Λάθος posts ...

Re: Pantheon Airways

Καταρχην δεν ειπε κανενας οτι οι ΟΑ θα πρεπει να μεινουν ως εχουν.
Προφανως το δημοσιο ειναι ανεπαρκες να διαχειριστει και τις ΟΑ, οπως και ολες τις ΔΕΚΟ.
Οι ζημιες δεν καλυπτονται απο κανεναν λαο. Ελεος ΑΕ ειναι , απλα ο Χατζηδακης τα μεγαλοποιει τα πραγματα μηπως και συγκυνησει τον κοσμο , μη γνωριζοντας φενεται οτι υπαρχει το συναισθημα μετα απο τοσα χρονια λειτουργιας αναμεσα στον κοσμο και στην εταιρια.
Επισεις δεν προκειται ουτε να ανεβουν οι μισθοι ουτε να γινουν καλα νοσοκομεια οπως λαικιστικα ισχυριζοταν.
Με τις παρουσες συνθηκες δεν υπαρχει πιθανοτητα να αναλαβει καποιος σοβαρος αγοραστης τις ΟΑ στο συνολο τους.
Τα βαλαμε με τις ΟΑ; ΕΡΤ,ΔΕΗ κλπ απο ποιυς ζουν;Απο το κοροιδο τον ελληνικο λαο του οποιου μελη ειμαστε κι εμεις...
Τελος ο ιδιωτης αν αποφασισει να την κλεισει ,δε θα του δεσμευσουν καμια προσωπικη περιουσια,ενω αν τη κλεισει το κρατος θα υπαρχει πολιτικο κοστος!
 
Re: Pantheon Airways

Hastaroth":nnv7ypy3 said:
Προφανώς γι'αυτό προχωρεί η ηλεκτροκίνηση τών τραίνων,ανακατασκευάζεται ο ΣΣ Αθηνών,ετοιμάζεται το ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αττικής),προχωρά η γραμμή τού προαστιακού μέχρι το Ξυλόκαστρο,κλπ κλπ.

Και η γραμμή Κόρινθος-Άργος-Τρίπολη-Καλαμάτα,εκσυγχρονίζεται,αλλά θέλουν να την κλείσουν.Και στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σχεδιάζουν να κόψουν δρομολόγια που έχουν πληρότητα μέχρι και 120%.Για τα έργα που αναφέρεις,έχουν πάρει λεφτά και από την Ε.Ε.Δεν μπορούν να τα σταματήσουν εύκολα.Αλλά μόλις τελειώσουν,το μεγαλύτερο μέρος δε θα λειτουργήσει,ή θα υπολειτουργήσει.Από τα 11 δρομολόγια που υπάρχουν για βόρεια Ελλάδα,πάνε να αφήσουν μόλις 6.Ακόμα και το νυχτερινό τραίνο για Θεσσαλονίκη-το 604-θα το κόψουν.Και ας πηγαίνουν και όρθιοι...Για περισσότερες πληροφορίες,δες στο http://www.amnizia.com που ασχολούνται με το σιδηρόδρομο.

Και κάτι ακόμα.Νοίκιασαν για τους Ο.Α κάτι τραίνα για τον προαστιακό,τα DESIRO DMU (με diesel) για να πηγαίνουν στην Κόρινθο,σε τιμές που μπορούσαν να τα αγοράσουν :wall: Τελείωσε η σύμβαση,και επειδή δεν είχαν τραίνα να βάλουν,έβαλαν τα AEG τα intercity δηλαδή,και τώρα MAN 2000 :wall: Χώρια ότι όλα τα έργα έχουν καθυστερήσει για διάφορους λόγους.Εδώ οι αθεόφοβοι,δεν πήραν τροχούς για τις μηχανές.Και σε αυτό φταίει το Υπ.Αν που δεν ενέκρινε την παραγγελία με αποτέλεσμα να κοπούν δρομολόγια.
 
Re: Pantheon Airways

Hastaroth":3d37cud9 said:
Α,καί κάτι άλλο:λές πρέπει να υπάρχη και κρατική αεροπορική εταιρεία.Γιατί άραγε;Γιά να την χρησιμοποιούν οι εκάστοτε κυβερνώντες και διαχειριστές της κατά το δοκούν πρός εξυπηρέτηση κομματικών καί άλλων φίλων χωρίς να τους πολυενδιαφέρη το οικονομικό κόστος,αφού θά το επωμίζωνται ΟΛΟΙ οι φορολογούμενοι;

Μέ την ίδια λογική πρέπει να υπάρχη και κρατική βιομηχανία υποδημάτων,ρουχισμού,γάλακτος,κρατικά ξενοδοχεία,εστιατόρια κλπ κλπ.....

Παρεμπιπτόντως,ποιός από τους διατελέσαντες κατά καιρούς προέδρους ΔΣ τής Ολυμπιακής απολύθηκε ποτέ γιά κακοδιαχείριση;Ποιός πήγε στη φυλακή για τά χρέη τής Ολυμπιακής πρός το Δημόσιο;

Ενώ άν χρεωκοπήση κάποιος ιδιώτης επιχειρηματίας,όχι μόνο χάνει ΔΙΚΑ του λεφτά και όχι τών φορολογουμένων,όχι μόνο τού δημεύουν την περιουσία του,αλλά τόν χώνουν καΙ στην ψειρού γιά τά χρέη τής πτωχευσάσης εταιρείας του πρός το Δημόσιο........

Και να μην υπάρχει κρατική αεροπορική εταιρεία,οι κυβερνώντες θα χρεώνουν τον κρατικό προϋπολογισμό για τις μετακινήσεις τους.Γίνεται και τώρα.Μέχρι και πιστωτικές κάρτες άνευ ορίου έχουν,και αγοράζουν πράγματα για το σπίτι τους.Νομίζεις ότι θα ελέγξει κανείς αν ο γενικός γραμματέας του τάδε υπουργείου πάρει μέσω του υπουργείου 4-5 εισιτήρια business class για το Μόναχο με την Α3;

Ναι πρέπει να υπάρχουν και άλλες κρατικές εταιρείες.Γιατί όχι;

Φίλε μου,αν χρεοκοπήσει μια Α.Ε δεν πάει κανείς φυλακή,ούτε του παίρνει την προσωπική περιουσία κανείς.Την περιουσία της εταιρείας του παίρνει,με την εκκαθάριση.Μόνο στις Ο.Ε και στις ατομικές επιχειρήσεις μπορεί να συμβεί αυτό.Επίσης,για να ξέρεις,οι επιχειρηματίες που έχουν Α.Ε βάζουν όλα τα έξοδα τους στα έξοδα της επιχείρησης.Αμάξια στο όνομα της επιχείρησης,ενοίκια το ίδιο,ταξίδια το ίδιο,οι μισθοί του Δ.Σ που παίρνουν ως Πρόεδροι και Διευθύνοντες Σύμβουλοι φορολογούνται μόνο στην πηγή,με ότι συνεπάγεται.Οπότε μην στενοχωριέσαι και πολύ γι'αυτούς.
 
Re: Ciel Airlines

Εγώ επιθυμώ να εκφράσω μια γενικότερη απορία/ανησυχία μου!
Πώς η ΥΠΑ δίνει άδειες σε τόσες εταιρίες τα τελευταία χρόνια όταν κι εμείς που είμαστε απέξω παρατηρούμε τα δρώμενα στις Αεροπορικές Μεταφορές και ιδιαίτερα στις σημερινές δυσμενείς συνθήκες, αλλά γνωρίζοντας έστω τα ελάχιστα των προϋποθέσεων για να δοθεί μια άδεια σε Αεροπορική εταιρία σε όλες τις πολιτισμένες Χώρες του κόσμου!
Ξεφυτρώνουν εταιρίες είτε κυρίως charter είτε έστω cargo με αμφιβόλου προέλευσης ενοικιασμένα σαράβαλα 30/ετίας και βάλε κι εμείς συζητάμε πότε αρχίζουν πτήσεις,αν θα είναι φθηνές ,αν θα προσλάβουν άνεργους με επισφαλέστατες αποδοχές του κ@@@ου κλπ.??
Δεν θέλω να απαριθμήσω όλες αυτές τις εταιρίες ( πάνω από 10 ) που έχουν δοθεί άδειες τα τελευταία χρόνια διότι όλες έχουν κλείσει κιόλας!
Αν συγκρίνουμε τις περισσότερες αντίστοιχες ΥΠΑ και εταιρίες του εξωτεςρικού ( κυρίως Ευρώπης ) , το χάλι το δικό μας δεν έχει προηγούμενο ούτε με Αφρικάνικες χώρες.
Προσωπικά με εταιρίες επιπέδου των ανωτέρω ούτε γράμμα δεν θα έστελνα!
 
Re: Ciel Airlines

εισαι λιγο αδικος φιλε μου.....ιδιαιτερα γιατι πολλοι απο μας ειμαστε στο παιχνιδι, και δουλευουμε με κακες συνθηκες κανοντας κατι που αγαπαμε......
Λιγο σεβασμο λοιπον σε ολους μας.......

Το να φτιαξεις μια εταιρια ειναι πολυ δυσκολο για τα Ελληνικα δεδομενα, οχι μονο απο πλευρας προσωπικου και ασχετοσυνης πρωτα, αλλα και απο οικονομικα, και γραφειοκρατικα.........λογο ΥΠΑ ειναι σχετικο, αφου οφειλω να ομολογησω οτι μπορει να την "το εχουν" ακομα αλλα ειναι πολυ κοντα.

Δεν ειδα κανεναν να παιρνει AOC με 30ετιας σαραβαλα.... εκτος αν εννοεις τα 742 της HIA και τις Sky Express η τα SΑ227 που προυπηρχαν απο την εποχη του Ελληνικου!

.....εζησα πριν 2 χρονια καποιες προσπαθειες με ενα Β737-200 που προσπαθησαν καποιοι να εκμεταλευτουν στην Βορειοανατολικη Ευρωπη......
Καποιοι φαγανε πολλα λεφτα απο τον κακομοιρη τον επενδυτη ο οποιος αφου πληρωσε τις πρωτες εκπαιδευσεις και το ενοικιο του α/φους ηρθε η Ελληνικη ΥΠΑ και ανακοινωσε στον επενδυτη οτι το 732 δεν ειναι JAA Approved λογο θορυβου. Τα κεφαλια της εταιριας και ο εκμεταλευομενος εκαναν την παπια φυσικα αφου τα ειχαν τσεπωσει.........

Αν θελεις να κατηγορησεις λοιπον καποιον αρχισε με τον εαυτο σου που ανεχεσαι τετοιους ανθρωπους και τα παιχνιδια τους.........
Το ιδιο κατηγορουμενος φυσικα ειμαι και γω..........
 
Re: Ciel Airlines

Ναι αλλα να ρωτησω και γω κατι αλλο:

Δηλαδη, ποσα χρονια θελεις για να στησεις μια εταιρεια; Εχεις χασει εξελιξεις, τα δεδομενα δεν ειναι πλεον τα ιδια μεσα σε λιγα χρονια. Δηλαδη. Εαν το 2008 λες θα ξεκινησεις με 3 Α321, το 2011 ισως να πρεπει να ξεκινησεις με 2 Α319! Δεν ειναι οπως τα λες.. Δεν ξερω που κολλαει, αλλα η ιστορια δεν ειναι καθαρη...
 
Re: Ciel Airlines

Captain Jack":3km265t4 said:
Καποιοι φαγανε πολλα λεφτα απο τον κακομοιρη τον επενδυτη ο οποιος αφου πληρωσε τις πρωτες εκπαιδευσεις και το ενοικιο του α/φους ηρθε η Ελληνικη ΥΠΑ και ανακοινωσε στον επενδυτη οτι το 732 δεν ειναι JAA Approved λογο θορυβου. Τα κεφαλια της εταιριας και ο εκμεταλευομενος εκαναν την παπια φυσικα αφου τα ειχαν τσεπωσει.........

Αυτή ακριβώς είναι η πληγή που δεν αφήνει την Ελληνική αεροπορική "αγορά" να σηκώσει κεφάλι:
Απόστρατοι ΠΑ, συνταξιούχοι ΟΑ και ΥΠΑ.
Μεγαλωμένοι επαγγελματικά μέσα στην αναξιοκρατία, την ανικανότητα και τη ρεμούλα περιφέρονται ώς οι "ειδικοί" που ξέρουν να στήσουν εταιρείες.
Αλοίμονο σ αυτούς που τους εμπιστεύθηκαν ή θα τους εμπιστευθούν τα χρηματά τους.
 
Re: Ciel Airlines

Κατι δεν καταλαβατε παιδια......το 737-200 της ιστοριας μας διαφημιζονταν ως JAA Compliant. Αυτο που δεν ειπε κανενας στον φουκαρα τον επενδυτη ηταν οτι το α/φος ηταν ναι μεν compliant, αλλα μονο με exemptions!!!.....αυτο σημαινει οτι μπορουσε να πεταξει μονο στη ευρωπαικη χωρα που του εδωσε τα exemptions.
Η Ελληνικη ΥΠΑ καλα εκανε και δεν τους εδωσε ποτε αδεια....... φανταζεστε την πανευρωπαικη ξεφτιλα που θα τρωγαμε αν ειχαν δωσει αδεια σε αυτο το αεροπλανο? Και η ευρωπαικη ΥΠΑ που εδωσε αυτα τα exemptions? ποιος κατηγορει τους "φιλους" μας τους Ευρωπαιους? Αλλα με την ξενολατρεια που μας τρωει αυτα παθαινουμε!

Ο επενδυτης επειδη δεν ηταν του αεροπορικου χωρου την πατησε απο τους "γνωστους αγνωστους" του χωρου, και τους ειδημονες που τον λυμαινοναι, κριμα αλλα ετσι ειναι οι επιχειρησεις.
Το να βγαλεις AOC ειναι ζητημα μηνων. Το να μαζεψεις τα κεφαλαια και τον κοσμο για τετοιο εγχειρημα ειναι αυτο που παιρνει χρονια.

Μακαρι να τα καταφερουν ολοι και να φτιαξουν εταιριες...... σημαινει πιο πολυ δουλεια για μας. Αλλα ας ειμαστε και ρεαλιστες σε ορισμενα πραγματα!
 
Re: Ciel Airlines

Άρα φίλε cpt Jack,με λίγα λόγια συμφωνείς σχεδόν με όλους μας παραπάνω!
Αν στείνανε όλοι εταιρίες με απόστρατους και δήθεν ειδικούς συνεπικουρούμενοι από τους κατά καιρούς ΥΠΑ/ήδες με καθαρά ιδιοτελή σκοπό και με κόπανους εκτός χώρου επενδυτές , ποιός φταίει ?? Σαφώς το ευνοούμενο γκρίζο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον που λειτουργεί με τέτοιους δυστυχώς ασαφείς κανόνες καιροσκοπισμού και διαφθοράς , που σίγουρα προσελκύει λαμόγια με χρήμα ZERO!
Όσοον αφορά την περίπτωση του 732 ΟΚ αλλά θα σου πώ μια άλλη περίπτωση που άλλος επιχειρηματίας πρό ετών κάνοντας εμπόριο Ψαριών με χίλια προβλήματα στο χώρο, εκμεταλευόμενος τις τότε χρηματιστηριακές συγκυριακές αναμπομπούλες, του φτιάξανε οι ανωτέρω "ειδικοί" ένα ωραίο επιχειρηματικό προφίλ, στήσανε μια ωτραία Αεροπορική εταιρία με μεγαλόπνοα προγράμματα, για την οικονομία, τον τουρισμό, την ανάπτυξη των μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα κλπ.... κλπ, μαζέψανε τζάμπα χρήμα , ξελάσπωσε μια χαρά, έβγαλε τα παλούκια του, του ζητήθηκε "υποτίθεται" έλεγχος αν όντως τα χρήματα που μπήκαν πήγαν στο αναπτυξιακό κατατεθημένο και εγκεκριμένο αεροπορικό επιχειρησιακό πλάνο ,ουσιαστικός έλεγχος βεβαια δεν έγινε ποτέ ,διότι αρκετοί ενδιάμεσοι "έτρωγαν", όπως άλλωστε σε τόσες φούσκες της εποχής κι όταν το χρηματηστήριο κατέρευσε ,η Αεροπορική εταιρία πήγε κατά διαόλου ( τα αεροπλάνα τα ψάχνανε στη Λιβύη οι Πιστωτές για κατασχέσεις ) κι όλα καλά κι όλα ωραία , συνέπειες καμία , οι εργαζόμενοι στο δρόμο κλπ......
Τέτοιες εταιρίες θέλουμε φίλε Cpt Jack επειδή αγαπάμε τα αεροπλάνα και τον επαγγελματικό χώρο ??
 
Re: Ciel Airlines

τετοιες εταιριες θα υπαρχουν παντου και για παντα φιλε μου ειτε μας αρεσει ειτε οχι....... και τετοιοι ειδημονες παντα θα βρισκουν τροπο να επιβιωνουν, χαρις στο buddy buddy system..... ειναι σαν την μολυνση..... εξαπλωνεται αργα και σταθερα. Και μπορει να το βαφτιζουμε εδω ψωροκωσταιναικες αερογραμμες.... και να τα ριχνουμε στους λαμογιοεπιχειρηματιες, και στους "ειδημονες" του χωρου.... σε κατι αλλα μερη το βαφτιζουν..... XL!
 
Top