ITA Airways

Ιδρύθηκε από το κράτος για να πουληθεί και συντηρείται ως τέτοια, μέχρι να επιτευχθεί ο σκοπός.
 
Εξ αρχής δηλαδή έβαλε χρήματα το κράτος για να την ιδρύσει και να την πουλήσει; Περίεργο μου ακούγεται.
 
Μα αυτό κάνει το ιταλικό Δημόσιο εδώ και δεκαετίες. Κάθε φορά που πεθαίνει μια Alitalia και δε μπορεί να την κρατήσει στη ζωή με ενισχύσεις, εφευρίσκει μια νέα, μικρότερη, χωρίς χρέη, ώστε να βρεθεί κάποια στιγμή επενδυτής.
 
Ιδρύθηκε από το κράτος για να πουληθεί και συντηρείται ως τέτοια, μέχρι να επιτευχθεί ο σκοπός.
Όντως, αυτό είχαν δηλώσει, τώρα κατά ποσό οι προσπάθειες είναι ειλικρινείς ή ρεαλιστικές, αυτό είναι άλλο καπέλο.
Post automatically merged:

Μα αυτό κάνει το ιταλικό Δημόσιο εδώ και δεκαετίες. Κάθε φορά που πεθαίνει μια Alitalia και δε μπορεί να την κρατήσει στη ζωή με ενισχύσεις, εφευρίσκει μια νέα, μικρότερη, χωρίς χρέη, ώστε να βρεθεί κάποια στιγμή επενδυτής.
Και αυτό δυστυχώς αληθές :confused:
Με πολλά μπαλώματα και μεγάλη αισιοδοξία χωρίς ανάλογες προσπάθειες. Αυτή την φορά έχουν ξεφορτώσει ένα μεγάλο μέρος του προσκοπικού όποτε έχει λίγο καλύτερες προοπτικές.
 
Στα νεότερα του "γάμου" AZ-LH, η Κομισόν πιέζει για περαιτέρω παραχωρήσεις. Ως τώρα φαίνεται πως έχει συμφωνηθεί:

1) παραχώρηση 12 slot pairs (24 πτήσεις) στο LIN
2) παραχώρηση κάποιων γραμμών σε Easyjet, Volotea
3) η ΙΤΑ να μη μπει στο transatlantic joint venture LH/LX/SN/OS/UA/AC για 2 έτη

αλλά η Κομισιόν λέει πως δεν είναι αρκετά. Η τελική απόφαση αναμένεται στις 4/7, με την Κομισιόν να μην είναι διατεθειμένη να παρατείνει την ημερομηνία.

Πληροφορίες από εδώ στα ιταλικά
 
Όλα αυτά, επειδή δε μπορούν να τους πουν απλά «πάρτε την και απαξιώστε την»
 
Ε πάνω κάτω αυτό λέει.
Καλά το 3) το 1) και το 2) ;
Θα πάει η easyJet ή Volotea στο LIN;
Μήπως να τους πληρώσει και την διαφορά στα τέλη; Τι τρέλες είναι αυτές;
Μάλλον θα πάει στον επόμενο επίτροπο που γύρευε ποιο μπουμπούκι θα αναλάβει :mad:
 
Top