Χρειάζονται οι ΟΑ και Aegean regional jet στο στόλο τους;

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
IATA":v9swivuw said:
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι η πολυμορφία στον στόλο αυξάνει το κόστος. Αν η Α3 είχε 320, 737, ARJ ΚΑΙ CRJ δε νομίζω να την πολυσυνέφερε..

ΙΑΤΑ εννοειται οτι δεν προτεινουμε καμια από τις 2 εταιρειες να εχει τόσους τυπους αεροσκαφων..με 2 τύπους καλυπτεται.. Αιρμπας ή Μπόινγκ για μικρα με πολυ κίνηση,μεσαίων και μεγαλων αποστασεων δρομολογια και CRJ ή Embraer για τα regional...αλλά όπως ειπαμε όλοι ποια εταιρεια δεν επικεντρωνεται μόνο στην αθηνα και κοιτάει να αναπτυξει ως regional hubs την Θεσνκη, το Ηράκλειο ή τη Ρόδο...
 
Κατά τη γνώμη μου καμία εκ των δύο εταιριών δεν χρειάζεται regional jets για τους προορισμούς που έχουν προαναφερθεί! Πιστεύω πως στην εποχή που η εξέλιξη των turboprops έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, είναι κουτό να χρησιμοποιούνται jets για "περιφερειακές" συνδέσεις μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν τα "απωθημένα" επιβατών, αλλά και πληρωμάτων, που για χίλιους δυο λόγους προτιμούν να πετούν με jets (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου)! Και τα Dash-8 Q series αλλά και τα νέα ATR (όχι τα new generation που θα πετάξουν σύντομα. Αυτά με τις νέες εξάφυλλες έλικες) είναι πολύ αξιόπιστα αεροσκάφη με εκπληκτικές επιδόσεις και επιχειρησιακή οικονομία και προτιμούνται από καταξιωμένες regional airlines παγκοσμίως! Να διευκρινίσω πώς μιλάω για αποστάσεις μέχρι 700-800 ΝΜ! Π.χ τα Βαλκάνια, τα ανατολικά παράλια της Μεσογείου και την Ιταλία! Οπότε για τις δύο ελληνικές αεροπορικές εταιρίες πιστεύω πως είναι καλύτερα τα turboprops. Είναι και ένας τρόπος να εκμεταλλευτούμε τη στρατηγική θέση της χώρας μας...
 
Οι πληστες καντρικες αλλα και καποιες περιφεριακες ειτε εσωτερικες ειτε διεθνεις στην Ευρωπη γινονται με μεσαιου τυπου αεροπλανα οπως 737,32S Οι εποχες του να πεταει καποιος π.χ απο Αθηνα για Παρισι με Α300 ! περασαν και πολυ σωστα η AF εχει 32S να πεταει. Τι να κανει η ΟΑ εκτος απο το να κοψει ; Να βαλει ATR στη Βιεννη;
Ακομα δε τα εκοψε αρα κατι κανουν.Επισης με το νεο 320 η Α3 πηρε τα πανω της ακομα πιο πολυ στη γραμμη Θεσσαλονικη Αθηνα οπου πεταει σχεδον καθημερινα με 11 πτησεις αντι 10.Οι ΟΑ εχουν φτασει να πετανε ακομα και με μολις 5 πτησεις....
 
Λυπαμαι που το λεω αλλα επειδη δεν γινομαι αντιληπτος προτινω Α380 Χ 5 daily LHR.CDG,FCO,FRA,SKG ετσι για να τους μπουμε στο ματι μονο First--Business class και ολα τα υπολοιπα να κοπουν εντελως!!!! :evil:
 
Πιστεύω πάντως πως η Α3 έχει στο στόλο της (μαζί με τα αεροσκάφη που θα έρθουν) ακριβώς ότι χρειάζεται για το μέγεθος και τις όποιες ιδιαιτερότητες του πτητικού της έργου.
Το μοναδικό και (νομίζω) πιο πειστικό επιχείρημα για στηρίξω τα παραπάνω είναι το γεγονός ότι το κόστος καλύπτεται από την τσέπη κάποιου που τη θέλει όχι απλά γεμάτη, αλλά να ξεχειλίζει κιόλας.
Σίγουρα στην Α3 υπάρχουν κάποιοι που πληρώνονται αδρά για να βρίσκουν τρόπους να γεμίζει η τσέπη του αφεντικού με το μικρότερο δυνατό κόστος. Αυτοί υπολογίζουν και προτίνουν τι αεροσκάφη θα αγοραστούν έτσι ώστε η εξίσωση "κόστος αγοράς/κόστος χρήσης/τωρινοί και μελλοντικοί προορισμοί/πληρότητες κλπ" να έχουν όσο το δυνατό θετικότερο αποτέλεσμα.

Δυστυχώς στις ΟΑ η εκάστοτε κυβέρνηση διορίζει τους δικούς της άσχετους χωρίς να ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα της παραπάνω εξίσωσης.

Άρα, νομίζω πως θα πρέπει να συζητάμε για το αν οι ΟΑ χρειάζονται rj στο στόλο τους και όχι η Α3.
 
TAKIS":3doo2nzi said:
Λυπαμαι που το λεω αλλα επειδη δεν γινομαι αντιληπτος προτινω Α380 Χ 5 daily LHR.CDG,FCO,FRA,SKG ετσι για να τους μπουμε στο ματι μονο First--Business class και ολα τα υπολοιπα να κοπουν εντελως!!!! :evil:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .....εισαι κακός..το 744 δεν σου κανει? :D
 
jetflight":1jy7rlpu said:
Αν ενα δρομολογιο δεν παει καλα το κοβεις και δεν βλεπεις τον ανταγωνιστη που μπορει να εχει αεροπλανα περισσευμενα.

Αυτό που λες είναι πέρα για πέρα λάθος.Αν ένα δρομολόγιο ή ένα προϊόν δεν πάει καλά,αναζητείς λύσεις για να πάει καλά.Και όταν λέω λύσεις,εννοώ προσφορές,αφού κάνεις έρευνα,τροποποίηση ωραρίου,αλλαγή α/φος (ή συσκευασία για τα αγαθά) και αν όλα αυτά αποτύχουν την αναστροφή της αρνητική πορείας το καταργείς.Αν στα δρομολόγια που προαναφέρθηκαν έχεις σταθερό αριθμό περί τους 60-70 επιβάτες,πρέπει να δρομολογήσεις α/φος που θα κάνει το δρομολόγιο με χαμηλό κόστος ώστε να έχεις κέρδη έστω και από τους 60-70 επιβάτες.Αν το καταργήσεις,θα πάει σε άλλη εταιρεία,και να είσαι σίγουρος ότι αν η άλλη είναι καλή,θα την προτιμά και γι'άλλες πτήσεις.Π.χ,Αθήνα-Ζυρίχη-Μαδρίτη με SWISS αντί Αθήνα-Μαδρίτη με την "αναξιόπιστη" Ο.Α (όπως θα νομίζει ο επιβάτης που δεν μπορεί να πάει πια με Ο.Α στη Γενεύη).
 
Aυτο είναι και μενα το σκεπτικό μου..το μόνο αρνητικό στα δρομολογια με regional jet είναι ότι υπάρχουν πολύ περιορισμενες θεσεις σε φτηνούς ναυλους και τα εισιτηρια φτανουν πολυ γρηγορα σε τιμες υψηλοτατες..απτην άλλη όμως με μικρότερα α/φη η εταιρια χτυπαει υψηλότερο load factor και yields απτο να το κόψει και να χασει το επιβατικό της κοινό..
 
imaginas":3bdgf353 said:
Αυτό που λες είναι πέρα για πέρα λάθος.Αν ένα δρομολόγιο ή ένα προϊόν δεν πάει καλά,αναζητείς λύσεις για να πάει καλά.Και όταν λέω λύσεις,εννοώ προσφορές,αφού κάνεις έρευνα,τροποποίηση ωραρίου,αλλαγή α/φος (ή συσκευασία για τα αγαθά) και αν όλα αυτά αποτύχουν την αναστροφή της αρνητική πορείας το καταργείς.Αν στα δρομολόγια που προαναφέρθηκαν έχεις σταθερό αριθμό περί τους 60-70 επιβάτες,πρέπει να δρομολογήσεις α/φος που θα κάνει το δρομολόγιο με χαμηλό κόστος ώστε να έχεις κέρδη έστω και από τους 60-70 επιβάτες.Αν το καταργήσεις,θα πάει σε άλλη εταιρεία,και να είσαι σίγουρος ότι αν η άλλη είναι καλή,θα την προτιμά και γι'άλλες πτήσεις.Π.χ,Αθήνα-Ζυρίχη-Μαδρίτη με SWISS αντί Αθήνα-Μαδρίτη με την "αναξιόπιστη" Ο.Α (όπως θα νομίζει ο επιβάτης που δεν μπορεί να πάει πια με Ο.Α στη Γενεύη).

Δεν ξέρω τις ιδιομορφίες της αεροπορικής αγοράς, αλλά όλα αυτά που περιγράφεις για ένα προϊόν γίνονται ΠΡΙΝ το λανσάρεις στην αγορά... Ξεκινάς με έρευνα (σε πολλά επίπεδα), φτιάχνεις συσκευασία, εξασφαλίζεις διανομή, βγαίνεις και τέλος διαφημίζεις. Αν βγεις και πας άπατος, είναι λίγα πλέον τα πράγματα που μπορείς να κάνεις. Και σίγουρα όταν κάτι δεν περπατάει και έχεις δώσει ήδη πολλά χρήματα για να το στήσεις στην αγορά, το ψάχνεις λίγο (ανάλογα το προϊόν) και στη συνέχεια το σφάζεις. Και όλο αυτό σε σχετικά σύντομο χρόνο διότι κάτι που δεν φέρνει κέρδος κοστίζει...
 
mrk":109x9oca said:
Δεν ξέρω τις ιδιομορφίες της αεροπορικής αγοράς, αλλά όλα αυτά που περιγράφεις για ένα προϊόν γίνονται ΠΡΙΝ το λανσάρεις στην αγορά... Ξεκινάς με έρευνα (σε πολλά επίπεδα), φτιάχνεις συσκευασία, εξασφαλίζεις διανομή, βγαίνεις και τέλος διαφημίζεις. Αν βγεις και πας άπατος, είναι λίγα πλέον τα πράγματα που μπορείς να κάνεις. Και σίγουρα όταν κάτι δεν περπατάει και έχεις δώσει ήδη πολλά χρήματα για να το στήσεις στην αγορά, το ψάχνεις λίγο (ανάλογα το προϊόν) και στη συνέχεια το σφάζεις. Και όλο αυτό σε σχετικά σύντομο χρόνο διότι κάτι που δεν φέρνει κέρδος κοστίζει...

Υποτίθεται ότι έχει γίνει όλη η προεργασία όταν δημιουργήθηκε το δρομολόγιο.Αν έχει πέσει η απόδοση του,πρέπει να το τονώσεις.Όχι να το καταργήσεις.Π.χ στο δρομολόγιο για Γενεύη,μπορεί να διαφημίσεις την εγγύτητα της Γενεύης προς τις Γαλλικές Άλπεις.Ενδεχομένως και συνεργασία με ξενοδοχεία,ενοικιάσεις αυτοκινήτων κλπ.Έτσι θα πάρεις το χειμώνα ένα σημαντικό μέρος τουριστών που πάνε στα Χ.Κ των Γαλλικών Άλπεων.Μπορείς να κάνεις πολλά πριν θάψεις ένα δρομολόγιο.Θέληση να υπάρχει μόνο.Έναν ασθενή δεν τον βάζεις κατευθείαν στο φέρετρο,προσπαθείς να εφαρμόσεις θεραπευτική αγωγή να τον σώσεις...
 
Top