Χρειάζονται οι ΟΑ και Aegean regional jet στο στόλο τους;

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.897
Likes
701
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Εδώ και χρόνια προσπαθώ να καταλάβω γιατι καμία από τις 2 εταιρίες δεν έχουν προχωρήσει στην απόκτηση regional τζετ αεροσκαφών τα οποία θα τους επέτρεπαν να επεκταθούν και σε άλλους προορισμούς χωρίς να χάνουν επιβάτες προς άλλες εταιρίες..Τα λεγόμενα thin routes τόσο από αθήνα όσο και από θεσ/νικη(π.χ. αμβούργο,άμστερνταμ,κων/πολη,βουκουρέστι,βελιγράδι,μάντσεστερ,γενεύη,στοκχόλμη) θα μπορούσαν να καλυφθούν με α/φη τύπου CRJ-700/900 ή E-170/75/90/95, ιδιαίτερα την χειμερινή περίοδο που η κίνηση μειώνεται..πάντα ήμουν οπαδός του "μικρότερα αεροσκάφη και περισσότερη συχνότητα παρά μεγάλα αεροσκάφη και μικρή συχνότητα"...ενα 737 ή Α-319 μερικές φορές είναι πολύ μεγάλα για δρομολόγια με μέση κίνηση 60-90 επιβατών..ακόμα και τα ARJ-100 της Α3 είναι μεγάλα για ορισμένα δρομολόγια στα νησια το χειμώνα..
η Α3 π.χ. έχει 2 φορές την εβδομάδα πτήση SKG-RHO το χειμώνα με 737 ενώ θα μπορούσε να βάλει ένα 70θεσιο τζετ 4-5 φορες την εβδομάδα..την κίνηση την καρπώνεται η ολυμπιακή φυσικα..αλλα με τα ATR-42 το κάνει 1:45 όταν με τζετ βγαίνει σε 1:10..να μη πω για 3 ώρες όταν σταματαει και σε άλλα νησιά..επίσης περσι η Α3 ξεκίνησε Θεσνκη-Βουκουρέστι 2 την εβδομαδα με 737-300/400 όταν απο αθήνα το καθημερινό ήταν με Αβρο..αποτέλεσμα το 737 να είναι πάντα μισοάδειο και οι επιβάτες να πηγαίνουν με την Tarom που πετάει καθημερινά με 50θέσια...

με τα regional jet οι 2 ελλην. εταιρίες και θα μεγάλωναν το δίκτυο τους και καλύτερες πληρότητες θα είχαν και επιβάτες θα κέρδιζαν..σίγουρα το CRJ-200 είναι αρκετα αντιοικονομικό με τις σημερινές πετρελαίου..όπως το ίδιο πιστεύω και για τα 4κινητήρια άβρο..γιαυτό κινούμαι στην κατηγορία που κινούνται οι περισσότερες ξενες εταιρίες, δικινητήρια 70-90θέσια..
Δηλ. οι Lufthansa, AFKLM,IB,AZ,MA,OS,Finnair,DL,CO,AC etc.. που έχουν rjs στους στόλους τους έχουν "χάσει" από αυτή την κίνηση...?
 
Θεωρώ ως καλύτερη επιλογή Α/Φ για τέτοιες περιπτώσεις (και βέβαια για ελληνικά νησιά) το Antonov AN-148 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ποτέ δεν έχει ακουστεί ούτε σαν άποψη..
Δείτε το εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-148
και εδώ:
http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true
http://www.antonov.com/products/air/air ... /index.xml

.
 
Μπορείς να μας πείς και το γιατί το θεωρείς ως την καλύτερη επιλογή (μια φράση μόνη της δε λέει τίποτα :wink: ); Άμα είναι όντως καλό και υπάρχει κάποιος να τους τα κάνει wet lease σε υπέρογκες τιμές, ποιός ξέρει, μπορεί και να τα δούμε σύντομα :lol:
 
toy2day":14ij4xcu said:
Θεωρώ ως καλύτερη επιλογή Α/Φ για τέτοιες περιπτώσεις (και βέβαια για ελληνικά νησιά) το Antonov AN-148 και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ποτέ δεν έχει ακουστεί ούτε σαν άποψη..

Δεν μπορώ να φανταστώ την αντίδραση των Ελλήνων επιβατών εάν μάθουν ότι ταξιδεύουν με ουκρανικό αεροπλάνο. Και ας μην είναι ελικοφόρο. Και ας είναι όντως πολύ καλό αεροσκάφος...Και το Sukhoi SuperJet (που προσωπικά μου αρέσει πολύ...) μάλλον στην ίδια κατηγορία ανήκει.
 
Καλο ειναι να υπαρχει ομοιογενεια στο στολο. Η Α3 η οποια εχει ενα απολυτα αθηνοκεντρικο δυκτιο δεν χρειαζεται καθολου να παρει αεροπλανα περαν των Airbus που θα παραλαβει. Κακως οι ΟΑ πεταει απο την Αθηνα με ATR ,αλλα εκει υπαρχουν οπως ξερουμε προβληματα.
Τα regional αεροσκαφη εχουν νοημα εαν επιτελους αναπτυχθουν πτησεις μεταξυ 2 πολεων πριφερειακων οπως στην Ιταλια. Απο κεντρικα αεροδρομια καλο ειναι να υπαρχει ομοιογενεια επομενως απο τη στιγμη που η Αθηνα εχει σχεδον ολη τη μεριδα και τη Θεσσαλονικη να εχει κατι ψιχουλα καλα κανει η Α3 και πεταει με 737 και AR1απο τη Θεσσαλονικη για τους λιγους προορισμους εντος Ελλαδας.
Περιφεριακες πτησεις εκτος απο αυτην που εξυπηρετει τα νησια του Ανατολικου Αιγαιου τα Δωδεκανησα αναμεταξυ τους και την με την Κρητη δεν υπαρχουν οπως σε αλλες χωρες της Ε.Ε με πολλα αεροδρομια στο εσωτερικο τους, επομενως εφοσον δεν υπαρχουν τετοιες πτησεις , δεν υπαρχει και λογος υπαρξης να αποκτησουν και να επενδυσουν (κυριως ο ενας) ΟΑ και Α3 σε νεα regional A/C και κατι τετοιο φενεται να εχει καταλαβει πολυ καλα ο Βασιλακης.
Εξαιρεση τα αεροδρομια που αναγακαστηκα δεν μπορουν να πεταξουν μεσαια αεροσκαφη.
 
AirNewZealand":2j5tq4th said:
Δεν μπορώ να φανταστώ την αντίδραση των Ελλήνων επιβατών εάν μάθουν ότι ταξιδεύουν με ουκρανικό αεροπλάνο. Και ας μην είναι ελικοφόρο. Και ας είναι όντως πολύ καλό αεροσκάφος...Και το Sukhoi SuperJet (που προσωπικά μου αρέσει πολύ...) μάλλον στην ίδια κατηγορία ανήκει.

γι αυτο....
Avro RJ family
κατι ξερει η Α3 και τα εχει... :wink:

Edited: Πολλαπλά quotes

 
Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν και πολλά τζετ πόυ να μπορούν να χρησιμοποιήσουν πολλούς από τους μικρούς διαδρόμους μερικών νησιών μας. Το RJ100 πολύ καλό και αγαπημένο, αλλά νομίζω δεν παράγεται πλέον. Και φαντάζομαι ότι και για ένα τύπο από Αθήνα, θα εξυπηρετούσε το ΑΝ-148 ακόμα και για πολύ μικρούς προορισμούς, ειδικά στην έκδοση με 80 θέσεις. Το κόστος κτήσης και χρήσης είναι αρκετά μειωμένο, η εκπαίδευση των πληρωμάτων έχει ήδη ξεκινήσει (σύμφωνα με το site) και ταυτόχρονα θα μπορούσε να εμπλακεί η ΕΑΒ σε κατασκευή τμημάτων του α/φους. Από την άλλη, τα CRJ, Embraer kai SSJ δεν έχουν τα χαρακτηριστηκα semi-STOL του ΑΝ-148 οπότε χάνουν το πλεονέκτημα. Πάντως συμφωνώ στο ότι οι Έλληνες επιβάτες δεν θα δουν με καλό μάτι την αγορά ενός Antonov, χωρίς να λάβουμε υπόψιν και τα "παπαγαλάκια" που θα ξεφυτρώσουν αμέσως μόλις γίνει μια τέτοια αγορά.. Πάντως συμφωνείτε ότι είναι ένα πολύ ικανό αεροπλάνο και ότι βάσει χαρακτηριστικών θα μπορούσε να είναι το επόμενο regional για τα νησιά μας?
 
Συγγνωμη,αλλα ξερεις πολλυς που να εχουν πολιτικα αεροπλανα απο την Πρωην Σοβιετικη Ενωση? Εκτος οτι χανουν στο σχεδιασμο ο κοσμος θα φοβαται να μπει. Ειπαμε η Ρωσια ειναι καλη αλλα οχι και σε ολα.
Στην αμυντικη βιομηχανια ειναι πολυ καλη η τεχνολογια.Δε σημαινει οτι το ιδιο ισχυει και για τα πολιτικα αεροσκαφη.
Η παραγγελιες αυτο λενε. Ακομα και η Aeroflot εχει 32S στο στολο της.
 
H απαντηση ειναι αυτονοητη εαν κοιταξουμε τους στολους ολων των εταιριων παγκοσμιως ειτε δικα τους ειτε θυγατρικων τους...
Καταρχην η ΟΑ το χρειαζεται απαραιτητως εαν θελει να συνεχισει να πεταει για GVA, VIE ,MAN που οι πληροτητες δεν ειναι και ιδιαιτερα καλες για 737/320 και ετσι μπορει να αυξησει και τις συχνοτητες σε καθημερινες..
Επισης αντικαθηστα τα <<γελοια>> για διεθνης πτησεις ATR για IST,SOF,BUC,BEG...
Κανει αυτονομη εδρα στη Θεσσαλονικη για απευθειας πτησεις για Ευρωπη με καλυτερες συχνοτητες και οχι σαν συνεχεια απο Αθηνα , αντι να παραδιδεται στον ανταγωνισμο κλεινωντας τα δρομολογια το ενα μετα το αλλο..
Κανει ανοιγματα σε νεα δρομολογια απο Αθηνα οπως : PRG,BUD,WAW,IEV,BCN,ZRH,CPH,STO,HAM,LIS,MRS,NCE,LYS,AMM,DAM,TUN κ.α. και προσθετει συχνοτητες σε προορισμους που δεν σηκωνουν δευτερο η' τριτο 150αρι καθημερινα οπως FCO,LIN,BRU,IST,CAI,TLV,BEY..
Αντικαθηστα τα 150αρια σε εσωτερικες για HER,CFU,RHO,SKG,CHQ,AXD,KVA,KGS οταν δεν εχει καταληλη ζητηση η' αντι να παει με ATR βαζωντας περισσοτερες συχνοτητες και κοντραροντας τον ανταγωνισμο που πετα με τζετ...
Ας μην αναφερω τη δυνατοτητα για απευθειας συνδεση απο παρα πολλα νησια με Ευρωπη ειτε seasonal ειτε all year round.
Ολα τα παραπανω τα καθΙστουν απολυτως απαραιτητα..
Τα ιδια ισχυουν και γαι την Α3 συν το γεγονος οτι τα RJ100 δεν μπορουν σε καμια μα καμια περιπτωση να αντικατασταθουν εκει που πετανε απο τα Α320...

Τωρα καλο ειναι να μην μπλεκει κανεις με αεροπλανα διαφορετικης φιλοσοφιας και τεχνικης υποστηριξης οπως τα ΡΩΣΙΚΑ που αναφερωνται γιατι μονο σε περιπετειες θα μπλεξει οποιος το κανει...
 
Mην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια... Τα ΑΝ-148 όντως είναι άριστα αεροσκάφη και ασφαλώς η ρωσική αεροπορική βιομηχανία είναι τουλάχιστον εξίσου προηγμένη με αυτή της δύσης, αλλά... εδώ υπάρχει ένα τεράστιο αλλά.Εκτός του ψυχολογικού, πράγμα που με τον καιρό σίγουρα θα ξεπεραστεί μια που ο κόσμος σύντομα θα καταλάβει το αυτονόητο, ότι δηλαδή για να πάρει κάποιο αεροσκάφος άδεια να πετάει είναι σίγουρα ασφαλές, τα δυτικά καπιταλιστικά συμφέροντα επηρεάζουν κυβερνήσεις και δεν αφήνουν εύκολα να μπει κάποιος καινούργιος παίχτης στο παιχνίδι των αεροπορικών κατασκευών...

Προσπάθειες από πλευράς Ρώσων γίνονται βέβαια και θα ενταθούν στο μέλλον και ήδη δειλά δειλά αποδίδουν.Σκεφτείτε απλά τι ήταν η Ρωσία πριν μόλις 10 χρόνια ,τι είναι σήμερα και τι δυνατότητες ανάπτυξης έχει στο εγγύς μέλλον. Οι πρώτες παραγγελίες για TU-214, TU-204 ,ΙL-96 ,ΑΝ-148 και Superjet 100 έχουν ήδη γίνει, από χώρες που δεν επηρεάζονται από την Δύση, (βλέπε Κούβα,Ιράν,Συρία,Β.Κορέα) ή από ανεξάρτητες και μη εταιρίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης ή και από εταιρίες της δύσης όπως η Ιταλική ItAli Airlines (που πρόσφατα παράγγειλε 10 Sukhoi). Είναι λοιπόν κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι στο άμεσο μέλλον θα δημιουργηθεί και τρίτος πόλος στην αεροναυπηγική των πολιτικών αεροσκαφών και αυτός θα προέρχεται από την Ρωσία που και άριστη τεχνογνωσία διαθέτει και τα αναγκαία κεφάλαια για την πραγμάτωση αυτών των στόχων...
 
Top