Re: Pantheon Airways
imaginas":12nxpv6k said:
Την απόλυτη ιδιοτικοποίηση,την έχουμε δει στην ακτοπλοΐα και τη βλέπουμε κάθε καλοκαίρι.40 χρονών πλοία και εισιτήρια με τιμές αεροπλάνου.
Με κίνδυνο να είμαστε εκτός θέματος χαίρομαι που έβαλες σαν παράδειγμα την ναυσιπλοΐα .
Βλέπεις εκεί το cabotage έχει λήξει μόνο στα χαρτιά. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί επί παραδείγματι να βάλει γραμμή Πειραια - Ηράκλειο και να μπεί σφήνα στο ολιγοπώλιο ΑΝΕΚ - ΜΙΝΟΑΝ αφού χρειάζεται ακόμα και σήμερα ΑΔΕΙΑ.......
Το ίδιο ισχύει σε όλο τον Ελληνικό χώρο (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)..................
Τα πλοία των 40 ετών που αναφέρεσαι υπάρχουν ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένες γραμμές που συμβαίνει να είναι και .......ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ.
Για τα ταχύπλοα των 1-5 ετών δεν βλέπω να αναφέρεσαι
imaginas":12nxpv6k said:
Όσον αφορά των κακών εργοδοτών,το έχουμε δει και αυτό.Κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες,αφού πήραν τα άντερα τους από το Ελληνικό δημόσιο,έκλεισαν τις επιχειρήσεις τους πέταξαν τον κόσμο και ξανά προς τη δόξα τραβάν.Βλ.Λαναράς...Βλέπε τραπεζίτες που δε δέχονται να κάνουν συλλογική σύμβαση,για ευνόητους λόγους.Και αυτά τα περί κομουνισμού,να τα πεις αλλού.Δεν είμαι οπαδός του κομουνισμού,αλλά είδαμε και τον καπιταλισμό,στο ναό του καπιταλισμού,τις ΗΠΑ όπου ο Αμερικανός πολίτης καλείται να πληρώσει τα σπασμένα των CEO με τις Lamborghini και τα Hugo boss κοστουμάκια,που κατάφεραν να ρίξουν έξω τις τράπεζες που διοικούσαν...Δε σε άκουσα να φέρεσαι εναντίον του προέδρου της Ο.Α για την καθυστερημένη άφιξη των α/φων και τις αποζημιώσεις στους επιβάτες.Ή μήπως και γι'αυτό φταίνε οι συνδικαλιστές;Ο Πατέστος και ο κάθε Πατέστος τα ενοικιάζουν;Αλλά εσένα το πρόβλημα σου είναι να υποστηρίξεις μια πολιτική,με κομματικά κριτήρια,και ας είναι και λάθος.Εκτός αν θεωρείς ότι με το να μεταταχθεί ο πατέστος από την Ο.Α στην Νομαρχία (παράδειγμα) σώνεσαι.
Χμ...........
Αν θυμάμαι καλά πρόσφατα
όλα τα κόμματα μαζί ψήφισαν να δοθεί έκτακτο δάνειο στον εν λόγω κύριο για να "μην κλείσει τα τελευταία του" εργοστάσια και μείνουν στον "δρόμο" 350 εργαζόμενοι....
Ο απόλυτος διακομματικός λαϊκισμός !! Βρίσκει και κάνει .
Σε καμία ελεύθερη (πραγματικά ελεύθερη και όχι γιαλαντζί) οικονομία δεν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Όλες είναι ατομικές.
Αναφέρθηκες στην Αμερική.
Αν πρόσεξες εταιρείες τεράστιες με εκατοντάδες χρόνια ζωή και χιλιάδες εργαζόμενους ΕΚΛΕΙΣΑΝ .
Απολύθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς να βρεθούν συνδικαλιστές να κλείσουν τον δρόμο , να κάψουν τον διάδρομο προσγείωσης στο JFK , χωρίς να κάνουν πορεία στην βουλή τους.
Το θέμα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και αν θες συζήτηση επί αυτού του θέματος ευχαρίστως αλλά σε ανάλογο forum.
imaginas":12nxpv6k said:
Όταν επιτέλους ο Χατζηδάκης κλείσει την Ο.Α,κάτι που το θέλει πολλά χρόνια,ελπίζω να μειώσει το ΦΠΑ σε 18% πάλι και να κάνει αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις.Α,ξέχασα είναι και ο ΟΣΕ...Ο Λαναράς-και ο κάθε Λαναράς- δεν είναι πρόβλημα όμως...
Δεν ξέρω γιατί το λές αυτό , αλλά εγώ έχω την εντύπωση πώς ο Υπουργός προσπαθεί να ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ η ΟΑ (δηλαδή να συνεχίσει να πετά το όνομα και οι κύκλοι) .
Λάθος μέν κατά την γνώμη μου , αλλά αυτό προσπαθεί. Μακάρι να είχε το θάρρος και την αποφασιστικότητα να σταματήσει την γάγγραινα αυτή (αλλά και τις υπόλοιπες του Δημόσιου τομέα) από τότε που ανέλαβε.......
Άντε όμως να τελειώνει γιατί έχω πτήσεις με ΟΑ την εποχή των Χριστουγέννων και θα ήθελα να έχουν τελειώσει με τους Πατέστους και τους λοιπούς σατράπηδες του Δημοσίου. :evil: