Kai tora....?

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο GEORGE ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
TA ΜΑΚΡΥΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ.ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΖΗΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ.ΑΠΟ ΤΟ 1988 ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑ ΑΚΟΥΓΑ ΟΤΙ ΤΟ 747-200 ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΩ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ,ΑΚΡΙΒΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ , ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΕΝΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΜΗΛΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ/ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ)
11 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ !!! :evil: ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ 340 ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ,ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ,ΘΕΛΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΥΧΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 747-200.
ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΦΕΡΝΩ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΟΑ412(JFK) ΤΗΣ 21-05-03 ΜΕ 32C & 277Υ (ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΡΕΦΗ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΑ 424(YYZ) THΣ 20-05-03 ΕΠΙΣΗΣ 100% ΓΕΜΑΤΗ.
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ?ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Η ΚΑΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ LEASING?
ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ...
...ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ??? :D
 
FLIGHTATT":17r2q5o6 said:
ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Η ΚΑΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ LEASING?

Ακριβώς, ποιος ελέγχει του υπεύθυνους :?: Όπως έχουμε δει πολλές φορές, μάλλον κανένας. Όμως το πιο εύκολο είναι να βγαίνουνε κάποιοι κύριοι στα ΜΜΕ και να λένε πως για την κακή κατάσταση της εταιρείας φταίνε οι αποδοχές των εργαζομένων... Δεν ξέρω ακριβώς τι αποδοχές έχουν οι εργαζόμενη της εταιρείας, πάντως δεν μπορεί εδώ και χρόνια το μόνο πρόβλημα να είναι οι μισθοί.

Και μάλιστα εαν περάσουν τώρα κα τα Α340 στην "Νέα ΟΑ" με τους ίδιους όρους που είναι στην σημερινή, τότο δηλ. τι κάναμε; Το μόνο θα είναι ότι μειώθεικαν οι αποδοχές των εργαζομένων, αλλά τα υπόλοιπα προβλήματα τις εταιρείας μένουν... Κανονικά θα πρέπει να επαναδιαπραγματευτούν όλο τα συμβόλαια leasing που έχει η εταιρεία (4 Α340, 9 Β734, 1 Β733, 3 Β717 και του Α300) και να φύγουν αρκετά από αυτά. Η ΟΑ πρέπει να μην έχει τόσα διαφορετικά αεροσκάφη. Έναν τύπο για turboprob (μιας και φαίνετε να έγινε η αρχή τα DHC:cool: και ένα τύπο για τα υπόλοιπα δρομολόγια (Β737NG ή Α320). Και αν υπάρξουν και intercontinental πτήσεις και π.χ. Β767-300 (ή Α330) τα οποία θα μπορούν να λειτουργουν και σε πτήσεις μεσαίας αποστάσεως με μεγάλη ζήτηση...
 
file flighttatt: prota apola, den eithela na po oti i den pisteuo oti to prosopiko tis OA bgazoun lefta ta opia den aksizoun:

eiparhoun meriki pou den aksozoun tin thesei pou ehoun.

i peroseri omos douleoun para poli kala, kai kanonika tha akzizan pio pola lefta, kai me auto enoo propantos tis kopeles piso apta counter kai tous aerosinodous

auto pou me kani na aganaktiso einai p.h. auto:

http://www.flygr.de/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=193
 
- kalopernane i piloti ton A340
- kai to managment einai ...... :evil:

@ akis ta A340 den einai leasing. aploustata einai hrimatodotimena meso credit
 
Ναι σωστά έτσι είναι ;) Απλώς, αν περάσουν και αυτά τα αεροσκάφη με τους σημερινούς όρους της δεκαετίας και τα σημερινά ποσά που πληρώνει η εταιρεία κάθε μήνα (3,5 εκατ. ευρώ το μήνα για τα τέσσερα αεροσκάφη :shock:) τότε δεν κάναμε τίποτε.

Επιπλέον, μιας και το φέρνει το θέμα. Τα Β717 (leasing) κοστίζουν στην εταιρεία 238.000 $/μήνα συν 280 $/ώρα πτήσης και ανά αεροσκάφος πάντα. :shock:
 
ligo paratrabigmeni timi gia ta 717 kathos edo syngrinoume:

A340 hrimatodotisi (credit)

kai

717 se leasing, diladi auta ta aeroplana kapote - monizo se 8 hronia - tha pane piso stin bavaria.

pios kserei posa lefta edose i OA gia ta A300 B4 ta palia, ta opia ta eihe tosa polla hronia se leasing. nomizo gia ta idia lefta tha eperne alla tosa :cry:
 
Τα Β717 θα μείνουν στην εταιρεία για τουλάχιστον 5 χρόνια... άρα 238.000x60 μήνες= 14,28 εκατ. $ ανά αεροσκάφος... :cry:
 
i timi "listas" tou Boeing 717 einai peripou:

39,5 ekatomiria dolaria, diladi peripou 33 elatomiria EURO
 
Top