LGAT memories

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θα ήθελα να ρωτήσω-και χωρίς να βγω εκτός θέματος-αν κάποιοι από όλους εσάς ανεβήκατε ποτέ στον Πύργο ελέγχου τού Ελληνικού και πήρατε πανοραμικές φωτογραφίες. Θα μού άρεσε αν ανεβάζατε εδώ μερικές!
 
Last edited:
Από όσους γνωρίζω εγώ κανείς spotter δεν είχε ανέβει ποτέ στον ΠΕΑ του Ελληνικού. Φωτογραφίες υπάρχουν ελάχιστες διάσπαρτες στο διαδίκτυο, από εργαζόμενους-ελεγκτές. Φωτογραφίες από τον ΠΕΑ του Ελληνικού υπάρχουν αλλά μετά το κλείσιμο του αεροδρομίου!
 
Αν σάς βρίσκεται καμμία που να δείχνει προς τα δεξιά (προς την πλευρά τού Αλίμου) και να φαίνονται οι διάδρομοι θα με ενδιέφερε και ας μην έχει αεροπλάνα....ευχαριστώ πάντως.
 
NAMC YS-11

Το YS-11 υπηρέτησε τον στόλο της Ολυμπιακής για μόλις 10 χρόνια και το 1980 αποσύρθηκαν οριστικά από την εταιρία. Ίσως γιατί η ΟΑ ήταν η μοναδική Ευρωπαϊκή εταιρία που παρήγγειλε τον τύπο αυτό. Αν γνωρίζει κάποιος το λόγο της πρόωρης απόσυρσης ας μας ενημερώσει. Πάντως τα αεροσκάφη (πέραν των νοικιασμένων) βρήκαν νεα υπηρεσία στην Π.Α. η οποία τα χρησιμοποίησε ως τα τέλη της δεκαετίας '90.
Επτά μόλις φωτογραφίες από το Ελληνικό με τα Ελληνικά της ΠΑ και ένα... Μεξικάνικο
 
Μερικοί απο τους λογους που τα απέσυραν ηταν γιατί με 1 engine out είχε πρόβλημα να καθαρίσει τα εμπόδια στα δρομολόγια Κοζάνης , Καστοριάς κλπ. καθώς επίσης οτι είχε ήδη πάρει η εταιρία τα B737 και τα SD 330 που κάλυψαν τις γραμμές του Ys11A

Υγ. Την απάντηση στο ερώτημα αυτό μου την έδωσε ο θειος μου, πρώην επιμελητής πτήσεων που εργαζόταν εκείνη την περίοδο.
 
AEROSPATIALE NORD 262

Το όχι τόσο δημοφιλές Nord 262 εμφανιζόταν στο Ελληνικό κυρίως με τα διακριτικά της Γαλλικής Αεροπορίας και του Ναυτικού αλλά είχαμε την τύχη να δούμε και το αεροσκάφος της Κενυατικής κυβέρνησης δύο φορές, με δύο διαφορετικά liveries με διαφορά 3 χρόνων το ένα από το άλλο:


Καλό Πάσχα
 
Last edited:
Shorts Skyvan - SH.330 - SH.360 - Belfast

Συνέχεια με τα αεροσκάφη της Βρετανικής Short Brothers που έχουν άκρως Ελληνικό ενδιαφέρον μιας και στις 29 νέες φωτογραφίες συμπεριλαμβάνονται τα Skyvan της Air Forum, τα SH.330 της ΟΑ και τα SH.360 της Avionic και Air Manos. Εκτός από τα προαναφερθέντα υπάρχει και το Belfast της Heavy Lift καθώς και μερικά αλλοδαπά "περαστικά" από το Ελληνικό.
Το SH.330 (ή αλλιώς "flying shoe box" λόγω του τετραγωνισμένου σχήματος του) είχε πάντως πολύ καλό ιστορικό ασφάλειας αλλά ένα από τα μόλις 3 θανατηφόρα ατυχήματα του ήταν και αυτό του SX-BGE στη Σάμο.

 
Sud Aviation SE.210 Caravelle

Άλλο ένα ιστορικό επιβατικό jet στο πέρασμά του από την Αθήνα (μιας και στο "Βενιζέλος" δεν πρόλαβε να εμφανιστεί). Η Καραβέλα χρησιμοποιήθηκε από τις Ευρωπαϊκές και κυρίως από τις Γαλλικές εταιρίες στο Ελληνικό και έμεινε στη μνήμη όσων την προλάβαμε για την "μαυρίλα" που έβγαζαν οι κινητήρες της όταν πλησίαζε για προσγείωση. 16 φωτογραφίες σε ένα από τα πρώτα Jet airliners της παγκόσμιας αεροπορίας.

 
Εχω μια υποψια οτι το YK-AFD δεν αποσυρθηκε το 1995 οπως λεει στην Wikipedia αλλα ειχε καποιες επισκεψεις στις αρχες που ειχε ανοιξει το Ελ.Βενιζελος.. Οποιος εχει την δυνατοτητα ας ψαξει στο πρωτο καλοκαιρι που ανοιξε το αεροδρομιο.. Εκτος αν ηταν καποιο της οικογενειας των Boeing που ειχε..
 
Top