Επειδή έλκω καταγωγή απο Δ Μακεδονία και τιμώ κατά καιρούς και το KSO και το ΚΖΙ και γνωρίζω την περιοχή πολύ καλά οφείλουμε να διαπιστώσουμε οτι αυτα μαζί με το ΙΟΑ δημιουργήθηκαν σε άλλους καιρούς με άλλες ανάγκες και άλλους ίσως σκοπούς. Για να μην είμαστε άδικοι, το ίδιο έγινε και σε άλλες υποδομές π.χ νοσοκομεία αλλά και σε υποδομές ιδιωτών, για να μην την λέμε στο Κράτος
Χωρίς την εγνατία έπρεπε να φας 3,μιση ώρες να πας απο Κοζάνη Γιάνενα και αντίστοιχα θεσσαλονικη η Καστορια η Γρεβενα.
Κοντα Σιμα τα Γιάννενα και ενα φιλι στο χέρι για όποιον γνωρίζει.
Τα πράματα τα άλλαξε η εγνατία. Ξέρω άνθρωπο που έκλεισε το υποκατάστημα του στα Γιάννενα μιας και εξυπηρετει πια απο Θεσσαλονίκη σε άμεσο χρόνο τους πελάτες του.
Αρα, λογικό ειναι να πρέπει να επανασχεδιάσουμε όλες τις υποδομές μας με βάση τα νεα δεδομενα. Αλλά κανένας δεν δεχεται. Φωναζει η Καστορια δεν έχει πχ Ορθοπεδική. Φωνάζουν τα Γρεβενά δεν έχουν μικροβιολογικό. Αεροδρόμια σπαρμένα παντού, επιδοτούμενα δρομολόγια, μόνο.
Θα μπορούσε ενα απο αυτα ή ολα να ζήσουν? Ισως. Αλλά πρέπει να σκεφτούμε πώς θα φτάσει κάποιος στο αεροδρόμιο και πόσο θα του κοστίσει. Εδω μας κυβερνούν τα ΚΤΕΛ και οι ταξιτζήδες.
Στο Λουξεμβούργο και στα περιξ υπάρχει μια ωραία εταιριούλα, που οσο περνάει ο καιρός μεγαλώνει, που προσφέρει σύνδεση σε καμια 15ρια πόλεις με τα αεροδρόμια του CRL και HHN. εδω
https://www.flibco.com/en
Στην Ελλάδα του 2015 χρειάζονται 343 υπογραφές για να αδιοδοτηθεί τέτοιο πράγμα και ΕΑΝ επιτραπει, θα κινητοποιηθούν ολοι για να προστατέψουν τον μικροιδιοκτήτη λεωφοριατζη που κερδίζει με ιδρώτα το ψωμί του.
Αντε καλά, τα ΚΤΕΛ έχουν σκεφθεί ποτέ να συνδέσουν αυτά τα αεροδρόμια και ειδικότερα το ΙΟΑ με προορισμούς γυρω γυρω?
Οχι βέβαια. Και ένας προορισμός εάν και ακούγεται μακρια δεν ειναι αποτελουν τα μετέωρα. Ορδες Κινέζων κάθε μέρα, τα πετυχαίνω τα πούλμαν στο Δομοκό. Οι πανσιον στο Τσεπελοβο δεν βαζουν μαζι ενα mountain bus να με πέρνει απο το Α/Δ την Παρασκευη και να με γυρνάει την Κυριακη?
Και φυσικά το αεροδρόμιο ειναι και εμπορεύματα. Μπορεί να φέρει κινησούλα.
Αλλά προυποθέτει κάποιον να ξέρει και να τρέχει. Ε, τέτοιος δεν υπάρχει σε αυτές τις περιφέρειες, ουτε το σκέφτεται κανεις να ασχοληθεί. Το κράτος!!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?
Η λύση για μένα δεν είναι να κλείσουν. Το καλύτερο είναι να τα νοικιάσουν σε ιδιώτη με μίσθωμα ΕΝΑ ευρω με μοναδικό όρο ότι θα προσγειώνεται καθε μέρα ένα αεροπλάνο απο την Αθήνα, ότι συμβαίνει σήμερα. Ας φέρει οτι πτήσεις θέλει άς φέρει εμπορεύματα ας το κλείνει το βράδυ και το κάνει πιστα αγώνων. Σίγουρα θα είναι περισσότερα απο ότι προσφέρουν αυτά τα αεροδρόμια σήμερα.