Λάθος posts ...

Re: Ellinair

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΗΜΟΥΝ Κ ΓΩ ΑΛΛΑ ΝΩΡΙΣ Κ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΗΓΕΣ ΚΑΛΑ? ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΝΤΩΣ. ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ. ΣΟΥ ΔΩΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ? ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟΣ..
 
Re: Ellinair

ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ...ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΗΓΑ...ΓΑΛΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΚΑΤΙ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΡΩΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΕΞΩ ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ..ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΠΕΤΥΧΑΜΕ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΛΕ!!
 
Re: Ellinair

ΟΠΟΙΟΣ Η΄ΟΠΟΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ Κ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΠΑΙΔΙΑ...
 
Re: Ellinair

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ..ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ..ΕΙΧΕΣ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΣΕ ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ? ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΑ? ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ Κ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η Β ΦΑΣΗ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ..ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΑΡΧΗ
 
Re: Aegean: Neo ή MAX

Δύο τα πιθανά σενάρια:

1ο Σενάριο: Μισά - μισά δηλαδή μισά A320NEO, A321NEO LR(Long Rage) και μισά Boeing 737 Max 9 και 10 ανάλογα την ποσότητα της παραγγελίας,αλλά αυτό το σενάριο αν του έβαζα και πιθανότητες να βγεί είναι στο 30% και κάτω διότι είναι πολυτυπια και δεν γίνεται νομίζω να τους αφήσει όλους ευχαριστημένους (Airbus,Boeing).

2ο Σενάριο: Airbus A319,320,321 NEO και A321NEO Long Rage (LR) και οι πιθανότητα κατ'εμε 70% σε σχέση με την άλλη καθώς νομίζω δεν θα θελήσει να χαλάσει την σχέση της με την Airbus.

Όλα τα υπόλοιπα θα τα δούμε σε λίγες βδομάδες.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX

Half and half δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση να γινει. Ο στολος της Αιγαιου ειναι παρα πολυ μικρος ουτως ωστε να ειναι οικονομικο να εχει double fleet.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX

Για το Α319 το κοβω δυσκολο, δεν το προτιμάνε λογω κοστους...δεν ξερω αν θα σκεφτουν στη θεση του τα υπό την σκέπη της Αιρμπας πια-CS300 το οποιο σε high density config φτάνει κ τους 160 pax..Το Α321ΝΕΟ-LR σιγουρα θα τους εδινε δυνατοτητες να επεκταθουν προς Ανατολας ευκολα σε νεες αγορες π.χ. Ινδια..Παντως πιστευω οτι κατά βαθος προσανατολιζονται σε αυτα που ξερουν Α320/321..θα με εξέπληττε μια απόφαση αλλαγής στόλου ξανά σε Β737...
 
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Η Fraport προσπαθεί να κάνει λειτουργικές βελτιώσεις ώστε στο κτήριο του τερματικού σταθμού και με τους περιορισμούς που εκ των πραγμάτων έχει, να διευκολυνθούν οι επιβάτες και να υπάρξει καλύτερη ροή στα σημεία ελέγχων. Οι βελτιώσεις αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 25 Μαρτίου.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με την εταιρεία, άρχισαν οι αλλαγές στο τμήμα ελέγχου επιβατών (x-rays screeners), ώστε με τη δημιουργία περισσοτέρων σημείων ελέγχου να μη δημιουργούνται ουρές είτε πρόκειται για επιβάτες intra Σένγκεν, είτε extra Σένγκεν.

Επίσης, με εσωτερικές αναδιατάξεις θα δημιουργηθεί μεγαλύτερος χώρος αναμονής για τους ταξιδιώτες που περιμένουν να επιβιβαστούν.

Πολλά γκισέ εταιρειών που έχουν μείνει κλειστά από χρόνια, θα δεχτούν νέες εταιρείες.

Πηγή: https://www.voria.gr/article/aerodromio ... o-diadromo

Επίσης :

H εταιρία παρέλαβε το νέο σύστημα διαχείρισης αποσκευών το οποίο θα εγκατασταθεί το προσεχές διάστημα σε όλα τα αεροδρόμια.

Πηγή: http://www.inkefalonia.gr/koinonia/5939 ... kefalonias
 
Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά τώρα το είδα στο FR24.

Η QR211 εκτελέστηκε με το A350-941 (A7-ALG) όπου και προσγειώθηκε στις 18:04 μ.μ.

Είναι η δεύτερη φορά που έρχεται το 350 στον Διεθνή Αερολιμένα.
Μακάρι να καθιερωθεί όπως γίνεται και στην πρωινή όπου πολλές φορές εκτελείται με το 787.
 
Top