LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
GP707 :thx: :thx: :thx: :thx: Αpollo Airlines the best! Αν κανω ποτε πολλα χρηματα θα την ξανανοιξω!! :D
 
Σπάνια 707 στο LGAT
http://www.airpics.gr/photo/2169 Slovtrans Air OM-UFB 5/1995: Λίγο μετά τη διαίρεση της Τσεχοσλοβακιας.

http://www.airpics.gr/photo/2168 Ν960CC, 12/1994: Μακράν το αρχαιότερο 707 στις μέρες του. Μόλις το 14ο.

http://www.airpics.gr/photo/2167 First International, 9G-FIA, 9/1997: ...με εξίσου ενδιαφέρον "ελληνικό" φοντο (DC-9-21 Summer Express, ATR72 Air Greece, SH360 Avionic)

http://www.airpics.gr/photo/2166 ADC Airlines, 5N-BBD, 6/1995: πρώτη και μοναδική φορά στην Αθήνα, στριβοντας για τον 33R.
 
Καθωτι στα 46 μου χρονια . . . θυμαμαι πολλα,παρα πολλα που οι περισσοτεροι εδω δεν τα εχετε ζησει.

θυμαμαι απο τοτε που τα DC-4 και τα DC-6 (ΗΜΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΚΡΟΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ) ερχοντουσαν στο holding με τα φρενα να ΤΣΙΡΙΖΟΥΝ λες και πατουσαν πανω σε γατες....

Τον ακανονιστο ηχο των κινητηρων που αλλοτε ανεβαζαν,αλλοτε κατεβαζαν στροφες,απο μονοι τους..και τα μπουγελα καπνου που εβγαζαν οι εξατμισεις . . .

ΤΙΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ που φαινοντουσαν και απ'εξω...

Τα μεσημερια,οταν ερχοντουσαν εκει στον φρακτη τα 747 της TWA και σκοτεινιαζε ο ουρανος...τα θρυλικα DC-8,DC10,DC9,B707,BAC1-11,CARAVELLE,τα αγνωστα στους περισσοτερους Mercure της Air Inter ! !

Τι να πρωτοθυμιθω . . . .

Ποσα πρωινα εχω περασει,εκει στον φρακτη,με το ποδηλατο μου πεταμενο στο χωμα και εγω σκαρφαλωμενος στο συρματοπλεγμα . . .
και τα μεσημερια,εκει στο μεγαλο πευκο(υπαρχει ακομα)κατω απο την σκια του,ζαλισμενος απο την ζεστη,τον θορυβο και τις αναθυμιασεις των κινητηρων . . Οταν ερχοντουσαν θυμαμαι,απο το ανατολικο,τα ξενα για απογειωση,κατ'ευθειαν εμπρος μου,και ερχοντουσαν τοσο κοντα . . και τοσο γρηγορα . . . που μερικες φορες ΕΤΡΕΜΑ,ΦΟΒΟΜΟΥΝΑ μην τυχων δεν πιασουν τα φρενα και πεσουν ΠΑΝΩ ΜΟΥ :D . . .

και οταν τους χαιρεταγα πισω απο το φρακτη,πολλοι θυμαμαι για να με ευχαριστησουν μου ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ . . .

τοτε,την δεκαετια του '70 θα ηταν,που ενα DC8 της τοτε ενδοξης Swissair ειχε βγει εκτος πιστας και εκτος αεροδρομιου . .

ειχα κατεβει με το λεωφορειο απο Αθηνα για να δω,να χαζεψω . . . η ΜΥΤΗ του αεροπλανου ειχε καταληξει ΜΕΣΑ ΣΤΟ GOLF και επειδη δεν αφηνε η αστυνομια να περασει ο κοσμος,πηγα απο το γνωστο μου ΚΟΛΠΟ,απο το γηπεδο περναγα μεσα στο GOLF και μετα αναμεσα απο τα πευκα,εφτασα κοντα στο κουφαρι του DC-8 . . .

θυμαμαι οτι ειχα παει κοντα στο ΜΟΥΣΟΥΔΙ του σκαφους και διαπιστωσα οτι ειχαν ξεκολλησει καμποσες βιδες και το καλυμμα ηταν σχεδον ΑΝΟΙΧΤΟ . . .

πλησιασα και σιγα-σιγα το γυρισα,ηθελα να δω τι ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ,δεν ηξερα απο μηχανικα . . .

και οταν το ανοιξα ειδα . . . ηταν το κατοπτρο του ρανταρ . . . και ηταν ανεπαφο . . .

κριμα απο αυτους που ΕΦΥΓΑΝ σ'εκεινο το συμβαν . . .

εχω τραβηξει και φωτογραφιες απο το κουφαρι,αλλα δεν εχω scanner για να σας τις δειξω . . .

ακομα θυμαμαι εκεινη την ευλογημενη την τρυπα,στο φρακτη,κοντα στην ΕΜΥ . . .

εκει πηγαιναμε,χωνομασταν για να περασουμε και οταν επιτελους περναγαμε,βγαιναμε καμμια δεκαρια-δεκαπεντε μετρα απο τον τροχοδρομο . . .

και σερνομασταν μεσα στα ΧΟΡΤΑ σαν ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ για να μην μας δει η περιπολος της αστυνομιας . . . που για τα τοτε χρονια ηταν ιδιαιτερα ΚΑΛΗ ,και οταν ερχοταν το SX-OΑA για το δρομολογιο της Ν.Υ ξαπλα εμεις στο χορτο και ο κινητηρας ν4 να περναει πανω απο τα κεφαλια μας . . .

αλλες φορες,εκει στον γνωστο φρακτη οταν ερχοταν,θυμαμαι οτι πηγαινε ακρη-ακρη,το ακροπτερυγιο ηταν εξω απο τον φρακτη,για να ερθει οσο πιο κοντα στο χειλος του διαδρομου . . . ιδιαιτερα τα καλοκαιρια με την ζεστη . . . να εχει περισσοτερο διαδρομο για rolling . . .


Αργοτερα αφου μεγαλωσα,αγορασα και αυτοκινητο,τα αεροπλανα ομως εμειναν τα ιδια . . .

Θυμαμαι ενα χειμωνιατικο βραδυ που δεν ειχα υπνο. . το ειχα σκασει οταν κοιμηθηκαν οι δικοι μου . . και ειχα παει εκει,στον φρακτη ΜΟΥ . . .

ετυχα σε μια ΟΝΕΙΡΙΚΗ ΒΡΑΔΥΑ με πανσελληνο και με ενα 747 της ΟΑ να κανει ΟΛΟΝΥΚΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στα πληρωματα . . . ποσα touch and go απο 747 ειδα εκεινο το βραδυ,δεν θυμαμαι. . . απογειωση,ανοδος στα 3.000 και στροφη προς Αιγινα,ξανα στροφη προς Νοτο και οταν εφταναν στις Φλεβες,αλλη μια τελευταια αριστερη και στην τελικη για προσγειωση στον 33R . . . και μετα αμεσως ξανα στον αερα . . .
που και που εκαναν και την ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ . . . η ιδια διαδικασια αλλα σε περιορισμενο ΧΩΡΟ . . . ΜΑΓΕΙΑ

ανεπαναληπτες ωρες. . .

θυμαστε τα Αμερικανικα της M.A.C που ερχοντουσαν ? ?
τα C-130,τα C-5 Galaxy που φαινοντουσαν απο το Σουνιο . . .

τα C-141 Starlifter εκεινα τα πανεμορφα τετρακινητηρια που οταν περναγαν πανω απο την πλατεια Γλυφαδας εκαναν ελαφρο roll,μια αριστερα και μια δεξια για να χαιρετησουν τους συμπατριωτες τους φανταρους που ΤΑ ΕΠΙΝΑΝ εκει στον Jimmy's στον Αγ.Κωνσταντινο . . .

Τα ΣΑΒΟΥΡΙΑ BAC111 των Αγγλικων charter εταιριων που οταν εδιναν γκαζια για απογειωση . . . πραγματικα ΕΝΟΙΩΘΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ,λες το φαγητο που ειχα φαει να κανει αγωνα δρομου μεσα μου . . . ΤΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ . . . μονο τα συγκεκριμενα με τις RR το εκαναν . . . και καθωτι αργοστροφα σαν ολα τα Εγγλεζικα προιοντα,το κακο συνεχιζοταν και νομιζες οτι δεν θα σταματαγε ποτε . . .

missed approach με το τσουβαλι . . . αλλοι να ερχονται κοντοι,αλλοι ψηλοι,οτι ηθελε και οπως ηθελε ο καθενας ερχοντουσαν . . .

τα καλοκαιρινα μεσημερια,οταν μαζευοντουσαν πολλα,παρα πολλα για απογειωση και οταν ερχοντουσαν και αλλα τοσα για προσγειωση . . . εχει τυχει να δω αεροπλανο να ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ οταν το ΑΠΟΓΕΙΟΥΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ . . . υπηρχαν περιπτωσεις που οτιδηποτε νομοτυπο καταστρατηγουνταν . . . μονο και μονο για να εξυπηρετηθουν οι πτησεις

αργοτερα,που εφτιαξα ενα ηλεκτρονικο kit για να πιανω και τις συχνοτητες θυμαμαι ενα περιστατικο . . .

ηταν περιπου το 1987-1988 λιγο πριν τα Χριστουγεννα . . . ειχα παει το αυτοκινητο για επισκευη δυναμο,σε ηλεκτολογο διπλα στην BP απεναντι απο τον Αγ.Κωνσταντινο . . .
Η ομιχλη ειχε κατεβει πολυ χαμηλα και ειχε κατσει πανω απο την Γλυφαδα,θυμαμαι οτι ΑΚΟΥΓΑ τα αεροπλανα να περνανε πανω απο την εκκλησια αλλα ΔΕΝ τα εβλεπα . . . αφου πηρα το αυτοκινητο ειπα να παω μεχρι τον ΦΡΑΚΤΗ να δω και να ακουσω τι γινεται . . . και πηγα . . . δεν εβλεπα σχεδον τιποτα ο διαδρομος ΔΕΝ φαινοταν καν . . και ξαφνικα ακουσα μια συνομιλια . . πυργου με A300 της ΟΑ που ερχοταν για προσγειωση . . μου φιανεται απο Λονδινο.

Ο πυργος εδωσε αδεια για προσγειωση αλλα με ΕΝΤΟΛΗ οταν φτασει το DH και δεν εχει οπτικη επαφη με τον διαδρομο,να κανει MISSED.
Πραγματι μετα απο λιγο ακουσα τον ηχο απο τους κινητηρες του Airbus.Ερχοταν . . ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ . . δεν κρυβω οτι μου ειχε ΣΗΚΩΘΕΙ Η ΤΡΙΧΑ απο την ΑΓΩΝΙΑ . . .ο πυργος επαναλαμβανει τις οδηγιες για το DH και ο κυβερνητης συμφωνει . . . το αεροπλανο ερχεται,πλησιαζει . . . το φανταζομουνα πανω απο το γηπεδο,στο Γκολφ . . . ο πυργος να ρωταει αν εχουν ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΕΝ ΟΨΕΙ . . . η αναφορα του πιλοτου ηταν αρνητικη,οταν πια εχει φτασει στο χειλος και εχει κατεβει κατω απο 200 ποδια ο πυργος σε μια αλλη εκπομπη τον ΔΙΑΤΑΖΕΙ εαν δεν εχει οπτικη επαφη με τον διαδρομο να ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙ . . . ο καπετανιος τον ΓΡΑΦΕΙ κανονικα και συνεχιζει . . . ακουω το αεροπλανο στον φρακτη,να περναει μεσα στο αεροδρομιο και να ειναι πανω απο τον διαδρομο . . αλλα ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ . . . ο πυργος να ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ . . . ο πιλοτος να εχει παρει μαρκαδορο και να τον γραφει κανονικα. . .
ΙΔΡΩΣΑ και η γλωσσα μου ειχε ΞΕΡΑΘΕΙ απο την αγωνια . . .νομιζα το χειροτερο . . .
ξαφνικα ακουω Reverse ! ! ! ! και τον πιλοτο να λεει οτι ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ! ! ! !

Παιδια. . το τι ΑΚΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ . . τα ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΥΝΝΕΦΟ . . ο ελενκτης να ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ οτι εαν συνεβαινε κατι θα . . . και θα . . . και θα . . . . . .
ο πιλοτος απο την αλλη μερια να λεει οτι ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ και αφου ηξερε οτι θα το κατεβαζε με ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ 100-150 μετρων,αυτο ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ . . . κατι που οντος εκανε,αλλα δεν τον ΠΟΛΥΕΝΔΙΕΦΕΡΕ τι αναφορα θα ΔΩΣΕΙ Ο ΕΛΕΝΚΤΗΣ και πολλα αλλα τετοια. . . το αεροπλανο τροχοδρομουσε για το stand και αυτοι βριζοντουσαν.
Και ειναι περα-για περα ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ.

Αυτα και αλλα πολλα περιστατικα μου ερχονται στο μυαλο απο τα χρονια που εζησα διπλα στο Ελληνικο . . . με κουρασατε,ολο το πρωι εφαγα για να γραψω αυτο το κειμενο . . . οι πελατες περιμενουν . . . αστους να περιμενουν,εκει στην ουρα,οπως τοτε στο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ περιμενα με τις μερες και τις ωρες για να δω αυτο που αγαπουσα.
Να ειστε καλα ολοι και καλες γιορτες
 
Ανατρίχιασα...
Πολλά μου θυμίζουν τα νιάτα μου. Να είσαι καλά. Διαμαντένιο post!
 
...όταν τα DC-8F ήταν της μόδας:

http://www.airpics.gr/photo/2293 -62F Canarias Cargo: φωτογραφική μηχανή στηριγμένη με πέτρα στο πεζουλάκι του συρματοπλέγματος για νυχτερινές τέχνες.
http://www.airpics.gr/photo/2292 -63F ATI: απογείωση τραβηγμένη απο το Δυτικό terminal, στη γωνία, δεξιά των αφίξεων εσωτερικου.
http://www.airpics.gr/photo/2291 -55F Affretair: Το 55άρι τραβηγμένο απο τον εξώστη του ανατολικού, με το κλασσικό φόντο των hangars της ΟΑ.
 
Όταν τα Ilyushin πηγαινοέρχονταν στην Ελλάδα!

Μέρος 1ο: ΙΛ-62

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/2451 Uzbekistan Gvr Presidential Aircraft

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/2447 GEA - Air Praha charter at Corfu

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/2450 Moscow Airways full livery and LGAT's departure terminal

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/2449 Georgian Gvr Presidential Aircraft on lease from Air Zena

:arrow: http://www.airpics.gr/photo/2448 Chech Gvr Presidential Aircraft on lease from Georgian European (GEA), at Thessaloniki
 
Russian invasion!

http://www.airpics.gr/photo/2734 IL-76 Air Stan (πρωτότυπο όνομα αν ήταν ελληνική)

http://www.airpics.gr/photo/2735 IL-86 AJT International, απο τα καλύτερα 86άρια της εποχής

http://www.airpics.gr/photo/2736 YAK-42 Caspian, με χρώματα Air Ukraine. Όσο και να το έψαξα στο internet... δεν βρήκα το παραμικρό.

http://www.airpics.gr/photo/2737 ΥΑΚ 40 Dvin Air σε πτήση για λογαριασμό της αρμένικης κυβέρνησης.

http://www.airpics.gr/photo/2738 ΥΑΚ-40 UES of Ukraine με το παλιό logo (τώρα θα μου πείτε σάμπως και ξέρουμε το καινούριο?)!!!

http://www.airpics.gr/photo/2739 ΑΝ-124 ΑDB, όταν ο Eros Ramazzotti νοίκιασε το θεριό για την παγκόσμια τουρνέ του. Ευγε του Eros που έβαλε και τίτλους!!!

http://www.airpics.gr/photo/2750 IL-86 Vnukovo Airlines, χωρίς τίτλους απο αυτή τη μεριά, αλλά με τίτλους απο την άλλη. Μόλις το 2ο σε παραγωγή IL-86!!!

http://www.airpics.gr/photo/2751 ΥΑΚ-42 LAL, έκπληξη στη θέση του συνηθισμένου(!!!) TU-134.

http://www.airpics.gr/photo/2752 IL-76 Remex, ένα ακόμα απο τα αναρίθμητα IL-76 του Ελληνικού.

http://www.airpics.gr/photo/2835 ΥΑΚ-40 Salert Air, Κενυάτικη εταιρεία φάντασμα αφού κατά τας γραφάς του internet δεν άνοιξε ποτέ. Πάντως αυτό το 40άρι πέρασε απο Βουλγαρία για Κένυα με το full livery της εταιρείας!?!?!?!? :oops:
 
Το παρελθόν προσγειώνεται στο LGAT

To Lockheed L10E Electra. Το αεροσκάφος της Amelia Earhart!


To Vickers Vimy: Το συγκεκριμένο αεροσκάφος νίκησε το 1919 :shock: στον αεροπορικό αγώνα από Αγγλία στην Αυστραλία. Το 1994, μετά από αναπαλαίωση στη Βρετανία, έκανε πάλι την ίδια διαδρομή με τις ίδιες στάσεις, όπως 75 χρόνια πριν. Στην παρακάτω φωτογραφία προσγειώνεται στο Ελληνικό, όπου χρειάστηκε να ελαττώσουν το βάρος του αεροσκάφους για να μπορέσει να συνεχίσει το ταξίδι του. Οι βαλίτσες με τα πράγματα των πιλότων καθώς και άλλα αντικείμενα που θεωρήθηκαν "περιττά", στάλθηκαν στην Αυστραλία με άλλες πτήσεις.
 
Jumbo parade:

Το SX-OAB τη στιγμή της αναχώρησής του για Buenos Aires από τον 21L, για τρίμηνη ενοικίαση με θεϊκό hybrid OA / Aerolineas Argentinas
http://www.airpics.net/photo/3804/L

Νυχτερινή ΡΙΑ με 747, αντί του... συνηθισμένου(!!!) 707.
http://www.airpics.net/photo/3803/L

747-100 Tower Air / Saudia= Haji
http://www.airpics.net/photo/3805/L

Η TWA πήρε αυτό το 747-128 όταν άλλαζε το livery της. Ένεκα όμως high season δεν υπήρχε χρόνος για να βαφτεί εξ' ολοκλήρου και... έμεινε μισό
http://www.airpics.net/photo/3806/L

Όταν η Tower Air έφερνε τα 747 δυο-δυο.
http://www.airpics.net/photo/3807/L

Τελικός Champions League 1994. Καλεσμένος-έκπληξη και 747-100 Corsair / Kabo Air!
http://www.airpics.net/photo/3808/L
 
Top