LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όσοι εργάζεστε μέσα στο Ελ. Βενιζέλος μάθατε αν την περασμένη εβδομάδα οντως είχε τρακάρει μια σκακιέρα με ενα αυτοκίνητο της Aegean Eng.; Αν μπορεί κάποιος να το επιβεβαίωσει;
 
geo13pao":1q9sehh7 said:
Πρώτα στατιστικά για το 2020!

Ιανουάριος 2020
Κίνηση εσωτερικού: 433,960 (449.834 το 2019) -3.5%
Κίνηση εξωτερικού: 1,038,633 (943.051 το 2019). +10.1%

Συνολικά: 1,472,593 (1.392.885 το 2019) +5.7%

παρατηρείτε και εσείς μια συνεχή μειωση στην κίνηση εσωτερικού;
 
Σε ένα σημείο οφείλετε ότι η Ryanair αποχώρισε από αρκετά domestic που έκανε, SKG,CHQ,RΗΟ κτλπ.

Αυτό μαζί με το γεγονός ότι στην γραμμή ΑΤΗ-SKG έχει μπει δυναμικά και το τρένο τον τελευταίο χρόνο, καθώς και το γεγονός ότι οι οδικές μεταφορές γίνονται όλο και πιο εύκολες, νέοι αυτοκινητόδρομοι κτλπ κτπλ έχουν ως αποτέλεσμα ο κόσμος να επίλεγει και αλλα μεσα πέρα του αεροπλανου για εντός Ελλάδας.
 
Nαι μεν ετσι είναι,αν και ειδαμε οτι παραδόξως η FR αποφάσισε να ξαναμπει στο ΑΤΗ-CHQ, αλλα από την αλλη το κενό της το καλυψαν η Sky Express, Volotea..Παντως για το 20 μεγαλύτερη θα είναι η κάμψη στα δρομολόγια εσωτερικού στο "Μακεδονία", μετά την κατάρρευση της Άστρα η οποία εξυπηρετούσε κυρίως την Β.Ελλάδα..
 
Πέρυσι μέχρι και τον Μάρτιο υπήρχε ακομα η FR στο SKG-ATH με 2-3 πτήσεις την μέρα.
Αλλά το τρένο είναι η βασική αιτία μείωσης της κίνησης. Εχει πάρα πολύ μεγάλη αύξηση επιβατών.
Και οσο περνάει ο καιρός αυτο θα γίνεται πιο έντονο.
Τον περασμένο Δεκέμβριο το τρένο είχε 142.957 επιβάτες έναντι 91.052 το 2018 όπου καταγράφηκε ρεκόρ αύξησης και κίνησης με 57%.

Η ηλεκτροκίνηση έφερε εκρηκτική αύξηση στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη το 2019
Με μία εντυπωσιακή άνοδο στην επιβατική κίνηση του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιβεβαιώθηκε η επιστροφή του τρένου ως ένα κυρίαρχο μέσο μεταφοράς στην Ελλάδα, μετά από πολλά «πέτρινα» χρόνια.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει στη διάθεση του το ypodomes.com, τα εισιτήρια που κόπηκαν το 2019 έφτασαν το 1.142.582 έναντι 984.442 επιβατών το 20118 και αποτελούν ρεκόρ για τα τελευταία χρόνια. Η αύξηση της επιβατικής κίνησης είναι διψήφια και άγγιξε το 16,06% δημιουργώντας την αισιοδοξία ότι οι καλύτερες μέρες για το τρένο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μόλις άρχισαν.

Κοιτώντας τα στατιστικά μεταξύ 2018-2019, είναι φανερό πως το κρίσιμο σημείο που συνετέλεσε στην μεγάλη αυτή αύξηση, είναι η παράδοση της ηλεκτροκίνησης στα τέλη Απρίλη. Στο πρώτο τετράμηνο που το δρομολόγιο εξακολουθούσε να πραγματοποιειται με αλλαγή μηχανής, η αύξηση που παρατηρείται είναι οριακή, ενώ το οκτάμηνο λειτουργίας των νέων δρομολογίων η αύξηση είναι εκρηκτική.
https://ypodomes.com/i-ilektrokinis...i-sto-dromologio-athina-thessaloniki-to-2019/
 
Σταδιακά θα το αντικαταστήσει στην O&D κίνηση. Η βελτίωση του τρένου είναι πολύ μεγάλη. Κυρίως transit θα πετάνε το δρομολόγιο
 
Εκτός των άλλων υπάρχει μια τάση στη Β. Ευρώπη, η οποία σιγά σιγά θα έρθει και στην Ελλάδα, για την επιλογή τρένου σε τέτοιες αποστάσεις, όπως είναι το ATH-SKG και αφορά κυρίως την προστασία του περιβάλλοντος. Κάθε επιβάτης αεροπλάνου "εκπέμπει" πάνω από 2000% επιπλέον CO2 σε σχέση με τον επιβάτη τρένου για περίπου αντίστοιχο χρόνο ταξιδιού από κέντρο σε κέντρο πόλης.
Δείτε και τον πίνακα στο άρθρο του BBC:
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co ... t-49349566

Χαρακτηριστικό ήταν πριν κάποιους μήνες όταν ήταν να ταξιδέψω με αεροπλάνο στο DUS-TXL και το είχα πει σε Γερμανούς συναδέλφους, οι οποίοι με κοίταξαν περίεργα και μου είπαν "μα θα επιβαρύνεις πολύ το περιβάλλον, γιατί δεν πας με το τρένο;" :oops:
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι με το τρένο η τιμή του εισιτηρίου ήταν διπλάσια :shock: και με το αεροπλάνο ήμουν στο Βερολίνο γύρω στις 7:30 ενώ με το τρένο θα ήμουν μετά τις 9.
Επίσης στο DUS-FRA πετάνε σχεδόν μόνο transit, όπως και στο DUS-AMS. Επιπλέον δεν υπάρχει πτήση DUS-BRU (και οι τρεις είναι αποστάσεις της τάξης των 250 km).
Τελοσπάντων, φαντάζομαι στην Ελλάδα το τρένο κοστίζει ούτως ή άλλως λιγότερο από το αεροπλάνο, αλλά όπως και να έχει η τάση αυτή είναι καθοδόν προς το γαλατικό χωριό μας. :mrgreen:
 
Η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει ακόμα κάποια μειονεκτήματα για τον επαγγελματία ταξιδιώτη:

1. Περιστασιακές πολύωρες διακοπές κυκλοφορίας λόγω βλαβών στην υποδομή. Ευτυχώς με την ηλεκτροκίνηση έχουν σχεδόν εξαφανισθεί οι βλάβες στις μηχανές.

2. Απρόβλεπτες 24ωρες απεργίες διαφόρων σωματείων ΟΣΕ (κυρίως) και ΤραινΟΣΕ.
 
Για να μιλήσω για Θεσσαλονίκη, αν ξεπεραστούν τα προβλήματα που αναφέρθηκαν,
χρονικά για όσους μένουν από το κέντρο και δυτικότερα θα μας συμφέρει το τρένο αν ο προορισμός μας είναι το κέντρο της Αθήνας. Ειδικά αν το τρένο κάνει 3.5ωρες αρκεί να μην ξεφύγουν οι τιμές, γιατί έχω πληρώσει παλαιότερα χρυσό το "Intercity". Αν τα βάλεις όλα μαζί, μετάβαση στο αεροδρόμιο, τσεκ ιν αποσκευης αν έχεις, έλεγχο, πτήση, μεταφορά στο κέντρο της Αθήνας το τρένο είναι πιο γρήγορα χρονικά και αν κάνουν και τα βαγόνια ίσως θα μιλάμε για ένα ευχάριστο και ξεκούραστο ταξίδι.
 
Παρουσιάστηκε ο ειδικός χρωματισμός του Β787 που θα παραλάβει από την ΑΤΗ την Ολυμπιακή φλόγα.
 

Attachments

  • Tokyo2020 (Copy).jpg
    Tokyo2020 (Copy).jpg
    87,5 KB · Προβολές: 1.668
Top