LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ειναι η αδεια για τη χρηση του ασυρματου που εκδιδει η ΥΠΑ/Δ5 σε ολα τα ελληνικου νηολογιου α/φη. Στην Ιταλια αλλα και στις περισοτερες χωρες,τα υπερελαφρα δεν ειναι υποχρεωμενα να εχουν τετοια αδεια,στην Ελλαδα ομως για να πεταξεις απο αεροδρομιο που εχει ΥΠΑτζηδες την χρειαζεσαι,αρα εκει απαγορευεται να προσγειωθει α/φος που δεν εχει.Ετσι λοιπον ολα τα Ιταλικα υπερελαφρα που επιθυμουν να επισκεφτουν την Ελλαδα,απλως την παρακαμπτουν και πανε στην .........Τουρκια!!!! :wall:
 
Μου κάνει εντύπωση αυτό, είναι σε γραμμή με τους κανονισμούς της ΕΕ; Είναι μια άδεια που μπορείς να αγοράσεις - όπως πχ το πάσο για να χρησιμοποίησεις τους Αυστριακούς αυτοκινητόδρομους :roll: ;
 
sokratis_71":31et8eaw said:
στην Ελλαδα ομως για να πεταξεις απο αεροδρομιο που εχει ΥΠΑτζηδες την χρειαζεσαι


Αφού ήξερες ότι τη χρειάζεσαι στην Ελλάδα, γιατί δεν την πήρες?
 
Τωρα θα με τρελανεις κι εσυ?Δε διαβασες πιο πανω οτι η Ιταλια δεν εκδιδει αδειες σταθμου για υπερελαφρα?Απο που να την παρω,απο τον περιπτερα της γειτονιας μου? :wall:
Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως πετανε τα διερχομενα Ιταλικα ΥΠΑΜ με Ιταλικα πληρωματα σε ολη την ελλαδα χωρις να εχουν προβλημα?Πως πετανε τα Ελληνικα ΥΠΑΜ με Ιταλικο νηολογιο απο αεροδρομια οπως των Μεγαρων,της Σκιαθου,της Λημνου κλπ?
Διαβαστε και τον τοπικο τυπο:
http://epirusgate.blogspot.com/2010/11/blog-post_6744.html
 
Για να καταλάβω . Απογειώθηκες από το Μακεδονία. Εκεί δεν ήταν απαραίτητη η άδεια σταθμού ?? Η μάλλον απογειώθηκες από κάπου αλλού.

Επειδή δεν ξέρω , στα σχέδια πτήσης δεν αναφέρονται αυτά , τι ασύρματο έχεις, ( αν έχεις ) , αν έχεις transponder κλπ ?

Δηλ αυτό που δεν καταλαβαίνω , επιτρέπετε να απογειωθείς αλλά όχι να προσγειωθείς ??? :(
 
Η άδεια σταθμού, αν δεν κάνω λάθος, είναι η άδεια που χρειάζεσαι για να εκπέμψεις στην "αεροπορική μπάντα". Δεν μπορεί ο καθένας να αγοράζει ένα γουόκι τόκι, να το "πειράζει" για να εκπέμπει στις αεροπορικές συχνότητες και μετά να βγει στο Μακεδονία κ να δίνει άδειες προσγείωσης σε αεροσκάφη. Γιαυτό θεσπίστηκε η έννοια της άδειας. Από την άλλη όμως, τα πτητικά μέσα είναι υποχρεωμένα να έχουν ασυρμάτους και αφίδρομη επικοινωνία για να πετάξουν σε ελεγχόμενο εναέριο χώρο. Τα ΥΠΑΜ, θεωρητικά μπορούν να αποπροσγειώνονται και σε "Πεδία Προσγείωσης", χώροι στους οποίους δεν απαιτείται η χρήση ασυρμάτου. Σε controlled airspace όμως, για λόγους ασφαλείας, πρέπει να έχεις κ ασύρματο και άδεια. γιαυτό και ορθώς ο ελεγκτής των Ιωαννίνων δεν άφησε το εν λόγω άφος να πιάσει.

Γιατί οι Ιταλοί δεν απαιτούν τέτοιες άδειες στα ΥΠΑΜ τους, δεν με νοιάζει.
Γιατί οι Έλληνες τις απαιτούν; Το ίδιο. (Πιστεύω καλά κάνουν. Με τις χαμηλές τιμές που έχουν τα ΥΠΑΜ, ο κάθε άσχετος με λίγα χρήματα αγοράζει ένα κ πάει κ τσακίζεται. Κάθε μορφή ελέγχου, θα αποβεί τελικά σε καλό).
Το θέμα δεν είναι να εναρμονιστούν οι Έλληνες με τους Ιταλούς. Το θέμα είναι να εναρμονιστούν οι χειριστές με τους κανονισμούς. Μπορείς να προσγειωθείς κάπου αλλού και να βγάλεις αυτήν την άδεια; Είναι άδεια για τον χρήστη ή για το μέσο; Υπάρχει άλλη λύση; Την γνωρίζει η ΥΠΑ; Αν ναι, τι κάνει γιαυτό; Αν όχι, γιατί μας παρέθεσες αυτό το συμβάν Σωκράτη;

Το αν κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια και αφήνουν τα ΥΠΑΜ να αποπροσγειώνονται χωρίς τις απαιτούμενες άδειες, το αφηνω ασχολίαστο. Αυτό για μένα είναι πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα από το να μην αφήσεις ένα αεροπλάνο να πιάσει στα Γιάννενα. Άλλωστε, δεν συμφωνώ πως αυτό υποθάλπτει το GA στη χώρα μας. Αντίστοιχα, στην Ελβετία που αν περάσεις με αυτοκίνητο το όριο ταχύτητας σε εκτελούν δια λιθοβολισμού, δεν θα έπρεπε να περνάει κανένας τουρίστας με αυτοκίνητο. Κι όμως, από Ιταλία προς Γερμανία, οι Buggatti και οι Lambo έκαναν παρέλαση στους Ελβετικούς αυτοκινητόδρομους όσο ήμουν εκεί. Απλά, σέβονταν τους κανονισμούς κ πήγαιναν με 60....
 
Ολα τα υπερελαφρα που πετανε στην ελλαδα ανεξαρτητως νηολογιου,εχουν ασυρματο και οι περισοτεροι χειριστες εχουν και πτυχιο περιορισμενης ραδιοτηλεφωνιας.Ο νομος που εχει κατασκευασει η ΥΠΑ,γραφει οτι απαιτειται και αδεια σταθμου για την πιστοποιηση της καλης λειτουργειας του εξοπλισμου και τον εναρμονισμο του με τα προτυπα.Η ΥΠΑ εκδιδει ομως αδειες μονο για Ελληνικα νηολογια.Οι Ιταλοι δεν εκδιδουν αδειες για ΥΠΑΜ.Οποτε οποιο υπερελαφρο Ιταλικου νηολογιου θελει να επισκεφτει τα δεκαδες αεροδρομια της χωρας μας,πολυ απλα,απαγορευεται να το κανει.Γι`αυτο και οι Ιυαλοι παρακαμπτουν την Ελλαδα και πανε στην Τουρκια!!!!!Αλωστε εμεις δεν εχουμε αναγκη τα λεφτα τους,εχουμε το ΔΝΤ για τα επομενα 400 χρονια σκλαβιας.....
Σαν χωρα,εχουμε τους χειροτερους κανονισμους οσον αφορα το αεροπορικο κοματι,ειδικα της Γενικης Αεροποριας.
ΚΑι για οσους πιστευουν οτι η ΥΠΑ τηρει τους κανονισμους προς οφελος της ασφαλειας πτησεων και αλλες τετοιες κουταμαρες,ας μας απαντησει καποιος υπευθυνος,πως "χαρισαν" με κλειστα ματια τοσα πτυχια ΥΠΑΜ,χωρις εξετασεις.Τι εγινε εκει,ξεχασαμε την ασφαλεια,τα προτυπα,τη νομοθεσια?
Καποτε στο "King Pyrros" πετουσαν ανεμοπτερα,αεροπλανα,trikes.Σημερα δεν πεταει τιποτα......Τυχαιο?
 
H άδεια σταθμού αεροσκάφους υπάρχει για να πιστοποιεί ότι ο σταθμός τηρεί τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές (ισχύ, παρεμβολές, εγκατάσταση, συντήρηση, κλπ) και ορίζει τον κάτοχο/υπεύθυνο του σταθμού ο οποίος πρέπει να κατέχει και το αντίστοιχο πτυχίο.

Εφ΄όσον ένα αεροσκάφος θεωρείται πλόϊμο και νόμιμο στη χώρα που είναι νηολογημένο, (η χώρα αυτή δε, τηρεί τα στάνταρτς, ελέγχεται και αναγνωρίζεται ώς ισότιμο μέλος απο τους διεθνείς οργανισμούς που μετέχει και η Ελλάδα (ICAO, EASA,κλπ) η ΥΠΑ δεν έχει λόγο να του απαγορεύσει να πετάξει στον Ελληνικό εναέριο χώρο.
Αυτό το οποίο έχει δικαίωμα και υποχρέωση είναι να ελέγξει με ειδικευμένους επιθεωρητές αν το α/φος πληρεί τις προδιαγραφές που η ίδια έχει θέσει για ασφαλείς πτήσεις στον ΕΕΧ.
Δεν μπορεί κανείς να απαγορεύει εξ αποστάσεως την πτήση για ένα χαρτί. Η "άδεια σταθμού" είναι ο τύπος, η ουσία είναι οι προδιαγραφές.
Η χώρα που νηολόγησε το α/φος μπορεί να είναι αυστηρότερη απο τη δική μας, απλά να μην δίνει ειδική άδεια για τον ασύρματο (διότι προφανώς δεν απαιτείται απο τους διεθνείς οργανισμούς, και εκεί κοιτάνε πως θα μειώσουν τα "χαρτιά" και τη γραφειοκρατία).
Ας ελέγχονται τα συγκεκριμένα υπερελαφρά αεροσκάφη ξένου νηολογίου όπως ορίζει ο νόμος, κι αν δεν πληρούν τις απαιτήσεις να μην ξαναπετάξουν μέχρι να συμμορφωθούν.

Αυτή είναι η ουσία, ποιο είναι το πρόβλημα, πως θα εισπράχθεί το παράβολο και ποιος θα πληρώσει τα έξοδα;
 
Συμφωνω απολυτα με τον Νωντα και αυτο ακριβως προτεινα στους καρεκλοκενταυρους της ΥΠΑ.Εφ οσον η Ιταλια δεν εκδιδει αδειες για τα Ιταλικα ΥΠΑΜ,ας ελεγξει η ΥΠΑ τον εξοπλισμο μας,ας κανει μια εκθεση ο αρμοδιος υπαλληλος(σαν αυτη που κανει για τα ελληνικου νηολογιου)και μετα με βαση το οτι ο χειριστης εχει πτυχιο Ρ/Τ και οτι ο εξοπλισμος ειναι εντος των προβλεπομενων προτυπων,ας μας επιτρεψουν να πεταμε χωρις να μας εκδωσουν αδειες.Που ειναι το προβλημα?Ας πληρωσουμε και παραβολο αν θελουν.ελεος πια με τις τυπικοτητες,κοιταξτε επιτελους την ουσια.Εχουμε γινει ρεζιλι και ξεφτιλα σε ολη την Ευρωπη με τους ηλιθιους κανονισμους αυτης της υπηρεσιας.Την Ανοιξη θελουν να ερθουν ενα ακροβατικο σμηνος υπερελαφρων με χειριστες ατομα με αναπηρια και να πεταξουν σε πολλα αεροδρομια στην ελλαδα.Δυστυχως με αυτη τη νομοθεσια δεν θα μπορεσουν να ερθουν ποτε.....
http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/8817/2010-11-11.html
 
Οι εργασίες στο αεροδρόμιο σταμάτησαν απο χθες και το εργοτάξιο έκλεισε! Απολύθηκαν οι εργαζόμενοι και όλα αυτά γιατί 1ον) δεν ρέει το χρήμα για τις εργασίες και 2ον) ενοψει των ιδιωτικοποιήεων το νέο τερμιναλ θα το κάνει ο ιδιωτης που θα αναλάβει τη διαχείριση :mrgreen:
 
Top