- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.748
- Likes
- 3.175
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Μια αναδρομή σε πολύ σπάνια "πουλιά" που πέρασαν απο το Ελληνικό και (τα περισσότερα απο αυτά) δεν υπάρχουν ακόμα και σήμερα πουθενά στο παγκόσμιο Internet. Ευτυχώς ήμουν εκεί για να τα αποθανατίσω...
http://www.airpics.gr/photo/827 : To 767-200 της SAA σε μια απο τις πρώτες του νυκτερινές εμφανίσεις, τραβηγμένο απο τη γνωστή τζαμαρία των αφίξεων. Η Αθήνα ήταν ο πρώτος προορισμός του 762 της SAA και ο κύριος λόγος ενοικίασής του απο τη LAM.
http://www.airpics.gr/photo/828 : Do-228 Formosa Airlines, σε night stop / delivery flight απο Γερμανία, έχοντας και το γερμανικό αλλά και το κινεζικο νηολόγιο (με σβησμένο το "Β"), σε μια δύσκολη νυκτερινή φωτογραφία υπό βροχή.
http://www.airpics.gr/photo/877 : A310 Iraqi c/s, Kuwait registration.Δεν πέταξε ποτέ με τα χρώματα της Iraqi και λίγο μετά το ημιτελές βάψιμό του επέστρεψε στην Τουλούζη. Πιθανώς η μοναδική φωτογραφία σε αυτό το livery.
http://www.airpics.gr/photo/878 : Fokker 100 Royal Swazi σε delivery flight από Ολλανδία στη Σουαζιλάνδη. Λίγο καιρό πριν είχε περάσει και το Fokker 28 της ίδιας εταιρείας απο Σουαζιλάνδη για Ολλανδία!!
http://www.airpics.gr/photo/879 : ΤU-134 με χρώματα Air Guinee και logo POLIS. Η αλήθεια είναι ότι για αρκετά χρόνια έψαχνα να βρώ την εταιρεία που έγραφε στην ουρά, διαβάζοντας την TONUC. Tελικά κατάφερα να βρώ ότι οι χαρακτήρες στην ουρά είναι ρώσικοι και διαβάζονται ΠΟΛUC = POLIS!!! Άγνωστο στα απανταχού σποτερικά sites μέχρι και σήμερα.
http://www.airpics.gr/photo/880 : 727-200 Somali Airlines πετώντας για την τακτική πτήση της TAP. Μέχρι σήμερα δεν το έχω ξαναδεί ουτε ζωγραφιστό...
http://www.airpics.gr/photo/881 : 707-123B, πέντε εταιρειών σε ένα αεροπλάνο. Air Mauritius basic livery, Guyana Airways logo, U.N. titles, Air Gambia registration, Omega Air flight! Τι παραπάνω να ζητήσει κανείς???
Φυσικά αυτά είναι μονο ένα δείγμα του τι μας προσέφερε το LGAT όλα εκείνα τα χρόνια. Το Ελληνικό ήταν πάντα ο παράδεισος των ferry flights, refueling / night stops, delivery flights αλλά και των αμέτρητων (άγνωστων μεχρι και σήμερα) ρώσικων εταιρειών που είχαν δημιουργηθεί απο τη διάσπαση της πρωην ΕΣΣΔ.
Η χαμηλή ποιότητα λόγω παλαιότητας των αρνητικών δεν νομίζω ότι αρκεί να μειώσει την αξία αυτων των "μαργαριταριών".
Μιας και το Ελληνικό ήταν για πολλούς το αεροδρόμιο που "γεννηθήκαμε" σαν spotters, ας χρησιμοποιήσουμε αυτό το topic για φωτογραφίες δικές μας ή στο διαδίκτυο, απο το LGAT, διαχωρίζοντας τες απο τα άλλα 2 topics φωτογραφιών.
http://www.airpics.gr/photo/827 : To 767-200 της SAA σε μια απο τις πρώτες του νυκτερινές εμφανίσεις, τραβηγμένο απο τη γνωστή τζαμαρία των αφίξεων. Η Αθήνα ήταν ο πρώτος προορισμός του 762 της SAA και ο κύριος λόγος ενοικίασής του απο τη LAM.
http://www.airpics.gr/photo/828 : Do-228 Formosa Airlines, σε night stop / delivery flight απο Γερμανία, έχοντας και το γερμανικό αλλά και το κινεζικο νηολόγιο (με σβησμένο το "Β"), σε μια δύσκολη νυκτερινή φωτογραφία υπό βροχή.
http://www.airpics.gr/photo/877 : A310 Iraqi c/s, Kuwait registration.Δεν πέταξε ποτέ με τα χρώματα της Iraqi και λίγο μετά το ημιτελές βάψιμό του επέστρεψε στην Τουλούζη. Πιθανώς η μοναδική φωτογραφία σε αυτό το livery.
http://www.airpics.gr/photo/878 : Fokker 100 Royal Swazi σε delivery flight από Ολλανδία στη Σουαζιλάνδη. Λίγο καιρό πριν είχε περάσει και το Fokker 28 της ίδιας εταιρείας απο Σουαζιλάνδη για Ολλανδία!!
http://www.airpics.gr/photo/879 : ΤU-134 με χρώματα Air Guinee και logo POLIS. Η αλήθεια είναι ότι για αρκετά χρόνια έψαχνα να βρώ την εταιρεία που έγραφε στην ουρά, διαβάζοντας την TONUC. Tελικά κατάφερα να βρώ ότι οι χαρακτήρες στην ουρά είναι ρώσικοι και διαβάζονται ΠΟΛUC = POLIS!!! Άγνωστο στα απανταχού σποτερικά sites μέχρι και σήμερα.
http://www.airpics.gr/photo/880 : 727-200 Somali Airlines πετώντας για την τακτική πτήση της TAP. Μέχρι σήμερα δεν το έχω ξαναδεί ουτε ζωγραφιστό...
http://www.airpics.gr/photo/881 : 707-123B, πέντε εταιρειών σε ένα αεροπλάνο. Air Mauritius basic livery, Guyana Airways logo, U.N. titles, Air Gambia registration, Omega Air flight! Τι παραπάνω να ζητήσει κανείς???
Φυσικά αυτά είναι μονο ένα δείγμα του τι μας προσέφερε το LGAT όλα εκείνα τα χρόνια. Το Ελληνικό ήταν πάντα ο παράδεισος των ferry flights, refueling / night stops, delivery flights αλλά και των αμέτρητων (άγνωστων μεχρι και σήμερα) ρώσικων εταιρειών που είχαν δημιουργηθεί απο τη διάσπαση της πρωην ΕΣΣΔ.
Η χαμηλή ποιότητα λόγω παλαιότητας των αρνητικών δεν νομίζω ότι αρκεί να μειώσει την αξία αυτων των "μαργαριταριών".
Μιας και το Ελληνικό ήταν για πολλούς το αεροδρόμιο που "γεννηθήκαμε" σαν spotters, ας χρησιμοποιήσουμε αυτό το topic για φωτογραφίες δικές μας ή στο διαδίκτυο, απο το LGAT, διαχωρίζοντας τες απο τα άλλα 2 topics φωτογραφιών.