LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εξαρτάται από ποία πλευρά το βλέπεις. Για εμένα που θέλω να πάω στην δουλειά μου χωρίς πολύ μεγάλη ταλαιπωρία είναι big deal. Σε άλλα αεροδρόμια είναι απίθανο.

Από τις 07:00 και ύστερα τα check-in counters και το airside ήταν γεμάτο με επιβάτες του πρωινού κύματος. Κάποιος τους έκανε τους ελέγχους, δεν έπεσαν με αλεξίπτωτα. Οπότε ένα ευχαριστώ έχω να πω και τίποτα άλλο.

Το ότι οι μισθοί σε αυτές τις δουλειές ειναι απαράδεκτοι, το ακούω, και σε κάποιο βαθμό το γνωρίζω. Το ότι οι handles πουλάνε τρέλα δεν ειναι τωρινό, είναι πάνω από 10 χρόνια, οπότε για αυτούς είναι business as usual σχεδόν. Το turnover σε αυτές τις δουλειές και πριν την κρίση ήταν τρομακτικό. Οπότε ξέρουν να παίξουν μπάλα.
Οι ρήτρες υπάρχουν για το handling και για το security, στο security δεν γνωρίζω πώς μπορεί να ενεργοποιηθεί, στο handing ειναι απλό. Αλλά θα σου δώσει ένα discount κλπ. οπότε πρακτικά δεν θα πάρει η αεροπορική ζεστό χρήμα.

Το ότι βγαίνει ο κάθε κλανιάρης, καρακατακαημένος και θέλει να καρπωθει την οποία επιτυχία, το ότι δεν κλάταρε το σύστημα δηλαδή, είναι να απορεί κάνεις για το ήθος υπάρχει. Μάγκες με τα λεφτά των άλλων με λίγα λόγια ( βλέπε πρόγραμμα συνεργασία / δώσε και σε εμένα μπάρμπα).
 
Airfan για δες οποιαδήποτε μέρα πόσες πτήσεις φεύγουν στο παράθυρο 0730-0830 (δε σου βάζω παραπάνω) και θα καταλάβεις τι κίνηση έχει ο έλεγχος στις 0700.
 
Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς. Νομίζω ότι συμφωνούμε ότι ο ρόλος της ΥΠΑ είναι εποπτικός και όχι να διαχειρίζεται παραχωρήσεις αεροδρομίων. Στην οποία περίπτωση η ΥΠΑ θα πρέπει να παραιτηθεί από ευθύνες και όχι να αναλάβει περισσότερες σε αυτόν τον τομέα.

Τι αντιλαμβάνεσαι ως πρόβλημα; Το γεγονός ότι πρέπει να υπάρχει μια εταιρική δομή για την υποστήριξη της λειτουργίας μιας παραχώρησης; Η Fraport Greece δεν ανακάλυψε τον τροχό, ούτε ήταν αδύνατη η ανάληψη περιουσιακών στοιχείων από την ΥΠΑ.

Μιλάω απλώς για έναν άλλο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας όπου το κράτος είναι παρόν, με ή χωρίς βέτο, χωρίς άσκηση δικαιωμάτων διαχείρισης.

Το παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου είναι η Manchester Airport Holdings (MAG) όπου δούλεψα πριν αρκετά χρόνια, όπου στην πραγματικότητα συγκέντρωσαν μερικά αεροδρόμια, δημιούργησαν μια εταιρεία χαρτοφυλακίου, ξεκίνησαν μια δημόσια εγγραφή και ιδιωτικοποίησαν ένα μέρος μόνο. Αυτός ο τύπος ιδιωτικοποίησης είναι προτιμότερος και ταιριάζει σε αυτό που προσπαθουν να κανουν οι Ελληνικές κυβερνήσεις διαχρονικά, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Λες πως δεν θες να κατέχει τις μετοχές μιας εταιρείας αεροδρομίου ενος ιδιώτης επενδυτές αλλα να είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο και να τις κατέχουν ιδιώτες επενδυτές.
Και το δημόσιο, η ΥΠΑ, πολιτικοί και συνδικαλιστές να εχουν με κάποιο τρόπο λόγο στο τι θα συμβαίνει.
Οχι ευχαριστώ, το εχουμε ζήσει αυτό στο πετσί μας 40-50 χρόνια.
κάποια στιγμή πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως με λιγότερη κρατικά παρέμβαση θα πάμε μπροστά ως οικονομία, όχι με περισσότερη.
 
Το ότι βγαίνει ο κάθε κλανιάρης, καρακατακαημένος και θέλει να καρπωθει την οποία επιτυχία, το ότι δεν κλάταρε το σύστημα δηλαδή, είναι να απορεί κάνεις για το ήθος υπάρχει. Μάγκες με τα λεφτά των άλλων με λίγα λόγια ( βλέπε πρόγραμμα συνεργασία / δώσε και σε εμένα μπάρμπα).
Δεν καταλαβαίνω το σκληρό σχόλιο. Ο CEO του ΑΙΑ είπε ότι χάρη στην κρατική στήριξη είναι σε θέση σήμερα το αεροδρόμιο να εξυπηρετεί τους επιβάτες. Ούτε τον μάγκα έκανε, ούτε κάποιο βραβείο ζήτησε.
 
Κι εγώ δε βρίσκω λόγο να υψώνονται οι τόνοι. Η διαχείριση ενός αεροδρομίου όπως και του αεροπορικού κλάδου γενικότερα δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση. Στην Ελλάδα έχουμε ανθρώπους πολύ διαφορετικών απόψεων, ακόμη και προελεύσεων και κουλτούρας. Μερικές φορές αντί να συνεργαστούν για τον κοινό σκοπό μπλέκονται σε άσκοπες κόντρες και διαμάχες. Βρίσκω λοιπόν λίγο άκομψο και επιθετικό το σχόλιο του nick7488, αλλά ίσως δεν κατανοώ απόλυτα τι θέλει να πει.
 
Επίσης σημειώστε ότι ο ρόλος της ΥΠΑ δεν είναι πλέον εποπτικός. Την εποπτεία στα θέματα πολιτικής αεροπορίας ασκεί η ΑΠΑ (Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας). Η ΥΠΑ παραμένει κατά κύριο λόγο πάροχος υπηρεσιών αεροναυτιλίας και, προς το παρόν, ιδιοκτήτης και διαχειριστής (operator) στα αεροδρόμια εκτός Fraport/AIA.
 
Airfan για δες οποιαδήποτε μέρα πόσες πτήσεις φεύγουν στο παράθυρο 0730-0830 (δε σου βάζω παραπάνω) και θα καταλάβεις τι κίνηση έχει ο έλεγχος στις 0700.
χωρις να θέλω να κανουμε ιδιαιτερη αντιπαράθεση σε αυτο, δεν υπάρχει λόγος, επειδή εχω περάσει πολλές φορές αυτό το διάστημα δεν ειναι και μεγάλος ο όγκος της επιβατικής κίνησης.. π.χ για σήμερα βλέπω οτι στο διάστημα 7-8 έχει 15 αναχωρήσεις, που ειναι απο τους χαμηλότερους αριθμούς μέσα στη μερα, με εξαίρεση το 17-18 με 9 και μετά τις 9μμ οπου πέφτει κατακόρυφα η κίνηση. Συγκεκριμένα 7-7:30 έχει 9 και 7:30- 8 εχει 6.. Απο τις 15 οι 8 ειναι της Sky Express, που η πλειοψηφία ειναι πτήσεις με μικρά α/φ..
 
airfan, δεν αμφισβητεί κανείς αυτό που είδες, απλά η δική μου εμπειρία ήταν διαφορετική. Ωστόσο, αν ρίξεις μια ματιά στο flightradar, θα δεις ότι δεν ειναι μόνο αυτές οι πτήσεις. Εκεί ξεκινάει το κύμα προς τα δυτικά και εσωτερικό με μεγαλύτερα αεροσκάφη. Έχοντας την υποψία ότι μπορεί να στραβώσει πολύ η δουλειά, οι επιβάτες πάνε ποίο νωρίς. Αν είσαι στις 07:00 στο αεροδρόμιο δεν πετάς στις 07:00 ούτε στις 07:20. Μετακίνησε λίγο το range, εχει και MXP, FRA,ZRH κλπ κλπ. Δεν ειναι μικρή η κίνηση. Συγκριτικά με το μεσημέρι που ανεβαίνει η κίνηση το πρωί ειναι όντως "παιχνίδι" που λέει ο λόγος.
Ο έλεγχος και το ground την ιδρώνει την φανέλα και μπράβο τούς, για τις συνθήκες που έχουν να αντιμετωπίσουν και την αποζημίωση που παίρνουν ειναι να απορείς που βρίσκουν την δύναμη.
Post automatically merged:

Κι εγώ δε βρίσκω λόγο να υψώνονται οι τόνοι. Η διαχείριση ενός αεροδρομίου όπως και του αεροπορικού κλάδου γενικότερα δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση. Στην Ελλάδα έχουμε ανθρώπους πολύ διαφορετικών απόψεων, ακόμη και προελεύσεων και κουλτούρας. Μερικές φορές αντί να συνεργαστούν για τον κοινό σκοπό μπλέκονται σε άσκοπες κόντρες και διαμάχες. Βρίσκω λοιπόν λίγο άκομψο και επιθετικό το σχόλιο του nick7488, αλλά ίσως δεν κατανοώ απόλυτα τι θέλει να πει.
IATA προφανώς και υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και ασχετου προελεύσεως και κουλτούρας. Επίσης, προφανώς και δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε σε κάτι και η γνώμη μας δεν επηρεάζει κάποιο κοινό σκοπό ούτε είναι κόντρα. Δεν είμαστε σε διοικητικό συμβούλιο του ΑΙΑ ούτε κανενός αλλού οργανισμού.
Τα distance επιλέγω που θα τα κρατήσω, επέτρεψε μου αυτή την πολυτέλεια. Όσοι αποζητούν ποιο πολύ comme il fault, καλύτερα να κοιτάξουν τα δικά τους σχόλια πρώτα. Θα μπορούσα να σου εξηγήσω παραπάνω τι εννοώ αλλά θα ανοίξει πολύ και δεν υπάρχει λόγος νομίζω.
Το ποιο απλό ειναι ότι δεν βρίσκω τον λόγο να βγαίνει κάποιος να ξεφυσάει μόνο ζεστό αέρα χωρίς να εχει κάτι να πει.
Ως διοίκηση του ΑΙΑ τι παρουσίασε δηλαδή ο CEO! Ότι άνοιξε την τσέπη να δεχθεί το παραδάκι από τον θείο;
Την επιτυχία επιτυχία ποίας πρωτοβουλίας, ποιου σχεδίου, ποιών πεπραγμένων της διοίκησης βγήκε να ανακοινώσει; και με ποίους πόρους. Αν δεν έχεις έργο να επιδείξεις και όχι παράσταση να ανεβάσεις είναι προτιμότερη η σιωπή.
 
Last edited:
Πάει και ο Ιούλιος....

Εσωτερικό : 912,561 +34.8% ( 2019 : -0.3% )
Εξωτερικό : 1,917,043 +62.6% ( 2019 : -7.2% )
Σύνολο : 2,829,604 +52.5% ( 2019 : -5.1% )


2022 :
Eσωτερικό : 3,934,044 +107.2% ( 2019 : -10.5% )
Εξωτερικό : 7,872,648 + 200.3% ( 2019 : -20.0% )
Σύνολο : 11,806,692 + 161.2% ( 2019 :-17.1% )
 
Κατώτερος των προσδοκιών ( μου ) ο Αύγουστος, αφού η ψαλίδα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019 μάλλον άνοιξε…
2,854,012 επιβάτες για τον Αύγουστο και ένα σύνολο 14,667,589 για το 8μηνο του 2022.
 

Attachments

  • passenger-traffic-august-22.pdf
    97 KB · Προβολές: 38
Top