LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGIR/HER Heraklion Nikos Kazantzakis

Το αεροδρομιο ειναι κλειστο μεχρι νεοτερας!!!
Τελικα η ορατοτης μηδεν εκανε την δουλεια της!!!
 
Re: LGIR/HER Heraklion Nikos Kazantzakis

LGIR 081020Z 18026G36KT 5000 NSC 24/08 Q0998 NOSIG
LGIR 080950Z 18028G38KT 6000 NSC 24/08 Q0998 NOSIG
LGIR 080850Z 17032G42KT 6000 NSC 24/08 Q0997 NOSIG
LGIR 080750Z 17031G41KT 6000 NSC 24/08 Q0999 NOSIG
LGIR 080720Z 18029G40KT 8000 NSC 24/08 Q0999 NOSIG
LGIR 080650Z 18029G39KT 8000 NSC 24/08 Q0999 NOSIG

5000 μέτρα ορατότητα και νότιοι άνεμοι στα 32 kt (gust 42)
 
Re: LGIR/HER Heraklion Nikos Kazantzakis

Τρεις ειδησούλες για το 2ο μεγαλύτερο α/δ της χώρας μας...

Το Ηράκλειο αρκετά χρόνια τώρα ήταν βάση κρουαζιερόπλοιου. Κάθε Παρασκευή ερχόντουσαν στο HER περίπου 15 πτήσεις τσάρτερ για να γεμίσουν το καράβι αλλά και να μαζέψουν τους προηγούμενους. Φέτος όμως, η εταιρεία την έκανε για τις απέναντι γειτονιές αφού δεν ικανοποιήθηκε απ' τις υποδομές τόσο του λιμένα όσο και του αεροδρομίου. :wall:
:arrow: http://www.patris.gr/articles/177672/113776
Το πλέον κουφό όμως είναι ότι έσπευσε άμεσα το Ναυτιλίας να αποποιηθεί τυχόν ευθύνες ρίχνοντας εμμέσως πλήν σαφώς το φταίξιμο στις υποδομές του αεροδρομίου και σε άλλο υπουργείο... :bash:
:arrow: http://www.patris.gr/articles/178238

Το 2ο κορυφαίο ήταν η παρέμβαση του εισαγγελέα μετά απο καταγγελία της ΔΕΗ ότι τσιγγάνοι έκλεβαν ρεύμα με καλώδια 2 χλμ :shock: :cool: απ' την παροχή του ραντάρ του αεροδρομίου δημιουργώντας έτσι προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του ραντάρ και στην ασφάλεια των πτήσεων... :wall: :wall:
:arrow: http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=66493
:arrow: http://www.patris.gr/articles/178210

Και σαν να μήν έφταναν τα παραπάνω, χθές το απογευματάκι, ο τοπικός δήμος αντιδρώντας στα σχέδια του Καλλικράτη, απέκλεισε για 2 ωρίτσες την είσοδο του αεροδρομίου...
:arrow: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_23/04/2010_334358

Τι να σχολιάσουμε παραπάνω... Στον αφρό είμαστε :great:
 
Re: LGIR/HER Heraklion Nikos Kazantzakis

Μία "άγνωστη", ή τουλαχιστον υποτιμημένη πλευρά του Αεροδρομίου του Ηρακλείου, είναι ο Διάδρομος 30/12. Με διαστάσεις 1566 x 50 m, δεν νομίζω να χρησιμοποιείται από αεροσκάφη. Από την άλλη όμως, εγώ έχω προσγειωθεί ελάχιστες φορές στον 09/27 και χρησιμοποιώ αποκλειστικά τον πλάγιο, αφού από εκεί μπορώ να προσγειωθώ και να ελευθερώσω προς την πίστα, χωρίς να επηρεάσω την υπόλοιπη κυκλοφορία του αεροδρομίου.
2 απόψεις του αεροδρομίου από την τελική του 30, εδώ και εδώ.

Συνήθως, μετά από αεροδιακομιδή προς το ΠΕ.ΠΑ.Γ.Ν.Η., το Super Puma της Ρόδου σταματάει για ανεφοδιασμό στην ανατολική μικρή πίστα (στα καύσιμα το αποκαλούν οι ντόπιοι), δίπλα στο ΑΒ-205.

Το Σάββατο λοιπόν το μεσημέρι, εκτός από τα στρατιωτικά, είδα μεταξύ άλλων και
:arrow: το SX-SEB, Jetstream (Jetstring? :wall: ) 41 της Sky Express.
:arrow: το F-GFUF, το 733 της αγαπημένης μου τσαρτεροκαργκοταχυδρομικής αεροπορικής εταιρίας Europe Airpost
:arrow: το D-AICD, Α-320-200 της Thomas Cook (Condor)
:arrow: αλλά και το RA-22988, το πυροσβεστικό ελικόπτερο Mil Mi-8 που κατοικοεδρεύει στο Ηράκλειο και ανήκει στην εταιρία Scorpion. Ενδιαφέρουσα πληροφορία από το διαδίκτυο, είναι πως η μίσθωση του κάθε ελικοπτέρου ετησίως, ανέρχεται στο μικροποσό των 250000Ε χωρίς ΦΠΑ, όπως φαίνεται και από το http://dgmarket.kapatel.gr/tenders/np-notice.do~5461530 .
Δυστυχώς, το Mil Mi-8 που έχουμε στα Μαριτσά, το RA-22986, παρόλο που έχει μόνο 2 αριθμούς διαφορά στο tail number, είναι σαφώς πιο καταπονημένο, αφού πριν βαφτιστεί πυροσβεστικό, έκανε μεταφορές επιβατών για sightseeing σε ηφαίστειο, για την εταιρία Bel-Kan Tur :!:
 
Re: LGIR/HER Heraklion Nikos Kazantzakis

Κι ενώ οι Βερολινέζοι με 60εκ € μετατρέπουν σε πάρκο 2.220 στρεμμάτων το αεροδρόμιο του Tempelhof,
εμείς με 1,7εκ € (σωστά διαβάσατε... ένα κόμμα επτά εκ €)
θα μπορούμε να κάνουμε άνετα και πιο ευχάριστα την ανάγκη μας στο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου... :wall:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=204442

Κορόιδα Βερολινέζοι.
Τόσα λεφτά θα ξοδέψετε.
Δε μπορούσατε να δώσετε μερικά € επιπλέον;
Να δω πού θα κατουράτε...
 
Re: Καθυστερήσεις Aegean

Η πρωινή σημερινή (11.12.10) πτήση από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο δεν έχει γίνει ακόμα ως τώρα (1000) λόγω καιρού
στο Ηράκλειο. Οι επιβάτες έμειναν μέσα στο αεροπλάνογια 1 ώρα και τελικά πριν από λίγο ανακοινώθηκε ότι πρέπει
να επιστρέψουν στο κτίριο του Α/Δ. Το αεροπλάνο είναι Avro.

EDIT: λογικό, σύμφωνα με τα παρακάτω του Spinal. Τελικά η πτήση ακυρώθηκε.
 
Re: Καθυστερήσεις Aegean

Πάντως το metar των 07:50 UTC του LGIR είναι όντως ''άγριο''...
LGIR 110750Z 34033G51KT 6000 TSRA SCT008 FEW018CB OVC020 07/04 Q1002 NOSIG=
Με 51kt ριπές ανέμου μιλάμε για 10 Bf καθαρή θύελλα.
 
Re: Καθυστερήσεις Aegean

Οντως μιλαμε για πολυ ασχημες καιρικες συνθηκες... Και η πρωινη πτηση της ΟΑ για το HER (ΟΑ500) η οποια ηταν προγραμματισμενη να πραγματοποιηθει με Α320 ακυρωθηκε! Πως να ερθει απο SKG το Avro...? :rolleyes:
 
Re: Καθυστερήσεις Aegean

Πως γίνετε κ ακυρώνονται οι πτήσεις για Ηράκλειο με Ολυμπιακή κ Αιγαιου κ η sky να φεύγει κανονικα?

Μήπως έγινε κάποιο λάθος;; Μου φαίνεται αδύνατο να μην ήρθαν στο Ηράκλειο η Oλυμπιακή και η AEGEAN και να ήρθε η SKY...

Οι ακυρώσεις των πτήσεων πάντως προς το Nίκος Καζαντζάκης συνεχίζονται!

http://www.aia.gr/currentflights.as...range=0&orderby=0&orderdirection=asc&limit=20

Ο καιρός αν και έχει έχει πέσει σε σχέση με το πρωί,είναι ακόμα αρκετά "άγριος"...

METAR LGIR 111650Z 34025G35KT 9000 -RA SCT008 FEW018TCU OVC020 06/04 Q1005


Υ.Γ. Μάλλον δεν είμαστε σε σωστό thread,καθώς δεν είναι μόνο της AEGEAN το πρόβλημα...
 
Top