ITA Airways

Στην ΙΤΑ συνεχίζουν τις κιμπάρικες επενδύσεις με την τελευταία να είναι η luxurious διαμόρφωση στα 321neo που η εταιρεία θα παραλάβει. Φήμες ότι οι μανατζαρέοι του LH group έπαθαν συμφόρηση ελέγχονται ως ανακριβείς.

Τα 321 neo θα έχουν :
- 12 θέσεις business (διαμόρφωση 1-1)
- 12 θέσεις premium economy (διαμόρφωση 2-2)
- 141 θέσεις economy (διαμόρφωση 3-3)

Σύνολο δηλαδή 165 θέσεις (που σε σχέση με κάτι 230άρια είναι μια ανάσα δροσιάς). Τα 321neo θα δρομολογηθούν στις premium γραμμές της μέσης ανατολής, αρχής γενομένης με το TLV
 
Στην ΙΤΑ συνεχίζουν τις κιμπάρικες επενδύσεις με την τελευταία να είναι η luxurious διαμόρφωση στα 321neo που η εταιρεία θα παραλάβει. Φήμες ότι οι μανατζαρέοι του LH group έπαθαν συμφόρηση ελέγχονται ως ανακριβείς.

Τα 321 neo θα έχουν :
- 12 θέσεις business (διαμόρφωση 1-1)
- 12 θέσεις premium economy (διαμόρφωση 2-2)
- 141 θέσεις economy (διαμόρφωση 3-3)

Σύνολο δηλαδή 165 θέσεις (που σε σχέση με κάτι 230άρια είναι μια ανάσα δροσιάς). Τα 321neo θα δρομολογηθούν στις premium γραμμές της μέσης ανατολής, αρχής γενομένης με το TLV

Είπαμε αλλά όχι και έτσι… :oops: Οι γραμμές της Μέσης Ανατολής από την Ιταλία είναι γύρω στις 4 με 5 ώρες, το Τελ Αβιβ δεν είναι ούτε τρεις. Να τα στέλνει ΗΠΑ, θα καταλάβαινα την διαρρύθμιση. Να τα στέλνεις έτσι σε regional, ποιος ακριβώς θα θέλει να πληρώσει το premium που απαιτεί μια τέτοια διαρρύθμιση για 3, άντε 4 ώρες πτήσης;

Ιδανική διαρρύθμιση γία Α321 θα ήταν για μένα κάτι σαν της Cathay Pacific: C12 Y190

 
Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο ;)
 
Top