Kainouria problimata gia tin Cyprus

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
[
Dev koitaei n OA va mazeutei n idia lew egw? De mou les re Takn.. Me ti prosovta dnladn va tnv agopasei? Kai va legaitai meta pws? 'Olympian Cyprus AL' ? As t'afnsoume paradipla ta asteiakia, n OA deveivai se 8esn va leitoupgnsei n idia kala, ti va tnv kavei tnv CY?[/quote]

Exeis dikio file mou gia tin katastasi stin OA einai xontroxalia.
Alla den protino na agorasi kai tin BA :lol:
An tora den riskari kai ligo den ginete kai tipota etsi.
Outos i allos ti exei na xasei afou idi paei gia founto toulaxiston as prospathisei ligo.
Tora an exei problima gia tin onomasia as min balei katholou onoma kai as ta afisei ola ta a/c ololeuka alloste xerei apo tetoia polla i OA :wink: :wink: :wink: :wink:
 
Οικονομικές αναταράξεις για τις Κυπριακές Αερογραμμές

Οικονομικές αναταράξεις για τις Κυπριακές Αερογραμμές

Το Συγκρότημα των Κυπριακών Αερογραμμών συνεχίζει να δέχεται έντονους οικονομικούς κλυδωνισμούς καθώς καταγράφονται ζημιές £2.5 εκατ. το μήνα, ενώ ανάλογη είναι η πορεία της Hellas Jet με ζημιές £1 εκατ. το μήνα όπως καταγράφεται στον κυπριακό τύπο. Αν αναλυθεί ο ενοποιημένος λογαριασμός αποτελεσμάτων για το 2003, το Συγκρότημα των Κυπριακών Αερογραμμών πραγματοποίησε ζημιές από εργασίες της τάξης των £36 εκατομμυρίων. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, το 2002 το Συγκρότημα πραγματοποίησε ενοποιημένο κέρδος £10.5 εκατομμύρια. Στη ζημιά του 2003 ενοποιούνται για πρώτη φορά και τα αποτελέσματα της Hellas Jet.

Κάθε μήνας και ζημιές

Σύμφωνα με τους φετινούς υπολογισμούς, η εταιρεία πραγματοποιεί για κάθε μήνα ζημιές £2,5 εκατομμυρίων το μήνα κατά μέσο όρο. Η θυγατρική Hellas Jet πραγματοποιεί με τη σειρά της ζημιές ενός εκατομμυρίου το μήνα κατά μέσο όρο. Οι συνεχείς ζημιές του Συγκροτήματος είχαν άμεσο αντίκτυπο στα αποθέματα της εταιρείας. Τα κεφάλαια με τα αποθεματικά μειώθηκαν από £75 εκατομμύρια στα £55, μετά την αφαίρεση των ζημιών για το έτος 2003. Οι μακροπρόθεσμες οφειλές μαζί με τις τρέχουσες υποχρεώσεις ανέρχονταν στα τέλη του 2003 σε £134 εκατομμύρια περίπου. Όλα αυτά τα νούμερα προκαλούν έντονη ανησυχία για τη βιωσιμότητα του Συγκροτήματος των Κυπριακών Αερογραμμών. Τα αποτελέσματα αυτά παρουσιάζονται σε μια περίοδο, κατά την οποία έχει επέλθει η ελευθεροποίηση των αερομεταφορών κάτι που συνεπάγεται ότι οι Κ.Α. θα χάσουν σημαντικό μερίδιο από την αγορά, το οποίο θα αποσπάσουν οι άλλες εταιρείες που έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται.

Δυσοίωνο το 2004

Τα στοιχεία για το 2004 είναι ακόμα χειρότερα, γεγονός που προκαλεί έντονες ανησυχίες στους ιθύνοντες για τη βιωσιμότητα της εταιρείας. Τα θέματα που προκαλούν έντονο πονοκέφαλο είναι τα εξής :

(α) Η ελευθεροποίηση των αερομεταφορών μπορεί να χαιρετίστηκε από τους καταναλωτές, αλλά όχι και από τις Κ.Α., οι οποίες βλέπουν πλέον άλλες εταιρείες να "κλέβουν" πελάτες από τους τρεις πιο κερδοφόρους προορισμούς τους, την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το Χίθροου του Λονδίνου.

(β) Η θυγατρική εταιρεία του Συγκροτήματος στην Ελλάδα, η Hellas Jet, συνεχίζει να πραγματοποιεί σημαντικές ζημιές, της τάξης του ενός εκατομμυρίου λιρών το μήνα και να αποτελεί πραγματικό καρκίνωμα για ολόκληρο το Συγκρότημα.

(γ) Παρά το γεγονός ότι το νέο Συμβούλιο έχει αναλάβει εδώ και ένα χρόνο, εντούτοις δεν έχει λάβει ακόμα τα αναγκαία εκείνα μέτρα που θα βοηθήσουν την εταιρία να ανακάμψει οικονομικά, όπως άλλωστε είχε ζητηθεί από τους δυο πρώην υπουργούς Οικονομικών και Συγκοινωνιών, Μάρκο Κυπριανού και Κίκη Καζαμία.

(δ) Η μόνη κερδοφόρα εταιρία του Συγκροτήματος, αυτή των αδασμολόγητων ειδών, δεν θα έχει πλέον τη μορφή την οποία ξέραμε μετά την ένταξη στην Ε.Ε. και την κατάργηση των δασμών, τουλάχιστον για όσους ταξιδεύουν στις χώρες - μέλη, ενώ εξακολουθεί να υπάρχει το ενδεχόμενο οι Κ.Α. να χάσουν ακόμα και τη διαχείρισή τους, εφόσον ο στρατηγικός επενδυτής εκφράσει την επιθυμία να τα αναλάβει ο ίδιος από το 2005.

Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες από το εσωτερικό της εταιρείας και τους εργαζόμενους προκύπτει ότι ουδεμία εξέλιξη φαίνεται να υπάρχει από το μέτωπο των ερευνών που διεξάγονται για τις αγοραπωλησίες αεροσκαφών που αποφάσισε το προηγούμενο Συμβούλιο. Η κυβέρνηση είχε ζητήσει αποτελέσματα από πέρσι, ωστόσο, το μόνο που υπάρχει μέχρι σήμερα είναι μια προκαταρκτική περίληψη.

Δύσκολη η ανάκαμψη

Υψηλόβαθμα στελέχη που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα για την αεροπορική εταιρεία υποστηρίζουν ότι λύσεις μπορούν να βρεθούν για να σωθεί, όμως κανένας δεν έχει τη βούληση να πάρει δραστικά μέτρα. Κανένας δεν θέλει να αναλάβει το κόστος που θα έχει η λήψη δραστικών μέτρων, όπως κανένας δεν θέλει να συγκρουστεί με τις συντεχνίες της εταιρείας, οι οποίες εμφανίζονται πανίσχυρες.

Όλα αυτά τα δεδομένα καθιστούν την προσπάθεια ανάκαμψης αρκετά δύσκολη, την ώρα μάλιστα που οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έχουν αρχίσει δρομολόγια, όπως η Helios Airways, Aegean Airlines και Ολυμπιακή Αεροπορία, προσφέρουν ιδιαίτερα ελκυστικά ναύλα, στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην κυπριακή αγορά.

Θάνος Ξυδόπουλος - Παρασκευή, 28 Μαΐου 2004
As kathisoyn me stayrwmena xeria kai tha doyme an tha toys aresoyn t'apotelesmata...
 
Pote prolave I Hellas Jet na rimaxtei etsi. Toso asxetoi einai aftoi pou tin ksekinisan?
 
Σημερινό άρθρο του Φιλελεύθερου:

Συνεργασία συμφώνησαν οι Ολυμπιακές και οι Κυπριακές Αερογραμμές

Αθήνα: Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των Ολυμπιακών και των Κυπριακών αερογραμμών υπέγραψαν οι πρόεδροι των δύο αεροπορικών εταιρειών Πέτρος Παπαγεωργίου και Κώστας Λοϊζίδης αντίστοιχα. Η συνεργασία αυτή θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 21 Ιουνίου και θα προσφέρει στο επιβατικό κοινό εννέα καθημερινές πτήσεις που συνδέουν την Αθήνα με την Κύπρο, καθώς και τη Θεσσαλονίκη με τη Λάρνακα σε καθημερινή βάση.

Από την ίδια ημερομηνία, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές προχωρούν σε συνεργασία και με την Hellas Jet, θυγατρική των Κυπριακών Αερογραμμών, σε πτήσεις εξωτερικού με προορισμό το Μάντσεστερ της Βρετανίας. Μέσω της συνεργασίας, οι επιβάτες των Κυπριακών Αερογραμμών θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν σε οποιονδήποτε από τους 75 προορισμούς του δικτύου των ΟΑ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
i Cyprus mporese epitelous na ksefortothi ta A330 ta opia tis eitan megala aeroplana kai ta antekatestise me MD-11 ta opia pire se poly kali timi. Gia logous marketing, gia na diksoune oti einai europei i kyprii epeleksan na dosoun ton hromatismo tis thigatrikis Eurocypria sta aeroplana

http://www.cardatabase.net/modifiedairl ... d=00001925
 
Αποσπάσματα από άρθρο του ΠΟΛΙΤΗ (εδώ το πλήρες άρθρο) σχετικά με τον ανταγωνισμό στις γραμμές Κύπρου-Ελλάδας:

"...πόλεμος τιμών [...] εξακολουθεί να μαίνεται με τις τέσσερις εταιρείες, Κυπριακές Αερογραμμές, Ολυμπιακή Αεροπορία, Helios Airways και Aegean Airlines, να ανακοινώνουν νέες προφορές, τόσο για Αθήνα όσο και για άλλους προορισμούς."

"Χθες, η ιδιωτική κυπριακή εταιρεία Helios, ανακοίνωσε μείωση του ναύλου για το εισιτήριο μονής διαδρομής προς Αθήνα κατά £2 με αποτέλεσμα τα φθηνότερα της εισιτήρια να αρχίζουν από τις £27 χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι φόροι."
 
Σκοτωνονται μεταξυ τους μεχρι που καποια δεν προκειται να αντεξει και να ριξει φαλημεντο... Αντι να στρωσουνε τους πισινους τους να κανουνε καμμια μικρη ελληνοκυπριακη συμμαχια, τρωνε μεταξυ τους τα κοκκαλα τους.. Ντροπης πραγματα... Ακομα δεν εχουνε καταλαβει οτι η αγορα εχει αλλαξει και οτι σημερα (και δη υπο την απειλη της τρομοκρατιας) μονο συμμαχιες βγαζουνε νικητες..
 
makedonas":35lb4okn said:
Σκοτωνονται μεταξυ τους μεχρι που καποια δεν προκειται να αντεξει και να ριξει φαλημεντο... Αντι να στρωσουνε τους πισινους τους να κανουνε καμμια μικρη ελληνοκυπριακη συμμαχια, τρωνε μεταξυ τους τα κοκκαλα τους.. Ντροπης πραγματα... Ακομα δεν εχουνε καταλαβει οτι η αγορα εχει αλλαξει και οτι σημερα (και δη υπο την απειλη της τρομοκρατιας) μονο συμμαχιες βγαζουνε νικητες..

Δε σε καταλαβαίνω Στέφο!!! Ο κοινός επιβάτης επιλέγει την εταιρεία που του δίνει την καλύτερη τιμή :!: Εσύ όταν πας να αγοράσεις κάτι, έτσι δε κάνεις? Ή μη μου πεις ότι την digi που αγόρασες την αγόρασες χωρίς να συγκρίνεις τιμές :?: Όλοι μας έτσι κάνουμε. Γιατί να πληρώσω για κάτι περισσότερο από το αναγκαίο :?: Μ@λ@κ@ς θα ήμουν :!:

Οι εταιρείες πρέπει να δούνε πως θα αντεπεξέλθουν τον ανταγωνισμό. Και εδώ που τα λέμε, οι μικρές είναι αυτές που ρίχνουν τις τιμές (Helios & Aegean), γιατί αν έμεναν ΟΑ και ΚΑ... δεν θα έπεφταν οι τιμές :!:

:arrow: Aegean + Helios = Συνεργασία
:arrow: Ολυμπιακές + Κυπριακές = Συνεργασία
:idea: Άρα ουσιαστικά πάλι δύο ανταγωνιστές υπάρχουν σε αυτό το route
 
Akn, sigoupa suvekpiva times... Alla mia digicam dev exei operational costs alla movo fix (merikes kartes + 1 8nkn) kai auto mia fora.

Mia airline exei operational costs, maintenance cost, fuel costs, etc. kai auto suvexeia, kai oxi movo mia fora... Pixvovtas loipov tis times, povtarei mia etaireia polu xovtpa. 'H au3avovtai oi epibates kai makrpro8esma ta kepdn, 'n paramevouve sta idia epipeda, me apotelesma va uparxouve znmies. Stnv xeipotern periptwsn peftei kai ligo o api8mos twv epibatwv kai n katastpofn eivai teleia... :? Kai fusika gia va aposobnsei kaveis to moipaio, kavei perikopes... Pou 8a tis kavei? Sta kausima? Oxi, giati evas GE kaiei to idio asxeta me to pes pave ta oikovomika mias etaireias. Stous mis8ous tou proswpikou? Isws, kai pali mikpo to kako (gia tous epibates - alla poiov kata tuxn epibatn tov evdiaferei ti bgazei evas F/A kai katw apo poies suv8nkes?) Kai ti mevei loipov? Maintenance costs... Kai oloi 3epoume pou odngei kati tetoio... (lege me Flash airlines)
 
Top