Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εν συντομία (γιατί είμαι στό γραφείο καί κάνω καί δουλειά ταυτόχρονα):Φτηνές είναι και τώρα οι τιμές γιά χρήση τού κινητού στό έδαφος.Ωστόσο,δέν βλέπω ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ νά περπατά,νά κάθεται στίς καφετέριες,στά εστιατόρια κλπ μ'ένα κινητό στο χέρι καί να μιλά.Οπως επίσης δέν βλέπω μέσα στά τρόλλεϋ καί στά λεωφορεία καί στά μετρό ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ μ'ένα κινητό στό χέρι να μιλάνε.Καί μήν μού πής οτι σ'ένα τρόλλεϋ πήχτρα στον κόσμο μπορείς να περπατήσης καί να μετακινηθής μακρυά από αυτόν που "μιλάει στο κινητό του και σέ ενοχλεί".....

Γιά ποιό λόγο λοιπόν θά πρέπη νά υποθέσουμε οτι μόλις φτηνύνουν οι τιμές γιά χρήση τού κινητού εν πτήσει,όλοι οι επιβάτες ενός αεροπλάνου θά βγάζουν τά κινητά τους καί θά μιλάνε;

Οσο γιά τό περί θορύβου τών κινητήρων,υποθέτω οτι μιλάς γιά τά αεροπλάνα που έχουν κινητήρες πίσω στην άτρακτο,όπου ο θόρυβος είναι όντως μεγαλύτερος.Υποθέτω οτι στούς επιβάτες που κάθονται εκεί,θά "τους κόβει" νά στείλουν sms αφού θά αντιλαμβάνωνται και αυτοί οτι δέν μπορούν να μιλήσουν λόγω τού θορύβου.
 
vassdel":1cg4ouxk said:
nikos_k.":1cg4ouxk said:
Για παράδειγμα, σε κάποια πρόσφατα συμβάντα αποσυμπίεσης της καμπίνας,
ένα από τα σενάρια είναι, πως ενεργοποιημένο κινητό την ώρα της πτήσης επηρέασε έναν πολύ απλό υπολογιστή που ελέγχει την outflow valve :rolleyes:

Ok, μία μόνο ερώτηση σε όποιον εδώ πέρα έχει τέτοιου είδους τεχνικές γνώσεις: Η outflow valve, δεν είναι ένας απλός ηλεκτρικός πρεσοκύλινδρος?? Σε απλά ελληνικά, έχω την εντύπωση πως είναι ένα καλώδιο τυλιγμένο γύρω από ένα μαγνήτη, όπως τα κλασικά πηνία, με την ιδιότητα να κινείται ο κεντρικός του άξονας όταν του αυξομειώνεις το παρεχόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Είναι δυνατόν να επηρρεάσεις αυτό το πράγμα?? SOS Mythbusters, over... :wall:
Αγαπητέ vassdel, ακριβώς για αυτό το λόγο χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο παράδειγμα! Επειδή πρόκειται για ένα πολύ απλό σύστημα,
το οποίο φαίνεται (μετά από έρευνα και όχι δοκιμή Mythbusters ;) ) πως επηρεάστηκε από κινητό τηλέφωνο!
Δηλαδή ενδεχομένως καταρίπτεται ο μύθος πως το κινητό προκαλεί βλάβες σε ηλεκτρονικά συστήματα και όργανα ναυτιλίας....
Ίσως προκαλεί και σε μια απλή outflow valve.... Ίσως και σε άλλα "απλά και ταπεινά" συστήματα....
 
καλησπέρα κύριοι,
ταπεινή μου αποψη είναι ότι αφού ' απαγορευεται',το μονο που έχω να κάνω είναι να το κλείσω και τπτ αλλο.
Μου εχει τυχει και μένα να προσπαθεί να μιλήσει ενας 'εξυπνος' συνεπιβάτης κατά την άνοδο σε υψος- περίπου- 3-4.000 ft.
Στην πράξη, πάνω από τα 5.000ft ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑ!!
 
Hastaroth":38v30jr2 said:
Εν συντομία (γιατί είμαι στό γραφείο καί κάνω καί δουλειά ταυτόχρονα):Φτηνές είναι και τώρα οι τιμές γιά χρήση τού κινητού στό έδαφος.Ωστόσο,δέν βλέπω ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ νά περπατά,νά κάθεται στίς καφετέριες,στά εστιατόρια κλπ μ'ένα κινητό στο χέρι καί να μιλά.Οπως επίσης δέν βλέπω μέσα στά τρόλλεϋ καί στά λεωφορεία καί στά μετρό ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ μ'ένα κινητό στό χέρι να μιλάνε.Καί μήν μού πής οτι σ'ένα τρόλλεϋ πήχτρα στον κόσμο μπορείς να περπατήσης καί να μετακινηθής μακρυά από αυτόν που "μιλάει στο κινητό του και σέ ενοχλεί".....

Γιά ποιό λόγο λοιπόν θά πρέπη νά υποθέσουμε οτι μόλις φτηνύνουν οι τιμές γιά χρήση τού κινητού εν πτήσει,όλοι οι επιβάτες ενός αεροπλάνου θά βγάζουν τά κινητά τους καί θά μιλάνε;

Οσο γιά τό περί θορύβου τών κινητήρων,υποθέτω οτι μιλάς γιά τά αεροπλάνα που έχουν κινητήρες πίσω στην άτρακτο,όπου ο θόρυβος είναι όντως μεγαλύτερος.Υποθέτω οτι στούς επιβάτες που κάθονται εκεί,θά "τους κόβει" νά στείλουν sms αφού θά αντιλαμβάνωνται και αυτοί οτι δέν μπορούν να μιλήσουν λόγω τού θορύβου.

ρε hastaroth πόσες φορές θα γράψεις το ίδιο πράγμα.καθόμουνα τώρα το βράδυ και καθόμουνα και τις μέτραγα. καλά δεν βαρέθηκες να γράφεις το ίδιο και το ίδιο?το είπες μία το είπες δύο το καταλάβαμε ρε φίλε...και μία φιλική συμβουλή μάλλον πρέπει να επιστρέψεις στην Ελλάδα γρήγορα, γιατί όλα αυτά που γράφεις τόσες φορές ότι δεν βλέπεις κανέναν σε κανένα μεταφορικό μέσο να μιλάει δεν ισχύει ούτε μία στο εκκατομύριο. Προφανώς είτε δεν ζείς στην Ελλάδα είτε το πρόβλημα για να το πω όσο πιο ευγενικά μπορώ εντοπίζεται στις κόρες των ματιών. Δεν είναι ανάγκη να γράφουμε κάτι απλά για να το γράψουμε.
 
Πρώτον,κόψε τό "ρέ".Δέν κάναμε μαζί φαντάροι,ούτε παίζαμε σφαλιάρες από μικροί.Λίγη ευγένεια δέν βλάπτει.

Δεύτερον,στην Ελλάδα μένω,καί μάλιστα στην Αθήνα.

Τρίτον,δέν είπα οτι δέν βλέπω κανέναν να μιλά στό κινητό μέσα στά μέσα μαζικής μεταφοράς.Αυτό που είπα είναι οτι δέν είναι ΟΛΟΙ μ'ένα κινητό στο χέρι νά μιλάνε ταυτόχρονα.Καί το είπα αυτό επειδή κάποιοι συμμετέχοντες στη συζήτηση αυτή προβάλλουν σάν επιχείρημα οτι άν φτηνύνουν τά τέλη χρήσης κινητού εν πτήσει,τότε όλοι οι επιβάτες μέσα σ'ένα αεροπλάνο θά μιλάνε όλη την ώρα στά κινητά τους.Αν δέν το καταλαβαίνεις αυτό,δέν μπορώ να σού πώ λιγώτερο ευγενικά πού εστιάζεται τό πρόβλημα σέ σένα.

ΥΓ.Καί άν το μόνο που βρήκες γιά να περάσης την νύχτα σου ήταν νά κάτσης να μετράς πόσες φορές έγραψα εγώ κάτι,τότε η δική μου φιλική συμβουλή είναι νά πηγαίνης πιό συχνά στό σινεμά ή στο θέατρο....
 
Νομίζω ότι το κουράσαμε το ζήτημα. Hastaroth το πήγες στην υπερβολή το θέμα και όντως επανέλαβες το ίδιο πράγμα πολλές φορές χωρίς λόγο. Καταλάβαμε τι θες να πεις από το πρώτο σου post. Το "θα είναι όλοι με ένα κινητό στο χέρι" είναι μεταφορικό. Όταν λέμε "όλοι" δεν εννοούμε απαραίτητα "όλοι ανεξαιρέτως και ταυτόχρονα" αλλά "πολλοί" και "ανά πάσα στιγμή". Και οι μισοί επιβάτες να μιλάνε στο τηλέφωνο ή έστω και το 1/3, θα είναι άκρως ενοχλητικό μέσα σε ένα αεροσκάφος. Το ότι υπάρχουν επιβάτες που συζητάνε μεταξύ τους ή άλλες πηγές "θορύβου" δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσθέσουμε μία ακόμα.
Κι εγώ είμαι σαφώς εναντίον του κινητού μέσα στα αεροπλάνα. Και η λογική λέει ότι αν φτηνύνουν οι χρεώσεις αρκετά και επιτραπεί στα αεροπλάνα, θα έχουμε σίγουρα μια σαφώς πιο "ενοχλητική" πτήση.
 
Κατ'αρχήν,χρόνια πολλά :)

Δεύτερον,δέν νομίζω οτι κανένας κατάλαβε τί ήθελα να πώ,το οποίο είναι πολύ απλό:

Αν,τώρα που οι χρεώσεις είναι φτηνές καί επιτρέπεται στά τρόλλεύ,στό μετρό κλπ,δέν είναι "πολλοί" και "ανά πάσα στιγμή" αυτοί που μιλάνε στό κινητό τους στά εν λόγω μεταφορικά μέσα,γιά ποιό λόγο αποκλείουμε οτι δέν θα συμβή τό ίδιο μέσα στά αεροπλάνα;.

Αν δέν έγινα κατανοητός ακόμα και τώρα,πράγματι είναι ανώφελο να επανέλθω στο θέμα αυτό.
 
στο ξαναλέω για δεύτερη φορά και πέμπτη συνολικά που στο λένε όλοι εδώ. καταλάβαμε τι θες να πεις, μηκ κουράζεις τους υπόλοιπους γράφοντας τα ίδια και τα ίδια απλά για να γράψεις κάτι. όσο για το θέατρο, ίσως έπρεπε να πάω εχτές, όμως γιατί δεν εφαρμόζεις και εσύ το ίδιο μπας και σταματήσεις να γράφεις τα ίδια και τα ίδια.


σημείωση 1- όταν θα ξαναγράψεις, γράψε πάλι ότι κανένας μας δεν κατάλαβε πάλι.
σημείωση 2-σε καμία βδομάδα πόσταρε το ίδιο πράγμα


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
 
Για να ελεφρύνουμε λίγο το κλίμα, θα παραθέσω κι εγώ τη δικιά μου εμπειρία:

Πρίν από περίπου ένα χρόνο, γύρναγα από την Κωνσταντινούπολη στην Αθήνα με Turkish Airlines. Με το που ακούμπησε λοιπόν το αεροσκάφος στο διάδρομο, όλοι οι Ελληνάρες, ώς συνήθως, άνοιξαν τα κινητά τους και άρχισαν να παίρνουν τηλέφωνα, να στέλνουν SMS κτλ.
Για περίπου 15 λεπτά, περιπλανιόμασταν στα taxiways, κάνοντας με να αναρωτηθώ για το πόσο μεγάλο είναι πια το Ελευθέριος Βενιζέλος...
Η απάντηση στην ερώτηση μου ήρθε από το πιλοτήριο, από όπου με ανακοίνωση μας παρακάλεσαν να κλείσουμε τα κινητά μας γιατί δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν με τον πύργο ελέγχου...
 
Νομίζω πως υπάρχει πλέον αρκετή κάλυψη των διαφόρων απόψεων στο θέμα κινητά και πτήση. Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε, όχι debate. Καλό είναι να προσέχουμε πως ποστάρουμε για 2 λόγους:
:arrow: Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούμε "εχθρούς" σε ένα φόρουμ. Μην ξεχνάτε πως τα φόρουμ είναι απλά ένας πίνακας ανακοινώσεων όπου ο καθένας κολλάει την ανακοίνωσή του. Με ποιόν να τσακωθείς? Με τις πινέζες???
:arrow: Αν συνεχίσουμε στο ίδιο στυλ, το τόπικ θα κλειδωθεί και έτσι, οτιδήποτε νέο πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, που έχει αξία, δεν θα μπορούμε να το μάθουμε.

Υ.Γ. Δεν το παίζω δάσκαλος, ούτε wannabe moderator. Απλά δεν αντέχω τα κλειδωμένα threads.
Sorry αν σας κούρασα.
 
Top