aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.267
- Likes
- 2.661
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Είπα να πρωτοτυπήσω αυτή τη φορά και να φτιάξω ένα ενημερωτικό βιντεάκι για το τριπ ρηπόρτ μου.
Όπως καταλάβατε και από τη σύντομη εισαγωγή, βρίσκομαι στην πορεία υλοποίησης ενός πολύ φιλόδοξου πρότζεκτ. Τελικός προορισμός μου το Γιβραλτάρ και το σουρρεαλιστικό αεροδρόμιό του. Το συγκεκριμένο κομμάτι του τριπ ρηπόρτ γράφεται από την αίθουσα αναχωρήσεων του Gatwick North. Έχει προηγηθεί μία πτήση με την British Airways και μάλιστα ήταν η πρώτη μου.
BA 0631 Y 27FEB ATHLHR 08:55-11:00
Έχοντας κάνει ηλεκτρονικό check-in από την Παρασκευή το πρωί, δεν βιαζόμουν και τόσο να φτάσω στο Υπεραεροδρόμιο των Μεσογείων. Μία ώρα πριν την αναχώρηση, έμπαινα στο P3 και χωρίς άλλες καθυστερήσεις, πέρασα κατ’ ευθείαν στην Α08, μετά από ένα πολύ σύντομο έλεγχο ασφαλείας. Γνώριζα προκαταβολικά ότι η πτήση θα είχε πληρότητα 100%, λόγω του Τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, όπου κάποιοι (συμπεριλαμβανομένου και εμού του ιδίου) κάναμε τετραήμερο, πενθήμερο, εξαήμερο, ενδεχομένως επικαλούμενοι την ιερότητα της Παρασκευής (όπως και οι μουσουλμάνοι και οι δημόσιοι υπάλληλοι -τά ‘χουμε ξαναπει αυτά). Όντως στην πύλη γινόταν ψιλοχαμός. Λογικό, δεν εξεπλάγην. Το G-BZHA είχε αφιχθεί από τις πρώτες πρωινές ώρες, έτσι η επιβίβαση ξεκίνησε στην ώρα της. Υποδοχή από ένα χαμογελαστό πλήρωμα και άμεση κατεύθυνση προς τη 12Α, που θα με φιλοξενούσε για τις επόμενες τέσσερις ώρες. Καλωσόρισμα από το flight deck και από την Ηγουμένη, η οποία ξεκίνησε να μας λέει τι χαρούμενη που ήταν που μας είχε μέσα στο 767 και πόσο υπερήφανη ήταν που είχε μαζί της ένα καταπληκτικότατο πλήρωμα, το οποίο και μας παρουσίασε. Το ίδιο περίπου καλωσόρισμα είχα βιώσει πίσω στο 2005, όταν η Gudrun (σωσίας του Μπέννυ Χιλλ) μας καλωσόριζε στην πτήση της Icelandair, από την Κοπεγχάγη για το μακρυνό Keflavik. Γενικά, αυτή η πτήση μου έφερε αρκετές αναμνήσεις, επιστρέφω όμως στο σήμερα, καθ’ ότι συγκινούμαι που τα θυμάμαι. Βέβαια η Ηγουημένη παρέλειψε να μας πει ότι με ένα από τα 763 της BA είχε ταξιδέψει και ο σύντροφος Λιντβινένκο, αφού πρώτα είχε καταναλώσει ορισμένα σφηνάκια με ραδιενεργό πολώνιο, αλλά ας μην το σχολιάσουμε. Η Hγουμένη έδινε εντολές στο πλήρωμα «με το Σεις και με το Σας» (π.χ. Cabin Crew, could you please check and report, thank you so much) και εγώ παρατηρούσα την κουρασμένη καμπίνα του G-BZHA, με αναπόφευκτη τη σύγκριση με την καμπίνα ενός 763 της Aeroflot που μας είχε πετάξει από τη Μόσχα στο Πεκίνο, πίσω στο 2007. Η καμπίνα που έβλεπα σήμερα, με απογοήτευσε λιγάκι, παρ’ όλα αυτά, δεν θα μπορούσα ποτέ να ξεχάσω την αθλιότητα-αχρηστία-θρασύτητα εκείνου του πληρώματος της Αεροφλότ, εκείνο το βράδυ του 2007. Η Ηγουμένη συνέχιζε να μιλάει για το τι θα δούμε, τι θα φάμε, τι Duty Free θα προσπαθήσουν να μας πουλήσουν, μόνο τι χρώμα βρακί φορούσε δε μας είπε. Εκείνη την ώρα ήταν που η μυρωδιά από το ζεστό πρωινό μας είχε σπάσει τα ρουθούνια.
Push-back στις 08:55, ακριβώς στην προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Rotation από τον 03R και απογείωση. Κατόπιν πορεία πάνω από Ραφήνα, κατόπιν αριστερή στροφή, πτήση πάνω από Δυτικά Προάστια, Εθνική Οδό Αθήνων-Κορίνθου, είσοδος στον Κορινθιακό με ονειρικές εικόνες της Ορεινής Κορινθίας, του Χελμού, του Φαραγγιού του Βουραϊκού και του νησιού Τριζόνια, με τη γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης στο βάθος (φωτογραφία ή και σε βίντεο).
Κάπου πάνω από τον Αμβρακικό, έχασα τη μπάλα λόγω νεφώσεων και σερβιρίσματος του πρωινού. Κι εδώ ήταν που η BA με πήγε πίσω, στα παλιά καλά χρόνια όπου οι αεροπορικές εταιρείες σέρβιραν αξιοπρεπή και ζεστά γεύματα που χαιρόσουν να απολαμβάνεις. Ο ογκωδέστατος δίσκος περιλάμβανε ομελέτα με μπέικον, μανιτάρια, λουκάνικα, ψωμάκι, μαρμελάδα, μέλι, βούτυρο, φρούτα (πεπόνι, πορτοκάλι). Ζητώ χίλια συγγνώμη από το φόρουμ, που δεν έβγαλα φωτογραφία από την καλύτερη στιγμή της πτήσης. Το πρωινό μου θύμισε το αντίστοιχο θρυλικό πρωινό που σέρβιραν οι Κυπριακές Αερογραμμές στη CY312, στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, καθώς και ένα αντίστοιχο που είχα απολαύσει στην ΚΜ837, πίσω στο Μάρτη του 2001, όταν πετούσα από τη Λάρνακα για τη Μάλτα (τώρα υπάρχει η Emirates). Το υπόλοιπο της πτήσης πέρασε βαρετά. Ευτυχώς που το κάθισμά μου ήταν αρκετά άνετο και δε με κούρασε. Η 12Α είναι μία σχετικά καλή θέση, δεδομένου ότι είναι bulkhead, σερβίρεσαι πρώτος, αλλά έχει ένα σημαντικό μειονέκτημα: βρίσκεται πίσω από το μπροστινό galley, με αποτέλεσμα διάφορους ενοχλητικούς θορύβους. Στην προσέγγιση προς το Heathrow κάναμε δύο κύκλους πάνω από τα νοτιοδυτικά περίχωρα του Λονδίνου, ενώ στο βάθος παρακολουθούσες την πυκνή κίνηση προς αυτό. Touchdown στις 10:50 τοπική ώρα και άμεση κατεύθυνση στο T5, με docking στον κυρίως αεροσταθμό. Τι με εντυπωσίασε εδώ: είχες την εντύπωση ότι το Τ5 είναι ένα αεροδρόμιο από μόνο του. Ο δορυφορικός, κρύβει επιμελώς τους υπόλοιπους τερματικούς και προξενεί μία απατηλή εντύπωση ηρεμίας. Το εσωτερικό μου θύμισε λίγο το Τ2 του Πεκίνου. Κατευθύνθηκα προς τον έλεγχο διαβατηρίων και από εκεί προς το σταθμό του National Express, απ’ όπου στις 12:00 αναχώρησα για το Gatwick North.
Όπως καταλάβατε και από τη σύντομη εισαγωγή, βρίσκομαι στην πορεία υλοποίησης ενός πολύ φιλόδοξου πρότζεκτ. Τελικός προορισμός μου το Γιβραλτάρ και το σουρρεαλιστικό αεροδρόμιό του. Το συγκεκριμένο κομμάτι του τριπ ρηπόρτ γράφεται από την αίθουσα αναχωρήσεων του Gatwick North. Έχει προηγηθεί μία πτήση με την British Airways και μάλιστα ήταν η πρώτη μου.
BA 0631 Y 27FEB ATHLHR 08:55-11:00
Έχοντας κάνει ηλεκτρονικό check-in από την Παρασκευή το πρωί, δεν βιαζόμουν και τόσο να φτάσω στο Υπεραεροδρόμιο των Μεσογείων. Μία ώρα πριν την αναχώρηση, έμπαινα στο P3 και χωρίς άλλες καθυστερήσεις, πέρασα κατ’ ευθείαν στην Α08, μετά από ένα πολύ σύντομο έλεγχο ασφαλείας. Γνώριζα προκαταβολικά ότι η πτήση θα είχε πληρότητα 100%, λόγω του Τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, όπου κάποιοι (συμπεριλαμβανομένου και εμού του ιδίου) κάναμε τετραήμερο, πενθήμερο, εξαήμερο, ενδεχομένως επικαλούμενοι την ιερότητα της Παρασκευής (όπως και οι μουσουλμάνοι και οι δημόσιοι υπάλληλοι -τά ‘χουμε ξαναπει αυτά). Όντως στην πύλη γινόταν ψιλοχαμός. Λογικό, δεν εξεπλάγην. Το G-BZHA είχε αφιχθεί από τις πρώτες πρωινές ώρες, έτσι η επιβίβαση ξεκίνησε στην ώρα της. Υποδοχή από ένα χαμογελαστό πλήρωμα και άμεση κατεύθυνση προς τη 12Α, που θα με φιλοξενούσε για τις επόμενες τέσσερις ώρες. Καλωσόρισμα από το flight deck και από την Ηγουμένη, η οποία ξεκίνησε να μας λέει τι χαρούμενη που ήταν που μας είχε μέσα στο 767 και πόσο υπερήφανη ήταν που είχε μαζί της ένα καταπληκτικότατο πλήρωμα, το οποίο και μας παρουσίασε. Το ίδιο περίπου καλωσόρισμα είχα βιώσει πίσω στο 2005, όταν η Gudrun (σωσίας του Μπέννυ Χιλλ) μας καλωσόριζε στην πτήση της Icelandair, από την Κοπεγχάγη για το μακρυνό Keflavik. Γενικά, αυτή η πτήση μου έφερε αρκετές αναμνήσεις, επιστρέφω όμως στο σήμερα, καθ’ ότι συγκινούμαι που τα θυμάμαι. Βέβαια η Ηγουημένη παρέλειψε να μας πει ότι με ένα από τα 763 της BA είχε ταξιδέψει και ο σύντροφος Λιντβινένκο, αφού πρώτα είχε καταναλώσει ορισμένα σφηνάκια με ραδιενεργό πολώνιο, αλλά ας μην το σχολιάσουμε. Η Hγουμένη έδινε εντολές στο πλήρωμα «με το Σεις και με το Σας» (π.χ. Cabin Crew, could you please check and report, thank you so much) και εγώ παρατηρούσα την κουρασμένη καμπίνα του G-BZHA, με αναπόφευκτη τη σύγκριση με την καμπίνα ενός 763 της Aeroflot που μας είχε πετάξει από τη Μόσχα στο Πεκίνο, πίσω στο 2007. Η καμπίνα που έβλεπα σήμερα, με απογοήτευσε λιγάκι, παρ’ όλα αυτά, δεν θα μπορούσα ποτέ να ξεχάσω την αθλιότητα-αχρηστία-θρασύτητα εκείνου του πληρώματος της Αεροφλότ, εκείνο το βράδυ του 2007. Η Ηγουμένη συνέχιζε να μιλάει για το τι θα δούμε, τι θα φάμε, τι Duty Free θα προσπαθήσουν να μας πουλήσουν, μόνο τι χρώμα βρακί φορούσε δε μας είπε. Εκείνη την ώρα ήταν που η μυρωδιά από το ζεστό πρωινό μας είχε σπάσει τα ρουθούνια.
Push-back στις 08:55, ακριβώς στην προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Rotation από τον 03R και απογείωση. Κατόπιν πορεία πάνω από Ραφήνα, κατόπιν αριστερή στροφή, πτήση πάνω από Δυτικά Προάστια, Εθνική Οδό Αθήνων-Κορίνθου, είσοδος στον Κορινθιακό με ονειρικές εικόνες της Ορεινής Κορινθίας, του Χελμού, του Φαραγγιού του Βουραϊκού και του νησιού Τριζόνια, με τη γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης στο βάθος (φωτογραφία ή και σε βίντεο).
Κάπου πάνω από τον Αμβρακικό, έχασα τη μπάλα λόγω νεφώσεων και σερβιρίσματος του πρωινού. Κι εδώ ήταν που η BA με πήγε πίσω, στα παλιά καλά χρόνια όπου οι αεροπορικές εταιρείες σέρβιραν αξιοπρεπή και ζεστά γεύματα που χαιρόσουν να απολαμβάνεις. Ο ογκωδέστατος δίσκος περιλάμβανε ομελέτα με μπέικον, μανιτάρια, λουκάνικα, ψωμάκι, μαρμελάδα, μέλι, βούτυρο, φρούτα (πεπόνι, πορτοκάλι). Ζητώ χίλια συγγνώμη από το φόρουμ, που δεν έβγαλα φωτογραφία από την καλύτερη στιγμή της πτήσης. Το πρωινό μου θύμισε το αντίστοιχο θρυλικό πρωινό που σέρβιραν οι Κυπριακές Αερογραμμές στη CY312, στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, καθώς και ένα αντίστοιχο που είχα απολαύσει στην ΚΜ837, πίσω στο Μάρτη του 2001, όταν πετούσα από τη Λάρνακα για τη Μάλτα (τώρα υπάρχει η Emirates). Το υπόλοιπο της πτήσης πέρασε βαρετά. Ευτυχώς που το κάθισμά μου ήταν αρκετά άνετο και δε με κούρασε. Η 12Α είναι μία σχετικά καλή θέση, δεδομένου ότι είναι bulkhead, σερβίρεσαι πρώτος, αλλά έχει ένα σημαντικό μειονέκτημα: βρίσκεται πίσω από το μπροστινό galley, με αποτέλεσμα διάφορους ενοχλητικούς θορύβους. Στην προσέγγιση προς το Heathrow κάναμε δύο κύκλους πάνω από τα νοτιοδυτικά περίχωρα του Λονδίνου, ενώ στο βάθος παρακολουθούσες την πυκνή κίνηση προς αυτό. Touchdown στις 10:50 τοπική ώρα και άμεση κατεύθυνση στο T5, με docking στον κυρίως αεροσταθμό. Τι με εντυπωσίασε εδώ: είχες την εντύπωση ότι το Τ5 είναι ένα αεροδρόμιο από μόνο του. Ο δορυφορικός, κρύβει επιμελώς τους υπόλοιπους τερματικούς και προξενεί μία απατηλή εντύπωση ηρεμίας. Το εσωτερικό μου θύμισε λίγο το Τ2 του Πεκίνου. Κατευθύνθηκα προς τον έλεγχο διαβατηρίων και από εκεί προς το σταθμό του National Express, απ’ όπου στις 12:00 αναχώρησα για το Gatwick North.