1.Είχα την εντύπωση ότι το towbar δέν χρειάζεται να είναι τόσο "εξειδικευμένο".Σαφώς εξαρτάται από το βάρους τού αεροπλάνου που προορίζεται να ρυμουλκήση,αλλά νόμιζα πως υπάρχει κάποια "τυποποίηση" στο εξάρτημα αυτό.
2.Ακόμα κι'άν όντως υπάρχουν towbars ειδικά γιά κάθε τύπο αεροπλάνου,το LGIR δέχεται συχνά και άλλα αεροπλάνα τού ιδίου τύπου με το "παθόν".Δέν θα έπρεπε να έχουν προνοήσει οι αρμόδιοι εδώ και (πολύυυυυ) καιρό ώστε να υπάρχη διαθέσιμο towbar ΚΑΙ γιά τον τύπο αυτό;
Θυμίζω ότι κάτι ανάλογο είχε συμβεί στο παρελθόν με αεροπλάνο (τής TAROM,νομίζω) στο LGAT,που και αυτό είχε μείνει από λάστιχο στον διάδρομο.Εψαχναν να βρούν towbar επί αρκετές ώρες και στο τέλος ο κυβερνήτης,απαυδήσας πλέον,τροχοδρόμησε το αεροπλάνο στην πίστα με σκασμένο το λάστιχο.....