sv1xv
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2006
- Μηνύματα
- 1.897
- Likes
- 1.049
- Website
- www.ipernity.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
- SV1XV
Αυτό είναι ένα πολύ βασικό θέμα στα "τεχνολογικά" ατυχήματα (αεροπορικά, βιομηχανικά κλπ). Στις περισσότερες από τις περιπτώσεις αυτές οι προσωπικές ευθύνες των άμεσα εμπλεκομένων είναι διάχυτες και συνήθως πολύ μικρές για τον καθένα χωριστά. Η "αστοχία" που οδηγεί στο ατύχημα είναι συνήθως αστοχία του συστήματος διαχείρισης και οι σοβαρότερες ευθύνες είναι των διευθυντών.Nontas":379qudjb said:Κανείς δεν μίλησε για μια σειρά απο στοιχεία που οδήγησαν στο ατύχημα
-Με ποια κριτήρια και διαδικασίες επελέγησαν τα άτομα που πετούσαν και συντηρούσαν το αεροσκάφος.;
-Ποιός τους έλεγχε ή ειχε υποχρέωση να το κάνει;
Δυστυχώς το ποινικό μας σύστημα αλλά και η κουλτούρα αστυνομικών, ανακριτών, δικαστών κλπ λειτουργούν με λάθος τρόπο και αντιμετωπίζουν τα θέματα αυτά σαν απλά τροχαία δυστυχήματα ή σαν εγκλήματα προσωπικού χαρακτήρα. Έτσι όμως ποτέ δεν θίγεται το πραγματικό πρόβλημα, απλώς προσπαθούν να ικανοποιούν περισσότερο ή λιγότερο τους οργισμένους συγγενείς των θυμάτων. Συνήθως δεν μπορούν να πετύχουν ούτε αυτό, μια και οι άμεσα εμπλεκόμενοι δεν μπορούν να καταδικαστούν σε σημαντικές ποινές.
Ευτυχώς βέβαια, με τη δημιουργία ανεξάρτητης αρχής ειδικά για τα αεροπορικά ατυχήματα αυτή η κατάσταση διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Παραμένει όμως για τα βιομηχανικά, τα σιδηροδρομικά κλπ.