Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Pantheon Airways

Δυστυχώς φίλε μου καλά τα λές αλλά έτσι διαμορφώνεται η πακόσμια σκηνή της Οικονομίας !
Βλέπεις και στον υπαρκτό σοσιαλισμό αναπτύχθηκε ο κρατικός καπιταλισμός, η αδικία, η στέρηση ελευθερίας, οι δήθεν ίσες ευκαιρίες , ο νεποτισμός "κι οι δικοί μας" και ένα κομάτι ψωμί για το λαό και το μπαλόνι έσκασε!
Γι'αυτό ας προσπαθήσσουμε να φθάσουμε σαν κράτος τον μέσο όρο των υπολοίπων της ΕΕ ( η οποία ΕΕ μάλλον μακροπρόθεσμα θα αποδειχθεί μια μούφα / κλώνος του πακόσμιου καπιτασλισμού και πλουτοκρατίας ) και χέστα τα υπόλοιπα !
 
Re: Pantheon Airways

imaginas":12nxpv6k said:
Την απόλυτη ιδιοτικοποίηση,την έχουμε δει στην ακτοπλοΐα και τη βλέπουμε κάθε καλοκαίρι.40 χρονών πλοία και εισιτήρια με τιμές αεροπλάνου.

Με κίνδυνο να είμαστε εκτός θέματος χαίρομαι που έβαλες σαν παράδειγμα την ναυσιπλοΐα .
Βλέπεις εκεί το cabotage έχει λήξει μόνο στα χαρτιά. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί επί παραδείγματι να βάλει γραμμή Πειραια - Ηράκλειο και να μπεί σφήνα στο ολιγοπώλιο ΑΝΕΚ - ΜΙΝΟΑΝ αφού χρειάζεται ακόμα και σήμερα ΑΔΕΙΑ.......
Το ίδιο ισχύει σε όλο τον Ελληνικό χώρο (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)..................
Τα πλοία των 40 ετών που αναφέρεσαι υπάρχουν ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένες γραμμές που συμβαίνει να είναι και .......ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ.
Για τα ταχύπλοα των 1-5 ετών δεν βλέπω να αναφέρεσαι :o


imaginas":12nxpv6k said:
Όσον αφορά των κακών εργοδοτών,το έχουμε δει και αυτό.Κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες,αφού πήραν τα άντερα τους από το Ελληνικό δημόσιο,έκλεισαν τις επιχειρήσεις τους πέταξαν τον κόσμο και ξανά προς τη δόξα τραβάν.Βλ.Λαναράς...Βλέπε τραπεζίτες που δε δέχονται να κάνουν συλλογική σύμβαση,για ευνόητους λόγους.Και αυτά τα περί κομουνισμού,να τα πεις αλλού.Δεν είμαι οπαδός του κομουνισμού,αλλά είδαμε και τον καπιταλισμό,στο ναό του καπιταλισμού,τις ΗΠΑ όπου ο Αμερικανός πολίτης καλείται να πληρώσει τα σπασμένα των CEO με τις Lamborghini και τα Hugo boss κοστουμάκια,που κατάφεραν να ρίξουν έξω τις τράπεζες που διοικούσαν...Δε σε άκουσα να φέρεσαι εναντίον του προέδρου της Ο.Α για την καθυστερημένη άφιξη των α/φων και τις αποζημιώσεις στους επιβάτες.Ή μήπως και γι'αυτό φταίνε οι συνδικαλιστές;Ο Πατέστος και ο κάθε Πατέστος τα ενοικιάζουν;Αλλά εσένα το πρόβλημα σου είναι να υποστηρίξεις μια πολιτική,με κομματικά κριτήρια,και ας είναι και λάθος.Εκτός αν θεωρείς ότι με το να μεταταχθεί ο πατέστος από την Ο.Α στην Νομαρχία (παράδειγμα) σώνεσαι.

Χμ...........

Αν θυμάμαι καλά πρόσφατα όλα τα κόμματα μαζί ψήφισαν να δοθεί έκτακτο δάνειο στον εν λόγω κύριο για να "μην κλείσει τα τελευταία του" εργοστάσια και μείνουν στον "δρόμο" 350 εργαζόμενοι....
Ο απόλυτος διακομματικός λαϊκισμός !! Βρίσκει και κάνει .
Σε καμία ελεύθερη (πραγματικά ελεύθερη και όχι γιαλαντζί) οικονομία δεν υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Όλες είναι ατομικές.

Αναφέρθηκες στην Αμερική.
Αν πρόσεξες εταιρείες τεράστιες με εκατοντάδες χρόνια ζωή και χιλιάδες εργαζόμενους ΕΚΛΕΙΣΑΝ .
Απολύθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς να βρεθούν συνδικαλιστές να κλείσουν τον δρόμο , να κάψουν τον διάδρομο προσγείωσης στο JFK , χωρίς να κάνουν πορεία στην βουλή τους.
Το θέμα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και αν θες συζήτηση επί αυτού του θέματος ευχαρίστως αλλά σε ανάλογο forum.


imaginas":12nxpv6k said:
Όταν επιτέλους ο Χατζηδάκης κλείσει την Ο.Α,κάτι που το θέλει πολλά χρόνια,ελπίζω να μειώσει το ΦΠΑ σε 18% πάλι και να κάνει αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις.Α,ξέχασα είναι και ο ΟΣΕ...Ο Λαναράς-και ο κάθε Λαναράς- δεν είναι πρόβλημα όμως...

Δεν ξέρω γιατί το λές αυτό , αλλά εγώ έχω την εντύπωση πώς ο Υπουργός προσπαθεί να ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ η ΟΑ (δηλαδή να συνεχίσει να πετά το όνομα και οι κύκλοι) .
Λάθος μέν κατά την γνώμη μου , αλλά αυτό προσπαθεί. Μακάρι να είχε το θάρρος και την αποφασιστικότητα να σταματήσει την γάγγραινα αυτή (αλλά και τις υπόλοιπες του Δημόσιου τομέα) από τότε που ανέλαβε.......

Άντε όμως να τελειώνει γιατί έχω πτήσεις με ΟΑ την εποχή των Χριστουγέννων και θα ήθελα να έχουν τελειώσει με τους Πατέστους και τους λοιπούς σατράπηδες του Δημοσίου. :evil:
 
Re: Pantheon Airways

Τα ολιγοπώλια στην ακτοπλοΐα η Π.Ν.Ο τα συντηρεί ή οι εφοπλιστές-πλοιοκτήτες;Η Π.Ν.Ο δεν αφήνει τις ξένες εταιρείες να έρθουν;Να μιλήσω και για τα ταχύπλοα.Τα οποία κοστίζουν πιο ακριβά από το αεροπλάνο,και τα οποία συχνά πυκνά παθαίνουν βλάβες,και καθυστερεί ο κόσμος.Ή δεν είναι έτσι;Και σε πόσες γραμμές είναι;2-3.Και η Ο.Α έχει τα Α340 ολοκαίνουρια α/φη.Και;Η Λήμνος η Σάμος,η Κάρπαθος είναι επιδοτούμενες γραμμές;Πιο φθηνά είναι να πας στην Ιταλία παρά στην Τήνο...

Δεν εξετάζω αν συμφώνησαν να δώσουν όλα τα κόμματα λεφτά από την τσέπη του πολίτη.Εξετάζω ότι δίδονται.Αυτό έχει σημασία.Όσον αφορά τα περί ελεύθερης οικονομίας,είναι μεγάλη κουβέντα.Πόσο ελεύθερη είναι μια οικονομία όταν συμφωνούν οι "σουπερμαρκετάδες",οι τραπεζίτες,και εν γένει οι επιχειρηματίες να πωλούν σε υψηλές τιμές;Όταν ο ανταγωνισμός γίνεται στο υψηλό προσυμφωνηθέν άκρο;Και στη βενζίνη πριν 15 χρόνια έφυγε το πλαφόν.Μειώθηκε η βενζίνη;Μόνο στις ατομικές συμβάσεις πρέπει να μιλάμε για ελεύθερη οικονομία;
Ναι στην Αμερική ο κόσμος έμεινε στο δρόμο.Αυτός ο κόσμος που έμεινε στους δρόμους,θα χρηματοδοτήσει αυτούς τους ιδιώτες που χαροπαλεύουν...Αν το βρίσκεις δίκαιο..

Στο θέμα ξανά.
Ο Χατζηδάκης,θέλει να την κλείσει την Ο.Α.Ότι θα πετάει το όνομα και οι κύκλοι δεν λέει κάτι.Δε θα προσφέρει λεφτά στο δημόσιο.Το θέμα όμως είναι ότι δεν αναλαμβάνει όλο το πολιτικό κόστος.Ας κλείσει η Ο.Α αύριο,με πτώχευση,και ας μείνουν όλοι στο δρόμο.Ας πάρει το δημόσιο-ως βασικός πιστωτής-τα περιουσιακά στοιχεία της,και ας τα πουλήσει.Αλλά να μην πάει κανείς στο δημόσιο με μετάταξη,κανείς να μην πάρει στα 50 του πλήρη σύνταξη.Έτσι κλείνουν οι επιχειρήσεις.Δεν μπορείς να τα έχεις όλα,και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.Γιατί εγώ να πληρώνω το ταμείο του 50αρη μηχανικού για να παίρνει αυτός σύνταξη;Έχει ακόμα 15 χρόνια να βοηθήσει το ασφαλιστικό σύστημα.Ή θα κάνεις την εταιρεία βιώσιμη και δημόσια,ή δε θα δώσεις κανένα προνόμιο σε κανέναν.Και ας μην πάρεις ούτε μία ψήφο.Αυτό είναι το θέμα...Όποιος έχει τα....ας το κάνει.Αλλά δεν τα έχουν....

Και για την πτήση σου μην ανησυχείς,αν δεν γίνει θα σε αποζημιώσει η διοίκηση.Το έκαναν και το καλοκαίρι και κάποιοι με εσωτερική πληροφόρηση έβγαλαν και λεφτά.
Για το μόνο που θα έπρεπε να ανησυχείς είναι αν ο προορισμός στον οποίο θέλεις να πας θα παραμείνει στο πρόγραμμα της Ο.Α ή όχι.
 
Re: Pantheon Airways

imaginas":2ujt86xd said:
Ότι θα πετάει το όνομα και οι κύκλοι δεν λέει κάτι.Δε θα προσφέρει λεφτά στο δημόσιο..

Ενώ τώρα...........

Ενισχύει πλουσιοπάροχα τον κρατικό κορβανά :wall:

Υ.Γ:Για τα εκτός θέματος δεν συνεχίζω . Αν θες κάτι υπάρχει το ΠΜ.
 
Re: Pantheon Airways

Και τι έκαναν οι διοικήσεις της Ο.Α για να επιστρέψει στην κερδοφορία η εταιρεία;Μήπως ενοικίαζαν εγκαίρως καλά α/φη για να εκτελέσουν τις πτήσεις;Μήπως προώθησαν το προϊόν τους;Πόσες αποζημιώσεις έδωσε η Ο.Α μόνο αυτό το καλοκαίρι επειδή δεν έγιναν οι πτήσεις,όχι από απεργία των εργαζομένων,αλλά από έλλειψη α/φων;Αν ενδιαφερόταν ο Χατζηδάκης να μην κλείσει η Ο.Α θα έκανε κάτι να σωθεί η Ο.Α χωρίς να χαριστεί σε κάποιον τυχάρπαστο ιδιώτη.
 
Re: Pantheon Airways

Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι ο καθένας σε αυτό το φόρουμ μιλάει σύμφωνα με τις πολιτικές του πεποιθήσεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί όλοι κόπτεσται για τον αν η ολυμπιακή θα υπάρχει ή όχι μετά την ιδιωτικοποίηση. Καλά θα είναι να υπάρχει - που το πιστεύω ακράδαντα- αλλά αυτό που πρέπει να επιτευχθεί είναι η αποκατάσταση των εργαζομένων.
Όσο αφορά τον συνδικαλισμό , είναι η μεγαλύτερη ασθένεια του ελληνικού κράτους. Να μου ποιος πιστεύει πως ο συνδικαλισμός στην ολυμπιακή λειτουργεί προς το συμφέρον των εργαζομένων. Βλέπουμε κάθε μεγαλοσυνδικαλιστή (δεν θέλω να αναφέρω ονόματα) να υποστηρίζει το κόμμα απο το οποίο προέρχεται. Μόνο και μόνο επειδή ανήκεις σε ένα κόμμα πρέπει να υποστηρίζεις ότι και να λέει αυτό. Η παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδος ( μία απο τις λίγες :!: ).
Επιπλέον, η παραφιλολογία περί κλεισίματος της ολυμπιακής απο πλευράς ΥΜΕ δεν ευσταθεί , διότι το πολιτικό κόστος δεν θα είναι μόνο το χάσιμο των ψήφων απο τους εργαζομένους και απο τους συγγενείς τους, αλλά εκατοντάδες χιλιάδες ψήφοι απο τον ελληνικό λαό. Διότι σε τέτοια περίπτωση, ο λαός θα νοιώθει το κορόιδο της υπόθεσης.
Όσο αφορά τα καρτέλ σε οποιοδήποτε τομέα της βιομηχανίας, είναι αρμοδιότητα της επιτροπής ανταγωνισμού να αναπτύσσει εκείνα τα πλαίσια που να διασφαλίζουν την μη ύπαρξη αυτών. Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω να υπάρχει καρτέλ στον τομέα της αεροναυπηγικής και του τομέα των αερομεταφορών.
Επίσης, θα προτιμούσατε να υπήρχε μόνο η ολυμπιακή και να πουλάει όσο αυτή θέλει;;;;; Πάρτε την περίπτωση του ΟΤΕ. Μετά την απελευθέρωση των αγορών δεν παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες απο άλλους παρόχους σε ανάλογο επίπεδο ποιότητας και σε φθηνότερες τιμές;;; :wink:
Επιπλέον, όσο αφορά την κερδοφορία δεν θα διαφωνήσω πως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει η διοίκηση. Αυτό όμως οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι εκεί μέσα τους είναι κρατικοδίαιτοι και προσπαθούν να φάνε ότι προλάβει ο καθένας. Το υπόλοιπο μερίδιο ευθύνης το έχουν οι εργαζόμενοι. Τελευταίο παράδειγμα η περίπτωση υπαιξέρεσης χρημάτων και τα παιχνίδια που στήνονται εις βάρος της εταιρείας.
Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να προχωρήσει το σχέδιο - αν θα αποδόσει θα φανεί στο τέλος- γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο. Δεν θα πληρώνω κάτι για το οποίο δεν μου πρσφέρεται απολύτως τίποτα.
Και τέλος όπως λένε πολλοί δεν μπορούμε να έχουμε και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
 
Re: Pantheon Airways

Στο θέμα των τηλεπικοινωνιών,δε θα υπήρχαν ιδιωτικές εταιρείες αν δεν υπήρχε ο ΟΤΕ.Εκτός αν ήρθε κάποια ιδιωτική εταιρεία και πέρασε από το σπίτι σου καλώδιο...
Ότι οι συνδικαλιστές είναι κομματόσκυλα είναι γνωστό.Αλλά να επιμερίζουμε τις ευθύνες σωστά και όχι όπως μας συμφέρει.Η Ελληνική αγορά είναι ανοιχτή να έρθει όποια εταιρεία θέλει να δραστηριοποιηθεί στις αεροπορικές μεταφορές.Και καλώς και υπάρχει και η Α3,και αν βρω για προορισμό που ενδιαφέρομαι,φθηνό εισιτήριο θα την προτιμήσω.Και μπράβο που απασχολεί τόσους ανθρώπους.Όμως πρέπει να υπάρχει και κρατική αεροπορική εταιρεία.Έστω και κατά το 51% και το υπόλοιπο ας πωληθεί σε επιχειρηματίες ή μέσω ΧΑΑ στο επενδυτικό κοινό.Για να γίνει όμως αυτό,προϋποθέτει πολιτική θέληση που δεν υπάρχει.
 
Re: Pantheon Airways

Και φυσικα γιατι απο ολες τις ΔΕΚΟ που ολες τους καταγραφουν ισολογισμους με ζημιες τη νυφη να την πληρωσει μονο η ΟΑ και μαλιστα με ξεπουλημα 100% κατι που θετει σε αμεσο κινδυνο το μελλον τοσο της εταιριας αλλα και οσων μεινουν σε αυτη.
Απο τα πιο απιστευτα που εχουν ακουστει ειναι οτι ο υπουργος θετει ως πρωτης γραμμης αγοραστες τα μεγαθηρια οπως: LH,AF λες και θα τρεξουν να αγορασουν μια 100% ζημιογονα εταιρια, και σε δευτερη μοιρα την Qatar , που θα ηταν ευχης εργο να ενδιαφεροταν στην πραγματικοτητα.
Η αληθεια ειναι μια:100% εξαγορα=αφερεγγυος αγοραστης η ανυπαρκτος αγοραστης.
Τη λογικη ειναι αυτη που εχει η κυβερνηση;
Δεν τη κλεινω διοτι σιγουρα θα χασω τις εκλογες και δευτερον θελω να τη ξεφορτωθω εντελως...
 
Re: Pantheon Airways

Μετά την Ο.Α θα ακολουθήσει ο ΟΣΕ.Εκεί θέλουν το χερσαίο μεταφορικό έργο να το έχουν αποκλειστικά τα ΚΤΕΛ.Η γραμμή Κόρινθος-Άργος-Τρίπολη είναι έτοιμη,αλλά δε βάζουν τραίνα επειδή αντιδρά-μυστικά εννοείται-το ΚΤΕΛ...Πάνε και κόβουν κερδοφόρα δρομολόγια με ψευδείς ισχυρισμούς περί μη απόδοσης.Με το ατύχημα στο Μπράλο,προσπάθησαν να ρίξουν ευθύνες στους εργαζομένους για "μαύρα" βαγόνια,αλλά η έρευνα βρήκε ότι όλα ήταν νόμιμα...
 
Re: Pantheon Airways

Προφανώς γι'αυτό προχωρεί η ηλεκτροκίνηση τών τραίνων,ανακατασκευάζεται ο ΣΣ Αθηνών,ετοιμάζεται το ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αττικής),προχωρά η γραμμή τού προαστιακού μέχρι το Ξυλόκαστρο,κλπ κλπ.

Γιά να έρθη κάποια στιγμή που "το χερσαίο μεταφορικό έργο να το έχουν αποκλειστικά τα ΚΤΕΛ" καί τά τραίνα να σκουριάζουνε στους έρημους σταθμούς....

Και γιά να επανέλθουμε στο θέμα μας:
1.Είναι ή δέν είναι ζημιογόνος η κρατική Ολυμπιακή;

2.Καλύπτει ή δέν καλύπτει τίς ζημίες της μέ χρήματα ΟΛΩΝ τών Ελλήνων φορολογουμένων;

3.Πότε ήταν η τελευταία φορά που ανανέωσε τόν στόλο της μέ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ,ΔΙΚΑ ΤΗΣ αεροπλάνα;

4.Αν ΔΕΝ θέλης (γιατί μπορεί και να θέλης) να συνεχιστή αυτή η κατάσταση,τί θα πρότεινες να γίνη;

Αυτά,καί θα επανέλθω...
 
Top