LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγω λεω για τους επιβατες που φτανουν μεσω Tour Operator στο PVK...αν εξαιρεσουμε ένα μεγαλο κομματι που καταληγει σε ιστιοπλοϊκά μέσω των 3 μαρινων της περιοχής, το 1/3 πάει Λευκάδα και τα 2/3 προς Παργα-Συβοτα...
 
Λοιπόν,για να ξέρετε τι εστί ηπειρώτης. Ηπειρώτης σημαίνει δύο πράγματα ,είτε θα είναι ευγενικός και φιλόξενος, ειτε θα είναι αγενής,χωριάτης κ.α.
Στην δεύτερη περιπτωση ανήκουν τα αυτοδιοικητικά σώματα της Ηπείρου,που εδρεύουν στα Γιάννενα. Δεν ξέρω όμως τον σκοπό που έχει ένας από αυτούς ο οποίος είναι απο την Πρέβεζα και ασχολείται συνεχώς με τον νομο απο τον οποίο κατάγεται και έχει αφήσει τα Γιάννενα εκτός.
Ομως άς μην κάνω περαιτέρω αναφορά γιατί δεν είναι σύμφωνοι με τους κανονισμούς του φόρουμ να ασχολούμαστε με πολιτικά θέματα.
Οσον αφορά το θέμα του αεροδρομίου, δεν πειράζει ας κλείσει, εφόσον δεν υπάρχει μελλον για αξιοποίηση του.
 
Ακριβώς αυτό είναι το ζήτημα, να γίνει κάτι να αξιοποιηθεί το αεροδρόμιο, είναι σε όμορφη τοποθεσία, είναι ιστορικό, έχει φοβερό approach και είναι κρίμα να μένει έτσι. Αν πιθανώς υπήρχε περισσότερη διαφήμιση του τόπου αυτού θα είχε περισσότερη ζήτηση, έχουμε τόσα όμορφα τοπία και περιοχές στην χώρα μας και δεν τα αξιοποιεί το κράτος.

Μου έρχεται πάλι το όραμα στο μυαλό με το altiport στο Μέτσοβο, μερικοί γελάνε, αλλά αυτός ο τόπος θα έπρεπε να είναι οι Alps των Βαλκανίων. Αφού δεν επεκτείνουν το αεροδρόμιο τουλάχιστον ας γίνει κάτι να αυξηθεί η κίνηση του.
 
Επειδή έλκω καταγωγή απο Δ Μακεδονία και τιμώ κατά καιρούς και το KSO και το ΚΖΙ και γνωρίζω την περιοχή πολύ καλά οφείλουμε να διαπιστώσουμε οτι αυτα μαζί με το ΙΟΑ δημιουργήθηκαν σε άλλους καιρούς με άλλες ανάγκες και άλλους ίσως σκοπούς. Για να μην είμαστε άδικοι, το ίδιο έγινε και σε άλλες υποδομές π.χ νοσοκομεία αλλά και σε υποδομές ιδιωτών, για να μην την λέμε στο Κράτος
Χωρίς την εγνατία έπρεπε να φας 3,μιση ώρες να πας απο Κοζάνη Γιάνενα και αντίστοιχα θεσσαλονικη η Καστορια η Γρεβενα.
Κοντα Σιμα τα Γιάννενα και ενα φιλι στο χέρι για όποιον γνωρίζει.
Τα πράματα τα άλλαξε η εγνατία. Ξέρω άνθρωπο που έκλεισε το υποκατάστημα του στα Γιάννενα μιας και εξυπηρετει πια απο Θεσσαλονίκη σε άμεσο χρόνο τους πελάτες του.
Αρα, λογικό ειναι να πρέπει να επανασχεδιάσουμε όλες τις υποδομές μας με βάση τα νεα δεδομενα. Αλλά κανένας δεν δεχεται. Φωναζει η Καστορια δεν έχει πχ Ορθοπεδική. Φωνάζουν τα Γρεβενά δεν έχουν μικροβιολογικό. Αεροδρόμια σπαρμένα παντού, επιδοτούμενα δρομολόγια, μόνο.
Θα μπορούσε ενα απο αυτα ή ολα να ζήσουν? Ισως. Αλλά πρέπει να σκεφτούμε πώς θα φτάσει κάποιος στο αεροδρόμιο και πόσο θα του κοστίσει. Εδω μας κυβερνούν τα ΚΤΕΛ και οι ταξιτζήδες.
Στο Λουξεμβούργο και στα περιξ υπάρχει μια ωραία εταιριούλα, που οσο περνάει ο καιρός μεγαλώνει, που προσφέρει σύνδεση σε καμια 15ρια πόλεις με τα αεροδρόμια του CRL και HHN. εδω https://www.flibco.com/en
Στην Ελλάδα του 2015 χρειάζονται 343 υπογραφές για να αδιοδοτηθεί τέτοιο πράγμα και ΕΑΝ επιτραπει, θα κινητοποιηθούν ολοι για να προστατέψουν τον μικροιδιοκτήτη λεωφοριατζη που κερδίζει με ιδρώτα το ψωμί του.
Αντε καλά, τα ΚΤΕΛ έχουν σκεφθεί ποτέ να συνδέσουν αυτά τα αεροδρόμια και ειδικότερα το ΙΟΑ με προορισμούς γυρω γυρω?
Οχι βέβαια. Και ένας προορισμός εάν και ακούγεται μακρια δεν ειναι αποτελουν τα μετέωρα. Ορδες Κινέζων κάθε μέρα, τα πετυχαίνω τα πούλμαν στο Δομοκό. Οι πανσιον στο Τσεπελοβο δεν βαζουν μαζι ενα mountain bus να με πέρνει απο το Α/Δ την Παρασκευη και να με γυρνάει την Κυριακη?
Και φυσικά το αεροδρόμιο ειναι και εμπορεύματα. Μπορεί να φέρει κινησούλα.
Αλλά προυποθέτει κάποιον να ξέρει και να τρέχει. Ε, τέτοιος δεν υπάρχει σε αυτές τις περιφέρειες, ουτε το σκέφτεται κανεις να ασχοληθεί. Το κράτος!!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?
Η λύση για μένα δεν είναι να κλείσουν. Το καλύτερο είναι να τα νοικιάσουν σε ιδιώτη με μίσθωμα ΕΝΑ ευρω με μοναδικό όρο ότι θα προσγειώνεται καθε μέρα ένα αεροπλάνο απο την Αθήνα, ότι συμβαίνει σήμερα. Ας φέρει οτι πτήσεις θέλει άς φέρει εμπορεύματα ας το κλείνει το βράδυ και το κάνει πιστα αγώνων. Σίγουρα θα είναι περισσότερα απο ότι προσφέρουν αυτά τα αεροδρόμια σήμερα.
 
aakunz":1fa0eszv said:
KGP":1fa0eszv said:
ειναι και οι ηπειρωτες λιγο περιεργοι (αποψη μου)...


Ωχ, μου μυρίζει μπαρούτι...

ο αρης το "επιασε"....


και για να πεταξουμε και "ευθημες κακιουλες".... καποιος μου ειχε πει οτι αν δεν ξερεις εδω κλαρινο...δεν θα περασεις καλα...

και εγω νομιζα οτι ενοουσε να "κατσω" κλαρινο.... :twisted:


dvixos":1fa0eszv said:
Το κράτος!!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?
dvixos το θεμα ειναι οτι σε μια περιοχη νοητη 200Χ200ΚΜ εχουμε πανω απο 3 αεροδρομια και με καλες (σχετικα) υποδομες οδικου δικτυου

αν προσθεσεις αναλογικα και αλλα 100ΚΜ εχουμε ξεφυγει εντελως (γιατι προσθετεις και θεσ/νικη -μεταξυ αλλων)


η λογικη (η δικια μου...για να μην το αναλυσουμε αλλιως) "λεει" στα γιαννενα (οπως εχει γινει -πανω κατω- και στην κερκυρα) "μπορει" να δουλεψει .... all year around και οχι οπως ειναι τωρα....δηλαδη ως προς την επιλογη της μεταφορας σαν ακριβο αλλα ταχυτερο αντικανταστατη των κτελ προς αθηνα (θελετε να το ανοιξουμε το θεμα ... 4-5 κτελ ειναι τα "πλουσιοτερα" της ελλαδος...ποια ειναι?)

βεβαια το θεμα (οσο αφορα τα γιαννενα) ειναι ΠΩΣ (θα γινει αυτο)....

θεληση δεν υπαρχει, ωχ αδερφισμος μεγαλος... υπαρχει ζητηση δεν νοιαζει κανεναν πως θα την καλυψει

και δεν αναφερομαι μονο σε επιβατικη κινηση αλλα και εμπορευματικη....

anyway


τα γιαννενα "αεροδρομιακα" μου θυμιζουν τα μερη μου....εβρο

αφηστε που εμεις ειμασταν ατυχοι και αλλιως....και δεν καταφεραμε να εχουμε αεροδρομιαρες με "αεροδιαδρομους" στην σαμοθρακη και στο "διπλοντουβαρο".... -τσαμπα αγωνες ετων...ελπιζω μετα την κριση να γινουν και αυτα τα σημαντικα εργα- (δι εντ οφ οφ τοπικ)
 
Astronautofemotion και dvixos,ακριβώς αυτό είναι το μείζον θέμα,όπως είπα και παραπανω όλοι οι αυτοδιοικητικοί που έχουν περάσει μας έχουν αποδείξει οτι ουτε στα λόγια μπορούν να κάνουν κάτι αλλά ούτε και πράξεις.
Astronautofemotion,πάρα πολύ σωστό αυτό που είπες διότι είναι ενα αεροδρόμιο που σηκώνει μεγάλο βάρος ως αναφορά την ιστορία του. Μπορώ να σου πω και το εξής,ότι λόγω της θέσης του σπιτιού μου μπορώ να δω όλη την προσέγγιση των αεροσκαφών και ομολογώ οτι είναι κάτι το μοναδικό.
Dvixos, οι ιδέες σου είναι τέλειες,έχω επισκεφτεί και την Καστοριά,όταν ήμουν μικρός, έχει τέλειο αεροδρόμιο αλλά και η Κοζάνη το ίδιο.
Τέλος πρέπει να υπάρξει ένα τέλος σε όλη την ιστορία που έχει ξεκινήσει από το 2005. Το μόνο που πρέπει να τελειώσει είναι, ο κόμβος εισόδου - εξοδου,το πάρκινγκ, τα περιβαλλοντικά έργα στον χώρο του αεροδρομίου και ο εξοπλισμός του αεροσταθμού και του πύργου, στην ουσία χωματουργικές και αισθητικές εργασίες.
 
Astronautofemotion και dvixos,ακριβώς αυτό είναι το μείζον θέμα,όπως είπα και παραπανω όλοι οι αυτοδιοικητικοί που έχουν περάσει μας έχουν αποδείξει οτι ουτε στα λόγια μπορούν να κάνουν κάτι αλλά ούτε και πράξεις.

Συμφορρουμίτη έθεσα έμεσα και κάτι με την πρόταση μου. Την κινητοποίηση των ιδιωτών Επειδή ο άνθρωπος ειναι ζωον :D μιμητικόν δεν τα κατεβάζω απο το μυαλό μου αλλά αντιγράφω και προσαρμόζω. Τον Απρίλη συγκροτήθηκε αποστολή απο Θεσ/νικη που φιλοξενήθηκε (κοινως φάγαν ηπαν τζάμπα) στα Γιάννενα απο τον Δήμο με σκοπό να τους μεταφέρουν την εμπειρία πως θα κάνουν city break προορισμό τα Γιάννενα. Εκτοτε ουδέν. Αλλά αυτοί που έχουν τα καταλύματα σε Αρίστη, Τσεπέλοβο Φραγκάδες Μέτσοβο ΔΕΝ μπορούν να συνενοηθούν να έχουν ένα λεωφοριάκι να μοιράζει κόσμο κατ ευθείαν στα μαγαζιά τους και πίσω? Στην Μάλτα που το κάνουν τα 5στερα με το να έχουν ένα κοινό shuttle ποιό μάγκες είναι?
Δεν μπορουν να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να πάνε όλοι παρέα στην Αegean ΟΑ να βγάλουν μαζί ένα προιόν που να βοηθά εμένα που δεν έχω τρελά λεφτά για ΠΣΚ και αντί να σκέφτομαι να πάω στο CIA επειδή η FR το δίνει τζάμπα να πάω καλύτερα δυο μερούλες γεμάτες η 3 ή 4 στα βουνά γνωρίζοντας οτι θα φτάσω χαρτί μιας και θα με μεταφερει ενα ωραίο βανάκι? Σε συγκεκριμένες ώρες σε τιμές που θα ξέρω και θα περάσω σούπερ?
Ασε που άμα περάσω μια φορά καλά στους Φραγκάδες θα αρχίσω mountain hopingk και θα θέλω να κάνω και βολτούλες... (εντάξει και ύστερα ξύπνησα)
Δεν φταίει μόνο το κράτος απεινό συμπέρασμα....


by the way
Η Ιονία οδός πάει καλά μαθαίνω και σε κανα 2 χρονάκια θα πηγαίνεις ΑΚΤΙΟ για πλάκα
 
Όσων αφορά το approach ορίστε ένα chart (δεν ξέρω αν επιτρέπεται να το ανεβάσω) το οποίο δείχνει την εντυπωσιακή προσέγγιση, πέρασμα πάνω από λόφους, βουνά, λίμνες, το 'Ιτσ Καλέ κλπ.

Ο νέος δρόμος θα δώσει την δυνατότητα να πάς από τα Γιάννενα στην Αρτα σε μισή ώρα.
 

Attachments

  • IMG_20151021_212044.JPG
    IMG_20151021_212044.JPG
    270,9 KB · Προβολές: 1.432
Το Σάββατο έστειλα μέσω email μια πρωτοπόρα ιδέα στην ένωση ξενοδόχων Ιωαννίνων με αφορμή την εκδήλωση του χριστουγεννιάτικου χωριού "Αστερούπολη",η οποία λέει τα εξής.
Από τις 27 Νοεμβρίου μέχρι και τις 10 Ιανουαρίου που θα λειτουργεί η Αστερούπολη,κατόπιν συμφωνίας με την Aegean να διοργανωθούν γκρούπ τα οποία θα έρχονται στα Γιάννενα για να τονώσουν την αγορά και να αυξηθεί γενικώς η κίνηση και στην Αστερούπολη και παντού κατά την διάρκεια των εορτών. Μερικοί προορισμοί που ανέφερα είναι Ηράκλειο, Σαντορίνη, Ρόδο και Λάρνακα. Οι πτήσεις θα γίνονται κάθε μεσημέρι,πρός αποφυγή ομίχλης. Η ώρες που θα γίνονται οι πτήσεις είναι 14:00 με 15:00.
Βέβαια εγώ το έστειλα, άγνωστο όμως το πότε θα απαντήσουν.
 
Top