Κρατική ενίσχυση στην Aegean

ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ, εντάξει είμαστε; Κάθεστε όλοι σας και συζητάτε, τι έγινε, τι γίνετε και τι πρόκειται να γίνει, σε προσωπικό που δεν είναι δικό τους, μας έχουνε πρήξει όλοι να πούμε. Εγώ άκουσα αυτό, εγώ άκουσα το άλλο, φτάνει, ως εδώ, διαγράψτε το thread αυτό επιτέλους, να τελειώνουμε.
 
Με άλλα λόγια η aegean θα πρέπει να αποτελέσει τη μοναδική εξαίρεση αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο. Να μειώσει το πτητικό της έργο λόγω μειωμένης ζήτησης , αλλά να διατηρήσει το ίδιο προσωπικό, τον ίδιο αριθμό αεροπλάνων, όλα τα γραφεία της και να περιμένει χωρίς καμία κρατική ενίσχυση μέχρι το 2024 που υπολογίζεται η επαναφορά στην κανονικότατα. Κατάλαβα σωστά; Γιατί αν κατάλαβα σωστά, νομίζω βρίσκομαι σε λάθος φόρουμ
 
astronautofemotion":3krnzd3t said:
ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ, εντάξει είμαστε; Κάθεστε όλοι σας και συζητάτε, τι έγινε, τι γίνετε και τι πρόκειται να γίνει, σε προσωπικό που δεν είναι δικό τους, μας έχουνε πρήξει όλοι να πούμε. Εγώ άκουσα αυτό, εγώ άκουσα το άλλο, φτάνει, ως εδώ, διαγράψτε το thread αυτό επιτέλους, να τελειώνουμε.

Μας πέφτει και μας παραπεφτει από τη στιγμή που πήραν χορηγία από το κράτος. Εγώ κι εσύ τους πληρώνουμε. Δε τα βάζει ο Μητσοτάκης από την τσέπη του. Είναι πρόκληση πως να το κάνουμε δηλαδή; Αν ήθελαν να διώξουν κόσμο να μην επερναν τη χορηγία. Εκτός αν αυτά τα ποσά δόθηκαν για να μην χάσει ο Γερογιαννης και ο Βασιλάκης τα μπόνους τους( ναι ξέρω ξέρω, δήλωσαν ότι δε θα πάρουν μισθό για το 2020).
 
Καλησπέρα στην ομάδα. Συμφώνα με στοιχεία της ΙΑΤΑ ο πλανήτης έχει κάψει ήδη 160Β και 80Β είναι στο δρόμο για την ώρα και βλέπουμε. Στην εποχή που ζούμε θα κάνουν τα πάντα ώστε οι αεροπορικές να σωθούν (τουλάχιστον ο σκελετός) με κάθε κόστος. Οι εταιρίες είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από ένα στόλο . Στην Ελλάδα μόνο 270,000 θέσεις εργασίας εξαρτώνται από τη σωστή λειτουργία της αεροπορίας. Και μείς εδώ σκαλίζουμε αν έκλεισαν 10 γραφεία και αν είναι σωστή η κίνηση ενίσχυσης… Επίσης τρωγόμαστε ενώ ο απέναντι σκάει για πλακά 2,5Β στην Turkish και ο πορτογάλος πέταξε τσακ μπαμ 1,2Β στο σαπάκι του. Και είναι ανταγωνιστές μας….
 
Μη ξεχνάμε όμως ότι ο Τούρκος έχει κρατική εταιρία. Διερωτάται κάποιος εύλογα ότι αν είναι να διασωζουμε τη ζημιογόνα aegean γιατί τότε αποκρατικοποιησαμε την Ολυμπιακή; για να καρπωνεται τα κέρδη ο ιδιώτης τις καλές χρονιές και τις κακές να μοιραζόμαστε τις ζημίες; γνώμη μου είναι πως όταν ξεκινά η κρατική παρέμβαση ξεκινάνε μαζί και οι αδικίες. Θα πρέπει να συγκρίνουμε τη βοήθεια έχουν λάβει και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από την πανδημία όπως πχ τα ξενοδοχεία. Να βάλω και στην εξίσωση ξένες αεροπορικες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, έχουν βάσεις και δημιουργούν και αυτές θέσεις εργασίας; (volotea, Ryanair) μήπως θα έπρεπε να εισπράξουν και αυτές ελληνική επιδότηση ανάλογη του στόλου και του πτητικου έργου που έχουν στην Ελλάδα;
 
Τα ερωτήματα που θέτεις θα έπρεπε να συνοδεύονται από αριθμούς και ποσά. Δίκαιη ή άδικη η βοήθεια σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις του τουρισμού; Πώς να ξέρουμε αν δεν δούμε τελικά νούμερα;

Έτσι όπως τα θέτεις δεν προσθέτουμε τίποτα στη συζήτηση και είναι απλώς κουβέντα καφενείου.
 
skyboy":2rur9i2d said:
Μη ξεχνάμε όμως ότι ο Τούρκος έχει κρατική εταιρία. Διερωτάται κάποιος εύλογα ότι αν είναι να διασωζουμε τη ζημιογόνα aegean γιατί τότε αποκρατικοποιησαμε την Ολυμπιακή; για να καρπωνεται τα κέρδη ο ιδιώτης τις καλές χρονιές και τις κακές να μοιραζόμαστε τις ζημίες; γνώμη μου είναι πως όταν ξεκινά η κρατική παρέμβαση ξεκινάνε μαζί και οι αδικίες. Θα πρέπει να συγκρίνουμε τη βοήθεια έχουν λάβει και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από την πανδημία όπως πχ τα ξενοδοχεία. Να βάλω και στην εξίσωση ξένες αεροπορικες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, έχουν βάσεις και δημιουργούν και αυτές θέσεις εργασίας; (volotea, Ryanair) μήπως θα έπρεπε να εισπράξουν και αυτές ελληνική επιδότηση ανάλογη του στόλου και του πτητικου έργου που έχουν στην Ελλάδα;
Φιλέ μου αν δεν κάνω λάθος κάπου πήρε το μάτι μου ότι όσες αεροπορικές έχουν ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΦΜ μπορούν να περάσουν από το ταμείο και θεωρώ ότι θα γίνει .Για τις άλλες ας δούν τα κράτη τoυς τι θα κάνουν. Και οι δίκες μας δημιουργούν έξω θέσεις .Άποψη μου επίσης ότι εδώ δε μιλαμε για "κακή χρονια" ούτε για ζημιογόνα ΑΙΓΑΙΟΥ αλλά για πόλεμο.
 
OveLix":1wzin2jc said:
Τα ερωτήματα που θέτεις θα έπρεπε να συνοδεύονται από αριθμούς και ποσά. Δίκαιη ή άδικη η βοήθεια σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις του τουρισμού; Πώς να ξέρουμε αν δεν δούμε τελικά νούμερα;

Έτσι όπως τα θέτεις δεν προσθέτουμε τίποτα στη συζήτηση και είναι απλώς κουβέντα καφενείου.
Φιλε μου τα νούμερα τα είπα γιατι δεν έχουν αναφερθεί πουθενά θέλοντας να καταλάβει εύκολα ο κόσμος για τι ζημία μιλάμε.
Αν εσένα σου φαίνετε καφενιακό δεκτη η άποψη.
 
skyboy":3fdtse2f said:
Διερωτάται κάποιος εύλογα ότι αν είναι να διασωζουμε τη ζημιογόνα aegean γιατί τότε αποκρατικοποιησαμε την Ολυμπιακή;
Αυτός ο κάποιος που το διερωτάται δεν πρέπει να είναι και πολύ έξυπνος.


Υ.Γ. προς Promak
Αναφερόμουν στο post του skyboy και όχι στο δικό σου
 
Δεν απάντησες όμως στο επιχείρημα. Το να πεις για κάποιον ότι δεν είναι έξυπνος δεν αποδεικνύει αυτόματα ότι ο έξυπνος είσαι εσύ.

Όσον αφορά τα νούμερα θα πω ότι αν ειμασταν σοβαρή χώρα, εκπρόσωπος της κυβέρνησης θα έβγαινε και θα έδινε αυτός νούμερα προσπαθώντας να απολογηθεί και να εξηγήσει στον λαό που ξοδεύει τους φόρους που εισπρατονται.

Στη χώρα της φαιδρας πορτοκαλεας μας ανακοινώνουν ότι θα δωθει πακτωλός χρημάτων στο Βασιλάκη και θα φοβόμαστε να ρωτήσουμε το γιατι.
 
Top