Τα δρομολογια που αναφερες οπως GVA,VIE που προσωπικα δεν γνωριζω εαν πανε καλα η ασχημα , σε οτι εχει να κανει με τον ανταγωνισμο γινονται με 737 και 320 οποτε θα ηταν ακομα μεγαλυτερη απαξιωση και κυριως υστερηση να επελεγε εστω και ενα νεο τυπο αεροσκαφους με λιγοτερες θεσεις. Αν ενα δρομολογιο δεν παει καλα το κοβεις και δεν βλεπεις τον ανταγωνιστη που μπορει να εχει αεροπλανα περισσευμενα.
Τα ATR δεν ειναι καθολου κακα αεροπλανα για διεθνεις πτησεις. Παρα πολλες διεθνεις πτησεις κυριως περιφεριακου χαρακτηρα γινονται με ATR και μαλιστα απο τα μεγαθηρια AF,LH p.x πτησεις μεταξυ Ιταλιας και Γερμανιας. Δηλαδη το Ελλαδα Τουρκια εχει μεγαλυτερη σημασια;
Τα ΑR1 μπορουν πολυ ανετα και ευκολα να αντικατασταθουν με 32S,εξαλλου θα παρει και 2 319.Ολα τα αεροδρομια που πεταει στην Ελλαδα εχουν δυνατοτητα για κατι μεγαλυτερο,απλα εαν δεν τους βγαινουν απλα μειωνουν τις πτησεις εκει που πρεπει.
Προς το παρον η ρωσικη βιομηχανια δεν εχει κανει πολυ μεγαλα πραγματα στα πολιτικα αεροπλανα. Αν θελει μια εταιρια αυτη τη στιγμη regional a/c τοτε εχει ηδη αρκετες επιλογες και δοκιμασμενες οπως Alenia,De havilland,Embaer,Canandair.
H Ρωσια παει να χτυπησει μια ηδη κορεσμενη αγορα , τουλαχιστον απο εργοστασια παραγωγης.
Τα ATR δεν ειναι καθολου κακα αεροπλανα για διεθνεις πτησεις. Παρα πολλες διεθνεις πτησεις κυριως περιφεριακου χαρακτηρα γινονται με ATR και μαλιστα απο τα μεγαθηρια AF,LH p.x πτησεις μεταξυ Ιταλιας και Γερμανιας. Δηλαδη το Ελλαδα Τουρκια εχει μεγαλυτερη σημασια;
Τα ΑR1 μπορουν πολυ ανετα και ευκολα να αντικατασταθουν με 32S,εξαλλου θα παρει και 2 319.Ολα τα αεροδρομια που πεταει στην Ελλαδα εχουν δυνατοτητα για κατι μεγαλυτερο,απλα εαν δεν τους βγαινουν απλα μειωνουν τις πτησεις εκει που πρεπει.
Προς το παρον η ρωσικη βιομηχανια δεν εχει κανει πολυ μεγαλα πραγματα στα πολιτικα αεροπλανα. Αν θελει μια εταιρια αυτη τη στιγμη regional a/c τοτε εχει ηδη αρκετες επιλογες και δοκιμασμενες οπως Alenia,De havilland,Embaer,Canandair.
H Ρωσια παει να χτυπησει μια ηδη κορεσμενη αγορα , τουλαχιστον απο εργοστασια παραγωγης.