LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
IATA/TASOS":1q3br6k8 said:
σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Και αυτοί τσεκάρουν και πτήσεις που δεν πάνε Γερμανία; Λίγο κουλό δεν είναι;
 
flesland":1469zep1 said:
Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν ήταν συνεργασία. Ο 20χρονος έλληνας αστυνομικός ντρεπόταν να μιλήσει μπροστά στον 50χρονο ξένο (δεν γνωρίζω την εθνικότητα) και βασικά δεν άγγιξε καν το διαβατήριο. Αν τα σύνορα της χώρας ελεγχονται από ξένες αρχές, να το κλείσουμε το μαγαζί.

Έχω την εντύπωση, ότι υπεύθυνος για τον έλεγχο (θα έπρεπε να) είναι μόνο ο Έλληνας αστυνομικός (ανεξαρτήτως βαθμού) και ότι ο ρόλος του ξένου (και πάλι, θα έπρεπε να) είναι καθαρά συμβουλευτικός (π.χ. να βοηθήσει στην εξακρίβωση της γνησιότητας ενός εγγράφου). Παρατήρησα κι εγώ τον ίδιο κύριο στο check-in της LX για Ζυρίχη και μετά στο gate, αλλά παρενέβαινε μόνο όταν ζητούσαν τη βοήθεια του Έλληνα αστυνομικού (ο οποίος μιλούσε λιγότερο από τον Ελβετό).
 
Ιδού η νεα Β15.
 

Attachments

  • IMG_5797.JPG
    IMG_5797.JPG
    53,6 KB · Προβολές: 3.075
flesland":2soxzhgo said:
IATA/TASOS":2soxzhgo said:
σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Και αυτοί τσεκάρουν και πτήσεις που δεν πάνε Γερμανία; Λίγο κουλό δεν είναι;

Μπορει και ναι, να είναι κουλό, δεν ξερω για ποιο ακριβώς λόγο είναι Γερμανοί. Δεν ξέρω αν έχει μόνο Γερμανους.
Μεχρι στιγμής πέτυχα μόνο Γερμανούς. Παιζει να είναι τύπου φροντεξ ? δεν εχω ιδέα. Μήπως αυτό το πρόγραμμα <<προστασίας>> το εχει αναλάβει το Γερμανικό κράτος? Ποιος ξέρει ?
 
Γενικά ωραίο αποτέλεσμα. Το "15" φαίνεται και στους υαλοπίνακες από πίσω. Δεν ξέρω πώς θα φαίνεται με το φως της ημέρας αλλά πολύ γκρί/σκούρο μου φαίνεται...Λίγο χρώμα παραπάνω (πχ "ύφος" ξύλου στην επένδυση του γκισέ) θα έδινε ακόμα καλύτερα αποτέλεσμα πιστεύω.
 
θα τοποθετήσουν καθόλου self boarding gates η όχι? Μέχρι και το Eindhoven που ήμουν πρόσφατα έχει.
 
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Εσωτερικό: 497,604 ( 452,848 το 2017), +9.9%
Εξωτερικό: 1,057,835 ( 972,812 το 2017), +8.7%

Σύνολο: 1,555,439 ( 1,425,660 το 2017), +9.1%

Και το 2018 κλείνει με
Σύνολο : 24,135,736 από (21,736,466 το 2017) αύξηση +11%

Εσωτερικό: 7,730,539 ( 7,322,304 το 2017), +5.6%
Εξωτερικό: 16,405,197 (14,414,162 το 2017), +13.8%

https://aia.gr/userfiles/675393df-ab1a- ... er2018.pdf
 
Με τα συνολικά στατιστικά του 2018 για σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια δημοσιευμένα, και την Αθήνα σταθερά στην 27η θέση, βλέπετε κάποια αλλαγή μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, βλέποντας συνολικά και την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αεροδρομίων;

Ίσως ξεπεράσει Βρυξέλλες, Στοκχόλμη και Ντύσσελντορφ αν συνεχίσει αυτός ο ρυθμός, αλλά και ίσως ξεπεραστεί απο το Βνούκοβο. Με βάση την τάση των αριθμών, αυτά είναι τα ευκολονόητα συμπεράσματα, απλά ρωτάω και όσους απο εσας έχετε μια καλύτερη εικόνα της αγοράς και των προοπτικών του κάθε αεροδρομίου, τάση ανα χώρα, κορεσμό αεροδρομίων κλπ.

Όλα αυτά βασισμένα σε στοιχεία που είδα εδώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_busiest_airports_in_Europe
 
Και πάλι καλά που έχει φτάσει ως εκεί το ΕΛΒΕΝ.Όταν ο κύριος παίκτης ενός αεροδρομίου, βλέπε Α3, δε δραστηριοποιείται σε medium/long haul δρομολόγια αλλά έχει μια περιορισμένη και περιφερειακή βάση τι μπορείς να περιμένεις...Θα ήταν το DFW αυτό που ήταν αν δεν υπήρχε η American? Ή το ATL αν δεν υπήρχε η σαρωτική Delta? Εδώ η Α3 ψιλοκινείται, οι LCC έχουν καλύτερη παρουσία από ότι στο παρελθόν, αλλά όχι κάτι φοβερό.Από που να έρθει η μεγάλη ανάπτυξη, από τη Skyexpress?Ορμώμενο από τη μεγάλη δύναμη του τουρισμού στη χώρα μας, από την παρουσία της FR και τη μεγάλη αεροπορική κίνηση παγκοσμίως, το ΑΙΑ πάει καλά.Αλλά θεωρώ ότι δεν έχει σοβαρές ελπίδες με τα τωρινά δεδομένα να ξεκολλήσει από την 27η θέση, ή τέλος πάντων τις σειρές 26-29.
 
Top