LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στα Γιαννενα περιμένουν την Danish Air Transport να ανοίξει την σεζόν τον Ιούνιο...Ενώ αλλού την χαίρονται φίλε Άρη...
 
Τι να κάνουμε φίλε Solro το καλο πράμα αργει να έρθει,αν και εκεί που ήρθε η Danish air transport ήταν operated by Germania μαλλον γιατί η δεύτερη δεν έχει αεροπλάνα,νομίζω.

Οταν έρθει όμως εχω κανονίσει να σας εχω το πιο τέλειο φωτογραφικό,βιντεοσκοπικο υλικό που έχει τραβηχτεί ποτε στα Ιωάννινα,αναμένετε λοιπόν.
 
Ζούμε κι αναπνέουμε για αυτήν την ιστορική στιγμή, να δούμε DAT με φόντο το Μιτσικέλι.

BTW και οι Κυθήριοι ζουν τις θεαματικές προσγειώσεις της DAT εδώ και χρόνια.
https://www.youtube.com/watch?v=cz4LXOCc8n8
 
Αγαπητέ Αρη, η germania έχει στόλο και τον χρησιμοποιεί, μάλιστα έχει και A321 με sharklets. Περιμένω να έρθει η DAT και στο SKG, το θέλω αυτό το safety card!
 
Εμ, φίλε Αστροναύτη, πώς να έρθει η DAT στη Θεσσαλονίκη, όταν τα Γιάννενα έχουν την Παμβώτιδα, το Νησί, την Κυρά Φροσύνη, το Μέτσοβο, τα καλά πλασαρίσματα στα «Παιχνίδια Χωρίς Σύνορα», το İç Kale, το Τέμενος Aslan Paşa και ένα αεροδρόμιο με έναν ολοκαίνουργιο πύργο ελέγχου και με υπερσύγχρονα συστήματα προσγείωσης; Εσείς εκεί στη Συμπρωτεύουσα, όχι πύργο, ούτε διάδρομο δε θα έχετε σε λίγους μήνες.
 
Δεν χρειάζεται aakunz να ευλογούμαι θελήμενα ή αθέλητα τον τόπο μου/μας. Εντάξει έχουμε κάποια ιδιαίτερα αξιοθέατα,μνημεία,χωριά κλπ αλλά κάθε τόπος έχει αυτο το διαφορετικό που τον κάνει να ξεχωρίζει.
Η DAT μην τα ξαναλέμε θα εξυπηρετεί μονο Σύβοτα και Αγίους Σαράντα
(η Πάργα βγήκε εκτός) και μεμονωμένοι απο οσα λενε τουρίστες θα κάθονται και στα Γιάννενα αλλά το κατά πόσο ισχύει μην με ρωτάτε διότι δεν ξέρω.
Και το Μακεδονία θα δουλέψει και το Μακεδονία θα εκσυγχρονιστεί και όλα ρολόι θα πάνε.
Και τα Γιάννενα πρέπει να τελειώνουν με τα εργα του αεροδρομίου που εχει καταντήσει "γεφύρι της Άρτας" κατα κάποιους και δίκιο έχουν.


Θα τα ξανά πούμε όταν υπάρξει κατι πραγματικά ενδιαφέρον γυρω απο το αεροδρομίο γιατί μερικούς τους κουράζω με τα συνεχή ποστ μου και ζητώ συγγνώμη.
 
Ειναι για γέλια οι άνθρωποι.

Μια εταιρεία μας επέλεξε να έρθει για να σπασει λίγο το σκηνικό και παει να μας βγει ξινή.

Οσο για το NOTAM μέχρι τις 22/5, απορω πιο πριν που δεν υπήρχαν καύσιμα υπήρχε NOTAM;;;

Πολύ περισσότερα και αναλυτικότερα απο την πρώτη δημοσίευση εδω:
:arrow: https://typos-i.gr/article/aeromaxia-gia-ta-kaysima
 
Από το άρθρο του typos-i.gr που μεταφέρει την ανακοίνωση της παράταξης Γιάννενα Τώρα.

"προκειμένου να εγκαταστήσει αδαπάνως για το δημόσιο σταθμό ανεφοδιασμού με καύσιμα ελαφρών αεροπλάνων στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων"

Στο AIP Greece αναφέρεται, ήδη από τις 28 Ιουνίου 2012, πως παρέχεται JET A1 καύσιμο από την BP.

Η παράταξη Γιάννενα Τώρα φαίνεται ότι μπερδεύει δυο άσχετα μεταξύ τους θέματα καθώς η διευκρίνιση "ελαφρών αεροπλάνων" για το καύσιμο παραπέμπει σε 100LL καύσιμο και όχι σε JET A1 που χρειάζεται η DAT.
 
Holy Dio, αστο αυτή η παραταξη δεν ξέρει τι τις γινεται.

Το θέμα όμως που αναφέρει ο typos-i.gr είναι κυρίως για την δεξαμενή καυσίμων που υπήρχε από την BP αλλα την πήρανε γιατί και δίκιο είχανε ειχε μηδενική κατανάλωση.

Το θέμα είναι γιατί να μην ξαναγυρίσει εφόσον υπαρχει ζητηση, μπορεί να απαντήσει κάποιος σε αυτό;

Επίσης εκτός της Danish Air Transport,αν μπούνε τα καύσιμα θα έρθουν ενα σωρο αλλες τσάρτερ μη προγραμματισμένες οπως απο το Ισραήλ που έχουμε τεράστιο τουριστικό ρεύμα,αλλα ισως να αποτελέσει και εναλλακτικό αεροδρόμιο όταν ο καιρός στην Κέρκυρα είναι χάλια να έρχονται για ανεφοδιασμό στα Γιάννενα,αλλα αυτο προϋποθέτει να έχουμε και το GBAS.
 
Top