Joon Airlines.

Γιατί εξάμβλωμα;
Επειδή σας μπερδεύει η ύπαρξη του και δεν κολλάει στην απλοποιημένη κοσμοθεωρία σας;

Αν είχαν πετύχει 90% load factor με χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα από την απαρχαιωμένη Air France, αυτό που θα έπρεπε να κάνει ο νέος CEO είναι να μεταφέρει περισσότερα αεροπλάνα σε αυτούς και ειδικά τα καινούρια Α350.
 
Ηρέμησε αγαπητέ μου δεν υπάρχει λόγος να εξανίστασαι.Κατ αρχήν να ξεκινήσουμε από τα βασικά.Πως προφέρεται;
 
Προφέρεται Joon.
Αφού τελειώσαμε τα βασικά, ποιο είναι το πρόβλημά σου με την ύπαρξη της εταιρίας;
Ή για να το θέσω αλλιώς, πως θα αντέξει ο δεινόσαυρος Air France αν για παράδειγμα η IAG αγοράσει την Norwegian και μεταφέρει μερικά από τα 787 στο Παρίσι από το Λονδίνο και το Δουβλίνο; Η αν οποιοδήποτε άλλος μπει στην long haul αγορά της Γαλλίας
Η Lufthansa έχει καλύψει τα νώτα της με την δυναμική ανάπτυξη της Eurowings. Αν κάποιος κινηθεί στην γερμανική αγορά το γκρουπ μπορεί να αντιδράσει άμεσα με την Eurowings.
Hi Air France;
 
Η Joon( δηλαδή Τζουν, μήπως Γιουν ή μήπως Χουν) δηλαδή είναι τώρα μια εταιρία με μοδάτο branding που γίνεται αγαπητή στους millennials? Και η hop τι είναι?Η transavia france?Η Air France? Το να φτιάχνεις ένα καινούριο brand name κάθε τρεις και λίγο δε συνιστά έξυπνο μάρκετινγκ, ούτε είναι αποτελεσματικός τρόπος να διαφοροποιήσεις το προιον σου.Το branding θέλει προσεχτικό κτίσιμο και τεκμηρίωση, το Joon το μόνο που κάνει είναι να προκαλέσει το γέλιο και την απορία. Δε θα επιχειρηματολογήσω εκ νέου, υπάρχουν άπειρες σελίδες στο net για να κάνεις συκώτι από τα γέλια με τα σχόλια για το "πόνημα" των Γάλλων.
Πάντως αν μην τι άλλο φαίνεται ότι η εταιρία με το όνομα που μοιάζει με κορεάτικη βρισιά σε λίγο καιρό ίσως όντως να ναι παρελθόν.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σε κάθε post να επαναλαμβάνεις ότι δεν ξέρεις πως να προφέρεις το Joon.
Πρώτη φορά βλέπω κάποιον να διαφημίζει την άγνοια του με τόση χαρά.

Κατά τα άλλα, αν κλείσουν την Joon και αναπτύξουν την Transavia στην low cost long haul αγορά, τότε πάω πάσο. Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η εικόνα της Transavia αλλά σε αντίθεση με κάτι άλλους, δεν προβάλλω τα γούστα μου ως κανόνα για μια εταιρεία.

Αυτό που δεν πρέπει να κάνουν είναι να εγκαταλείψουν την low cost long haul αγορά γιατί τότε κάποιος άλλος θα την διεκδικήσει.
 
STAVROS_ATH":2fedtunk said:
Κατ αρχήν να ξεκινήσουμε από τα βασικά.Πως προφέρεται;
Προφανώς αστειεύεσαι έτσι; Αλλά αν υποθέσουμε ότι μιλάς σοβαρά, υποθέτω ότι δεν ξέρεις να προφέρεις τις περισσότερες Γαλλικές εταιρίες που έχουν διαφορετική προφορά σε Γαλλικά και Αγγλικά. Παράδειγμα Point Air, Air Inter, Chalair, Air Charter ακόμα και η Air France. Άλλη προφορά στο Γαλλικά και άλλη στα Αγγλικά. Άρα διαλέγεις μια από τις δύο και την προφέρεις.
Το ίδιο συμβαίνει με τις Ισπανικές- λατινοαμερικάνικες όπου προφέρονται αλλιώς στη γλώσσα της χώρας τους με κάτι z=θ, c=θ, j=χ κλπ όπως η Azul όπου σαφώς ως Βραζιλιάνικη προφέρεται Αθούλ (Μπλε). Μη βλέπεις πχ ότι την Iberia την προφέρουμε σωστά μόνο εμείς και οι Ισπανόφωνοι. Οι αγγλόφωνοι την προφέρουν "Αϊμπίρια" και άλλα παρόμοια.

Όσο για το ότι η Joon μπορεί να προφέρεται Χουν, όντας Γαλλική εταιρία, με ξεπέρασε.

Ας αφήσουμε λοιπόν το άκαιρο θέμα της προφοράς και ας προχωρήσουμε στο αρχικό θέμα περί πιθανού κλεισίματος.
 
Ζητάς να αφήσουμε το "άκαιρο θέμα της προφοράς" όταν εσύ έχεις κάνει ένα αρκετά μακρύ ποστ κάνοντας μαθήματα προφοράς ευρωπαικών λέξεων, χωρίς καν να μου απαντήσεις στο αρχικό μου ποστ πως στο καλό προφέρεται αυτό το υβριδικό Joon.

Το τοπικ αφορά αυτή την εταιρία λοιπόν και αυτή σχολιάζω, λέγοντας ότι ένα λεκτικά δύσκολο brand name αποτελεί έναν καλό λόγο να αποτύχει το όλο εγχείρημα.Σαφώς το "υβρίδιο" δεν πήγε άπατο μόνο λόγω ονόματος ή προφοράς αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.Και αναφέρω υβρίδιο, για να μην παρεξηγηθώ από τους ευερέθιστους φίλους, γιατί από όσο ξέρω και έχω διαβάσει λέξη joon στα γαλλικά δεν υπάρχει.
 
Έχεις κάποια πληροφόρηση σύμφωνα με την οποία πήγε άπατο;
Το μόνο που έχω δει είναι ένα άρθρο από το Forbes στο παρόν thread που γράφει για 90% πληρότητα.
 
Καταστραφήκαμε!

Ας θυμηθούμε όμως τι είχε πει ο CEO Franck Terner για τη Joon, έτσι για να την αποχαιρετήσουμε:

«Η Joon αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα μας στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου Trust Together και θα είναι μία από τις προτεραιότητες της Air France στην προσπάθειά της να κερδίσει μερίδιο της αγοράς. Η Joon θα επιταχύνει την ανάπτυξη του ομίλου και θα αποτελέσει αναπόσπαστο μέρος του δικτύου και του χαρτοφυλακίου των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου, δρώντας συμπληρωματικά και δυναμικά, με πτήσεις από τη Γαλλία»
 
Top