Κατάλληλο α/φ για δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter no frills
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
COMPUTERISE":1p2lgab9 said:
) αλλά το αντικειμενικά σωστό φαίνεται να είναι 737series ή 318 έως 321.

γιατι αποκλείεις jets όπως...embraer 170/190?
πιστεύω πως μια εταιρια εχει αλλη πολιτικη αν σκοπεύη στο να κυριαρχισει σε ενα route και αλλη αν στοχεύει σε ενα κομματι της πιτας....αν θέλει να προσφέρει loco regional πτησεισ....ισωσ τα ελικοφορα να είναι μια καλή προταση...(βλέπε flybe....)επαναλαμβανω πως ειναι απλως η γνωμη μου και φυσικα δεν ειμαι ο καταληλος ανθρωπος που θα κανει επιλογη αεροσκαφους.... :roll:
 
pilot777":3h4b6fs4 said:
auxhmenes times jet a1 zhtoun ligoteres pthseis thn hmera kai fusika me kala load factors. kata thn apopsh mou ena 757 einai to kalutero meso. h british airways katelhxe ekei se pthseis tou typou lhr-edi.
Όσο αυξημένες και να είναι οι τιμές των καυσίμων, οι αερομεταφορείς θέλουν να προσφέρουν στον επιβάτη και καλές συχνότητες. Πχ. η ΑΖ σε ώρες αιχμής πετάει μεταξύ Ρώμης και Μιλάνου ανα ημίωρο με MD80. Επίσης, η πολιτική της ΒΑ, σύμφωνα με την οποία το μικρότερο αεροσκάφος που επιχειρούσε από το Λονδίνο Χήθροου ήταν το Β757 έχει αναθεωρηθεί εδώ και χρόνια. Πλέον τα δρομολόγια εσωτερικού από LHR με μεγάλη ζήτηση προς προορισμούς όπως η Γλασκώβη, το Μάντσεστερ και το Εδιμβούργο εκτελούνται από Α319, Α320 και Β757. Μάλιστα, στις μέρες μας τα Β757 στα δρομολόγια αυτά αποτελούν μειοψηφία.

Οπότε αν σε τέτοιες αγορές χρησιμοποιούνται αεροσκάφη 120-200 θέσεων, δε νομίζω πως ταιριάζει κάτι διαφορετικό στο ATHSKG. Επίσης, ένα αεροσκάφος σαν το Β757, το Β739 ή το Α321 μάλλον δεν μπορεί υπό τις παρούσες συνθήκες να ανταποκριθεί στις ανάγκες του ΑΤΗSKG ως αποκλειστικά χρησιμοποιούμενος τύπος, διότι πολύ απλά παραείναι μεγάλο για να προσφέρει ικανοποιητικές πληρότητες.
 
DIMITRISMILANO":22puobe8 said:
Αναφερω το ERJ γιατι εχθες εβλεπα τα χαρακτηριστικα του και ειναι εντυπωσιακα σε οτι αφορα αυτονομια αλλα και cost/benefit analysis καθως απαιτουν 50% και μικροτερη πληροτητα για να ειναι break even.
Σε τι σκέλη όμως;
 
Για του χρόνους ταξιδίου που απαιτούνται για τον Ελλαδικό χώρο αλλά ακόμα και για τα Βαλκάνια τα Dash-8Q300/400 είναι ασυναγώνιστα σε overall efficiency για την εταιρία που πετάνε.
 
Η υποθεση ειναι γενικα οτι 58% πληροτητα αρκει για 500-600 nm ενταξει δυσκολο ειναι για την Ελλαδα αλλα οι προορισμοι στα Βαλκανια ειναι περιπου τοσο. Μονο με Α319 δεν νομιζω οτι γινετε δουλεια ιδιαιτερα αν αναλογιστουμε οτι στο μελλον θα υπαρχει ανταγωνισμος μεταξυ των μεσων. Π.χ. Αθηνα-Θεσσαλονικη 3 ωρες με το τρενο σε 3 χρονια και με βαση την συμπληρωση του μετρο door to door θα κανεις περισσοτερο χρονο με το αεροπλανο. Αρα οι εταιριες θα πρεπει να στραφουν περισσοτερο σε πυκνοτερες και με λιγοτερα ατομα πτησεις καθως θα πρεπει να προσφερουν intraday δυνατοτητα ταξιδιου. Αρα το μελλον της ας πουμε αεροπλοιας θα ειναι τα regional jets για τα κοντινα και αρκετα προσοδοφορα ταξιδια και η ταξη των 140-160 για τα πιο μακρινα Παρισι, Μιλανο, Μοναχο, κλπ....

Απλα ολα αυτα ειναι σκεψεις......
 
DIMIOTRISMILANO έγραψε:

Ξερετε ποσες φορες εχω ταξιδεψει απο το εξωτερικο με την Aegean με πληροτητα 50-60% ? & Π.χ. Αθηνα-Θεσσαλονικη 3 ωρες με το τρενο σε 3 χρονια και με βαση την συμπληρωση του μετρο door to door θα κανεις περισσοτερο χρονο με το αεροπλανο
Σίγουρα ένα regional σ' αυτά τα δρομολόγια θα ήταν πιο συμφέρον, αλλά οι πολλαπλόι τύπο σε μια εταιρία δημιουργούν και σημαντικό πρόβλημα logistics (διαφορετικά ανταλλακτικά, εκπαίδευση χειριστών κλπ). Δεν είναι τυχαίο άλλωστρε που πολλές μεγάλες εταιρίες προτιμούν έναν τύπο αεροσκαφών (all AIRBUS / all BOEING)
Αυτό το έχω ακούσει κι από φίλους και συναδέλφους με τη δικαιολογία 1 ώρα πριν στο αεροδρόμιο - 1 ώρα πτήση και 1 ώρα αποσκευές και μετακίνηση προς την πόλη να οι 3 ώρες του τρένου και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Πιστέψτε με όταν έχω να διαλέξω μεταξύ των 90ΕΥΡΩ του Intercity και των 90ΕΥΡΩ του αεροπλάνου ΣΙΓΟΥΡΑ θα πάρω αεροπλάνο
 
Τα τελευταία posts από το topic "Emergency σε Dash της OA" σχετικά με το καταλληλότερο α/φ για δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα μεταφέρθηκαν σε αυτό το παλιότερο σχετικό topic, μιας και εκεί ήταν off-topic.
 
flying Doc":17tjchvs said:
Αυτό το έχω ακούσει κι από φίλους και συναδέλφους με τη δικαιολογία 1 ώρα πριν στο αεροδρόμιο - 1 ώρα πτήση και 1 ώρα αποσκευές και μετακίνηση προς την πόλη να οι 3 ώρες του τρένου και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Κι όμως, στατιστικά το τρένο είναι πίσω από το αεροπλάνο σε θέματα ασφάλειας. Υπάρχει και ανάλογο topic: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=4022

Προσωπικά προτιμώ 900km/h στον αέρα παρά 250km/h (για τέτοιες ταχύτητες τρένου μιλάμε) στη γη.
 
:arrow: a318
åããýçóç ãéá short haul...

üóï ãéá ôçí óýãêñéóç ìåôáîý áåñïðëÜíùí k ôñÝíùí äåí ôï ó÷ïëéÜæù... Üìá äåí ìõñßóù êçñïæßíç äåí áéóèÜíïìáé üôé ôáîéäåýù... Ô¸ËÏÓ :P
 
Top