LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Με τι αεροσκαφη πεταει η ΟΑ στο εν λογω αεροδρομιο?
 
Με Dash 8
 
100 ή 400?
 
Μιας και εγινε Bump το thread με το ποστ του Φωτη, δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο οι τιμες ειναι τοσο μα τοσο υψηλες για τα Ιωαννινα.... Πραγματικα επειδη με ενδιαφερει ο συγκεκριμενος προορισμος, καθε φορα που πεταω εχει πληροτητα απο 80-95% και καμια φορα ειναι εντελως γεματο και γυρναει γεματο και ολα αυτα με δυο πτησεις την ημερα μια το μεσημερι και μια το απογευμα και για Ιωαννινα αλλα και για Αθηνα.

Δεν μπορω να καταλαβω τι πεζεται πραγματικα...
Διαβασα ορισμενα προηγουμενα ποστ και μου εχουν ψιλοπεσει τα μαλλια.
 
Γιατί είναι ακριβά Αθήνα-Ιωάννινα 230 € ; Bergen-Oslo έχει μέση τιμή 200€, Ρώμη-Μπάρι 230€ κλπ και μιλάμε και για χώρες με μεγαλύτερη κίνηση, λόγω γεωμορφολογίας και λόγω πληθυσμού
 
Δηλαδή έχει καμία σχέση το οικονομικό επίπεδο των Νορβηγών και των Ιταλών , με αυτό των Ελλήνων του 2011?230€ για μία πτήση που μπορείς να πας και με το ΚΤΕΛ ,για έναν Ελληνα είναι πάρα πολλά.Για έναν Νορβηγό που στη χώρα του το φαγητό σε μια καλούτσικη ταβέρνα έχει 50€ το άτομο,είναι απλά ανεκτό.Εξάλλου εάν σου φαίνονται λίγα, μπορείς να νοικιάσεις και learjet από καμιά Gain ή Interjet....
 
Ψιιιιιιιτ... ο Νορβηγός θα δει πολλές περισσότερες προσφορές και ο μέσος όρος των ναύλων είναι χαμηλότερος τόσο για την πιο βαριά γραμμή Όσλο-Μπέργκεν, όσο και για το Τρόντχαϊμ, το Σταβάνγκερ, το Τρόμσε. Ακόμα και για πτήσεις προς την άλλη άκρη της μακρόστενης βορειοσκανδιναβικής χώρας οι προσφορές και ο μέσος ναύλος είναι σε καλύτερη κατάσταση, ιδιαίτερα όταν σκέφτεσαι ότι υπάρχει ακόμα ανταγωνισμός μεταξύ SAS και Νorwegian, σε μεγάαααλη αντίθεση από τα εδώ δεδομένα.

Αλλά από την στιγμή που υπάρχει αγορά και κοινό που πληρώνει τέτοιες τιμές για την γραμμή Αθήνα-Ιωάννινα, φυσικό επόμενο είναι ο ναύλος να κινείται σε αυτά τα επίπεδα.
 
Το βιωτικό επίπεδο των Ελλήνων, λίγο έχει να κάνει με το κοστολόγιο των αεροπορικών εταιρειών.
Τα κοστολόγια πατάνε σε τιμές καυσίμων, ανταλλακτικών και πληρωμάτων που είναι περίπου ανάλογες μέσα στην Ευρώπη, οι εταιρείες κυρίως διαφέρουν σε όγκο επιβατών και οργάνωσης.
Το ότι το βιωτικό επίπεδο των Ελλήνων είναι χαμηλότερο, απλά σημαίνει ότι οι Έλληνες δεν μπορούν να χρησιμοποιούν το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις τους, τόσο συχνά όσο οι Νορβηγοί, Ιταλοί κλπ.
Τόσο απλό. Επειδή συμμετέχουμε στην EU, δεν γίναμε όλοι το ίδιο πλούσιοι, όπως δυστυχώς κάποιοι νομίζανε τόσα χρόνια.
Οι αερομεταφορές έχουν απελευθερωθεί, εάν κάποιος δεί οικονομικό ενδιαφέρον στο δρομολόγιο και μπορεί να το κάνει φθηνότερα, θα πάει και θα το κάνει.
 
LXSKLH":u8yp4446 said:
Ψιιιιιιιτ... ο Νορβηγός θα δει πολλές περισσότερες προσφορές και ο μέσος όρος των ναύλων είναι χαμηλότερος τόσο για την πιο βαριά γραμμή Όσλο-Μπέργκεν, όσο και για το Τρόντχαϊμ, το Σταβάνγκερ, το Τρόμσε. Ακόμα και για πτήσεις προς την άλλη άκρη της μακρόστενης βορειοσκανδιναβικής χώρας οι προσφορές και ο μέσος ναύλος είναι σε καλύτερη κατάσταση, ιδιαίτερα όταν σκέφτεσαι ότι υπάρχει ακόμα ανταγωνισμός μεταξύ SAS και Νorwegian, σε μεγάαααλη αντίθεση από τα εδώ δεδομένα.

Αλλά από την στιγμή που υπάρχει αγορά και κοινό που πληρώνει τέτοιες τιμές για την γραμμή Αθήνα-Ιωάννινα, φυσικό επόμενο είναι ο ναύλος να κινείται σε αυτά τα επίπεδα.
Ε,ψιιιιτ γατούλα!Αυτό λέω και εγώ, πως δεν φτάνει που είμαστε σε μαύρα οικονομικά χάλια αλλά πληρώνουμε και ακριβότερα υπηρεσίες που άλλοι λαοί της Ευρώπης τις πληρώνουν φθηνότερα.Το ίδιο ισχύει και για πολλά προιόντα.
 
Top