Κατάλληλο α/φ για δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter no frills
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι SAAB :!: Νομίζω ότι από προσωπική εμπειρία τα επίπεδα θορύβου είναι αρκετά υψηλά :!: Σίγουρα επίσης τα fokker είναι καλύτερα από ATR αλλά δε νομίζω (προσωπικά πάντα) πως τα turboprop κάνουν για το δρομολόγιο...

Όπως είπε και ο Χρήστος όποιος πάει ATH-SKG πλέον το κάνει για λόγους ταχύτητας (και ειδικά τώρα που ο ΟΣΕ έχει μειώσει σημαντικά το χρόνο).

Regional jet ίσως :?:

p.s. Μήπως να πούμε και για άλλα δρομολόγια ώστε να βγει από μέσα μας τελείως ο fleet planner :?: :wink:
 
jerry":34v7vtpo said:
Όχι SAAB :!: Νομίζω ότι από προσωπική εμπειρία τα επίπεδα θορύβου είναι αρκετά υψηλά :!: Σίγουρα επίσης τα fokker είναι καλύτερα από ATR αλλά δε νομίζω (προσωπικά πάντα) πως τα turboprop κάνουν για το δρομολόγιο...

Όπως είπε και ο Χρήστος όποιος πάει ATH-SKG πλέον το κάνει για λόγους ταχύτητας (και ειδικά τώρα που ο ΟΣΕ έχει μειώσει σημαντικά το χρόνο).

Regional jet ίσως :?:

p.s. Μήπως να πούμε και για άλλα δρομολόγια ώστε να βγει από μέσα μας τελείως ο fleet planner :?: :wink:

ΣΩΣΤΗ ΣΚΕΨΗ....ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΣ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ....
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=3213
 
Εφ΄όσον συζητάμε με βάση τις προσωπικές μας προτιμήσεις, τότε εγώ ψηφίζω 747SR :wink:
 
Με τέτοια topics που βάζετε πάλι πλάκα θα κάνω και θα τα πάρει μαζί μου ο ΜΑΚΕDONAS αλλά δεν κρατιέμαι!!! Παιδιά βάλτε κανένα ex-soviet να βρούμε κι εμείς οι παλαβοί την υγειά μας!! Το μυθικό IL-114 θα ήταν μιά χαρά μου φαίνεται.Και στροβιλιφόρο είναι και αγωνία θα είχες αν θα χαλάσει και κόσμο δεν θα είχε γιατί ποιός να πετάξει τώρα με IL, και φτηνά θα το παίρναμε και παγκόσμια πρώτη θα κάναμε!!! Ιδανική λύση για μένα!!!
Εφ΄όσον συζητάμε με βάση τις προσωπικές μας προτιμήσεις ψηφίζω ΙL-114!


Στα σοβαρά τώρα, αν δεν κάνω λάθος το ΑΤΗ-SKG είναι για την Ελλάδα ότι το MAD-BCN για την Ισπανία ότι το ROM-MIL για την Ιταλία,ότι το FRA-MUC γιά την Γερμανία και πάει λέγοντας. Μην το παιδεύετε το πράγμα λοιπόν, δεν μπορεί να είναι άσχετοι όλοι αυτοί!! Μια ματιά στο timetable αυτών των εταιριών θα δώσει απάντηση στο ερώτημα σας.
 
...και επισης οτι για τις ΗΠΑ το NYC-MIA, για το Βελγιο το BRU-OST κλπ!
Μπορει για ολες αυτες τις χωρες να ειναι το αντιστοιχο αλλα τα αεροπορικα χιλιομετρα και η ωρα πτησης δεν εχουν καμμια σχεση
ΑΤΗ-SKG: 299km
BCN-MAD: 483km
FCO-LIN: 471km
BRU-OST: 114 km
για να μην πω το NYC-MIA!!!

Εννοω οτι η συνδεση των 2 μεγαλυτερων πολεων μιας χωρας δεν ειναι παντα συγκρισιμη γιατι εξαρταται απο τα μεγεθη των 2 χωρων, την αποσταση των 2 πολεων, τον πληθυσμο μια χωρας κλπ.
 
Δεν είναι γιάννης αλλά γιαννάκης φίλε GP707!! Τα παραδείγματα που ανέφερα είναι λίγο πολύ ίδια με το ΑΤΗ-SKG. Στα 100-150km διαφορά κόλλησες ή στα 10 λεπτά διαφοράς ώρας πτήσεις?
Ασφαλώς και συμφωνώ ότι το NYC-LAX δεν συγκρίνεται με το ΑΤΗ-SKG αλλά τα 300km του ΑΤΗ-SKG βεβαίως και είναι αντίστοιχα με τα 470km του MIL-ROM ή του ΜΑD-BCN,όπως ασφαλώς και ο πληθυσμός ή η έκταση μιάς χώρας δεν παίζει κανένα ρόλο στο αν ένα δρομολόγιο έχει κόσμο ή όχι!! Δεν νομίζω ότι το MOW-UUS έχει την ίδια κίνηση με το ΑΤΗ-SKG κι ας έχει η Ρωσία τον 20πλάσιο πληθυσμό και έκταση από την Ελλάδα. Από την άλλη όμως, άνετα μπορούν να γίνουν πχ. 10-15 πτήσεις την ημέρα στο ΑΤΗ-SKG όπως και στο ΜΙL-ROM και να παρουσιάζουν ίδια σχεδόν πληρότητα. Εύχομαι να έγινα κατανοητός.
 
Τα 150-200 χιλ παραπανω σε μια αποσταση 1.500 χιλ δεν ειναι τοσα πολλα, αλλα σε μια αποσταση 300 χιλ ειναι περιπου 70% παραπανω (οπως επισης και τα 150 χιλ λιγοτερα).
Τα 150-200 χιλ. παραπανω λοιπον, παιζουν μεγαλο ρολο στο αν η εταιρεια θα σκεφτει να βαλει ελικοφορο ή τζετ. Εχεις καποιο δικιο στο οτι ο πληθυσμός μιας χώρας δεν παίζει ρόλο στο αν ένα δρομολόγιο έχει κόσμο ή όχι, αλλα εγω δεν αναφερθηκα στην πληροτητα, μιας και μπορουν να γινουν περισσοτερες πτησεις με μικροτερα αεροπλανα, εφ'οσον ομως αυτο ειναι εφικτο απο την εκαστοτε αεροπορικη εταιρεια. Παιζει καποιο ρολο ομως ο πληθυσμος των 2 πολεων (οχι τον σημαντικοτερο) στο τι τυπο θα επιλεξει η εταιρεια και με τι χωρητικοτητα.
Η εκταση επισης μιας χωρας παιζει σαφως ρολο στην αποσταση των 2 μεγαλυτερων πολεων. Στο παραδειγμα του Βελγιου που εφερα, η μικρη εκταση της χωρας και αρα η μικρη χιλιομετρικη αποσταση των 2 μεγαλυτερων πολεων παιζει τεραστιο ρολο. Στο ATH-SKG μπορεις να βαλεις Α320. Στο BRU-OST που ειναι 100χιλ αποσταση, δεν θα το σκεφτει κανεις. Εξ' άλλου τα παραδειγματα που ανεφερα και το οτι εξαρτωνται απο διαφορους παραγοντες ειναι αλληλενδετα ολα μεταξυ τους και στο τελος βγαινει η "σουμα" οπου μια εταιρεια αποφασιζει τι αεροσκαφη θα χρησιμοποιησει.
 
Φίλε GP707 δεν κατάλαβα ότι διαφωνούμε σε κάτι.
Συνοψίζω,ότι γιά μένα η πληρότητα και η απόσταση είναι οι σημαντικότεροι λόγοι δρομολόγησης ενός τύπου αεροσκάφους και ότι η πληρότητα δεν έχει καμμιά σχέση με τον πληθυσμό ή την έκταση μιάς χώρας.Ανέφερα παραδειγμα Ελλάδος -Ρωσίας. Στο θέμα της απόστασης σαφώς και έχεις δίκιο άσχετα αν το παράδειγμα του Βελγίου είναι λίγο άστοχο.Το Βέλγιο είναι μιά μικρή σε έκταση χώρα και γιαυτό δεν υπάρχουν ουσιαστικά εσωτερικές πτήσεις.Αλλωστε δεν νομίζω ότι υφίστατε η πτήση BRU-OST. Το θέμα μας είναι πτήσεις σε χωρες που έχουν ένα αξιοπρεπές εσωτερικό δίκτυο και ιδικότερα η πτήση ΑΤΗ-SKG που κατά την γνώμη μου και αρκετά μακρινή είναι ώστε να δικαιολογεί αεροπορική σύνδεση και έχει σημαντικές πληρότητες, γιαυτό άλλωστε παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με τις πτήσεις MIL-ROM και ΜΑD-BCN που προανέφερα.
 
Me tin kinisi pou exei to ATH-SKG mia eteria thelei 10-12 dromologia tin hmera me aeroskafos 150 theseon (B737/A320) opos oi OA kai A3.
Palaia h OA eixe A300 5-6 fores tin mera all to A300 kai gemato me 262 epibates na eitan den mporouse na kalipsi to kostos tou mias kai h apostasi einai poli mikri stis times eisitirion pou isxuan tote alla kai tora. Ena A300 eprepe na petaei toulaxiston 2 ores gia na kalipsi ta eksoda tou.
To megalo kostos enos aeroskafous einai stin apogeiosi kai i aposbesi tou ginetai se cruising altitute.
Oso gia ta regional turboprop kai ta jet, einai gousto tou kathenos apla ta prop einai poio arga kai poio thoribodis oi eteries ta protimoun giati einai poio ftina sti ktisi kai sti xrisi alla oi poliseis tous exoun pesi katakorifa. Posa prop poulise persi h Bombardier kai h ATR? H Saab kai h BAE exoun stamatisi tin paragogi. Eno posa jet poulisan Bombardier kai Embraer? Para polla!
 
Ναί, αλλα τα σύγχρονα ελικοφόρα είναι πολύ πιο οικονομικά απο τα αντίστοιχα jet περιφερειακών μεταφορών. Συγκεκριμένα στο δρομολόγιο ATH-SKG ένα 737 καίει πάνω-κάτω 2 τόνους JET A-1. Αντίστοιχα το RJ100 περι τον 1,5 τόνο, ενώ τα ATR μόλις 700-800 κιλά! Για να μήν μιλήσω για Α300 και Α340... :shock: Θορυβώδη δέν είναι ιδιέταιρα, αλλα για μιά ώρα πτήσης το πολύ, δέν χάλασε και ο κόσμος.
Συνεπώς, ψηφίζω κι εγώ ελικοφόρα (μετά το 747SR :lol: )
 
Top