Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Air China στην Αθήνα

Αν και ξεφεύγουμε λίγο, τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να καταρρέει η εικόνα του «καλλιεργημένου» Κινέζου τουρίστα, που έρχεται στην Ευρώπη για την ιστορία, τον πολιτισμό και τα μνημεία της και αντικαθίσταται από τον «αγενή» τουρίστα, που δε διαθέτει παιδεία, δεν ενδιαφέρεται για τον πολιτισμό, συμπεριφέρεται σα να μην έφυγε ποτέ από το Σιτσουάν, αντιμετωπίζει την Ευρώπη σαν ένα τεράστιο θεματικό πάρκο, ωστόσο διαθέτει αρκετά χρήματα (και γι' αυτό οι τοπικές οικονομίες δυσανασχετούν αλλά δε διαμαρτύρονται τόσο έντονα), για να ξοδεύει στα ακριβότερα καταστήματα του κόσμου, εκεί που ο ντόπιος δεν περνά ούτε απ' έξω.

Υπάρχει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον ρεπορτάζ του Αl Jazeera σχετικό με την τουριστική «επέλαση» των Κινέζων στην Ευρώπη.
https://www.youtube.com/watch?v=ZVhbRtnjT0E

Βέβαια, κακοί , τουρίστες αυτού του είδους, υπάρχουν κι από άλλες χώρες, ωστόσο εκείνοι της Κίνας είναι σαφέστατα περισσότεροι και φυσικά αυτό δεν είναι λόγος να μη θέλουμε περισσότερους τουρίστες καθώς και μεγαλύτερη ανάπτυξη της διασύνδεσης Ελλάδας-Κίνας. Τα υπόλοιπα, είναι θέμα αντιμετώπισης του φαινομένου από τις τοπικές αρχές και κοινωνίες.
 
Re: Air China στην Αθήνα

Καλά αυτό με το hub κρουαζιέρας… πολύ παραμύθα.. όπως και ότι ο ΑΙΑ θα γίνει hub χωρίς ισχυρή εγχώρια αεροπορική εταιρεία.
Μην γελιόμαστε, αυτή την εποχή hub κρουαζιέρας δεν μπορεί να γίνει ο Πειραιάς καθώς Τουρκία, Τυνησία και Αίγυπτο έχουν κλείσει.
Όσο και να θέλει η Cosco που να τους πάει τους Κινέζους τουρίστες. Μόνο γύρο…γύρο στα Ελληνικά νησιά; δύσκολο, άντε για Ντουμπρόβνικ;…. για Ισραήλ δεν υπάρχουν κρουαζιέρες.

Κρίμα που παραμένουμε στην εμμονή τουρισμού = ήλιο και θάλασσα.
Μόνο Ρωσσάκια και ΒορειοΕυρωπαίους θα παρακαλάμε να φέρνουμε. Δυστυχώς το τουριστικό μας προϊόν βασίζετε στην δεκαετία του 1980. Θάλασσα, σεξ / ν@ρκοτικ@, διασκέδαση ότι πούλαγαν και η Αίγυπτο, Τυνησία, Τουρκία.
Ο Ασιάτης θέλει κουλτούρα, αγορές πολυτελών αντικειμένων. Υψηλού επιπέδου παροχές.
 
Re: Air China στην Αθήνα

Τα στελέχη του AIA εδώ και 5 χρόνια που συζητείται η προοπτική του να γίνει hub τονίζουν σε όλους του τόνους πως "τα hub τα δημιουργούν οι αεροπορικές και όχι τα αεροδρόμια, αναφερόμενοι (πρωτίστως) στην Aegean". Όποιος λέει πως η Αθήνα μπορεί να γίνει hub επειδή το αποφάσισε, δεν έχει ιδέα από την αεροπορική αγορά.
 
Re: Air China στην Αθήνα

sunnysky":28gplqfq said:
Δύσκολο να φτάσει η Αθήνα την Πράγα. Οι Κινέζοι ταξιδεύουν για να περιηγηθούν και να μάθουν σε σχέση με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τον πολιτισμό.

Και τι απο αυτά δεν μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα;

Παρόλα αυτά φυσικά και δεν θα πρέπει να σταματησει η οποία εξέλιξη με τις απευθείας πτήσεις και απο Beijing και απο Shanghai αλλά και γιατί οχι και από Guangzhou.
 
Re: Air China στην Αθήνα

Και τι απο αυτά δεν μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα;

Ενδεχομένως να μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή αρχιτεκτονικά η Αθήνα του μπετόν, των σκουπιδιών και του γκράφιτι σε σχέση με την κουκλίστικη και πολύ πιο άρτια οργανωμένη Πράγα είναι η ημέρα με τη νύχτα. Προσωπική μου άποψη είναι.
Ο ελληνικός προορισμός που κάνει θραύση στους Κινέζους είναι η Σαντορίνη και δευτερευόντως η Μύκονος.
Το καλό που έχουν βέβαια ως ταξιδιώτες είναι πως έρχονται καθ'όλη την διάρκεια του χρόνου.

Μακάρι να έρθουν και όλες οι Κινέζικες εταιρείες εδώ, και ίσως να εξυπηρετούσε σε συνδυασμό με συνεργασίες με την Α3 να χρησιμοποιήσουν την Αθήνα και σαν πύλη εισόδου στην Ευρώπη. Ο χρόνος θα δείξει...
 
Re: Air China στην Αθήνα

Το μόνο που δεν εχουμε πει ακομα είναι οτι η Πράγα έχει καλύτερα στριπτιτζαδικα απ την Αθήνα....Να ζηλέψουμε ένα αεροδρόμιο με τη μισή κίνηση απο την Αθήνα γιατι? Αν ειναι να ζηλεύαμε και την Αθήνα στην αρχή της με τα 12 εκατομμυρια επιβάτες που είχε όμως Singapore και Thai. Τώρα έχει 4 πτήσεις τη μέρα για Καναδά, όλες τις Αμερικάνικες κ.ο.κ. Χωρίς να ξέρω πολλά, οι Κινέζοι είναι ιδιαίτεροι πελάτες. Και προφανώς δεν κάνουμε τίποτα απολύτως για να τους προσεγγίσουμε. Αλλά όταν σε 3 χρόνια ο Πειραιάς θα έχει 4 νέες θέσεις για Κρουαζιερόπλοια. Η Cosco ηδη έκανε θυγατρική με κρουαζιέρες. Πιστεύουμε ειλικρινά ότι δεν θα φέρει ένα πλοίο? Αν αυτό το πλοίο έχει 1500-2000 επιβάτες αυτοί πως θα έρχονται? Με Turkish? Προφανώς Έλληνες δεν θα είναι, πιθανότατα Αμερικάνοι δεν θα είναι ...άρα θα είναι Κινέζοι...Και θα έρχονται με Πακέτα. Ας δούμε τι θα γίνει σε 3 χρόνια λοιπόν.. H Air China δεν πετάει σε τόσες και τόσες πόλεις...Σίγουρα είναι πολιτικό το θέμα το οτι έρχονται εδώ.. Αλλα χαζοί να χάνουν λεφτά δεν είναι... Ας δούμε λοιπόν.
 
Re: Air China στην Αθήνα

dtrach":3vzu1nqb said:
H Air China δεν πετάει σε τόσες και τόσες πόλεις..

Λίγες πάντως δεν τις λες...

Ας περιμένουμε και θα δούμε. Η αγορά της κρουαζιέρας σε μερικά χρόνια δεν θα είναι η ίδια. Ήδη στο Ντουμπρόβνικ θέλει ο δήμαρχος να απαλλαγεί και η ίδια συζήτηση υπάρχει στην Βενετία και στην Βαρκελώνη. Φαντάζομαι πολύ σύντομα και στην Σαντορίνη. Αν είναι να εισβάλουν 3000 τουρίστες χωρίς να τρώνε και χωρίς διαμονή για να αγοράσουν 2 μπιχλιμπίδια και να διώχνουν όλους τους υπόλοιπους, μάλλον δεν συμφέρει.

Όπως και να έχει είναι θετικό ότι άρχισαν οι πτήσεις. Είναι τεράστια αγορά και θα βρεθούν Κινέζοι που θα θέλουν να έρθουν Αθήνα για αυτά που προσφέρει (προς Θεού, δεν είναι αρχιτεκτονική). Ας μην κάνουμε το λάθος να πιστεύουμε ότι 1 δις άνθρωποι ψάχνουν όλοι τους το ίδιο. Θέλει απλά προσοχή πχ να μην συνεχίσουμε να δέρνουμε τουρίστες τις Κυριακές. επειδή διαφωνούμε με το άνοιγμα των καταστημάτων.
 
Re: Air China στην Αθήνα

Παιδιά, η COSCO θέλει τον Πειραιά Home Port, ητοι λιμάνι αναχώρησης και λήξης κρουαζιέρας. Αυτό σημαίνει 1-2 διανυκετρεύεσεις για όσους μπουν στα πλοία και εκεί είναι όλο το παιχνίδι. Η κρουαζιέρα έχει κέρδη για τις πόλεις που είναι Home Port γιατί οι πελάτες φτάνουν κατά κύμματα 1-2 και 3 μέρες πριν φύγει το πλοίο για το ταξίδι.
 
Re: Air China στην Αθήνα

Speedbird8":3816qjsv said:
Τα στελέχη του AIA εδώ και 5 χρόνια που συζητείται η προοπτική του να γίνει hub τονίζουν σε όλους του τόνους πως "τα hub τα δημιουργούν οι αεροπορικές και όχι τα αεροδρόμια, αναφερόμενοι (πρωτίστως) στην Aegean". Όποιος λέει πως η Αθήνα μπορεί να γίνει hub επειδή το αποφάσισε, δεν έχει ιδέα από την αεροπορική αγορά.
Και θελεις να μας πεις οτι πρεπει να τους πιστεψουμε ;
Αν ειναι να φορτωνουμε ολα στις αεροπορικες εταιριες για μενα ειναι λαθος.
Τα στελεχη απλως τα λενε για να βγαλουν την ευθηνη απο πανω τους .

viewtopic.php?t=3289 για να τα γραφει κατι γνωριζει.
https://www.thepressproject.gr/article/ ... aerodromia και εδω εχουμε συν τους τζαμπατζηδες την Fraport.
 
Top