Lear jet έκλεισε το αεροδρόμιο "Νίκος Καζαντζάκη"

  • Thread starter Thread starter sonam
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ήταν το D-CGBR, Lerjet 55 της Jet Executive International με callsign JEI121.
 
Το οποίο καθυστέρησε 2+ ωρες να ρυμουλκηθεί,διότι δεν υπήρχε Towbar για το συγκεκριμένο... :?
 
Χρειαζεται κατι περισσοτερο απο ενα towbar καμια φορα!!
 
1.Είχα την εντύπωση ότι το towbar δέν χρειάζεται να είναι τόσο "εξειδικευμένο".Σαφώς εξαρτάται από το βάρους τού αεροπλάνου που προορίζεται να ρυμουλκήση,αλλά νόμιζα πως υπάρχει κάποια "τυποποίηση" στο εξάρτημα αυτό.

2.Ακόμα κι'άν όντως υπάρχουν towbars ειδικά γιά κάθε τύπο αεροπλάνου,το LGIR δέχεται συχνά και άλλα αεροπλάνα τού ιδίου τύπου με το "παθόν".Δέν θα έπρεπε να έχουν προνοήσει οι αρμόδιοι εδώ και (πολύυυυυ) καιρό ώστε να υπάρχη διαθέσιμο towbar ΚΑΙ γιά τον τύπο αυτό;

Θυμίζω ότι κάτι ανάλογο είχε συμβεί στο παρελθόν με αεροπλάνο (τής TAROM,νομίζω) στο LGAT,που και αυτό είχε μείνει από λάστιχο στον διάδρομο.Εψαχναν να βρούν towbar επί αρκετές ώρες και στο τέλος ο κυβερνήτης,απαυδήσας πλέον,τροχοδρόμησε το αεροπλάνο στην πίστα με σκασμένο το λάστιχο.....
 
Ακομα και towbar να υπηρχε, το αεροπλανο δεν το τραβας με σκασμενα λαστιχα. Οσο αναφορα τον παραπανω καπετανιο που το τροχοδρομισε ετσι...... τι να πω, τοσα ηξερε και τοσα εκανε.
 
Top