Kainouria problimata gia tin Cyprus

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
mou thimizi eksigiansi "ala olympic", gia na doume ti gini. pantos i syndikalistes fenete na einai megalo noumero stis kypriakes
 
'Αρθρα του ΠΟΛΙΤΗ, της ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ και του Φιλελεύθερου δίνουν σήμερα περισσότερες λεπτομέρειες. Αποσπάσματα:

"Εκτός από την κατάργηση αρκετών δρομολογίων, όπως Βουδαπέστης, Βαρσοβίας, Μπέρμινχαμ και Σαουδικής Αραβίας, το σχέδιο δράσης, προνοεί την μείωση των πτήσεων προς Φρανκφούρτη, Γερμανία, Στάνστετ, Αγγλία και Ιορδανία . Πληροφορίες του "Π" αναφέρουν ότι στο σχέδιο προβλέπεται και λιγότερη χρήση του αεροδρομίου της Πάφου.

...από τη μείωση του στόλου της εταιρείας σε δέκα αεροσκάφη , με την εκποίηση δύο Α-320 ( πώληση ή ενοικίαση) - ... - θα κριθεί πλεονάζον προσωπικό γύρω στους 150-200 υπαλλήλους της εταιρείας.

Αρκετές από τις υπηρεσίες των Κ.Α. θα περάσουν στα χέρια του ιδιωτικού τομέα. Οι υπηρεσίες που θα δοθούν στον ιδιωτικό τομέα είναι το catering, το check in, μέρος του λογιστηρίου και το μηχανολογικό.

Ο κ. Θράσου διευκρίνισε ότι το σχέδιο δεν θεωρείται το τελικό, όχι γιατί δεν είναι λεπτομερές, αλλά γιατί "πρέπει να συζητηθεί με τις συντεχνίες του προσωπικού της εταιρείας" των οποίων η άποψη θα ληφθεί υπόψη.

Εξάλλου, όσον αφορά στη μείωση του στόλου των Κυπριακών Αερογραμμών, η εταιρεία δεν προτίθεται να περιορισθεί μόνο στην πώληση ή την ενοικίαση δύο ιδιόκτητων αεροσκαφών τύπου Α320, αλλά επιδιώκει να αποδεσμεύσει και τα δύο ενοικιαζόμενα μακράς βάσεως αεροσκάφη τύπου Α330. Ωστόσο, το συμβόλαιο ενοικίασης τους είναι ιδιαιτέρως δεσμευτικό για τις ΚΑ."
 
Η Κυβέρνηση έτοιμη να εγκαταλείψει τις Κ.Α.

Το πρωτοσέλιδο του ΠΟΛΙΤΗ σήμερα αναφέρεται στο ενδεχόμενο η Κυπριακή κυβέρνηση "να συστήσει μια νέα εταιρεία, πολύ πιο μικρή και ευέλικτη" εάν το σχέδιο αναδιάρθρωσής των Κ.Α. δεν καρποφορήσει: "Η Κυβέρνηση δεν είναι μόνο αποφασισμένη να προωθήσει το Σχέδιο Δράσης για εξυγίανση και επιβίωση των Κυπριακών Αερογραμμών. Φέρεται ταυτόχρονα έτοιμη, εάν αποτύχει η προσπάθεια εξυγίανσης, να προχωρήσει σε ριζικές τομές εγκαταλείποντας οριστικά την ασθενούσα εταιρεία των Κ.Α. και δημιουργώντας ένα νέο ευέλικτο κρατικό αερομεταφορέα."
 
kita pragmata... tztztztz

tin cyprus tin theorousa iptameni trapeza, kati sto stil mias mikris Swissair. kanoun dio treis lanthasmenes apofasis (738, A330, Hellas Jet) kai i eteria briskete sta prothira tis hreokopias.
 
alex":15h35ruz said:
kita pragmata... tztztztz

tin cyprus tin theorousa iptameni trapeza, kati sto stil mias mikris Swissair. kanoun dio treis lanthasmenes apofasis (738, A330, Hellas Jet) kai i eteria briskete sta prothira tis hreokopias.

de hreiastikan aytes oi apofaseis gia na vrethoun ekei pou vriskontai. mavra halia eihan edo kai kairo, apla epeidi i koinonia (ergazomenoi, syndikata, kyvernisi, koini gnomi, mme) einai ta idia halia opos kai edo, gi' ayto yparhei ayti i katastasi horis kaneis na leei tin alitheia tosa hronia
 
Re: Η Κυβέρνηση έτοιμη να εγκαταλείψει τις Κ.Α.

SK":38u83x9o said:
"να συστήσει μια νέα εταιρεία, πολύ πιο μικρή και ευέλικτη"
SK":38u83x9o said:
εγκαταλείποντας οριστικά την ασθενούσα εταιρεία των Κ.Α. και δημιουργώντας ένα νέο ευέλικτο κρατικό αερομεταφορέα."

Νέα εταιρεία...πιο μικρή....πιο ευέλικτη.... Τρομακτικό ακούγεται!

Μπορούν να παραδειγματιστούν από τους γείτονές τους και αφού αλλάξουν το όνομα από "Κυπριακές Αερογραμμές" σε "Κυπριακή Αεροπορία" να προχωρήσουν σε εξυγίανση... Η διαφορά είναι πως αυτοί δεν ψάχνουν για ιδιωτικοποίηση...
 
National carrier Cyprus Airways announced a CPY30.11 million pound (USD$62.8 million) pretax loss for the first six months on Tuesday, hit by the operating costs of a new subsidiary.

The losses are among the heaviest reported by the Group, which plans redundancies and disposal of aircraft in a survival plan criticized by its powerful unions.

Increased competition on fares and rising fuel costs were also expected to have an adverse impact on results for the second half of the year, the carrier said in a statement.

Total revenues rose 20.4 percent on the corresponding period of 2003 to CPY89.3 million (USD$186.2 million).

Results for the first six months incorporate operating expenses for Hellas Jet, a Greek-based subsidiary established last year and which commenced full operations this year.

"Without the impact of Hellas Jet the group results would have been more or less level with those last year," an airline spokesman said.

Cyprus Airways has in the past said it is exploring several options to curb the impact of Hellas Jet on the group, but has declined to address speculation it could also mean closure.

The airline is discussing a restructuring plan with trade unions which includes spin offs of non-essential business and redundancies which could result.

"If this plan is adopted this year there will be a considerable reduction in the company losses, and there will be a return to profitability in 2006," the airline spokesman said.

(Reuters)
 
Κανονικά θα αποζημιωθούν όσοι θα αποχωρήσουν από τις Κυπριακές Αερογραμμές τονίζει η Κυπριακή κυβέρνηση μέσω των αρμοδίων υπουργών της.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Οικονομικών Μάκης Κεραυνός υποστήριξε δημοσίως, την άποψη ότι "στους κόλπους των Κυπριακών Αερογραμμών (Κ.Α.) υπάρχει υπερπληθυσμός". Μετά από συνάντηση που είχε το πρωί με αντιπροσωπία του ΔΗΣΥ, στο πλαίσιο ενός πολιτικού διαλόγου που ξεκίνησε το κόμμα για εξεύρεση των καλύτερων δυνατών λύσεων στα προβλήματα του κρατικού μας αερομεταφορέα, ο κ. Κεραυνός ανέφερε ότι "με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα φαίνεται ότι υπάρχει κάποιος πλεονασμός ανθρώπων". Υπογράμμισε, ταυτόχρονα, ότι "στην περίπτωση που υπάρξει πλεονασμός, τα άτομα που θα παραμείνουν στην εταιρία θα πρέπει να διασφαλιστούν ότι θα συνεχίσουν να εργάζονται με τους κατάλληλους όρους απασχόλησης". Αντίθετα, συνέχισε, "αυτοί που θα φύγουν θα πάρουν όλα τα δικαιώματά τους που προνοεί η νομοθεσία και οι συμφωνίες που θα γίνουν".

Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε, επίσης, ότι "τώρα δεν είναι η ώρα του καταμερισμού ευθυνών κι ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να διασφαλιστεί το μέλλον ύπαρξης του εθνικού αερομεταφορέα". "Η Κυβέρνηση", είπε, "έχει απαιτήσει από το Διοικητικό Συμβούλιο και τη Διεύθυνση της εταιρείας να προχωρήσει σ` ένα συνολικό Σχέδιο Δράσης, το οποίο ν` αντιμετωπίζει όλα τα θέματα που απασχολούν σήμερα και ταλανίζουν την εταιρεία". "Κι αυτό", συμπλήρωσε, "χωρίς να υπάρξει θυματοποίηση κανενός εργαζομένου". Εξέφρασε, πρόσθετα, την ελπίδα ότι "μέσα από το διάλογο που ξεκίνησε το Δ.Σ. των Κ.Α. με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, και ο οποίος βρίσκεται σε εξέλιξη, θα προκύψει μια συγκλίνουσα τελική θέση για οριστική διευθέτηση του προβλήματος".

Όσον αφορά στην εξαγορά των μετοχών της εταιρίας, ο κ. Κεραυνός ξεκαθάρισε πως "δεν τίθεται θέμα ούτε και για πιθανή εκποίηση μετοχών της εταιρείας. Θα ήταν οξύμωρο σχήμα να συζητούμε ιδιωτικοποιήσεις ή εκποίηση μετοχών ή άλλων στοιχείων ενός οργανισμού και ταυτόχρονα να συζητούμε και να προσπαθούμε να τον εξυγιάνουμε για να συνεχίσει να υπάρχει".

Τέλος, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Κυπριακού τύπου ζημιές - μαμούθ θα ανακοινώσει για μια ακόμη χρονιά η εταιρία των Κυπριακών Αερογραμμών. Σύντομα το Δ.Σ. του Κυπριακού κρατικού αερομεταφορέα θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2004 και σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, οι ζημιές θα είναι μεγαλύτερες από αυτές του πρώτου εξαμήνου του 2003. Ωστόσο, το ακριβές ποσό των ζημιών κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό από τα ανώτατα δώματα της εταιρίας, καθώς, τον "μαγικό αριθμό" γνωρίζει μόνο ο πρόεδρος και ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας.

apo to traveldailynews.gr
 
Cyprus Airways already announced it was going to withdraw 2 Airbus A320s from its fleet. The airline has now confirmed it will discontinue service from Larnaca to Birmingham, Budapest and Warsaw.


from justplanes.com
 
H Cyprus einai edw kai xronia etaireia- kafenio apla ta "aderfia mas"(....kai kala :lol: ) to ekryban mia xara.........
 
Top