FLIGHTATT
Economy-Class-Member
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο GEORGE ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
TA ΜΑΚΡΥΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ.ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΖΗΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ.ΑΠΟ ΤΟ 1988 ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑ ΑΚΟΥΓΑ ΟΤΙ ΤΟ 747-200 ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ,ΑΚΡΙΒΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ , ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΜΗΛΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ/ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ)
11 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ !!! :evil: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ 340 ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ,ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ,ΘΕΛΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΥΧΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 747-200.
ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΦΕΡΝΩ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΟΑ412(JFK) ΤΗΣ 21-05-03 ΜΕ 32C & 277Υ (ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕΦΗ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΑ 424(YYZ) THΣ 20-05-03 ΕΠΙΣΗΣ 100% ΓΕΜΑΤΗ.
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ?ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Η ΚΑΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ LEASING?
ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ...
...ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ???
TA ΜΑΚΡΥΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ.ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΖΗΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ.ΑΠΟ ΤΟ 1988 ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑ ΑΚΟΥΓΑ ΟΤΙ ΤΟ 747-200 ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ,ΑΚΡΙΒΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ , ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΜΗΛΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ/ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ)
11 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ !!! :evil: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ 340 ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ,ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ,ΘΕΛΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΥΧΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 747-200.
ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΦΕΡΝΩ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΟΑ412(JFK) ΤΗΣ 21-05-03 ΜΕ 32C & 277Υ (ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕΦΗ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΑ 424(YYZ) THΣ 20-05-03 ΕΠΙΣΗΣ 100% ΓΕΜΑΤΗ.
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ?ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Η ΚΑΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ LEASING?
ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ...
...ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ???