο δυστυχώς και πολύ δύσκολα φτιάχνει μπάμ και κάτω. Γιατί μιλάμε για τον άνθρωπο, τον Έλληνα (ή νεοέλληνα, δεν έχει σημασία). Σίγουρα πρέπει να διορθωθούν κάποια πράγματα το δυνατόν ταχύτερα αλλά έχω την εντύπωση ότι χρειάζεται 1-2 γενιές για να δούμε δραστικές αλλαγές, αν και εφόσον ΟΜΩΣ τους προετοιμάσουμε εμείς σωστά (εδώ μας θέλω). Όλα τα άλλα είναι να αγαπιόμαστε. Δεν μπορεί να μην έχεις δημόσια υγεία, παιδεία, τάξη κτλ κτλ και να ζητάς να γίνει κοσμογονία σε μία και μόνο υπηρεσία.
 
Αν ξαναδιαβασεις με υπομονη οσα γραφτηκαν μεχρι τωρα,θα καταλαβεις οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των υπαλληλων της,ειναι παντελως ασχετοι με τη δουλεια τους.Στα Γιανεννα για παραδειγμα(επειδη εθιξες θεματα ασφαλειας)γινεται ανεφοδιασμος α/φων και ελικοπτερων,χωρις να μπαινει γειωση στο α/φος και το κηροζηνιοφορο,αφου δεν υπαρχουν πουθενα στην πιστα γειωσεις!!!!!
Ο αρμοδιος διευθυντης οταν του το επεσημανα,μου ειπε με αφοπλιστικη ειλικρινεια(βλακεια θα ελεγα),οτι δεν χρειαζονται γειωση αυτα τα αεροπλανα επειδη πετανε αργα κι οχι γρηγορα οπως τα μαχητικα!!!!!Κι αυτος,ειχε master απο Αγγλια και τον κανανε διευθυντη!!!!
Με πτυχιο Θεολογιας,οπως εγραψε καποιος παραπανω,γινεσαι ελεγκτης(για να κανεις το σταυρο σου οταν εχει κυκλοφορια,δηλαδη 2 αεροπλανα....).
στα Γιαννενα τη δεκαετια του 80 που πετουσαμε ανεμοπτερα,οταν απογειωνοτανε η ΟΑ απο Ελληνικο,μας καθηλωνανε για λογους ασφαλειας!!!!!!Οι υπαλληλοι δε,εβαζαν κοντρες στον διαδρομο για να περναει η ωρα!!!Ενας ελεγκτης της πολεμικης αεροποριας βγαζει ενα 24ωρο μονος του σε πολυ πιο απαιτητικο περιβαλλον με ενα πενιχρο μισθο,χωρις δικαιωμα απεργιας και συνδικαλισμου,και χωρις ποτε να διαμαρτυρεται.
Οι ανθρωποι εχουν ξεφτιλισει τα παντα και πανω απ`ολα τη χωρα αυτη, που επισκεπτονται οσοι ειχαν την ατυχια να διαλεξουν την Ελλαδα σαν προορισμο,πιστευοντας οτι ειναι μια πολιτισμενη και φιλοξενη χωρα.
Τους αξιζει η χειροτερη τιμωρια κι ελπιζω να τιμωρηθουνε συντομα.
 
Επανέρχομαι να δώσω 2-3 διευκρινίσεις ακόμα:

- Ανέφερα τον ΑΣΕΠ ως απάντηση στα περί μετατάξεων και ρουσφετολογικών προσλήψεων, τουλάχιστον από το 1999 και μετά. Πουθενά δεν ισχυρίστηκα ότι τα κριτήρια ήταν τα καλύτερα δυνατά ή ότι εν πάσει περιπτώσει οι τελικώς προσληφθέντες ήταν οι καλύτεροι. Απλά, στο βαθμό που μας ενοχλούν τα ρουσφέτια (και ΚΑΛΩΣ) μας ενοχλούν το ΑΣΕΠ αυτή τη στιγμή είναι ότι καλύτερο διαθέτουμε. Αν μπορεί να βελτιωθεί; (αυτονόητα) βεβαίως! Αν τα κριτήρια επιλογής μπορούν επίσης να βελτιωθούν; (αυτονόητα) βεβαίως και πάλι.

(Ένα πολύ καλό παράδειγμα ρουσφετιού παρεπιμπτόντως είναι η επιχειρούμενη αθρόα είσοδος χειριστών και άλλων της παλιά ΟΑ κατά εκατοντάδες με μισθούς χιλιάδων ευρώ το μήνα χωρίς ΚΑΝΕΝΑ κριτήριο)

- Οι κατηγορίες εναντίον ορισμένων υπαλλήλων της ΥΠΑ ότι δεν είναι οι απόλυτοι παντογνώστες (δηλαδή δεν είναι ταυτόχρονα χειριστές, μηχανικοί, νομομαθείς κλπ)ή ότι είναι απόφοιτοι θελογικής (λες και το να έχει κανείς ένα πτυχίο μπορεί να αποτελέσει αιτία μομφής) κινούνται στα όρια της γραφικότητας και δε νομίζω ότι χρήζουν σχολιασμό. Ο δε αερολιμενικός που φοβάται τα αεροπλάνα, προφανώς δεν είναι (ούτε είναι υποχρεωμένος να είναι - διότι η δουλειά του αφορά τα αεροδρόμια κατά 95%) χειριστής ή επιθεωρητής πτητικών προτύπων.

Εν τέλει, συμφωνώ με τις πιο ψύχραιμες φωνές που σωστά επισημαίνουν ότι η όποια κακοδαιμονία της ΥΠΑ είναι η κακοδαιμονία του ελληνικού δημοσίου. Είχε επισημάνει στο πρώτο μου ποστ και εμμένω σ' αυτό ότι αντανακλά ακόμα βαθύτερα ζητήματα, της ελληνικής κοινωνίας. Δεν έχει νόημα να τα επαναλαμβάνω εδω και πλατιάζω ακόμα περισσότερο.

Κλείνω επαναλαμβάνοντας πάντως ότι η κριτική και η επισήμανση λαθών είναι άκρως καλοδεχούμενη (και αυτό δεν το λέω ΚΑΘΟΛΟΥ υποκριτικά). Μέσα στην κριτική αναπόφευκτα υπεισέρχονται καμιά φορά και τα απωθημένα ορσιμένων, αλλά αυτό συμβαίνει στη ζωή γενικά - προσωπικά το αποδέχομαι και συνεχίζω.
 
Αγαπητε ops,καλα κανεις και προσπαθεις να υπερασπισεις τα συμφεροντα σου και τους συναδελφους σου,ομως τα πραματα ειναι ασυμαζευτα πλεον.Γραφεις οτι δεν ειναι κακο να φοβασαι τα αεροπλανα(να τα μισεις κιολας)και να εισαι αερολιμενικος,υποχρεωμενος δηλαδη να δουλευεις σε ενα περιβαλλον.....με αεροπλανα!!!!Εαν εσυ φοβοσουν τα ζωα,και σε διοριζαν σε ζωολογικο κηπο,πως θα συμπεριφεροσουνα απεναντι τους?Με φοβο,μισος,κομπλεξ και κακια υποθετω. Γραφικο (και τραγικο συναμα)ειναι λοιπον να βαζεις τετοιους ανθρωπους σε τετοιες θεσεις.Ειναι τυχαιο οτι εαν ρωτηθουν το συνολο των χειριστων(επαγγελματιες και ερασιτεχνες)που πετανε στην Ελλαδα το 99,99% εχει αρνητικη αποψη για την ΥΠΑ?
Δεν μας ειπες ομως τι αποψη εχεις για τους συναδελφους σου που εκβιαζουν,απειλουν και χρηματιζονται?
Ολοι οσοι μπηκατε στην ΥΠΑ κι εχετε ενα ασχετο πτυχιο ΑΕΙ,το μονο που σας ενδιαφερει ειναι η καρεκλιτσα σας,η μονιμοτητα και οι αυξησεις των μισθων και των επιδοματων σας και δε δινεται δεκαρα για την αναπτυξη και τη σωστη παροχη υπηρεσιων στους πολιτες που σας χρυσοπληρωνουν.Κι αν ανηκεις στους ελαχιστους ευσυνειδητους,οφειλεις να καταγγειλεις τα οσα στραβα βλεπεις καθε μερα,και τα κανετε γαργαρα τοσα χρονια.Δεν ειδα ποτε κανεναν σας να βγαινει και να καταγγελει κατι.Τυχαιο?
Μαθετε να παραδεχεστε τα λαθη σας και προσπαθηστε να τα διορθωσετε γιατι εχουμε πιασει πατο!!!!Ολη η Ευρωπη(και ο κοσμος)γελαει με τα καραγκιοζιλικια σας.
 
@ Σωκράτη71

Κανείς δεν πείθεται αν δε θέλει να πεισθεί, και τα δικά σου ποστ έχουν δώσει άριστα την εικόνα του τί πιστεύεις, τί θέλεις να ακούς και τί δεν πρόκειται να πιστέψεις ότι και να σου πει ή να σου δείξει κάποιος. Δεν ανοίγω λοιπόν διάλογο μαζί σου, διότι θα έχουμε διάλογο κουφών (ειδικά όταν πέφτουμε σχεδόν σε παραλλήρημα) και δεν έχει κανένα νόημα.

Με εντυπωσίασαν πάντως κάποια πράγματα στο τελευταίο ποστ σουτ και δεν μπορώ να μην τα επισημάνω:
- Η βεβαιότητά σου ότι το δικό μου πτυχίο είναι "άσχετο" με τη δουλειά μου.
- Η παρομοίωση των ζώων (και ζωολογικού κήπου) με τα αεροπλάνα (και αεροδρόμια). Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι κανείς δε φοβάται τα αεροπλάνα μην τον ...δαγκώσουν ή μήπως του κολλήσουν καμιά αρρώστια παρά μόνο φοβάται το να ταξιδέψει μαζί τους.
- Το χουντικό ποσοστό (99,99%) των εχόντων αρνητική γνώμη για την ΥΠΑ.

Α και κάτι άλλο: Ευχαριστώ θερμά που μου χαρίζεις το δικαίωμα της αμφιβολίας και δεν εκφράζεις τη βεβαιότητα ότι και γω είμαι διεφθαρμένος (τη βεβαιότητα ότι είμαι κάκιστος υπάλληλος, καταπιεστικός, παρτάκιας κλπ δεν τη γλίτωσα - αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας). Είναι καταπληκτική όμως η προτροπή σου να ξεσκεπάσω εγώ τα στραβά καθώς με την ίδια άνεση υποθέτεις α) ότι γνωρίζω από πρώτο χέρι όλα τα στραβά και β) ότι δεν έχω κάνει κάτι γι' αυτά που γνωρίζω.

Αυτά για θέματα ανεπάρκειας και δυσλειτουργίας που ο καθένας μπορεί στη δουλειά του να διαπιστώσει ένα μέρος της (διότι αν πχ. είμαι ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας σε περιφερειακό αεροδρόμιο μου είναι αδύνατο να διαπιστώσω ανικανότητα και δυσλειτουργία π.χ. στη διεύθυνση ασφαλείας -δ15- στην Αθήνα). Εκτός αν είμαι ένοχος που δεν είμαι παντογνώστης, όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ. Αλλά ειδικά για ζητήματα ΕΥΘΕΙΑΣ διαφθοράς (σαν αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω από άλλους και άλλα που "ακούγονται" στην πιάτσα), είναι τουλάχιστον αφελές (εγώ θα έλεγα ότι είναι ηλίθιο) να πιστεύει κανείς ότι αν εγώ τα παίρνω, το συζητάω και με τους υπόλοιπους που δεν τυγχάνουν συνεργάτες μου.

Αυτοί που ξέρουν (και οι μόνο που μπορούν να το αποδείξουν εφόσον θέλουν να κάνουν κάτι γι' αυτό) είναι αυτοί που μου τα δίνουν στο υποθετικό παράδειγμα. Αλλά, ας μη γελιόμαστε στην Ελλάδα είμαστε όλοι, τα έχουμε δει ένα εκατομμύριο φορές, αναγκαζόμαστε (και συνηθέστερα βολευόμαστε) ως πολίτες κάποιες φορές να τα "δίνουμε" και μετά επιστρέφουμε στον καφενέ της γειτονιάς μας κλαψουρίζοντας για τους "αρμοδίους" που δεν κάνουν τίποτα γι' αυτό.
 
Μπορεις να μας πεις λοιπον τι ειδικοτητα εχεις,και με τι τιτλο σπουδων προσληφθηκες?Αν σου αρεσε αυτο το επαγγελμα ή απλα το ακολουθησες για να εχεις ενα πολυ καλο μισθο και μια σιγουρη-μονιμη καριερα στο Δημοσιο.....?
Εχω γνωρισει και πολυ καλους,ευσυνειδητους υπαλληλους με γνωσεις και πραγματικη αγαπη στο αντικειμενο,ειναι ομως τα μαυρα προβατα της ΥΠΑ,γιατι κανουν σωστα τη δουλεια τους,και χαλανε την "πιατσα". Και επιπλεον διαπρατουν το μεγιστο εγκλημα κατα την υπηρεσια σας,να ασχολουνται ερασιτεχνικα με το αεροπλανο και τις πτησεις,πραγμα απαραδεκτο για ενα γραφειοκρατη υπαλληλο αυτης της υπηρεσιας. Εσεις σκοτωσατε την ελαφρα-γενικη αεροπορια στην Ελλαδα.Σιγουρα δεν ειστε ολοι το ιδιο,εχετε ομως ολοι την ιδια ευθυνη.Τι να τις κανω τις στημενες ΕΔΕ που σπανιως κανετε για να ριξετε σταχτη στα ματια μας?Ευχομαι κι ελπιζω να σας καταδικασει η Ε.Ε ή οποιοσδηποτε φορεας εχει τη δυναμη και την αρμοδιοτητα να το κανει. ζηταμε ιση μεταχειριση με τους υπολοιπους Ευρωπαιους.Σου φαινεται υπερβολικο κι αυτο?Δε ζηταμε χαρες,ισοτιμια και αξιοκρατια?Διαφωνεις?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top