A
Anonymous
Guest
mou thimizi eksigiansi "ala olympic", gia na doume ti gini. pantos i syndikalistes fenete na einai megalo noumero stis kypriakes
alex":15h35ruz said:kita pragmata... tztztztz
tin cyprus tin theorousa iptameni trapeza, kati sto stil mias mikris Swissair. kanoun dio treis lanthasmenes apofasis (738, A330, Hellas Jet) kai i eteria briskete sta prothira tis hreokopias.
SK":38u83x9o said:"να συστήσει μια νέα εταιρεία, πολύ πιο μικρή και ευέλικτη"
SK":38u83x9o said:εγκαταλείποντας οριστικά την ασθενούσα εταιρεία των Κ.Α. και δημιουργώντας ένα νέο ευέλικτο κρατικό αερομεταφορέα."
Κανονικά θα αποζημιωθούν όσοι θα αποχωρήσουν από τις Κυπριακές Αερογραμμές τονίζει η Κυπριακή κυβέρνηση μέσω των αρμοδίων υπουργών της.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Οικονομικών Μάκης Κεραυνός υποστήριξε δημοσίως, την άποψη ότι "στους κόλπους των Κυπριακών Αερογραμμών (Κ.Α.) υπάρχει υπερπληθυσμός". Μετά από συνάντηση που είχε το πρωί με αντιπροσωπία του ΔΗΣΥ, στο πλαίσιο ενός πολιτικού διαλόγου που ξεκίνησε το κόμμα για εξεύρεση των καλύτερων δυνατών λύσεων στα προβλήματα του κρατικού μας αερομεταφορέα, ο κ. Κεραυνός ανέφερε ότι "με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα φαίνεται ότι υπάρχει κάποιος πλεονασμός ανθρώπων". Υπογράμμισε, ταυτόχρονα, ότι "στην περίπτωση που υπάρξει πλεονασμός, τα άτομα που θα παραμείνουν στην εταιρία θα πρέπει να διασφαλιστούν ότι θα συνεχίσουν να εργάζονται με τους κατάλληλους όρους απασχόλησης". Αντίθετα, συνέχισε, "αυτοί που θα φύγουν θα πάρουν όλα τα δικαιώματά τους που προνοεί η νομοθεσία και οι συμφωνίες που θα γίνουν".
Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε, επίσης, ότι "τώρα δεν είναι η ώρα του καταμερισμού ευθυνών κι ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να διασφαλιστεί το μέλλον ύπαρξης του εθνικού αερομεταφορέα". "Η Κυβέρνηση", είπε, "έχει απαιτήσει από το Διοικητικό Συμβούλιο και τη Διεύθυνση της εταιρείας να προχωρήσει σ` ένα συνολικό Σχέδιο Δράσης, το οποίο ν` αντιμετωπίζει όλα τα θέματα που απασχολούν σήμερα και ταλανίζουν την εταιρεία". "Κι αυτό", συμπλήρωσε, "χωρίς να υπάρξει θυματοποίηση κανενός εργαζομένου". Εξέφρασε, πρόσθετα, την ελπίδα ότι "μέσα από το διάλογο που ξεκίνησε το Δ.Σ. των Κ.Α. με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, και ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη, θα προκύψει μια συγκλίνουσα τελική θέση για οριστική διευθέτηση του προβλήματος".
Όσον αφορά στην εξαγορά των μετοχών της εταιρίας, ο κ. Κεραυνός ξεκαθάρισε πως "δεν τίθεται θέμα ούτε και για πιθανή εκποίηση μετοχών της εταιρείας. Θα ήταν οξύμωρο σχήμα να συζητούμε ιδιωτικοποιήσεις ή εκποίηση μετοχών ή άλλων στοιχείων ενός οργανισμού και ταυτόχρονα να συζητούμε και να προσπαθούμε να τον εξυγιάνουμε για να συνεχίσει να υπάρχει".
Τέλος, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Κυπριακού τύπου ζημιές - μαμούθ θα ανακοινώσει για μια ακόμη χρονιά η εταιρία των Κυπριακών Αερογραμμών. Σύντομα το Δ.Σ. του Κυπριακού κρατικού αερομεταφορέα θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2004 και σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, οι ζημιές θα είναι μεγαλύτερες από αυτές του πρώτου εξαμήνου του 2003. Ωστόσο, το ακριβές ποσό των ζημιών κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό από τα ανώτατα δώματα της εταιρίας, καθώς, τον "μαγικό αριθμό" γνωρίζει μόνο ο πρόεδρος και ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας.