JAT Airways

  • Thread starter Thread starter lgav1966
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Α, ενταααξει!
 
Χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς παίζεται στο γειτονικό Βελιγράδι, σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού της JAT εξελισόνται θετικά οι διαπραγματεύσεις με την ΤΗΥ με την βοήθεια όπως αναφέρεται και της τουρκικής διπλωματίας...
Για να δούμε πόσο "ζεστή" είναι η MIG και αν θα έχουμε ελληνοτουρκική "αερομαχία" (και όχι μόνο)...
:arrow: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_14/12/2009_313090
 
JAT Airways σχεδιάζει να δανειστεί € 51.5 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου της.
Αν και JAT Airways δημοσίευσε ύψους € 16,5 εκατομμύρια ζημίες το 2009, η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει στρατηγικό εταίρο, ενδέχεται τις Τουρκικές Αερογραμμές, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της JAT Srdjan Radovanovic σε συνέντευξη Τύπου.

"Για να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες το 2010, JAT Airways θα προσφέρει δωρεάν ταξί από/προς το αεροδρόμιο του Βελιγραδίου, και άνοιξε την γραμμή προς το Ντουμπάι και προς Portoroz. στη Σλοβενία.
 
...the plan under discussion was modelled after that used recently to sell Greece's Olympic Airlines...

Ρε που γίναμε και παράδειγμα business case στα εξωτερικά 8) ...

Το παλεύουν πάντως οι Σέρβοι να εξυγιάνουν την JAT για να την ξεφορτωθούν. Η ΤΗΥ μέχρις στιγμής έχει radio silence και οι δικοί μας είναι απασχολημένοι με άλλα, μεγαλύτερα :?: , project...

:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSLDE62P1IA20100326
 
Το πήραν απόφαση επισήμως οι Σέρβοι και προχωράνε σε διαχωρισμό της JAT μπάς και την πουλήσουν. Μάλιστα, ο πρωθυπουργός της χώρας αναφέρει ότι το σχέδιο είναι βασισμένο στην πρόσφατη πώληση της ΟΑ στη MIG...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTRE63G15E20100417
 
Η εταιρεία θα συνεχίσει και τον χειμώνα 2011 τις 2 πτήσεις της την εβδομάδα από Βελιγράδι για Θεσσαλονίκη. Αμετάβλητες παραμένουν οι 3 πτήσεις της την εβδομάδα για Αθήνα.

Επίσης έχει αρχίσει διαδικασίες για να ανοίξει δρομολόγιο προς Σικάγο αν και δεν έχει το απαιτούμενο αεροσκάφος και πλήρωμα. Η τελευταία φορά που προσπάθησε να πάρει άδεια ανεπιτυχώς από την FAA ήταν το 2006.
Το τελευταίο δρομολόγιο από την Νέα Υόρκη προς Βελιγράδι είχε γίνει στις 19 Μαΐου 1992.
 
Μετά την έγκριση του δανείου από την κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας προς την Jat ύψους 51.5 εκατ ευρώ (αν και αναμένεται η έγκριση από το κοινοβούλιο) η εταιρεία προσπαθεί να ενοικιάσει 2 αεροσκάφη μέχρι τον Ιανουάριο του 2011 οπότε και θα παραλάβει 2 Α319.
Η επιλογή θα είναι μεταξύ των Α319 και των Β737-700 και η απόφαση θα παρθεί μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου.
Παρά την διεθνή κρίση, η εταιρεία κατάφερε να μεταφέρει 418.300 επιβάτες το πρώτο εξάμηνο του 2010 περίπου τους ίδιους επιβάτες με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2009. Η μεγάλη χαμένη με 695.200 (-8,4%) επιβάτες την ίδια περίοδο είναι η Croatian Airlines, έπεται η Adria με 433.600 (-2,6%) επιβάτες και η μεγάλη κερδισμένη η Β&Η με 54.191 (+200%) επιβάτες.
 
Πάλι αγοραστές ψάχνουν για την Jat. Μετά από 3 χρόνια πάλι κυβερνητικοί κύκλοι έστειλαν πληροφορίες για την εταιρεία σε πιθανούς αγοραστές, αν και δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες ότι κάτι θετικό θα προκύψει.
Η κυβέρνηση πάντως είναι υπεραισιόδοξη ότι τον Αύγουστο θα έχει πουληθεί η εταιρεία.
Άρα όπως και εδώ οι κυβερνήσεις ζουν στην δική τους πραγματικότητα. Μπορεί όμως κάτι να ξέρουν … ή μπορεί κάπου να την μεθοδεύουν.
Μάλλον όπως η Jat έβαλε κάτι κύκλους στο λογότυπό της έτσι θέλει να έχει την τύχη και κάποιων άλλων κύκλων που μεθοδεύτηκαν για να καταλήξουν στα άξια χέρια μεγαλοεπενδυτών.
Τρομάρα τους.

Υ.Γ. 19 χρόνια μετά, στις 17 Ιουνίου ξαναγίνεται η σύνδεση του Βελιγραδίου με το Σικάγο μέσω Ζάγκρεμπ B767 αλλά αυτή την φορά από την αμερικάνικη εταιρεία charter Swift Air αλλά Γιουγκοσλαβικών συμφερόντων πρακτορεία της Αμερικής θα ναυλώνουν τις πτήσεις.
 
Top