spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.897
- Likes
- 701
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Εδώ και χρόνια προσπαθώ να καταλάβω γιατι καμία από τις 2 εταιρίες δεν έχουν προχωρήσει στην απόκτηση regional τζετ αεροσκαφών τα οποία θα τους επέτρεπαν να επεκταθούν και σε άλλους προορισμούς χωρίς να χάνουν επιβάτες προς άλλες εταιρίες..Τα λεγόμενα thin routes τόσο από αθήνα όσο και από θεσ/νικη(π.χ. αμβούργο,άμστερνταμ,κων/πολη,βουκουρέστι,βελιγράδι,μάντσεστερ,γενεύη,στοκχόλμη) θα μπορούσαν να καλυφθούν με α/φη τύπου CRJ-700/900 ή E-170/75/90/95, ιδιαίτερα την χειμερινή περίοδο που η κίνηση μειώνεται..πάντα ήμουν οπαδός του "μικρότερα αεροσκάφη και περισσότερη συχνότητα παρά μεγάλα αεροσκάφη και μικρή συχνότητα"...ενα 737 ή Α-319 μερικές φορές είναι πολύ μεγάλα για δρομολόγια με μέση κίνηση 60-90 επιβατών..ακόμα και τα ARJ-100 της Α3 είναι μεγάλα για ορισμένα δρομολόγια στα νησια το χειμώνα..
η Α3 π.χ. έχει 2 φορές την εβδομάδα πτήση SKG-RHO το χειμώνα με 737 ενώ θα μπορούσε να βάλει ένα 70θεσιο τζετ 4-5 φορες την εβδομάδα..την κίνηση την καρπώνεται η ολυμπιακή φυσικα..αλλα με τα ATR-42 το κάνει 1:45 όταν με τζετ βγαίνει σε 1:10..να μη πω για 3 ώρες όταν σταματαει και σε άλλα νησιά..επίσης περσι η Α3 ξεκίνησε Θεσνκη-Βουκουρέστι 2 την εβδομαδα με 737-300/400 όταν απο αθήνα το καθημερινό ήταν με Αβρο..αποτέλεσμα το 737 να είναι πάντα μισοάδειο και οι επιβάτες να πηγαίνουν με την Tarom που πετάει καθημερινά με 50θέσια...
με τα regional jet οι 2 ελλην. εταιρίες και θα μεγάλωναν το δίκτυο τους και καλύτερες πληρότητες θα είχαν και επιβάτες θα κέρδιζαν..σίγουρα το CRJ-200 είναι αρκετα αντιοικονομικό με τις σημερινές πετρελαίου..όπως το ίδιο πιστεύω και για τα 4κινητήρια άβρο..γιαυτό κινούμαι στην κατηγορία που κινούνται οι περισσότερες ξενες εταιρίες, δικινητήρια 70-90θέσια..
Δηλ. οι Lufthansa, AFKLM,IB,AZ,MA,OS,Finnair,DL,CO,AC etc.. που έχουν rjs στους στόλους τους έχουν "χάσει" από αυτή την κίνηση...?
η Α3 π.χ. έχει 2 φορές την εβδομάδα πτήση SKG-RHO το χειμώνα με 737 ενώ θα μπορούσε να βάλει ένα 70θεσιο τζετ 4-5 φορες την εβδομάδα..την κίνηση την καρπώνεται η ολυμπιακή φυσικα..αλλα με τα ATR-42 το κάνει 1:45 όταν με τζετ βγαίνει σε 1:10..να μη πω για 3 ώρες όταν σταματαει και σε άλλα νησιά..επίσης περσι η Α3 ξεκίνησε Θεσνκη-Βουκουρέστι 2 την εβδομαδα με 737-300/400 όταν απο αθήνα το καθημερινό ήταν με Αβρο..αποτέλεσμα το 737 να είναι πάντα μισοάδειο και οι επιβάτες να πηγαίνουν με την Tarom που πετάει καθημερινά με 50θέσια...
με τα regional jet οι 2 ελλην. εταιρίες και θα μεγάλωναν το δίκτυο τους και καλύτερες πληρότητες θα είχαν και επιβάτες θα κέρδιζαν..σίγουρα το CRJ-200 είναι αρκετα αντιοικονομικό με τις σημερινές πετρελαίου..όπως το ίδιο πιστεύω και για τα 4κινητήρια άβρο..γιαυτό κινούμαι στην κατηγορία που κινούνται οι περισσότερες ξενες εταιρίες, δικινητήρια 70-90θέσια..
Δηλ. οι Lufthansa, AFKLM,IB,AZ,MA,OS,Finnair,DL,CO,AC etc.. που έχουν rjs στους στόλους τους έχουν "χάσει" από αυτή την κίνηση...?