ITA Airways

Στην ΙΤΑ συνεχίζουν τις κιμπάρικες επενδύσεις με την τελευταία να είναι η luxurious διαμόρφωση στα 321neo που η εταιρεία θα παραλάβει. Φήμες ότι οι μανατζαρέοι του LH group έπαθαν συμφόρηση ελέγχονται ως ανακριβείς.

Τα 321 neo θα έχουν :
- 12 θέσεις business (διαμόρφωση 1-1)
- 12 θέσεις premium economy (διαμόρφωση 2-2)
- 141 θέσεις economy (διαμόρφωση 3-3)

Σύνολο δηλαδή 165 θέσεις (που σε σχέση με κάτι 230άρια είναι μια ανάσα δροσιάς). Τα 321neo θα δρομολογηθούν στις premium γραμμές της μέσης ανατολής, αρχής γενομένης με το TLV
 
Στην ΙΤΑ συνεχίζουν τις κιμπάρικες επενδύσεις με την τελευταία να είναι η luxurious διαμόρφωση στα 321neo που η εταιρεία θα παραλάβει. Φήμες ότι οι μανατζαρέοι του LH group έπαθαν συμφόρηση ελέγχονται ως ανακριβείς.

Τα 321 neo θα έχουν :
- 12 θέσεις business (διαμόρφωση 1-1)
- 12 θέσεις premium economy (διαμόρφωση 2-2)
- 141 θέσεις economy (διαμόρφωση 3-3)

Σύνολο δηλαδή 165 θέσεις (που σε σχέση με κάτι 230άρια είναι μια ανάσα δροσιάς). Τα 321neo θα δρομολογηθούν στις premium γραμμές της μέσης ανατολής, αρχής γενομένης με το TLV

Είπαμε αλλά όχι και έτσι… :oops: Οι γραμμές της Μέσης Ανατολής από την Ιταλία είναι γύρω στις 4 με 5 ώρες, το Τελ Αβιβ δεν είναι ούτε τρεις. Να τα στέλνει ΗΠΑ, θα καταλάβαινα την διαρρύθμιση. Να τα στέλνεις έτσι σε regional, ποιος ακριβώς θα θέλει να πληρώσει το premium που απαιτεί μια τέτοια διαρρύθμιση για 3, άντε 4 ώρες πτήσης;

Ιδανική διαρρύθμιση γία Α321 θα ήταν για μένα κάτι σαν της Cathay Pacific: C12 Y190

 
Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο ;)
 
Φαίνεται πως αυτή η ιστορία δε θα τελειώσει ποτέ... Οι Βρυξέλλες φαίνεται ότι έχουν σοβαρές ενστάσεις για την εξαγορά της ITA από την Lufthansa αε βαθμό που οι Ιταλοί σκέφτονται το plan B, το μερίδιο της Lufthansa να παραμείνει στο 41 % και μετά βλέπουμε.

Λόγω της μη αναμενόμενης σθεναράς αντίστασης των Βρυξελλών, το άρθρο κάνει δάκτυλο για AF/KLM...

Ούτε η Λάμψη του Φώσκολου τέτοιο σήριαλ

 
Φαίνεται πως αυτή η ιστορία δε θα τελειώσει ποτέ... Το Παρίσι φαίνεται ότι έχουν σοβαρές ενστάσεις για την εξαγορά της ITA από την Lufthansa αε βαθμό που οι Ιταλοί σκέφτονται το plan B, το μερίδιο της Lufthansa να παραμείνει στο 41 % και μετά βλέπουμε.

Λόγω της μη αναμενόμενης σθεναράς αντίστασης των Βρυξελλών, το άρθρο κάνει δάκτυλο για AF/KLM...

Ούτε η Λάμψη του Φώσκολου τέτοιο σήριαλ

Properly edited. :mrgreen:
 
Η ITA Airways διακόπτει όλες τις πτήσεις προς Λονδίνο Heathrow με την τελευταία της πτήση να πραγματοποιείται στις 30 Μαρτίου 2024. Όλες οι πτήσεις προς / από Λονδίνο θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά από το London City με αεροσκάφη Airbus A220.

Πηγή: ITA Airways will no longer fly to Heathrow.

Μπορεί να υπάρξει ζωή σε legacy πτήσεις για Λονδίνο χωρίς το Heathrow; :?:
 
Πετάει και στο Gatwick, μάλλον είχαν καλή προσφορά για τα slots του Heathrow
 
Αν δεν απατώμαι, η Alitalia είχε πουλήσει τα σλοτς του Χήθροου στην Etihad και στη συνέχεια τα νοίκιαζε. Είτε η Etihad τα χρειάζεται πλέον για λογαριασμό της, ή το ενοίκιο ήταν ακριβό.
 
Ε μην ξαφνιαστείτε αν καταλήξουν και στο LH group. Κάπως έτσι και τα slots της ΟΑ στο LHR κατέληξαν στην Α3 πριν εγκριθεί η εξαγορά και δεν άνοιξε ρουθούνι τότε γιατί όλα γίνανε καλώς.
 
Top