flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Ήμουν από τους ''τυχερούς'' που ήλπιζα να πετάξω χτες από ΑΤΗ.
Η πρώτη πτήση μου ήταν με ΤΗΥ για IST και για 5-10 λεπτά το πρωί δεν πρόλαβε τα καιρικά φαινόμενα και στο τέλος βρεθήκαμε να περιμένουμε 6 ώρες μέσα στο αεροσκάφος. Τις λεπτομέρειες και τα τραγελαφικά που έγιναν επιφυλάσσομαι να τα περιγράψω σε ένα τριπ ριπορτ όταν και αν το ταξίδι ολοκληρωθεί (μιας που ακόμα δεν έχω νέο εισιτήριο), αλλά έχω τα εξής σχόλια:
-Είναι πέρα για πέρα απαράδεκτο για καιρό που όλοι περιμένουν από μέρες, να μην υπάρχει πρόσβαση στο/από το μεγαλύτερο διεθνές αεροδρόμιο της χώρας. Είτε μετρό, είτε προαστιακό, ήταν ταξί 4Χ4, είτε με στρατιωτικά στάγιερ, πρέπει να υπάρχει τρόπος ο κόσμος να μπορεί να φύγει, έστω και σιγα-σιγά. Ας πάρουν 50 βανάκια με χειμερινά να διώχνουν κόσμο σε τέτοιες περιπτώσεις, τόσους φόρους τους χρεώνουν. Η κατάσταση χτες με δεκάδες να κοιμούνται στο πάτωμα, εξουθενωμένοι εν μέσω πανδημίας είναι χειρότερη από τρίτο κόσμο.
-Είναι ακόμα πιο απαράδεκτο η γελοία πολιτική της ΤΗΥ που έχει δασκαλέψει τους υπαλλήλους της σε όλες τις χώρες, να αποφεύγουν να αναφέρουν τα δικαιώματα των επιβατών, κάνοντας τους να θέλουν να καλέσουν την αστυνομία και δικηγόρους (πραγματικά παραδείγματα) και ενώ οι διπλανοί της Goldair να έχουν ξενοδοχείο, οι της ΤΗΥ να είναι σαν ικέτες και να τους λένε από πάνω ότι ''καθυστερούν την ουρά'' για να τους κάνουν να αισθανθούν ένοχοι. Επίσης επρεπι να περιμένω 3 ώρες και στο τέλος να μην έχω καν λύση είναι λίγο της πλάκας. Ας το πουν από την αρχή ότι δεν μπορούν να βγάλουν εισιτήριο να φύγω 3 ώρες αρχίτερα. Δεν σχολιάζω καν ότι το εισιτήριο ήταν business και όταν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά περιμένεις πάνω από 3 υπαλλήλους να κουμαντάρουν 2 ακυρωμένες πτήσεις με 200-300 άτομα.
Στάθηκα τυχερός και ένας άγιος άγνωστος που πέρασε με 4Χ4 με έβγαλε από την κόλαση, που θα κρατούσε για ακόμα 12 ώρες τουλάχιστον, με ανθρώπους να πηδάνε στις ράγες μέσα στο κρύο και αφού όλο το βράδυ δεν είχε καθαρίσει κανένας δρόμος.
Η πρώτη πτήση μου ήταν με ΤΗΥ για IST και για 5-10 λεπτά το πρωί δεν πρόλαβε τα καιρικά φαινόμενα και στο τέλος βρεθήκαμε να περιμένουμε 6 ώρες μέσα στο αεροσκάφος. Τις λεπτομέρειες και τα τραγελαφικά που έγιναν επιφυλάσσομαι να τα περιγράψω σε ένα τριπ ριπορτ όταν και αν το ταξίδι ολοκληρωθεί (μιας που ακόμα δεν έχω νέο εισιτήριο), αλλά έχω τα εξής σχόλια:
-Είναι πέρα για πέρα απαράδεκτο για καιρό που όλοι περιμένουν από μέρες, να μην υπάρχει πρόσβαση στο/από το μεγαλύτερο διεθνές αεροδρόμιο της χώρας. Είτε μετρό, είτε προαστιακό, ήταν ταξί 4Χ4, είτε με στρατιωτικά στάγιερ, πρέπει να υπάρχει τρόπος ο κόσμος να μπορεί να φύγει, έστω και σιγα-σιγά. Ας πάρουν 50 βανάκια με χειμερινά να διώχνουν κόσμο σε τέτοιες περιπτώσεις, τόσους φόρους τους χρεώνουν. Η κατάσταση χτες με δεκάδες να κοιμούνται στο πάτωμα, εξουθενωμένοι εν μέσω πανδημίας είναι χειρότερη από τρίτο κόσμο.
-Είναι ακόμα πιο απαράδεκτο η γελοία πολιτική της ΤΗΥ που έχει δασκαλέψει τους υπαλλήλους της σε όλες τις χώρες, να αποφεύγουν να αναφέρουν τα δικαιώματα των επιβατών, κάνοντας τους να θέλουν να καλέσουν την αστυνομία και δικηγόρους (πραγματικά παραδείγματα) και ενώ οι διπλανοί της Goldair να έχουν ξενοδοχείο, οι της ΤΗΥ να είναι σαν ικέτες και να τους λένε από πάνω ότι ''καθυστερούν την ουρά'' για να τους κάνουν να αισθανθούν ένοχοι. Επίσης επρεπι να περιμένω 3 ώρες και στο τέλος να μην έχω καν λύση είναι λίγο της πλάκας. Ας το πουν από την αρχή ότι δεν μπορούν να βγάλουν εισιτήριο να φύγω 3 ώρες αρχίτερα. Δεν σχολιάζω καν ότι το εισιτήριο ήταν business και όταν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά περιμένεις πάνω από 3 υπαλλήλους να κουμαντάρουν 2 ακυρωμένες πτήσεις με 200-300 άτομα.
Στάθηκα τυχερός και ένας άγιος άγνωστος που πέρασε με 4Χ4 με έβγαλε από την κόλαση, που θα κρατούσε για ακόμα 12 ώρες τουλάχιστον, με ανθρώπους να πηδάνε στις ράγες μέσα στο κρύο και αφού όλο το βράδυ δεν είχε καθαρίσει κανένας δρόμος.