Χρειάζονται οι ΟΑ και Aegean regional jet στο στόλο τους;

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα δρομολογια που αναφερες οπως GVA,VIE που προσωπικα δεν γνωριζω εαν πανε καλα η ασχημα , σε οτι εχει να κανει με τον ανταγωνισμο γινονται με 737 και 320 οποτε θα ηταν ακομα μεγαλυτερη απαξιωση και κυριως υστερηση να επελεγε εστω και ενα νεο τυπο αεροσκαφους με λιγοτερες θεσεις. Αν ενα δρομολογιο δεν παει καλα το κοβεις και δεν βλεπεις τον ανταγωνιστη που μπορει να εχει αεροπλανα περισσευμενα.
Τα ATR δεν ειναι καθολου κακα αεροπλανα για διεθνεις πτησεις. Παρα πολλες διεθνεις πτησεις κυριως περιφεριακου χαρακτηρα γινονται με ATR και μαλιστα απο τα μεγαθηρια AF,LH p.x πτησεις μεταξυ Ιταλιας και Γερμανιας. Δηλαδη το Ελλαδα Τουρκια εχει μεγαλυτερη σημασια;
Τα ΑR1 μπορουν πολυ ανετα και ευκολα να αντικατασταθουν με 32S,εξαλλου θα παρει και 2 319.Ολα τα αεροδρομια που πεταει στην Ελλαδα εχουν δυνατοτητα για κατι μεγαλυτερο,απλα εαν δεν τους βγαινουν απλα μειωνουν τις πτησεις εκει που πρεπει.
Προς το παρον η ρωσικη βιομηχανια δεν εχει κανει πολυ μεγαλα πραγματα στα πολιτικα αεροπλανα. Αν θελει μια εταιρια αυτη τη στιγμη regional a/c τοτε εχει ηδη αρκετες επιλογες και δοκιμασμενες οπως Alenia,De havilland,Embaer,Canandair.
H Ρωσια παει να χτυπησει μια ηδη κορεσμενη αγορα , τουλαχιστον απο εργοστασια παραγωγης.
 
Δεν επιμένω, εξάλλου δεν είμαι και ειδικός. Απλά επειδή αυτό θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά μεγάλο θέμα και για την ΟΑ και για την Α3, θεώρησα ότι (λόγω χαρακτηριστικών και μόνο) το ΑΝ-148 είναι αρκετά καλό σαν επιλογή.

Τέλος πάντων, να κάνω μια υποθετική ερώτηση: Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι αύριο τα ATR και τα RJ100 αποσύρονται μονομιάς, ποιο Α/Φ πιστεύετε ότι θα ήταν το ιδανικό για αντικατάσταση? Σκεφτείτε βέβαια και τα thin σε ΝΑ Ευρώπη, αλλά κυρίως τα νησιά μας. Ποιο ΑΦ θεωρείτε καταλληλότερο? Είναι ένα θέμα νομίζω..
 
Takis για να μην κάνω quote ολη την παραγραφο απλα έχω να πω ότι εισαι στο μυαλό μου 100% :D ..ακριβώς την ίδια αποψη έχω τόσο για την θεσ/νικη όσο και για το άνοιγμα νέων προορισμών από αθήνα που δεν σηκώνουν Α-320/737 καθώς για τις συχνότητες σε off-peak ωρες..

Jetflight τον ανταγωνισμό δεν τον χτυπάς με το "πονάει κεφάλι-κόβει κεφάλι"....δηλ. γιατι η Α3 ή η ΟΑ να "φύγει" από ένα δρομολόγιο όταν ο ανταγωνισμός έχει 737/320 και να μην τον χτυπήσει με Ε-190/170 χτίζοντας την αξιοπιστία της με καλο σέρβις και συχότητες, απορροφώντας το ελληνικό κοινο που κοιτάει προς τις ξένες;σταδιακά εαν αυξηθεί μπαίνει στο χωρό με μεγάλα τζετ..ίσα ισα που όταν αποσύρεται δίνει μεγαλύτερο πάτημα στους ανταγωνιστές να χρησιμοποιούν μεγάλα αεροσκάφη αφού παίρνουν όλη την κίνηση..μιλάω πάντα για προορισμούς όχι φιλέτα..και επιπλέον μια εταιρία μόνο με 150θέσια περιορίζει τις δυνατότητες ανάπτυξης της..Γιατί το χειμώνα θα πρέπει να πετάνε ένα 737 με 50 επιβατες προς τα Χανιά αντί ενα τζετ των 75 θέσεων στη θεση του;πως γίνεται ετσι καλύτερη διαχειριση revenue/yields? και πως τελικά εξυπηρετείς και κρατάς το κοινό σου όταν δεν σου βγαινει ένα 733 με 138 θέσεις π.χ. για Μυτιλήνη με 2 δρομολόγια την εβδομάδα και με "αναγκάζεις"να πετάξω με ότι μπαγκατέλα υπαρχει διαθεσιμη στην αγορά επειδή δεν έχεις καλές συχνότητες και κατάλληλα αεροσκάφη στο δρομολόγιο?

Δεν θεωρω σε καμία περίπτωση ότι "υστερεί" ή ξεπέφτει μια εταιρία με το να χρησιμοποει 70/90 θεσια τζετ απεναντι σε ανταγωνιστές(τι να πει κι η ΟΑ με τα 737 απεναντι στα 777 της Emirates.. :D )..τα Ε-170/190 έχουν πολύ καλή αντιμετώπιση από το κοινό διότι είναι φωτεινά,ευρύχωρα,γρήγορα, δεν έχουν τη μεσαία θέση και είναι πολύ οικονομικότερα από τα παλιοτερα άβρο ή τα φόκκερ..ακόμα και το δύσκολο κοινό της Μ.Ανατολής που έχει συνηθίσει σε widebodies και για μικρές πτήσεις αντεδρασε θετικά στα E-jets της Royal Jordanian,Egyptair,SaudiArabia..μάλιστα η RJ ενώ είχε τα Q400 που είναι πιο οικονομικά τα απέσυρε γιατι ο κόσμος προτιμούσε τα Ε-190..
Αλλά και οι ευρωπαϊκες όπως ξέρεις ανταγωνίζονται η μία την άλλη με F-70/100,CRJ-700/900,E-170/190 όπου το απαιτεί η αγορα είτε απο αποψη συχνοτητων (320 στις ώρες αιχμής και μικρότερα τις άλλες) είτε από άποψη ζήτησης..Η OS, η KLM, η ΜΑ έχουν χτισει ένα πολύ μεγάλο μερος του δικτύου τους με τα Φοκκεράκια τους...
Ομοιογένεια ναι, συμφωνώ και εγώ..αλλά μέχρι ενός σημείου..δεν λεώ σαν τις αμερικάνικες με 8 είδη α/φων στο στόλο τους..αλλά αν το πας και μοντελο τύπου Easyjet/ryanair μόνο με 737/Α320 χάνεις πολλές ευκαιρίες αναπτυξης..πιστευω η χρυση τομη ειναι 2 τύποι α/φων..
 
Στο φιλο που προτεινε να αγορασει καποια ελληνικη εταιρια ρωσικα αεροπλανα και αντιπροτινει, απανταω οτι εφοσον ακομα οι 2 και κυριως η Α3 δεν εχουν αναπτυξει τις περιφεριακες πτησεις εντως της Ελλαδας αλλα και αντιστιχες εξωτερικου δεν υπαρχει απαραιτητος λογος να αγορασουν regional a/c.Η ΟΑ που εχει πολλα τετοια κακως πεταει σε τοσους πολλους προορισμους με ATR , το ξερουν αλλα εχουν ελλειψης και για αυτο τα ελικοφορα εχουν γινει η ραχοκοκαλια του στολου.Παντως οπως ανεφερα υπαρχει μεγαλο προβλημα επιλογης.
Σε οτι λεει ο προηγουμενος φιλος απανταω οτι δεν ειναι καθολου καλη λογικη να πετανε σε ολη την Ελλαδα και το εξωτερικο μικροτερα αεροπλανα.Τα Regional εκτελουν ορισμενα και οχι ολα τα ευρωπαικα δρομολογια.
Στο παραδειγμα των Χανιων οι ΟΑ πετανε 5 πτησεις περιπου 3 με ATR και 2 με 737 αν ειχε αεροπλανα τοτε τα απο τα 3 ATR τα 2 θα ηταν καλυτερα να τα συγχωνευσει με 1 737. Αυτο σημαινει οτι δεν υπαρχει κανενας λογος να πεταει αντι με 1 737 με 2 ATR ,δηλαδη η κινηση σηκωνει αεροπλανα των 150 θεσεων. Η Α3 εχει σκοπο να αντικαταστησει τα Avro και ενας λογος που συμφωνει με τη λογικη οχι regional δεν ειναι μονο οτι θα εχει μονο 32S ,αλλα το οτι αντικατστησε τα AT7 .
Τοτε καποιοι ελεγαν μα πως θα μπορεσει στη Μυτιληνη π.χ η οπου αλλου πετουσαν να τα αντικαταστησει. Κι ομως τα αντικατεστησε με 3 παλι πτησεις αλλα με AR1 δηλαδη 300 θεσεις εναντι 202! και μαλιστα την ιδια χρονια προσθεσε και τη Χιο η οποια εξυπηρετηειται με ATR απο τις ΟΑ.Κανενα προβλημα και αυξησε τις θεσεις της.
Αφου μπορεσε και αντικατεστησε τα ATR με Αvro γιατι να μην το κανει αυτο με τα 32S?
Δεν πιστευω οτι η Γενευη και η Βιεννη πανε ασχημα γιαυτο πεταει και μαλιστα καλα κανει και πεταει με 737, που ειναι ιδιας χωρητικοττητας με το 320 περιπου των LX,OS. Σε αντιθετη περιπτωση η φροντιζει να εχει κινηση η το κοβει διοτι στις ΟΑ δεν χωρανε ζημιογονα δρομολογια. OS,LX εχουν βοηθηθει απο την Star Alliance(LH) και μπορουν να εχουν την πολυτελεια και αδειοι να πετανε. Τη Ζυριχη δεν την εκοψε? Οποτε αυτο μπορει να κανει.
Επισης δεν μπορω να καταλαβω απο που εχει βγει το συμπαιρασμα οτι οι ΟΑ δεν πανε κα σε Γενευη,Βιεννη και κυριως Μαντσεστερ ενα απο τα πιο κερδοφορα. Απο που κι σπου το fCO δε σηκωνει δευτερο 737? Η ΑΖ που πεταει 3? η Α3 με 2?Δηλαδη ξαφνικα δεν θελουν τις ΟΑ? Εγω ξερω οτι ολα αυτα τα δρομολογια πανε πολυ καλα και δεν υπαρχει κανενας λογος μειωσης μεσω τον αεροσκαφων.
Αθηνα-Μαντσεστερ με Regional?Ειναι μακρια δε συμφερει και δεν το κανει καμια εταιρια εκτος απο το απαλεφτο BHX-ATH με canadair το οποιο πηγε απατο μαζι με την εταιρια του που ειχε αυτη τη φαεινη ιδεια.
Αστο καταλαβουν καποιοι δεν γινεται παντου να πετανε regional, και σε αυτα που πετανε κυριως ΟΑ και Α3 δεν τις περνει να μικρυνουν γιατι θα χαθουν.
 
Σίγουρα αεροσκάφη όπως η οικογένεια των Embs είναι ιδανικά για τις ελληνικές αερομεταφορές. Το καλοκαίρι τα ATR είναι μικρά για την ζήτηση προς τα νησιά και αν υπολογίσουμε την ηλικία, την κατάχρηση και το ψυχολογικό μειονέκτημα, θα έκανε ανεκτίμητο καλό στην ΟΑ και όπως αναφέρθηκε, θα μπορούσε να αντικαταστήσει τα 737, τόσο στα εσωτερικά όσο και στα διεθνή δρομολόγια με χαμηλότερες πληρότητες.
Για την Α3, αν τα Avro είναι οικονομικά στην χρήση τους, καλύπτουν τις ανάγκες της και δεν χρειάζεται να τα αντικαταστήσει με άλλα regional.
Γνώμη μου είναι, ότι τα regional jets τροφοδοτούν αποτελεσματικότατα τα μεγαλύτερα δρομολόγια και είναι πολύ πιο αποδοτικά επιχειρησιακά από αεροσκάφη όπως το 717, 736, Α318.
Όσο για τα ρώσικα, συμφωνώ ότι οι πωλήσεις τους στη δύση, επηρρεάζονται περισσότερο από πολιτικά κριτήρια και καλύτερο marketing των δυτικών εταιρειών, παρά από τις προδιαγραφές και την φήμη τους. Ας μην ξεχνάμε το παράδειγμα της Embraer, η οποία αν και από την Βραζιλία, είναι το Νο 3 στην αγορά μετα τις Boeing και Airbus. Δεν νομίζω ότι η Βραζιλία έχει περισσότερη και ανώτερη τεχνολογία/ τεχνογνωσία στην αεροπορική βιομηχανία από την Ρωσία. Τα ρώσικα αεροσκάφη θα πάνε καλύτερα από τους αντίστοιχους ιάπωνες (MRJ), κινέζους (ARJ) και θα κονταροχτυπηθούν με την Embraer και Bombardier.
 
Εκει που ειναι μικρα τα ATR mapinoyn 737 opvw p.x στη Λημνο που το καλοκαιρι ολες σχεδον οι πτησεις των ΟΑ ηταν 737.
Στη Μυκονο που εχει πολυ τουρισμο οι ΟΑ δρομολογησαν και 737 οπως και στη Σαντορινη οποτε ποιος ο λογος να αγορασει εναν τυπο 20 θεσεων το πολυ μργαλυτερο απο το AT7.
Οσο για την Α3 τα Avro δεν ειναι καθολου οικονομικα διοτι εχουν 4 κινητηρες και μαλλον σε 2-3 χρονια δεν θα υπαρχουν στο στολο της. Το 319 ειναι λιγο πιο μεγαλο οποτε αυτο θα ειναι το διαδοχο αεροπλανο,εαν δε θελει να πεταξει με 320 που μπορει παντου να πεταξει.
Οσο για την Embaer δεν νομιζω οτι ειναι η τριτη μετα τους 2 μεγαλους. Ισως ειναι η Canadair και στην Ευρωπη ειναι περισσοτερα τα CRJ απο τα embaer.
To οτι ειναι βραζιλιανικη δεν παιζει κανενα ρολο και ο λογος που εχει καθιερωθει ειναι οτι επελεξε το σωστο timing για να λειτουργησει. Τοτε δεν υπηρχαν τοσα πολλα regionaljets στην αγορα και κυριως ευνοηθηκε απο το σταματημα της παραγωγης ευρωπαικων Regionaljets (Fokker,Avro) οπως και η Canadair.
Ετσι και οι 2 καθιερωθηκαν πλασαρωντας ενα πολυ μοντερνο σχεδιασμο με λεπτες ατρακτους κτλ και ειναι δυσκολο να μπει καποιος αλλος τριτος οπως ακριβως κατι αναλογο συμβαινει και με τους 2 μεγαλους.Ειδικα εαν εχει κακογουστο σχεδιασμο οπως η Ρωσια.
 
Τελικά, νομίζω καλύτερη επιλογή την αυτή την περίοδο παραμένει το Embraer ERJ-190... Αντε να το δούμε σύντομα με ελληνικά χρώματα!!!
 
Αν χρειαζονται μικρα τζετς οι Ελληνικες αεροπορικες εταιριες? Χρονια τωρα το φωναζω, και απο εδω μεσα εχω γραψη πολλες φορες οτι ειναι απαραιτητα οχι μονο για τα υπαρχοντα δρομολογια εσωτερικου (αντικατασταση των ΑΤ42/72) αλλα και για δρομολογια εξωτερικου εως 1000 μιλια (3 ωρες) ειναι τελεια.
Ειδικα, εδω στην Θεσσαλονικη εκτος απο Μοναχο, Στυτγαρδη, Ντυσσελντορφ, Φρανκφουρτη και Λονδινο, που θελουν αεροσκαφος ανω των 100 θεσεων, πολλες αλλες γραμμες θα μπωρουσαν να υπαρχουν με μικρα τζετς των 50 και 70 θεσεων. Στην Ρουμανια μια μικρη αεροπορικη εταιρια που ερχεται και στην Αθηνα η Carpatair, εχει κανει εδρα της την Τιμισοαρα και εχει ανοιξη πολλα δρομολογια με αεροσκαφο 50 θεσεων (Saab 2000) με αρκετη επιτυχια. Στην Θεσσαλονικη που εχει πολυ περισσοτερο πληθησμο σε ακτινα 100 χλμ φανταστηται τι επιτυχια θα ειχε ενα τετοιο ενχειρημα με πολεις των Βαλκανιων, της Πρωιν Σοβιετικης Ενωσης, Μεση Ανατωλη αλλα και Ευρωπη. Καθημερινα δρομολογια φυσικα και οχι 2 η 3 φορες την εβδομαδα που ειναι αποτυχια σιγουρη. Εαν δεν μπωρεις να πας καπου καθε μερα μην πας καθολου! Τι θα τον πεις τον επιβατη "Αχ οχι δεν πεταμε την Τριτη ουτε Τεταρτη αλλα πεταμε Πεμπτη η Δεθτερα σας βωλευη?" Οχι φυσικα, ο Επαγγελματιας οταν θελει να πεταξη Τριτη πρεπει να πεταξη Τριτη και ειναι διατεθημενως να πληρωση και κατι παραπανω και αυτους τους επιβατες θελουν οι εταιριες για να εχουν κερδοι οι υποληποι απλα ειναι για μην πηγαινη αδειο το αεροπλανο, ασε που ο επιβατης με το εκπτωτικο εισητηριο, αυριο μπωρει να χρειαστη κατι επιγοντως και να πληρωση και παραπανω εαν τον φερθουμαι καλα.
Λοιπων τα μικρα τζετς χρειαζονται και για να γεμιζουν τα μεγαλα, γερνουν επιβατες απο της μκρες πολεις στης μεγαλες οπου οι επιβατες αλλαζουν αεροπλανο και συνεχιζουν για αλλου. Οι Αμερικανοι και οι Ευρωπαιοι χαζοι ειναι που τα χρησιμοπιουν κατα κορων? Ο μισος στολος των μεγαλων εταιριων ειναι απο τετοια αεροπλανα η εχουν θηγατρικες που εχουν σχεδων τον ιδιο αριθμο αεροσκαφων με την μαμα εταιρια! Οι δικες μας ακομα κοιμουνται τον υπνο του δικαιου, δεν υπαρχουν φυσικα και ανθρωποι, εδω στην Ελλαδα που να ξερουν και καλα τη δουλεια, ισως καπιοι απο αυτο το φορουμ να ειταν καλυτεροι απο τους διευθηνταδες των ΟΑ και Α3. Η Α3 προσπαθη να γινει ΟΑ στην θεση της ΟΑ, και η ΟΑ παει για τα πανηγηρια με της Κυβερνησεις που την κυβερνανε!
Μακαρι να δουμε εστω μια σωστη αεροπορικη εταιρια Ελληνικη που να σωστα τη δουλεια της οπως οι Lufthansa, BA, AF..., για δεστε την TP!
 
Σε αυτο το σημειο συμφωνω,αλλα δυστυχως καμια απο τις 2 ελληνικες εταιριες δεν εχει αναπτυξει εντονα τις περιφεριακες πτησεις. Λειτουργουν και κυριως η Α3 με βαση το αθηνοκεντρικο συστημα.
Οι μεγαλες αεροπορικες εταιριες στην Ευρωπη ακριβως για αυτο το λογο εχουν πολλα τετοια αεροσκαφη στο στολο τους διοτι δεν βαζουν στο παιχνιδι μονο τα πολυ κεντρικα αεροδρομια π.χ το Παρισι στη Γαλλια ,αλλα και αλλα οπως Η Μασσαλια η Λυον κ.α. Στην Ελλαδα δεν υπαρχει σχεδον καθολου αυτο το πραγμα .
ΟΙ ΟΑ εχουν 2 μολις ATR στη Θεσσαλονικη με μεγαλο κινδυνο ακυρωσεων εαν συμβει καποια βλαβη η αρρωστησει καποιος απο τα πληρωματα οπως σημερα που η πτηση για Χιο εφυγε με μια ωρα καθυστερηση λογω ασθενειας του κυβερνητη , εχει αναλαβει πολλες κερδοφορες ενδεχομενως γραμμες ως αγονες με αποτελεσμα πολυ σωστα να μην εξυπηρετουν εφοσον δεν ειναι καθημερινες και την Α3 να μην μπορει να ανταγωνιστει τις ΟΑ σε <<αγονες>> γραμμες , και ετσι να πεταει σε πολυ λιγους προορισμους. Αναπτυσει πολυ την Αθηνα και αφηνει πολλα περιφεριακα δρομολογια, ενω σκεφτεται να πεταξει σε κορεσμενα δρομολογια οπως το Λονδινο και σε αμφιβολλα οπως τα Τιρανα που πετανε ηδη 2 εταιριες με υπεραρκετες για το συγκεκριμενο προορισμο πτησεις.Εξαιρεση το Θεσσαλονικη Κως 2 φορες την εβδομαδα απο το καλοκαιρι, για να θυμαται και λιγο τη Θεσσαλονικη.
Επισης δεν ειναι μονο τα regionaljets,αλλα και τα ελικοφορα , με αποτελεσμα οι μεγαλες εταιριες της Ευρωπης να πετυχαινουν εναν πολυ καλο συνδιασμο και των 2.
 
από jetflight την 29 Ιαν 2008, 23:59

Τα δρομολογια που αναφερες οπως GVA,VIE που προσωπικα δεν γνωριζω εαν πανε καλα η ασχημα , σε οτι εχει να κανει με τον ανταγωνισμο γινονται με 737 και 320 οποτε θα ηταν ακομα μεγαλυτερη απαξιωση και κυριως υστερηση να επελεγε εστω και ενα νεο τυπο αεροσκαφους με λιγοτερες θεσεις. Αν ενα δρομολογιο δεν παει καλα το κοβεις και δεν βλεπεις τον ανταγωνιστη που μπορει να εχει αεροπλανα περισσευμενα.


Διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα συμφωνα με πολλα δημοσιευματα εφημεριδων και τα δυο ειναι τα πλεον υποψηφια για περικοπες τωρα που οι ΟΑ εχουν ελλειψη α/φων κατι που φανταζομαι οφειλεται και στα χαμηλα load factors που εχουν..
Τωρα δεν ξερω αν θα επρεπε να αισθανεται ντροπη η OS/MA/LO που στελνουν κατα καιρους F70/100 ,CRJ,EM7 κανωντας σωστη χρηση των α/φων τους η' οι ΟΑ που κανει short haul με Α340 και πετανε μισοαδεια αλλα με πολυ prestige για εσενα!
Η περικοπη του ZRH με 3 daily Swiss και κανενα ΟΑ σε ικανοποιει ,δεν νομιζω..
Και τι hub connection κα'νεις στα intercontinental με 4-5 εβδομαδιαια η' οταν τα <<κοβεις>> οπως λες , εκτος αν θεωρεις οτι η Ελλαδα μπορει να γεμισει μονη της ολα τα JNB/JFK/YYZ ολο το χρονο!!

Τα ATR δεν ειναι καθολου κακα αεροπλανα για διεθνεις πτησεις. Παρα πολλες διεθνεις πτησεις κυριως περιφεριακου χαρακτηρα γινονται με ATR και μαλιστα απο τα μεγαθηρια AF,LH p.x πτησεις μεταξυ Ιταλιας και Γερμανιας. Δηλαδη το Ελλαδα Τουρκια εχει μεγαλυτερη σημασια;

Αυτο δεν ερχεται λιγο σε αντιφαση με τα προηγουμενα που λες?
Δηλ. ΤΚ Α320/738 και ΟΑ 734 και ΑΤ7?
Με 100εκατ. πληθυσμο διπλα σου τι hub εισαι να το αγνοεις αυτο?
Οσο για τα μεγαθηρια ετσι κανουν που λες αλλα οχι πχ στο FRA--LHR αλλα σε πολυ περιφερικα τα οποια τα <<παλευουν>> για να εχουν πληρες δικτυο και δεν τα εγκαταλειπουν οπως εσυ προτεινεις!


Τα ΑR1 μπορουν πολυ ανετα και ευκολα να αντικατασταθουν με 32S,εξαλλου θα παρει και 2 319.Ολα τα αεροδρομια που πεταει στην Ελλαδα εχουν δυνατοτητα για κατι μεγαλυτερο,απλα εαν δεν τους βγαινουν απλα μειωνουν τις πτησεις εκει που πρεπει.

Το πολυ ανετα ειναι μαλλον μια πολυ αβιαστη απαντηση.
Για εξωτερικο συμφωνο απολυτως!!
Γεμισε εσυ ενα JMK/JTR με 150--200 καθε μερα απο Δεκ.--Μαρ.?
Ενω πιο ευκολο μου φαινεται με 60% break even load factor EMB....
 
Top