LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αν σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει και η ντουντούκα όλη την ώρα και η αστυνομία κόβει και καμιά κλήση (έστω για τα ματια του κοσμου), είναι λίγο αδιανόητο αυτό που συμβαίνει.
Κατά τα αλλά θέλουν να έχουν και valet parking (λέμε τώρα) εκει που είναι πήχτρα :stupid:
 
Πτωτικά κινήθηκε ο Νοέμβριος όσον αφορά την κίνηση επιβατών στον Ελευθέριο Βενιζέλος, συνολικά 1.596.848 επιβάτες. Αυτό αντιπροσωπεύει άνοδο 31.1% σε σχέση με το 2021 και πτώση -4.2% σε σχέση με το 2019.
Συνολική κίνηση για το 2022 μέχρι στιγμής: 21.140.211 ( - 11.7% σε σχέση με το 2019 )
 

Attachments

  • ΑΙΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ.png
    ΑΙΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ.png
    548,9 KB · Προβολές: 28
Έκλεισε και η χρονιά....

Εσωτερικό : 7,385,975
Εξωτερικό : 15,342,775
Σύνολο : 22,728,750

Σύγκριση με το 2020 +84.1% και με το 2019 -11.1%
 
Για να δούμε αν αυτά τα νούμερα θα δώσουν το έναυσμα για μια ουσιαστική επέκταση των κτιριακών υποδομών ( αεροσταθμός ) ή θα αποτελέσουν πρόφαση για αναβολή για λίγο ακόμη.
Τα σχόλια των επιβατών για τον ΑΙΑ αναφέρουν συχνά πυκνά την λέξη ”zoo” για να περιγράψουν τον συνωστισμό ειδικά το καλοκαίρι.

Θα ήταν δε ωραίο να δούμε πιο ορθολογική χρήση των υπαρχουσών υποδομών… Είναι γελοίο να σταθμεύουν widebodies σε αρκετά απομακρυσμένα σταντ και να σταθμεύει η Ryanair στο satellite από την στιγμή που δεν κάνει χρήση φυσούνας. Μήπως θα έπρεπε να γίνει το αντίστροφο;
 
Είναι γελοίο να σταθμεύουν widebodies σε αρκετά απομακρυσμένα σταντ και να σταθμεύει η Ryanair στο satellite από την στιγμή που δεν κάνει χρήση φυσούνας. Μήπως θα έπρεπε να γίνει το αντίστροφο;
Πολύ σωστά. Κάποτε στον ΔΑΑ θα πρέπει να πουν όχι στις απαιτήσεις της ακατονόμαστης. Οι απειλές ότι θα φύγει και θα μας αφήσει ορφανούς είναι κούφιες, θα μείνει όσο κερδίζει χρήματα και θα αποχωρήσει το επόμενο πρωϊ που θα παρουσιάσει ζημιές.
 
Όπως λέει και το άσμα, στην ευχή, στο καλό Bryan …
Πρέπει κάποια στιγμή να χρησιμοποιηθούν κανονικά οι εγκαταστάσεις του satellite και να μάθει λίγο ο κόσμος ότι υπάρχει και αυτό το κομμάτι. Το main είναι τέρμα γεμάτο και satellite κουφάρι; Προφανώς και μπορεί να υπάρχει αντίλογος αλλά αν δεν τους εξυπηρετεί να βάλουν ένα φουρνελο να πάει στην ευχή.
 
 
Στις πόσες τσάντες μετανιώνεις, για να καταλάβω δηλαδή; 47 φορές έκλεψες το ίδιο αντικείμενο και λες μετανοώ;
Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον γνωστό handler, εκτός από Ρωμά (γυφτοι που λένε στο χωριό) είναι και τρομερά έξυπνοι, οργανωμένοι και με διαδικασίες. Το οποίο για κάποιο λόγο όλοι γνωρίζουν αλλά οι εποπτεύουσα αρχή κοιτάζει κάπου άλλου. Αχ αυτά τα μαγαζιά εντός δημοσίου.
 
Από ότι διάβασα από το παραπάνω λινκ αναφέρεται σε Goldair; Ε τώρα ο συγκεκριμένος τι να πω… Δυστυχώς, χρόνια έχουμε πει ότι πλέον μπαίνει κάθε καρυδιάς καρύδι με τη δικαιολογία του "φθηνού προσωπικού"…
 
Όπως τα λες. Όλα έχουν ειπωθεί αλλά η κατάσταση παραμένει ίδια. Οι υπηρεσίες είναι πολύ χαμηλού επιπέδου. Οι εταιρίες που δείχνει λίγο παραπάνω προσοχή είναι το LH Group και κάποιες λίγες ακόμα. Η Α3 έχει ότι περίσσεψε στο πανέρι. Αυτό είναι με αποκλειστική ευθύνη του handler. Οι συνθήκες είναι ότι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί, με αποτέλεσμα να φεύγει προσωπικό από την πρώτη μέρα. Όχι ένας και δυο. Είναι ο ορισμός του άρπα κόλα. Αν δεν χάσουν την Α3 δεν θα βάλουν μυαλό. Αλλά όπως έχουν παραδεχτεί έχουν κατεβάσει τα παντελόνια για να πάρουν το συμβόλαιο, έτσι λοιπόν ότι και αντιμετωπίζουν οι επιβάτες της Α3 έχει λογική. Τι απαιτήσεις μπορείς να έχεις;
Οι αεροπορικές πάλι κάνουν συχνά audits, τίποτα δεν έχουν πάρει χαμπάρι;
 
Top