Re: Aegean's Airbus Α320 Family
Πραγματικα δε θελω να ερθω με κανεναν σε αντιπαραθεση,αλλα ποτε δεν καταλαβα γιατι παλι καποιοι απλα και μονο για να ερθουν σε αντιπαραθεση ισχυριζονταν οτι το Λονδινο θα παει καλα. Ηρθε λοιπον ο χρονος και οριστε το αποτελεσμα και θα αναγκαστω να ξαναναφερω τα βασικα επιχειρηματα που οπως δειχνουν τα πραγματα επιβαιβεωθηκαν.
1) Στο Λονδινο υπαρχει τεραστιος ανταγωνισμος , που βρισκεται σε πλεονεκτικοτερη θεση απο την Α3.
2)Δεν ειχε καμια στηριξη λογω επιλογης του συγκεκριμενου αεροδρομιου απο κανεναν γνωστο αερομεταφορεα οπως στις αντιστοιχες ακρως ανταγωνιστικες αγορες της Ιταλιας και της Γερμανιας.
3) η Διαφημιστικη καμπανια δεν ηταν επαρκης ωστε να καταστει το STN στη συνειδηση του μεσου Ελληνα ταξιδιωτη ως γνωστο αεροδρομιο, και ετσι η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων ακομα πιστευει οτι το Λονδινο εχει 3 αεροδρομια(Heathrow,Gatwick.Luton) .
4) Η αλλαζονικη οπως αποδειχθηκε συμπερηφορα να στοχευσει μεγαθηρια οπως η Easyjet, British Airways με 321 με 2 πτησεις χωρις να δοκιμασει αυτο το δρομολογια καπως πιο προσγειωμενα,θεωρωντας οτι θα ηταν το ιδιο απλο με την εσωτερικη αγορα οπου παιζει μπαλα σχεδον μονη της.
5) η επιλογη ενος σχεδον Low cost αεροδρομιου ιδανικο για εταιριες οπως Ryanair, Air Berlin.... ,αλλα οχι για μια ακριβη εταιρια οπως η Α3.
Πρεπει να μπει στην εσωτερικη αγορα πιο πολυ και κυριως να ενισχυσει τη Θεσσαλονικη.Η ΑΡ για οσους δεν γνωριζουν πριν 3 χρονια πετουσε μονο στο εσωτερικο της Ιταλιας. Γιατι λοιπον η Α3 δεν εξαντλει την εσωτερικη αγορα πρωτα και μετα να κανει αυτα τα ανοιγματα;