LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

...αφου εφερε σβουρες για δεν ξερω κ εγω ποσες ωρες... Το εβλεπα συνεχεια, παλευε, παλευε, αλλα τιποτα. Προφανως καποια στιγμη κατεβηκε (δεν ειμαι και πανω στην οθονη ολη την ωρα. Το G-ZAPU ηταν, Β757 και η πτηση ειχε callsign AWC093A.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Κάποια στιγμή θα πρέπει οι δημοσιογράφοι να σταματήσουν να θεωρούν το κόσμο που τους βλέπει, ακούει ή διαβάζει, ως ανίδεο και χωρίς ικανότητα σκέψης βάση της κοινής λογικής.

Θεωρώ απαράδεκτο πριν από λίγο 13:50 ο ΑNT1 με τον πέρα για πέρα υπερβολικό τίτλο «ΣΙΒΡΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ» να μας ενημερώνει ότι ο ΑΙΑ παραμένει κλειστός.

Το τραγικό της υπόθεσης ήταν ότι στο super ο τίτλος έλεγε «ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΠΤΗΣΕΙΣ» ενώ την ίδια στιγμή η δημοσιογράφος μας ενημέρωνε ότι έχουν αρχίζει κάποιες πτήσεις.

Η παρουσιάστρια φυσικά που στο πλάνο έβλεπε 2 737, 1 ATR και 1 DASH της ΟΑ αναφωνούσε με αγανάκτηση ότι δεν είναι δυνατό να βλέπουμε σε ένα τόσο καινούριο αεροδρόμιο καθηλωμένα τα αερόπλανα. Φυσικά μιλάμε για τα remote stands ανάμεσα στο κεντρικό κτίριο και το σταθμό της πυροσβεστικής. Άρα όπως και να το κάνεις μιλάμε για ένα πολύ μικρό κομμάτι του αεροδρόμιου. Παράλληλα ένα 737 της AIR BERLIN τροχοδρομούσε προς τη πύλη του μια και μόλις είχε προσγειωθεί.

Ο εντυπωσιασμός πουλάει.... η ενημέρωση όχι.
 
plekkas":2whe8ayn said:
Η παρουσιάστρια φυσικά που στο πλάνο έβλεπε 2 737, 1 ATR και 1 DASH της ΟΑ αναφωνούσε με αγανάκτηση ότι δεν είναι δυνατό να βλέπουμε σε ένα τόσο καινούριο αεροδρόμιο καθηλωμένα τα αερόπλανα. Φυσικά μιλάμε για τα remote stands ανάμεσα στο κεντρικό κτίριο και το σταθμό της πυροσβεστικής. Άρα όπως και να το κάνεις μιλάμε για ένα πολύ μικρό κομμάτι του αεροδρόμιου. Παράλληλα ένα 737 της AIR BERLIN τροχοδρομούσε προς τη πύλη του μια και μόλις είχε προσγειωθεί.
Μπορεί τα συγκεκριμένα πλάνα να μην ήταν "ζωντανά". Μπορεί όντως εκείνη τη στιγμή να γίνονταν ελάχιστες πτήσεις (ίσως και καθόλου).
Δεν είδα/άκουσα το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, αλλά ας εξετάσουμε και την πιθανότητα που ανέφερα (γιατί απ' όσο βλέπω στην ιστοσελίδα του ΑΙΑ μετά τις 13.40 δεν έχει αφιχθεί κάποιο αεροσκάφος).



Edit: τελικά μάλλον έχεις δίκιο. Δείνει την Air Berlin από MUC 13.45
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Με κινδυνο να παρεξηγηθω αναρωτιεμαι πως ειναι δυνατον αεροδρομια των Ηνωμενων Πολιτειων να μην κλεινουν οταν για τρεις και τεσσερις μηνες πληττονται απο σφοδρες χιονοθυελλες και δυσμενεις καιρικες συνθηκες και σε εμας οταν χιονιζει μια φορα τον χρονο να παραλυουν τα παντα!
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

plekkas":3shgmrvp said:
Ο εντυπωσιασμός πουλάει.... η ενημέρωση όχι.


Αυτό λέγεται μονολεκτικά Λαϊκισμός :D :D :D
 
Re:

fotis":r892jlvv said:
Μπορεί τα συγκεκριμένα πλάνα να μην ήταν "ζωντανά".

Επειδή είδα τη ζωντανή σύνδεση του ΑΝΤ1, η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο. Το πλάνο ξεκίνησε από τη δημοσιογράφο που έκανε την μετάδοση και "έστριψε" προς την πίστα. Λίγο αργότερα, άλλος δημοσιογράφος του ίδιου σταθμού βεβαίωνε ότι το αεροδρόμιο λειτουργεί κανονικά, ενώ η παρουσιάστρια επέμενε ότι δεν είναι έτσι. Τέτοια επιμονή να κλείσουν το αεροδρόμιο.

Μπορεί να έχουμε βγει εκτός θέματος, οπότε και δε θα το συνεχίσω εδώ. :)
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Socrates":pspdp4e4 said:
Με κινδυνο να παρεξηγηθω αναρωτιεμαι πως ειναι δυνατον αεροδρομια των Ηνωμενων Πολιτειων να μην κλεινουν οταν για τρεις και τεσσερις μηνες πληττονται απο σφοδρες χιονοθυελλες και δυσμενεις καιρικες συνθηκες και σε εμας οταν χιονιζει μια φορα τον χρονο να παραλυουν τα παντα!

Είναι απλό το θέμα. Ακριβώς επειδή στον Βενιζέλο χιονίζει μόνο μια φορά το χρόνο (και ίσως και λιγότερο... τέτοιες χιονοπτώσεις που κλείνει το αεροδρόμιο συμβαίνουν ανά 2-3 χρόνια) δεν υπάρχει λόγος ούτε για τεράστιες επενδύσεις σε μηχανήματα, ούτε είναι αναγκαία η εγκατάσταση συστημάτων ILS Cat. III. για την αντιμετώπιση της χαμηλής ορατότητας.
Παρομοίως στα αμερικάνικα αεροδρόμια που αναφέρεσαι ή στα αεροδρόμια της Βόρειας Ευρώπης όταν πιάσει καύσωνας (και όχι τπτ τρομερό... 30-35 βαθμοί) μια φορά στα 5 χρόνια, οι επιβάτες λιώνουν επειδή δεν υπάρχουν κλιματιστικά μηχανήματα... Είναι θέμα κόστους-ωφέλους. Εκεί το να εγκατασταθεί ILS Cat. III θα βγάλει τα λεφτά του, εδώ όχι... Εδώ το να εγκατασταθούν κλιματιστικά έχει νόημα, εκεί όχι.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Η σύγχηση προκαλείται όταν δεν γνωρίζει κάποιος (δηλ. οι δημοσιογράφοι, οι παρουσιαστές, ακόμα και οι εκπρόσωποι της διοίκησης κτλ.) τη διαφορά μεταξύ υπηρεσιακώς ανοικτού ή όχι. Η απάντηση στις σημερινές εφημερίδες, π.χ. στο σχετικό άρθρο σήμερα στα ΝΕΑ. Απόσπασμα:

Η ορατότητα από τις έξι το απόγευμα είχε μειωθεί κάτω από το ελάχιστο επιχειρησιακό όριο ασφαλείας των 350 μέτρων, ενώ κατά διαστήματα ήταν μικρότερη ακόμα και των 100 μέτρων! Ωστόσο, το αεροδρόμιο παρέμενε ανοιχτό για τεχνικούς λόγους και για περιπτώσεις έκτακτων αναγκών.

OAL260":1u1czith said:
Πως είναι ανοιχτό όταν έχει να μπει αεροσκάφος στο Approach εδώ και 1 ώρα!!!! 'Ολα divert Μακεδονία και Κέρκυρα πάνε. Οι ίδιοι οι controller στον τομέα λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα ανοίξει το αεροδρόμιο!
 
ΑΙΑ...losers!

Τους κραξανε για τα καλα..Αφενως γιατι το αεροδρομιο ειχε τα μαυρα του τα χαλία και δεν λειτουργουσε και αφετερου γιατι οι υπευθυνοι εβγαιναν στα Μ.Μ.Ε και ελεγαν οτι το αεροδρομιο λειτουργει κανονικα και πηγαινε ο κοσμος τελειως αδικα στα Σπατα μεσ' το χιονια ..! Και ρωταω εγω τωρα..! Τα τεραστια ποσα απο τους φορους που παιρνουν απο τις αεροπορικες εταιριες τι τα κανουν αφου δεν μπορουν να τις εξυπηρετησουν αποτελεσματικα.. Βγηκε ενας υπευθυνος χθες στον ant1 και ειπε ειχαμε 50 εκχιονιστικα μηχανηματα. Ωραια..τελεια.. 50 χρειαζονται στην καλυτερη μονο για τους δυο διαδρομους..Ελεος πια.. Βγαινουν και μιλανε κι απο πανω, ο,τι να 'ναι ειμαστε ωρες ωρες..
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

e? δεν έχει CΑΤ III το LGAV???? :shock: :? :shock:
 
Top