Οπως πολυ σωστα μου επισημανε ενας φιλος απο τα γιαννενα...το πολυπαθο αεροδρομιο ειναι μια ζημιογονα κρατικη επιχειρηση που μπαινει μεσα καθε μερα που υπο-λειτουργει....Η μονη λυση λεει, ειναι να γινει δημοτικο αεροδρομιο, να φυγουν ολοι οι υψηλα αμοιβομενοι αργομισθοι υπαλληλοι, και να σταματησει το κρατος να ξοδευει εκατομμυρια για ενα εργο που δεν φερνει κερδος.
Σαν δημοτικο αεροδρομιο θα μπορει να λειτουργει απο ανατολη μεχρι δυση του ηλιου(σημερα ανοιγει για ελαχιστες-αχρηστες) ωρες, θα μπορει να εχει καυσιμο για μικρα α/φη γενικης αεροποριας απο ολη την ευρωπη και την ελλαδα φυσικα, δεν θα εχει handling, φορους, σπατοσημα, τελη, κλπ....με αποτελεσμα να δεχεται καθε μηνα εκατονταδες μικρα α/φη που θα δωσουν αλλη πνοη στην πολη. επισης η πιστα μπορει να χρησιμοποιηθει σαν πιστα αγωνων αυτοκινητων, μοτοσυκλετων οπως στο Μεσολογγι και να προσελκυσει και μηχανοκινητο τουρισμο. Στις εγκαταστασεις του μπορει να δημιουργηθει ενα τεραστιο εμπορικο-εκθεσιακο κεντρο που θα αποφερει τεραστια οικονομικα οφελη.
Το Friedrichshafen, ειναι μια πολη 3 φορες μικροτερη απο τα Ιωαννινα και στο αεροδρομιο της υπαρχει αυτο το καταπληκτικο εκθεσιακο κεντρο που φιλοξενει εκατονταδες εκθεσεις ολο το χρονο κι εχει κανει διασημη και πλουσια τη μικρη αυτη πολη....
Τα αεροδρομια του Ακτιου και της Κερκυρας ειναι σε αποσταση 80 χιλιομετρων απο τα Ιωαννινα κι εχουν 2 τεραστια διεθνη αεροδρομια.Η μονη λυση και η καλυτερη ειναι αυτη....καταργηση του κρατικου αερολιμενα και μετατροπη σε δημοτικο αεροδρομιο...
Κι οσο για τα δανεζικα τσαρτερ που φερνουν τουριστες στην αλβανια ..ο μονος κερδισμενος ειναι ο αδερφος της γυναικας του περιφερειαρχη που πηρε την εργολαβια με τα πουλμαν που τους κουβαλανε στην αλβανια...αυτος βγαζει λεφτα και δεν ειναι καθολου τυχαιο ο ζηλος που εδειξε ο περιφερειαρχης για τα τσαρτερ......
αυτα τα λιγα για την πολη σας και το αεροδρομιο της...Φυσικα τιποτα απο τα παραπανω δε θα γινει κι εμεις θα πληρωνουμε τη νυφη καθημερινα