LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Μιά πού αναφερθήκατε στο περιοδικό "To Board" νομίζω είναι μία καλή στιγμή να παρατηρήσω κάτι πού είχα από τήν αρχή προσέξει:Mπορεί να είναι μία έκδοση που παρουσιάζει τήν καλή ζωή όπως τα περιοδικά τής Iberia,από όπου μάλλον το έχουν αντιγράψει,όμως δεν έχει αεροπορική ύλη,όπως συνήθως συμβαίνει με τα περιοδικά τών αεροπορικών εταιρειών πού βρίσκουμε στο αεροπλάνο.Έτσι καταντούν βαρετά.Δεν σου κάνει κέφι να τα πάρεις μαζί σου,πόσο μάλλον να τα φυλάξεις.Μάλλον αυτός είναι και ο σκοπός τους.Ένα άλλο "πρόβλημα",για να επανέλθουμε στο "2Board" είναι ότι τα εξώφυλλά του,πώς να το κάνουμε,δεν είναι συλλεκτικά (the Red issue,the Blue,the Green,the Black issue).Μονοτονία.Αλλά όπως θα διαβάσετε παρακάτω,αυτό προφανώς εξυπηρετεί άλλο,πιό πρακτικό σκοπό,οπότε πάω πάσο.Γιατί να μην ονομάζεται "Νοw Boarding" όπως είναι γραμμένο στον πίνακα αναγγελιών; Κάτι άλλο πού δεν κατάλαβα ποτέ,είναι γιατί πρέπει να εκδίδεται κάθε τρείς μήνες (τώρα το καταλαβαίνω)σε μεγάλο αριθμό αντιτύπων και όχι κάθε μήνα.Ξέρω όμως,ότι αν ήθελα να φτιάξω ένα κάδρο (σε μαύρο φόντο)με 8-10 διαλεχτά εξώφυλλα,δεν θα μπορούσα να το κάνω.Έχει καμμιά σημασία;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

george_a":zbdmlffi said:
Και ας μας 'γυρίσει' τα χρήματα που ξόδευε για το περιοδικό με μορφή μικρότερων χρεώσεων.

Το περιοδικό είναι για τον ΑΙΑ μια μορφή εσόδων από διαφημίσεις. Το κόστος του ήταν πολύ μικρότερο των εσόδων που είχε. Γι' αυτό και το περιοδικό ήταν γεμάτο με διαφημίσεις και σχεδόν καθόλου υλικό για κάποιο θέμα. Πολύ σύντομα θα το ξαναβγάλει με κάποια άλλη εκδοτική.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

ενα ενδιαφέρων άρθρο απο το βήμα

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=485448

όλα αυτα τα δρομολόγια που έχει στην photo δεν τα κάνει τώρα η aegean? η τουλάχιστον τα περισσότερα?
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Εγώ πάντως σε μια αναζήτηση για πτήση προς την Κρακοβία το Φεβρουάριο,απογοητεύτηκα από τις επιλογές.Μόνο με Lufthansa μέσω Μονάχου βρήκα,στα 250€..Και μου έκανε εντύπωση πως η Α3 δεν έχει πλέον πρωινή πτήση προς την Πράγα,να καβάλαγα το τραίνο μετά...Σε λίγο ούτε να φύγουμε δε θα μπορούμε...
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Ενδιαφέροντα πράγματα είπε ο Κος Παράσχης του ΑΙΑ σε δημ/φους. Συνοπτικά:
- ο ΑΙΑ εξετάζει τη δυνατότητα συμμετοχής του στην ιδιωτικοποίηση περιφ/κων α/δ (ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε :x )
- τα τέλη του ΑΙΑ δεν θα μειωθούν
- η συγχώνευση Α3/ΟΑ επιβάλλεται λόγω των καιρών
- η CY κατέχει ήδη 12% της εσωτερικής αγοράς και 25% στους προορισμούς που πετάει

Περισσότερα:
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=112960344
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Θλιμμένη η πρώτη μου ανάρτηση του 2013 αλλά ποιο Θλιβερή η εικόνα του ΑΤΗ στις περίπου 15:00 χθες > μόνο δύο αεροπλάνα στις φυσούνες και ελάχιστοι επιβάτες στους διαδρόμους. :(
Τι θα γίνει τον Φεβρουάριο και Μάρτιο; Μήπως να κλείσουν και μερικές πτέρυγες για να εξοικονομούν ενέργεια.
Τραγικές στιγμές με σύγκριση άλλων αεροδρομίων. :cry:
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Ήθελα να θίξω ένα θέμα σχετικά με τους ελέγχους στο αεροδρόμιο. Σε αρκετά αεροδρόμια του εξωτερικού ο έλεγχος των επιβατών (από scanner) δεν γίνεται πριν το gate όπως στο δικό μας, αλλά αφού έχεις πάρει το boarding pass και πριν την είσοδο στα καταστήματα. Δεν ξέρω τι είναι σωστότερο. Υπάρχει κάποιος λόγος που αποφασίστηκε να γίνει έτσι;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Κι εγώ την έχω αυτή τη σκέψη. Δεν ξέρω, προσωπικά μου φαίνεται πως το "άλλο" σύστημα είναι καλύτερο και γιατί αφήνει τον κόσμο στα μαγαζιά (ειδικά οι non-frequent flyers συνήθως αγχώνονται υπερβολικά μην αργήσουν και απλά περνάνε το security πολύ νωρίς με αποτέλεσμα να χάνονται πιθανά έσοδα), αλλά και γιατί (από την ακριβώς αντίστροφη πλευρά) απομακρύνει τον κίνδυνο κάποιος να υπολογίσει λάθος και να καθυστερήσει πτήση λόγω του ότι ψώνιζε ενώ η ουρά στο security ήταν μισή ώρα... Υποθέτω είναι πιο εύκολο το monitoring από πλευράς security έτσι όπως είναι στον Βεν;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Νομίζω ότι προς το παρόν δεν είναι εφικτή τέτοια αλλαγή και αυτό λόγω των περιορισμών στα υγρά που μπορεί να μεταφέρει κάθε επιβάτης.
 
Top