flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.508
- Likes
- 1.062
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Το πώς προφέρεται είναι δευτερεύον αλλά η λογική ήταν να κάνει λογοπαίγνιο με το jeun που σημαίνει νέος/ο. Σε κάθε περίπτωση αν την έλεγες Ζουν ή Ζον θα καταλαβαίναν σε ένα αεροδρόμιο.
Το πιο σημαντικό είναι ότι για άλλη μια φορά η μητρική εταιρεία απέδειξε το πόσο καφενείο είναι. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μια εταιρεία που υποτίθεται ότι φτιάχτηκε από ανθρώπους του χώρου (και όχι κάποιον παπα-Νικόλα), απέτυχε τόσο οικτρα. Δεν είναι δυνατόν να προστέθεις ανταγωνισμό στις ήδη υπάρχουσες εταιρείες του γκρουπ: ακόμα και η Air France έχει πλέον πολύ μικρές διαφορές από την Transavia για τα ευρωπαϊκά στις τιμές - αν όχι πιο φτηνή. Κανείς δεν νοιάζεται αν οι συνοδοί φοράνε stan smith (ή ben smith), εκτός από κάτι παιδάκια των Παρισίων που όμως πετάνε με όποιον τους δώσει φτηνότερη τιμή ετσι και αλλιώς.
Ήταν ήδη γνωστό ότι με τους πιλότους θα αποτυγχάναν να πετύχουν καλύτερα συμβόλαια για την εταιρεία, έχουν φανεί αντελώς ανίσχυροι να κάνουν το οτιδήποτε για ένα πρόβλημα που βουλιάζει την εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οπότε και πετούσαν με τα συμβόλαια της Air France. Την πλήρωσε αρχικά το νέο προσωπικό καμπίνας, με μισθούς 40% κατώτερους των παλαιοτέρων (και που τώρα θα αποκτησουν τους ίδιους μισθούς -και κόστος).
Αρπα-κολλα πρακτικές για μια ιστορική εταιρεία.
Το πιο σημαντικό είναι ότι για άλλη μια φορά η μητρική εταιρεία απέδειξε το πόσο καφενείο είναι. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μια εταιρεία που υποτίθεται ότι φτιάχτηκε από ανθρώπους του χώρου (και όχι κάποιον παπα-Νικόλα), απέτυχε τόσο οικτρα. Δεν είναι δυνατόν να προστέθεις ανταγωνισμό στις ήδη υπάρχουσες εταιρείες του γκρουπ: ακόμα και η Air France έχει πλέον πολύ μικρές διαφορές από την Transavia για τα ευρωπαϊκά στις τιμές - αν όχι πιο φτηνή. Κανείς δεν νοιάζεται αν οι συνοδοί φοράνε stan smith (ή ben smith), εκτός από κάτι παιδάκια των Παρισίων που όμως πετάνε με όποιον τους δώσει φτηνότερη τιμή ετσι και αλλιώς.
Ήταν ήδη γνωστό ότι με τους πιλότους θα αποτυγχάναν να πετύχουν καλύτερα συμβόλαια για την εταιρεία, έχουν φανεί αντελώς ανίσχυροι να κάνουν το οτιδήποτε για ένα πρόβλημα που βουλιάζει την εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οπότε και πετούσαν με τα συμβόλαια της Air France. Την πλήρωσε αρχικά το νέο προσωπικό καμπίνας, με μισθούς 40% κατώτερους των παλαιοτέρων (και που τώρα θα αποκτησουν τους ίδιους μισθούς -και κόστος).
Αρπα-κολλα πρακτικές για μια ιστορική εταιρεία.