Jetstar στην Αθήνα?

  • Thread starter Thread starter ptiseisA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν επιλέγουν τη Μαλαισία..Δε νομίζω ότι η Κουάλα Λουμπούρ έχει περισσότερη πέραση από τη Σιγκαπούρη(αν και οι "Σιγκαπουριανοί" έχουν μεγάλη παροικία στη Μελβούρνη..
Είχε ποτέ η Αθήνα σύνδεση με Μαλαισία?
 
dab4coins":3t7ik2es said:
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν επιλέγουν τη Μαλαισία..Δε νομίζω ότι η Κουάλα Λουμπούρ έχει περισσότερη πέραση από τη Σιγκαπούρη?


μάλλον τα μπερδεύεις.
Η Κουάλα Λουμπούρ είναι πρωτευουσα της Μαλαισίας.

και η λογική λέει να επιλέξουν Ταυλάνδη και Μπανγκόκ λόγω της μεγάλης κίνησης από Ελληνες και Αυστραλούς τουρίστες.
 
Ατυχής σύνταξη.. :P
Εννοώ ότι η Κουάλα Λουμπούρ έχει εξίσου μεγάλη πέραση με τη Σιγκαπούρη..
Συμφωνώ για την Μπανγκογκ και όντως το λογικό θα είναι να στραφούν προς τα εκεί..
 
Η Κουαλα Λουμπουρ σε καμία περίπτωση δεν έχει την πέραση της Σιγκαπούρης. Για ελληνικά συμφέροντα τουλάχιστοτν. Η χρήση του εν λόγω αεροδρομίου για τον οποιονδήποτε μη έχοντα επαγγελματικούς λόγους επίσκεψης, είναι για να συνεχίσει σε κάποιο από τα νησιά ή την ενδοχώρα. Ή το νησί του Βόρνεο. Αλλά η πρωτεύουσα ως πρωτεύουσα, δεν μπορεί να σε κρατήσει πάνω από 2 μέρες, σε αντίθεση με τη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ και τη Μπανγκόκ που αναφέρθηκαν παραπάνω (για Σαϊγκόν δεν έχω άποψη).
 
Και μένα προσωπική μου άποψη είναι ότι ποιο πολλές πιθανότητες έχεις να συνδέσεις την Αθήνα με την Αυστραλία μέσω Κουάλα Λουμπούρ παρά με τις άλλες πόλεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω μερικές αποφάσεις να πας να στριμωχθείς κάπου που άλλοι ήδη εκμεταλλεύονται και όχι να προσπαθήσεις κάτι νέο. Κάτι παρόμοιο κάνει και η Emirates που από τις 3 απευθείας πτήσεις μεταξύ Μελβούρνης και Ντουμπάι, από 1 Φεβρουαρίου, τις δύο θα τις κάνει με ενδιάμεσο σταθμό την Κουάλα Λουμπούρ. Είναι μία διασύνδεση που θέλει να εκμεταλλευτεί γιατί τώρα την εκμεταλλεύεται μόνο η Malaysian Airlines και η χαμηλού κόστους Air Asia.
Πάντως δική μου πρόβλεψη είναι ότι η χαμηλού κόστους Jetstar θα κάνει τον ενδιάμεσο σταθμό στην Κουάλα Λουμπούρ γιατί έχει κάνει σύμβαση συνεργασίας “cost sharing alliance”, με την χαμηλού κόστους Air Asia. Ώστε να καταφέρουν χαμηλότερα κόστη, χαμηλότερα εισιτήρια, εξοικονόμηση κόστους εξυπηρέτησης αεροδρομίων και καλύτερη διοχέτευση επιβατών . Άσε που υπάρχουν κουτσομπολιά για συγχώνευση των δύο εταιρειών.
Κάποτε και η κακομοίρα η ΟΑ προσπαθούσε να κάνει codeshare agreement με την Malaysian αλλά επικράτησε η Gulf Air. Βλέπετε πάντοτε τα συμφέροντα επικρατούν.
 
Ο πρώτος κύβος ερίφθη και σαν βάση έχει επιλεγεί η Σιγκαπούρη. Τις επόμενες βδομάδες θα ανακοινωθεί ποιος θα είναι ο προορισμός, με υποψήφιες πόλεις την Ρώμη και την Αθήνα. Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν κάποια στιγμή τον Δεκέμβριο ή αργότερα.
 
Συνεχίζουν με το ίδιο τέμπο οι ανακοινώσεις της Jet Star... ανακοινώνουν έναρξη Αθήνα ή Ιταλία για το 2012. Τα πρώτα ποστ του thread μίλαγαν για έναρξη το 2009

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=73683149
http://omogeneia.ana-mpa.gr/press.php?id=12104


"Η αυστραλιανή αεροπορική «Jetstar», θυγατρική της «Qantas», σχεδιάζει να πραγματοποιήσει πτήσεις προς την Ελλάδα και την Ιταλία από τα μέσα του 2012.
O γενικός διευθυντής της εταιρίας, Άλαν Τζόις, δήλωσε ότι η Qantas και η Jetstar αναμένουν τα νέα αεροπλάνα της Boeing, 787 Dreamliner, που κάνουν μεγάλες αποστάσεις καίγοντας λιγότερα καύσιμα, για να ξεκινήσουν τις πτήσεις προς την Ελλάδα και την Ιταλία. Όπως επισημαίνει, οι πτήσεις της Jetstar θα αποτελέσουν πρόκληση για τους βασικούς ανταγωνιστές της Qantas στη Μέση Ανατολή, τις εταιρείες Emirates και Etihad.
Τα τελευταία χρόνια έχουν πυκνώσει οι πτήσεις από Αυστραλία προς Ελλάδα
"
 
Aλλαγή πλάνων απ' τους αυστραλούς καθώς σε ένα άρθρο του CAPA για το 787 αναφέρεται
...Later Jetstar made known it was evaluating using its B787s to serve European destinations including Athens and Rome. More recently, however, Jetstar has favoured intra-Asia growth and is now instead looking at using B787s to replace its existing A330s on flights within Asia and from Asia to Australia and New Zealand and open new routes in those markets before considering Europe, which is not in Jetstar’s immediate plans.
Βλέπω την LOT να κατεβάζει πρώτη και επιδεικτικά 787 στο LGAV :twisted:
 
Top