LGHL/PKH Porto Heli (Closed)

  • Thread starter Thread starter Kyprianos Biris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νέες φωτογραφίες στο παραπάνω album.

Το καθεστός παραμένει το ίδιο από το 2004, το αεροδρόμιο είναι κλειστό.
Ο ιδιοκτήτης δεν δείχνει ενδιαφέρον στο να ανανεώσει την άδεια λειτουργίας του, πετά ελίκοπτερα πια και έχει πουλήσει το αεροσκάφος που έδρευε εκεί.
 
Έχεις καθόλου στοιχεία??
Διάδρομος, χώρος κλπ?
 
Ποιό το καθεστός δημιουργίας ιδιωτικών αεροδρομίων?
 
Ο Χρίστος θα τα ξέρει καλύτερα. Εγώ θα στο πω μπακαλίστικα :

Το βασικό είναι να πληρούν προδιαγραφές ενεργητικής (πυρασφάλεια κλπ.) & παθητικής (εμπόδια, επιφάνειες κλπ.) ασφάλειας της ΥΠΑ (ICAO) όπως και το να μην έχει αντίρηση κάποιος γείτονας !

Συνήθως το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι οι γείτονες οι οποίοι προφασιζόμενοι όχληση έχουν μεγάλη νομική δύναμη εναντίον της δημιουργίας ενός νέου ιδιωτικού αεροδρομίου.

Απαραίτητη είναι η "Μελέτη Περιβαλοντικών Επιπτώσεων" πάνω στην οποία ,τη σήμερον ημέραν, και η τελευταία υπηρεσία /φορέας / κατίνα της περιοχής ζητήται από την ΥΠΑ να γνωμοδοτήσει θετικά ή αρνητικά.
 
Ποιός ο λόγος να δημιουργήση κάποιος ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο;Σίγουρα είναι μιά πολύ δαπανηρή επένδυση,ιδίως το συγκεκριμένο το οποίο γιά να φτιαχτή χρειάστηκε να κοπή ολόκληρη κορυφή λόφου...

Υποθέτω οτι η απόσβεση τής επένδυσης αυτής έγινε χρεώνοντας την ΟΑ γιά το χρονικό διάστημα που το χρησιμοποιούσε.Ωστόσο θά μπορούσε να ανανεωθή η άδεια λειτουργίας του ώστε να το χρησιμοποιούν όσοι διαθέτουν/νοικιάζουν ιδιωτικό αεροπλάνο καί θέλουν νά πάνε στό Πόρτο Χέλι.

Τόν νύν ιδιοκτήτη τού LGHL τον είχα γνωρίσει πρίν αρκετά χρόνια,αλλά δέν έτυχε να συζητήσουμε ποτέ το θέμα αυτό....
 
Hastaroth":1ab3rnhi said:
Ποιός ο λόγος να δημιουργήση κάποιος ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο;Σίγουρα είναι μιά πολύ δαπανηρή επένδυση,ιδίως το συγκεκριμένο το οποίο γιά να φτιαχτή χρειάστηκε να κοπή ολόκληρη κορυφή λόφου...
Για να έχεις το προσωπικό αεροσκάφος σου δίπλα στο σπίτι σου. Αν έχεις τα χρήματα και τον χώρο το κάνεις.

Hastaroth":1ab3rnhi said:
Υποθέτω οτι η απόσβεση τής επένδυσης αυτής έγινε χρεώνοντας την ΟΑ γιά το χρονικό διάστημα που το χρησιμοποιούσε.
Μην υποθέτεις τίποτα ! Μπορεί κάλιστα να μην έχει αποσβεστεί τίποτα.
Δε νομίζω πως η συγκεκριμένη οικογένεια έκανε την επένδυση αυτή κατά τη δεκαετία του 70 με σκοπό της απόσβεση.

Hastaroth":1ab3rnhi said:
Ωστόσο θά μπορούσε να ανανεωθή η άδεια λειτουργίας του ώστε να το χρησιμοποιούν όσοι διαθέτουν/νοικιάζουν ιδιωτικό αεροπλάνο καί θέλουν νά πάνε στό Πόρτο Χέλι.

Τι το πέρασες ; κοινοφελές ίδρυμα ; :) Αυτό ο άλλος το βλέπει σαν τον ιδιωτικό του χώρο, το σπίτι του. Επειδή εγώ του έχω μιλήσει επανηλλημένα πίστεψέ με το βλέπει σαν ιδιωτικό χώρο του και δεν έχει καθόλου όρεξη να έρχεται εκεί ο καθένας να κάνει t&g. Οι γείτονες του γκρινιάζουν, το πέρασμα του κεντρικού δρόμου πρόσβασης στις βίλες γίνεται πολύ επικίνδυνο και σε τελική βάση, η ίδια η οικογένεια που πια πετά μόνο με ελικόπτερα δεν έχει τίποτα να κερδίσει από τη διατήρηση του α/δ σε λειτουργία. Με τέτοια αξία που έχει σα γη το συγκεκριμένο οικόπεδο στη συγκεκριμένη θέση δύσκολο να το έχεις για πολλά χρόνια ακόμα σαν αεροδρόμιο. Μόνο και μόνο οι γείτονες που έχουν χτίσει γύρω του αν δείτε ποιοι είναι θα καταλάβετε γιατί η οικογένεια δεν θέλει να τους προκαλεί όχληση που στο κάτω κάτω δεν έχει άμεση σχέση με δικό(α) τους αεροσκάφος !
 
Hastaroth":2zc5nsbv said:
Ποιός ο λόγος να δημιουργήση κάποιος ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο;

Πέρα από το να θέλει κάποιος να δημιουργήσει αεροδρόμιο στο σπίτι του (Πόρτο Χέλι)... μπορεί να πρόκειται για το αεροδρόμιο μιας ομάδας ατόμων ή αερολέσχης (Πολύκαστρο, Μεσολόγγι, Ξάνθη κτλ.) ή ένα ιδιωτικό αεροδρόμιο-επιχείρηση που πιθανότατα να περιλαμβάνει και σχολή (Ίκαρος στη Βοιωτία, PREL στη Χαλκιδική).
 
Top